Kazantip, care nu este pe harta - comentarii, 100 de călătorie rutier

Călătoria a fost concepută ca combinarea de afaceri cu plăcere: în plus față de „se întindă pe nisip și de a scăpa de oraș“, mă uit la faimoasele, mari și înfricoșătoare, Kazantip - dans disco RAVERS festival și tuturor tinerilor progresive.

Urca pe site-ul kazantipa.net, am aflat că acțiunea a fost mult timp a avut loc nu pe pelerinei Kazantip și în satul Popovka aproape de Evpatoria, în partea opusă a Crimeea. Aceste lucruri a fost parțial din cauza unei neînțelegeri numit meropriyatniya în original suna ca „Kazantipa.net“. Cu toate acestea, mulți turiști merg acolo și caută tovarăși de călătorie.

Curând ne-am dat seama cu adevărat că există o semnificație ascunsă în acest titlu. Satul Popovka este de două ore distanță de la Simferopol. Casa în care am primit-o cameră, a fost construită din piatră poros - acesta este materialul cel mai omniprezente pentru construcția de case în Crimeea, și extras se pare că aici, în munți.

Breda de-a lungul drumului prăfuit, peste care a crescut o coloană albă groasă de fiecare mașină, am mers la faimoasa expoziție - intrarea Kazantip - o cutie de piatră cu partea de sus a supapei. Această clădire, precum și în jurul scurrying tineri îmbrăcați informal par a fi complet străini aici, printre un singur etaj domishkek neterminat, străzile pustii sat și mare calmă, plajă cu nisip pentru albăstrui. Iartă-mă, fanii tusni și discoteci, la Kazantip este imposibil să se odihnească - sunetul unui ritm care amintește de ciocan lent, se aude la fiecare punct de plajă! Chiar și se deplasează departe pe marginea Kazantip a zaobru separarea Kazantip de plaja sălbatică, am auzit focuri îndepărtate.

În dimineața următoare ne-am dus pe o plajă sălbatică :)

Crimeea, în locuri cum ar fi Popovka interesante pentru natură. Lipsa de serviciu există un avantaj imens atunci când vă puteți relaxa în condiții de siguranță pe plaja de nisip, aproape pustiu. Singurul lucru care este incomod - acesta este „serviciu“ sub forma de antreprenori locali, care fofilează de-a lungul plajei, oferind o varietate de bunătăți.

Case joase aici pot fi închiriate pentru 20 de grivne (120 p) în ziua, cu toate acestea, nu există aer condiționat și cu alimentarea cu apă slabă. Acasă gătit evocă sentimente nostalgice - atât de simplu și este pregătit gustos. „Nu mănânci carne? Este ... ca fara carne? Ai nevoie de mai mult EEST „- spune ofiiantka, un student care a venit aici pentru vara pentru a câștiga niște bani.

Acesta este motivul pentru care „Kazantip“, cu toate coloanele sale de 100 kw aici doar o singură dată. Este ca într-adevăr să NO. Numai zgomotul îndepărtat sinistru și adolescenți klounoobraznye amintit de această nebunie. Este foarte interesant de a merge seara la Popovka. Autobuz ticsit cu jokeri vesel și doamnelor râs, fericit de așteptare pentru ceva luminos și ambițios. Și apoi te duci în dimineața la Eupatoria, vizionarea zbârcite și se întinse pe scaunele creaturi pe jumătate mort. Aceasta a fost ceea ce a fost pe oamenii gay ieri pe Kazantip.

Aproape Eupatoria a efectuat săpături ale orașului antic. Puteți ajunge acolo pe autobuz merge la Zaozerny, cere șoferului să renunțe lângă bara. Săpăturile au fost efectuate aici pentru o lungă perioadă de timp, din cauza clădirilor spălate cu apă, acum este excavat orașul vechi, care este cel mai aproape de mare. Evident, aceste clădiri pe vremuri se afla pe mal, ca nu departe de ei este un lac de sare - uscare bucată mare, odată ce face parte integrantă din acesta.

Salt Lake este înconjurat de noroi aparent curative. Terapeutic lor am ghicit de populare „baie“ decizie și scăldat în apa sărată densă, care este foarte plăcut să mintă. Apa lacului este atât de sărat care arde limba. O sticlă de apă proaspătă este o necesitate, în cazul în care apa pătrunde în ochi.

Revenind la Eupatoria, am cumpărat un bilet la Popovka. La autobuz a rămas o oră, iar în acest timp am ajuns accidental la o sală de mese remarcabilă sovietică, care este situat în apropiere de intrarea de vest a parcul copiilor. Ieftine și gustoase.

Acolo a rămas în ultima zi, și ne-am dus la Yalta. Două ore la Simferopol, apoi încă o oră și jumătate la Yalta. Bus trece prin Alushta, Gurzuf și Massandra, gdy ne-am dus.

Urcand la fabrica de vin, ne-am dus la magazinul de la intrare. Acolo puteți cumpăra vin, pentru o degustare și tur al fabricii. Vinul este în valoare de 2 ori mai ieftin decât la Moscova, este frumos să aibă un impact asupra costului vinurilor de colectare, care pe costul mediu $ 100.

La plajă, n-am venit în jos, epuizat pe drumul de la fabrica de vinuri la stația de autobuz, dar nu a găsit o altă cantină dulce sovietică unde mâncarea este gustoasă și ieftină. Această atracție este situată în parcul auto - este necesar pentru a merge de la stația de autobuz de pe partea stângă a străzilor Moscova în direcția țărmului.

Înapoi ne-am dus la autobuzul de transfer direct la Yalta. Microbuz pentru poziția Razdolnoe, care este trecut prin întreaga Crimeea. Ne-am dus la scaunele din față. Vă dorim tuturor o cale de succes, șoferul a condus mașina încet. Conducem 70 kmh, toate lipsesc. Ne oprim la fiecare oprire și așteptați pentru o lungă perioadă de timp, până când șoferul salut încet colegii. În Simferopol, șoferul anunță:
- Stand timp de 20 de minute!

„Deci, nu avem timp să Eupatoria pe ultimul autobuz la Popovka!“ - ne certăm. starea de spirit noastră preia șoferului și a spus, zâmbind calm:
- Dacă încercați într-adevăr, atunci am să te duc la 20.45 la Evpatoria, iar la 20.50 acolo merge ultimul autobuz la Popovka.

conduce Îndelete off de la Simferopol. „Nu am timp!“ - acest lucru devine evident.
- Mai încet merge? - zâmbind șofer.
- Nu, nu, totul este în regulă! - ironic noi.
- probabil, nu va avea timp. Și eu încă mai merg așa cum vreau - spune, râzând, șoferul, mașina încet, departe de conducere. După câteva minute, ne-am grăbi repede pe drum întunecare. Șoferul este încă liniște zâmbește:
- Pe un drum de munte și acolo, pe câmpia, un stil complet diferit de conducere. Dacă am condus de la Yalta, s-ar obține un maxim de 15 de minute, și am stat cu tine în Simferopol, nu 20, și 35 de minute! Acesta este programul. Și îmi place să conduc ... Deja mâncărime!

Am condus până la Yalta, la exact 20.45. Autobuz pe Popovka nici măcar nu a depus :)

În cele din urmă pentru a cita unul dintre localnici: în Crimeea, la o dimensiune redusă este tot ceea ce există în lume. Mare, munți, nisip, castele și peșteri, mori de vânt și chiar festival de tineret „Kazantipa.net“, deși există Kazantip. Capul. Și, de asemenea, în Crimeea.