Călătorește în Lazarev

Lasam orașul Shadrinsk la 05:30 pe masina VAZ 2110. Suntem patru persoane: tatăl Ilia 35 de ani, mama mea Galina 31 ani, nepoata Maria de 14 ani, fiul lui Chiril 9 ani. Twilight. Toate într-o stare de spirit buna. Ahead - o vacanță fascinant.

7:30. Conducem prin centrul Chelyabinsk. Întotdeauna vom trece prin centrul orașului - este mai rapid decât pe șoseaua de centură. La ieșirea din bulevardul principal spre stânga lângă un ecran mare sau socotească lumina 3 trafic după ce a părăsit bulevardul - după cum doriți. Mutarea la timp - viteza medie de 100 km / h.

08:50. Mergând de Munții Ural - cea mai dificilă parte din întreaga călătorie. De ce? Deoarece lungimea căii de 250 km durează cel mult 5 ore. Mașini foarte mult, mai ales bolshegruzov, fără intersecții. Aproape peste tot o linie solidă sau un semn „Depasirea este interzisa“. Drivere de „KAMAZ“ și „Mazov“, probabil, face distractiv atunci când se creează o coloană de 20 (!) Mașini sunt, începe în sus la o viteză de 20 kilometri pe oră! Ei nu citesc, probabil, regulile de circulație și nu știu că o coloană de mașini de pasageri sunt obligate să dor, chiar dacă trebuie să se oprească. Dar, în Munții Ural nu va lipsi nici.

Drivere de „KAMAZ“! De ce ești așa conduc? Pentru vehiculele ușoare este imposibil de a merge 20 kilometri pe oră în sus! Prin urmare, este necesar să se depășească pe propriul risc! Pentru care mulți sunt lipsiți de drepturi. Iată o altă imagine în Caucaz: munții mai mari și serpentină brusc. Dar absolut toată lumea ți-e dor chiar opri la asta!

Pentru Samara a sosit fără incidente, ne-am oprit să-și petreacă noaptea într-un motel. Am eliminat camera dubla, dar am fost permis să-și petreacă noaptea în ea patru. Se potrivesc perfect, am luat un duș. Și toate acestea pentru 600 de ruble! Vă mulțumesc foarte mult de protecție!

La ora 5 vom continua călătoria, ne-am decis de a conduce prin centrul Samara, în loc de by-pass. În dimineața nu există practic nici mașini. În același timp, orașul sa uitat pe fereastra mașinii.

La ora 9 a început deja căldură insuportabilă. Dintr-o dată am văzut-o regiune străină auto 45. A se vedea conaționalii de 1200 km de la domiciliu sunt rare. Ei ne-au semnalat să se oprească. Sa dovedit familia de la Barrow plimbari, de asemenea, pe mare. Am oferit să călătorească împreună. Dar am mers împreună pentru mult timp, deoarece încă mai avem de a apela rude în Volgograd.

Nu ajunge la 150 km la Volgograd, rupt. Temperatura a urcat, se pare crăpat rezervor, în care antigel a fost, în același timp, a zburat cuptor. Dar masina in doar 1,5 de ani! Cumva peticit toate materialele la îndemână, am turnat în rezervorul de apă. Și am continuat.

A doua zi, conducătorul auto a fost făcut reparații auto, și ne-am mutat pe Kurganul lui Mamai. Maria aici, pentru prima dată, și noi nu facem. Ori de câte ori sunt, lacrimi Welling. Și, desigur, a vizitat terasament Volga. Pe restul timpului nu mai este. Seara vom lăsa traseul Rostov.

Călătorește în Lazarev

La 4 dimineața vom merge mai departe - aveți nevoie pentru a prinde până la căldură. Ia un curs pe Marea Azov. Niciodată nu a fost acolo. Este interesant să se uite la. Pentru aceasta ne întoarcem la autostrada federală după art. Kuscheevskaya. Apropo, e post de politie, unde am fost oprit. Ora 06:00. Copiii au dormit. Tânărul polițist verificat documentele, a decis să inspecteze masina, care încalcă în mod grosolan legea. După ce ordinul de a ne ghida în căutare, el nu a arătat, și sunt necesare martorilor pentru acest lucru. A decis să nu comunice, să se comporte politicos și să nu fi nepoliticos! El ne întreabă dacă avem arme. Desigur, este doar el și nu suficient! imbecilitate completa! El a strălucit o lanternă peste tot și a dorit o călătorie fericită.

Apropo, poliția rutieră au întrebat mereu unde mergem. Noi numim întotdeauna cel mai apropiat oraș mare. Dumnezeu te ferește să spui că vin pe mare. Apoi, se agață de ceva pentru ei să fie o bucată de tort, si vei incepe sa se reproduca pentru bani.

Drumuri în doar clasa! Kuban Toți copacii de-a lungul drumului văruite, pe marginea pietriș proaspăt turnat. perfectă curățenie! O suprafață de drum - perfect netedă! Ei bine făcut! Acest lucru nu mai suntem văzut în altă parte. Și nu este autostrada federală, și drumul dintre satele ordinare!

14 pm - suntem pe plaja Golubitskaya la Marea Azov. Am cumpărat suficient și a condus mai departe.

Rubrică la Anapa. Eliminat o cameră de lux pentru 1500 de ruble într-un conac mare pe plajă. Aici suntem într-o surpriză. Marea inflorit, astfel încât plaja miros insuportabil de alge, precum și terci negru de ei atunci când intră în apă. Maria a refuzat să se scalde, și Cyril a urcat cu îndrăzneală în apă. Și este plaja centrală a Anapa!

Desigur, a doua zi vom merge în Lazarevskoye! Partea cea mai placuta din drum - de-a lungul coastei. drumuri bune. drivere culturale. Chiar și serpentine conduce frumos!

Pentru comparație, anul trecut, în Divnomorsk duș a fost numai seara la 15 persoane. Mâncărurile de bucătărie numai fierbător de apă, oală și trei cani - De asemenea, pentru 15 persoane. Și am luat, de asemenea, un 300 p. cu nasul în ziua.

Arunca toate lucrurile pe plajă! Starea de spirit este excelent! Apa este limpede! Înota până la amurg. Pe scurt, pe izolarea completă a Mării Negre în prima zi. Seara, am cumparat ravioli, care au fost, de asemenea, delicioase. Viața e frumoasă! Dimineața ne așteaptă o excursie la munte în valea râului Ax.

La ora 15 suntem din nou pe plajă: înot și să facă plajă, să mănânce raci.

Maine a cumparat o excursie cu autobuzul în Abhazia. La mașina lui de a merge frică, așa cum a regretat mai târziu. Dacă aveți o mașină, apoi în Abhazia este mai bine să meargă la ea, și mai ieftin, și veți vedea mai mult. Este în siguranță chiar acum.

Următoarea excursie la New Athos, unde vom vizita manastirea si pestera. Peștera nu este impresionat, pentru că am fost in pestera Kungur, și Athos versus pierde.

Cina, mănâncă în cafenea aici este destul de scump și fără gust. Apoi ne așteptăm Lacul Riza. Pe drum, ne uităm munții, și ei sunt foarte înalte. Munții ne-a impresionat cel mai mult, apa din munte fluxuri de albastru și rapid. Acesta a lovit la 400 de metri adâncime și Abyss Teschin tip margine deasupra ei. Acest lucru este atunci când drumul este puternic Wags pe de o parte stâncă foarte înalt, iar pe de altă parte o prăpastie. O lățime a lățimii de autobuz este egal cu streașină. Tipate toate!

Turul este lung, aparatul de fotografiat este mort, iar lacul nu sa dovedit a scoate din munți.

Sincer, lacul este, de asemenea, nu a impresionat. Cine a fost Turgoyak regiunea Chelyabinsk, el mă va înțelege. Excursie în Abhazia sa încheiat la ora 04:00. Adică a durat aproape o zi. Obosit, dormit până la două după-amiaza. Și apoi înapoi la plajă.

Astăzi a cumparat bilete la Delfinariu. Prezentare - super! Mai bine decât orice circ. Pupici morsă Mani a adus toată lumea nebun. Un delfini cântând - este ceva. 1 000. Cyril 3 minute înota cu delfinii. Spune că de mult.

Seara ne-am dus la Masha pe Lazarevski. viață de noapte. Într-o cafenea întregul vedere al pregătirii shawarma. Am filmat și bătînd, pentru care am primit un grătar gratuit. Omul de dans amuzant muzica si clatite aruncare. Sa dovedit rece. Acum, tot anul acesta va aminti.

Astăzi vom merge la Soci pe un microbuz în Riviera Park. În general, Soci, nu ne place foarte mult, dar mare parcului. Unele fotografiere la un poligon de tragere, așezat într-o cafenea. Lung admirat de plante. Apoi ne-am dus la plaja, care se află în apropiere. Apa nu este foarte curat, miroase a kerosen. Da. În curat Marea Lazarev. Am decis să înoate pe o banana. Un sentiment incredibil! Dacă ai fost pe mare, dar nu a înota pe o banana, iar apoi nu a văzut marea! Este demn de experienta pentru oricine cu o inimă sănătoasă.

Înapoi la Lazarev primit, de asemenea, o mulțime de adrenalina. șofer de autobuz PAZ pe dreapta de conducere încet, și a început ca o serpentină, adaugă el de gaz, și a strigat: „! Stai“ Autobuzul înclină să fie sănătos! Ca urmare, nu am sta în cele din urmă încă țipat și a vomitat Cyril. kamikaze driver - Bună ziua.

În această dimineață, am decis să merg la cumpărături. În Lazarev este totul pentru ea. Dar avem suficient pentru un maxim de două ore. Bărbații merg la cumpărături, nu-mi place. Și Maria și eu sunt obosit de fețele lor acru. Multe magazine „prețuri derizorii“. Prețurile sunt foarte amuzant, dar mărfurile nu sunt de o calitate foarte înaltă. „Vămuirea“ de acest gen. Dar nu am putut rezista și a cumpărat tricouri. După magazinele din nou pe plajă.

Această vacanță de departe de casă îmi place cel mai mult. Nimeni nu va trage de la locul de muncă, nu trebuie să se grăbească, gândesc la grijile de zi cu zi, probleme, familie, etc. Nu este complet deconectat de realitate. Nu este timpul cina - nu contează pentru a grăbi ceva nicăieri! Cell aproape tăcut. Ei bine, poate suna doar mătușa, ce mai faci aici, asta e tot. Intins pe șindrila, ascultând zgomotul mării - ce altceva este nevoie pentru fericire!

Astăzi este ultima noastră zi pe mare, așa că tăvălim toată ziua pe plajă. Burn nu se tem, pentru că avem o umbrelă. Astăzi, mai mult și acoperit de nori, marea un pic furtună, așa că, practic, stau pe plajă. Un fel de rămas bun la mare. Copiii dor deja acasă, dar eu personal nu vreau să plece. Prin urmare, un pic trist.

Experiența generală și consiliere.

oprire peste noapte lângă postul de poliție de trafic este mai bine dacă nu doriți să-și petreacă noaptea într-un hotel. Este mai sigur. Dar lângă stâlpul și nu există nici o garanție. Anul trecut, aproape de Kalach-pe-Don pe postul de poliție de trafic în mașina noastră a încercat să intre (tras ușa, a încercat să deschidă portbagajul). În acest caz, odată ce manivela motorul și du-te. Prinde, nimeni nu va.

Toaletele au stații de gaz normale Lukoil. Trebuie să fie permise gratuit, dacă trebuie să realimenteze.

Si cel mai important, dacă sunteți prietenos, atunci va fi tratat bine! Prin urmare, în modul în care doar o stare de spirit buna. Chiar și cu poliția rutieră - dacă zâmbești și chiar vorbesc cu inspectorul despre orice, atunci inspectorul va fi cu tine bine. Și dacă începe să se balanseze dreapta, acesta va primi doar mai rău. La urma urmei, sunteți pe teritoriul altcuiva (altă regiune). Și nici o lege nu te va ajuta. Chiar dacă inspectorul este greșit, este încă un comportament politicos și a zâmbit la el!

Am citit că mulți sunt rătăcitor semne. Avem o astfel de problemă pe ruta au fost întâlnite. Lângă Saratov nu se va pierde dacă urmați hartă. Adică trebuie să se uite nu numai semne, dar, de asemenea, harta! Harta nu am reușit.

În Volgograd, se pierd, dacă te duci mai întâi pe centru, apoi direct pe Lenin Avenue. Dacă prin Salsk, apoi, în orice caz, nu lăsați pe a doua longitudinale, conform recomandărilor locale. Aici tocmai pentru a pierde în sensul de ieșire dorit ea. Nu mai este nevoie de ea să știe, dar să se mute în direcția corectă ar fi o problemă. Dar dacă știi un mod bun, atunci, desigur, numai printr-o a doua longitudinală!

Dar, dacă prin Rostov, Volgograd apoi intră, în general, nu ar trebui să fie. Du-te dreapta chiar înainte de intrarea! Un pointer la „Rostov“. Dar este mai bine să treacă prin Salsk: și drumul este clar, iar seara, în general, putem spune că nu există mașini și nici camioane!