Cum se ajunge la ceapa de munte Strelna on-line

Notăm un traseu popular pentru locuitorii din Togliatti și Samara: cum să ajungi la munții Strelna?

Înainte de călătorie, să păstreze în minte: pentru a ajunge la Strelna pe mașină, trebuie să nu alege subevaluate masina, sau pe munte, pur si simplu nu a luat. proprietarii de limuzine ar trebui, de asemenea, să se abțină de la excursii la Strelna: pe drum, veți întâlni o transformă foarte abrupte, care au multe de taxi. Verificați frânele în timp ce coboară, ele vor fi utile. Tractiunea integrala nu au neapărat, dar păstrează în minte volumul de lucru al mașinii este complet încărcată și înfundate trunchiul trebuie să tugovato. Cu fiecare masina de la un punct de control ia 500 pentru fiecare vizită. Toalete de pe munte echipat.

Prima orientare este Zhiguli hidrocentrală, celebrul baraj, care este greu de ratat. Deci tu conduci centrală numit după Lenin, în direcția sud, în timp ce Togliatti va fi lăsat în urmă, și vă va crește pentru a satisface Munții Zhiguli.

Vei trece mai multe sate, iar apoi pe partea stanga a drumului se va vedea un „Cocoșul“.

Cum se ajunge la ceapa de munte Strelna on-line

Chiar în fața lor arată semnalul de viraj la stânga, și muta de pe autostrada M5, urmând în direcția fermă de păsări. Apoi, du-te direct, în același timp, închideți geamurile, deoarece vântul va duce la arome de zeci de mii de păsări defecare animale de companie fermă de păsări.

După trecere de cale ferată, continuă să meargă strict dreapta. După aceea vă va depăși un număr de urcări și coborâri. Drumul este nou, este posibil să se adauge la gaz.

După încheierea unui viraj rutier roller-coaster din stânga - Du-te prin ea. Wood a dat înapoi, și veți găsi spații deschise. Apoi, va trece prin satul Bakhilova - aici, de asemenea, trebuie să mergi de-a lungul drumului principal.

După aceea drumul se duce în jos - pe un streamer. Condu cu atenție, nu overclock.

Cum se ajunge la ceapa de munte Strelna on-line

După coborârea te va arăta astfel:

Tu continuă să se miște în principal, nu overclock. Din nou, urca pe deal și se va rotunji muntele Minor Bakhilova, există o porțiune de drum periculos. După aceea va merge mult mai ușor, iar drumul merge de-a lungul Munților Zhiguli. Trebuie să mergi direct la Satul de cenușă.

Păstrați viteza de aproximativ 50 de kilometri pe oră, nu pierdeți magazin, „Totul va fi bine.“ Acesta este punct de reper în apropierea-l faci dreapta.

Cum se ajunge la ceapa de munte Strelna on-line

Următorul este drum slăbiciune moderată, vă conduce prin ea pe deal, și te-a lovit punctul de control:

La punctul de control vă dau la fiecare mașină (în cazul în care călătoriți pe câteva) 500 ruble pentru călătorie. Vei spune cum și unde să se miște. Pe scurt mi spun să meargă direct și urmați semnele care stau pe furci. Road - asfalt inferior, apoi pietriș, și în cele din urmă primerul. Ridicarea poate dura de la 20 de minute până la o jumătate de oră.

După ridicarea va depăși ultima porțiune de drum aproximativ un kilometru, iar apoi va fi la etajul al doilea, în cazul în care vă puteți parca. Lângă toaletele situate în primul rând site-ul.

După o călătorie lungă, veți fi în cele din urmă capabil să se bucure de vederi magnifice din partea de sus a muntelui.

Atunci când vizitează Samara Bend, amintiți - vă fac parte din această natură, astfel încât sticle și gunoi ia cu ei.