Așa cum am călătorit în Crimeea

Am fost în Crimeea, de câteva ori. Din aceste câteva - doar o singură dată în mașină. Dar de data aceasta nu este considerată, pentru că Crimeea a fost, practic, de călătorie de iarnă destul de noroios. Așa că am decis din toamna sumbru la Moscova, timp de 10 zile pentru a scăpa de la soare Crimeea.
Ea nu ne sperie, chiar și perspectiva de a fi blocat pe feribot. Aceste zile, atât de ori, a fost declarat un avertisment furtuna, iar munca de trecere a fost o mare intrebare. Suntem oameni curajoși, obișnuiți cu diferite surprize, nimic pentru a schimba nu au fost în planurile lor. Cumpara bilete electronice pe feribot și la ora șase dimineața soarele sa mutat spre autostrada M4 (Don). Condus de-a lungul Soseaua de Centura nu este foarte rapid, dar fără probleme. Nu voi intra în detalii cu privire la trafic, pot spune doar că am fost surprinși de un număr mare de secțiuni de drum cu taxă. Calitatea liniei este foarte decent, puteți păstra un mod bun de viteză. Dar eu, ca pasager, și fotograf amator plictisit uită pe fereastră. Peisaje erau gri și monotone. Ochiul nu prinde așteptare. Nu există atracții în jurul valorii. ) Dar sufletul unui mare vreme însorită încălzit și de așteptare pentru întâlnirea cu Crimeea.

Și apoi, când am intrat în regiunea Lipetsk, mi-am amintit că undeva există Zadonsk Manastirea Rozhdestvenno-Fecioara. Ea a convins soțul ei (deși nu fără dificultate, ei bine, el nu-i place neașteptat „pliere“) pentru a apela înapoi. Mănăstirea a fost un mare, elegant și bine îngrijit. Mi-a plăcut în special Biserica Nașterii Sfintei Fecioare Maria - luminoase, decorate cu sculpturi de îngeri. În centrul unei zone mici - un monument la St. Tihonu Zadonskomu. Plimbați în jurul mănăstirii, a mers la biserică, așezat într-un pic de pace și liniște. și a continuat.

Așa cum am călătorit în Crimeea

Și modul în care ne vine prin Feodosia, Koktebel și Pike la Mishor de minunat lichidare drum de munte. Impresii și emoții - un coș și un camion mic. Frumusețe în jurul valorii de incredibil. peisaje. extremă. Odată ajuns pe Internet pentru a revizui acest drum un conducător auto, el a spus că acest lucru nu este drumul - este de sex))). Nu pot să nu sunt de acord cu el. Apropo, pe acest drum de munte, am prins magazin „Sun Valley“, în cazul în care prețul vinului acestui brand a avut cel mai mic dintre toate pe care le-am văzut. În general, totul a fost minunat. dar cu atât mai mult, am decis să nu meargă acolo :)

Ne-am întors la portul din Simferopol Crimeea deja pe un drum plat, aproape prerie prin Belogorsk, înfășurat pe drumul spre Sfânta Treime Toplovsky Paraskevievsky mănăstire. Ne aduce apă dintr-o sursă, neplăcut surprins pâine mănăstire scumpe (100 ruble), iar în acest sens, excursie noastră la programul Crimeea a fost finalizat. Nu am mers repede, drumul este îngust, suprafața drumului - așa-așa, pe tot traseul Simferopol-Kerci - reparatii continue. A trebuit să se oprească de multe ori.

Am ajuns în portul din Crimeea, unde era deja întuneric. De data aceasta nu a fost chiar atât de repede. Mașini în port a acumulat o mulțime. A trebuit să stea într-o unitate de jumătate de oră. În general, încrucișarea a durat mai mult de trei ore. Drumul înapoi nu avem de gând, am decis să meargă, atâta timp cât suficientă forță și răbdare. le este suficient până la ora trei dimineața, și în grinzile Tsukerovoy, am căzut în pat motel minunat „Poiana“, la stațiile de gaz Rosneft. Este păcat că astfel de moteluri mici. Doar doi sau trei, și toate în regiunea Krasnodar. Foarte convenabil. În dimineața și apoi firul mașinii, pentru a se umple și - la Moscova, la Moscova. Este de remarcat faptul că pe drum există mai multe stații de gaz Tatneft cu o cafenea decente, cu o masă completă. Este comestibilă și democratică.
Deci Ce-am uitat. Ahhh - un moment neplăcut - pe drum „acolo“ la granița regiunii Rostov și a teritoriului Krasnodar au fost amendați pentru depășirea vitezei, referindu-se la unele restricții semn mitice la 60 km. Poate că a fost cu siguranță, dar nu vizibil. Eu ne-a costat marca de două mii în numerar.
Plăcută timp - în satul Primorsky aproape de Feodosia chiar lângă drum, pe plaja exista o cafenea minunata. Mancarea este delicioasa, ne-a placut mai ales Samosa si yantyh preturi - superdemokratichnye, servicii plăcute. Vă recomandăm.
Despre Crimeea pentru a scrie, probabil, nu are nici un sens. Totul a fost deja scris, rescris, fotografiat-perefotografirovat. Și acest lucru este opus mea, poate că cineva poate ajuta și să facă un marș similar.
Vă mulțumesc pentru atenție :)