În cazul în care psihologul oferă - se încadrează în dragoste cu el însuși că el are în minte

vis SNOW | 0,011 / 7a / 32 / 1761-1471694266.png a scris (a):

Beneficiind altele - prin comerț, prin creativitate.


„Fă bine în toată țara, face bine altora pentru binele ..“ - Da, e foarte bine, pacea în lume și voi toți atât de alb și pufos, un fel și creativ. mchishsya în depărtare luminoase și peste voi dezvolta un steag cu sloganul „motive bune“. Doar aici există un lucru: acest lucru nu este întotdeauna, și dragostea de sine. În căutarea de creație, astfel, la exterior, de multe ori ne uităm despre construirea pentru el însuși, în el însuși.

Noi nu învățăm acest lucru în copilărie, și apoi nu învață prea. Nici în școală, nici acasă. Dacă sa întâmplat ideală din copilărie, în familie, totul a fost extrem de bine, iar părinții au înțelepciunea și timpul de a insufla în noi o iubire de sine - bun; în cazul în care nu (așa cum se întâmplă în cele mai multe cazuri) - toate țeavă, suntem ținuți ostatici la circumstanțele -nnadtsat ani, în același timp, ca și propria lor și nu vin în mod conștient la o nevoie sa te cunosc, să învețe să accepte și iubire. Și oh cât de dificil.

vis SNOW | 0,011 / 7a / 32 / 1761-1471694266.png a scris (a):

De fapt, „pentru a planta un copac, să construiască o casă, pentru a ridica un copil“ - este, de asemenea, iubirea de sine, pentru creație.


Sau înlocuire. Substituirea de concepte. De ce nu o faci, fie doar tu însuți să nu facă.
„Asta a pus copilul pe picioare, iar apoi crezi tu despre tine“, „oh, o astfel de blocaj la locul de muncă, care este greblat, și apoi veți obține un“ - familiar, nu-i așa?

Spune-le prietenilor 22 8/2/17 19:26:35

komenty foarte interesant. întrebare mulțumiri poznavatelno.mozhno este cum să treacă de la teorie la acțiune? du-te și se încadrează în dragoste, fără a fi nevoie să Stomp pe psihologie? Ei bine, eu nu mă pot trata ca o persoana foarte draga)
sau fără un psiholog și o sută de grame în vreun fel?


De exemplu, imaginați-vă că ați iubit și drag la un om))) Cum te simți despre asta? Când el este trist și el este obosit - mai ales))) Sunt sigur că nu se va certa sau să fie supărat pe circumstanțele și au dorința de a arăta preocuparea pentru el, să se odihnească, trata bunătăți. Asta e aceeași atitudine se poate aplica în sine (doar sincer).

Ei bine, acest lucru nu este singura cale de acțiune, și fiecare persoană - ceva potrivit diferit.
Dar, mai întâi, puteți alege un anumit fel, și o dată pe zi să-și amintească și este de dorit - să facă. Acest modul în care-a recalifice creierul la o altă percepție și achiziționarea de noi obiceiuri. Desigur, există blocuri puternice în interiorul care nu au primit nimic, iar apoi au nevoie de un psiholog, sau să rămână el însuși un psiholog))

Spune-le prietenilor 23 8/2/17 19:28:55

cum să treacă de la teorie la acțiune? pentru a lua și de a iubi fără a fi nevoie să Stomp pe psihologie?


Vă recomandăm încă un pic ștampilat, plimbare prin lungimea și lățimea Labkovsky. El are o mulțime de mare material de pe acest subiect.

Și eu vă sfătuiesc să începeți cu răspunsul la întrebarea pentru sine: „Cine sunt eu?“.
Știi, chestia fel. În timp ce răspunsul este necunoscut pentru tine, pentru mine ca nimeni, nu ești tu. Și cum poți să iubești pe cineva care nu?

Editat Gringo (02.08.17 23:01:47)

Spune-le prietenilor 24 8/2/17 20:27:08

Spune-le prietenilor 25 2/8/17 20:54:26

Gringo, Buna ziua.
Pentru a începe cu - da, ai dreptate, Michael Labkovsky într-adevăr extrem de specializate, pot confirma cu certitudine. Precum și cei ale căror cărți le-am enumerat mai sus.
În continuare. Copilărie fiecare dintre noi nu a fost perfectă prin definiție - și ceea ce, în opinia dumneavoastră, este idealul? Și cum ar fi necesar să se dezvolte, dacă am fi avut cel mai „idealul“?
Ostatici, cred că nu suntem. Avem le simt. Și acest lucru poate și ar trebui să fie tratate.
Și conștientizare, într-adevăr, acesta este promovat.
Spune-mi te rog, atunci când vă construiți o casă, planta un copac, pentru a ridica un copil, nici măcar nu mă fac? Fie în interiorul sau în afara?

Ponderea 26 8/2/17 21:26:25

Cât de multe puncte de vedere, dar, din păcate, 90% sunt inutile (((
Și tocmai pentru că ei nu poartă beton, toate frazele comune. Există mai multe motive: foarte puțini oameni este conceptul de „te iubesc“, deoarece nu este clar în cazul în care să se uite, și de ce? „Dragostea“ pentru fiecare propria lui.
De exemplu, am fost auto-acceptare, anumite părți, și cel mai important, conștientizarea faptului că orice „non-idealitate“, ea este mea, personală, și este necesar pentru mine. M-am oprit eu teroriza și a adoptat slăbiciunea sa, cerințe reduse le-au aterizat.
Asta pentru mine personal a fost dragoste.
Dar ma ajutat, am lucrat cu un antrenor.

Pentru a rezuma, așa cum am spus deja fata, trebuie mai întâi să înțeleagă ce fel de muncă și de ce o facem :)

O cutie emisiune TV și lăsați zombolyudyam, ca să spunem așa Cezarului ce este al Cezarului.

Ponderea 27 8/2/17 21:42:02

Cred că a însemnat iubire necondiționată, adică, atunci când sunt calm pentru a critica, la faptul că ceva nu funcționează, tastați toate aceste lucruri și de gunoi, realizarea că sunteți o parte a naturii, „o bucată de univers, pentru a se exprima în om“, nu-i așa Compara, stima de sine nu depinde de alții. Această atitudine necesită o muncă pe sine, auto-îmbunătățire în profesie, în relațiile lor cu alții.

„Hei, un psiholog. Face acest lucru pentru câteva sesiuni m-am îndrăgostit“ nu funcționează. În lumea de astăzi, în cazul în care toate nevrotiziruyut de leagăn, este necesar să se izoleze inutile și banală să nu fie leneș.

Ponderea 28 8/2/17 22:07:12

vis SNOW | 0,011 / 7a / 32 / 1761-1471694266.png a scris (a):

Copilărie fiecare dintre noi nu a fost perfectă, prin definiție,

Prin unele această definiție?) Cred că desconsidera posibilitatea unei probabilități fericit)

vis SNOW | 0,011 / 7a / 32 / 1761-1471694266.png a scris (a):

și ceea ce, în opinia dumneavoastră, este idealul?

O relație armonioasă în familie, bazată pe iubire, încredere și respect reciproc. Și ai niște ideale?

vis SNOW | 0,011 / 7a / 32 / 1761-1471694266.png a scris (a):

Și cum ar fi necesar să se dezvolte, dacă am fi avut cel mai „idealul“?

Suntem în curs de dezvoltare lin și uniform în măsura în care „solul“, așa cum permite noastră.
Atunci când un copil, de exemplu, vede mama care se sacrifică toată viața lui, el ia a priori este norma. În orice distorsiuni în casa părintească, în care, indiferent de partid, și în mod inevitabil, o persoană mică se confruntă cu aceste distorsiuni. concepte shifting amestecat în terci, apoi du-te figura.
În caz contrar, când este stabilit în mod corespunzător într-o familie armonioasă, iar copilul se dezvolta armonios.

vis SNOW | 0,011 / 7a / 32 / 1761-1471694266.png a scris (a):

Spune-mi te rog, atunci când vă construiți o casă, planta un copac, pentru a ridica un copil, nici măcar nu mă fac?

N-am spus că tot ceea ce ați menționat nu este o creație, dacă aveți tendința să-l) am spus că am fost parte dintr-un substituent al conceptului, și prea mândru de „plantare de copaci“, la fel, că ne pierdem în ea.

Gringo, argufy planurile mele nu sunt absolut incluse. Acum fac eu, și ați descrie o noțiune generalizată, de aceea, cu greu va fi de acord.

Prin unele această definiție?) Cred că desconsidera posibilitatea unei probabilități fericit)

Prin definiție, lipsa unui ideal. Care este procentul de probabilitate? Și cine exact este potrivit?

O relație armonioasă în familie, bazată pe iubire, încredere și respect reciproc.

Ce este armonie, iubire, încredere și respect de sine pentru tine?

Atunci când un copil, de exemplu, vede mama care se sacrifică pentru viață,

A cărui familie în cauză și ceea ce constituie o „victimă“?

prea mândru de „plantare de copaci“, la fel ca noi ne pierdem în ea.

În cazul în care sunt limitele în conceptul de „prea mult“?

Nu sunt de acord că, fără expertul în acest caz - în nici un fel. În mod similar, ca specialist - nu este un garant obligatoriu al succesului.

La fel ca în gluma cu privire la probabilitatea de a întâlni în afara dinozaur roz - jumi-juma. Fie întâlnire sau nu?

Spune-le prietenilor 32 3/8/17 00:34:01

somn SNOW. înțelegeți că atât de larg, aproape filosofică, și pentru că întrebările frecvente voi da răspunsuri generale dumneavoastră. din nou)
Disputa de dragul argumentului care nu sunt incluse în planurile mele. În plus, în opinia mea, am început să alunece într-un șanț, indepartandu-se de tema implicită.
Prin urmare, propunem ca dezbaterea despre idealurile, atât de diferite pentru toată lumea, și alte concepte de oprire la scară universală. Sau discuta despre un alt subiect nou.
Cu sinceritate.

Spune-le prietenilor 33 3/8/17 00:57:02

Cât de multe puncte de vedere, dar, din păcate, 90% sunt inutile (((
Și tocmai pentru că ei nu poartă beton, toate frazele comune.

Și știu mai multe aici. Chiar acum, doar un minut. Atenție!
Dads!
„Relația este munca grea!“ Broads!
Acesta este un sinonim pentru „te iubesc“.
Toată lumea știe ce este, dar de ce, unde, cum și de ce - nimeni nu știe.