Sergiev Posad

Pentru mai mult de o lună de echitatie pe masina lui, noi încă nu am călătorit pe distanțe lungi și apoi a decis să meargă în continuare la o plimbare. Primul gând, și dorința de a fost de a merge la Vladimir și vizita proprietatea Muromtsevo, dar a fost mai mult de 200 de km. și nimeni nu ne-a vrut să meargă tot drumul, și a decis în mod independent, nu, pentru că Experiența până în prezent nu este suficient.

În al doilea rând în minte pentru a vizita orașul Serghiev Posad a apărut, la care aproximativ 70 km. și modul în care am știut, pentru că de mai multe ori a fost deja acolo.

Rezolvat! Sâmbătă mergem la Serghiev Posad.

În general, în acest oraș, puteți ajunge acolo de la Moscova, în mai multe moduri, nu doar pe propria mașină. Zilnic de la ENEA se îndepărteze autobuze la intervale aproape în jumătate de oră, poate mai des. Totuși este posibil să se Serghiev Posad pentru a ajunge în trenul de la stația de Yaroslavsky, precum și de modul în care, de asemenea, merge destul de des. Adevărul este că eu însumi nu trebuie să ajungă la Zagorskului (numele sovietic al orașului), în acest fel.

În dimineața zilei de sâmbătă, ambalate rapid și a plecat. La început, chiar a mers destul de repede, dar imediat ce a ieșit de pe autostradă Iaroslavl ... bine împuns cu restul timp de o oră, până când el a trecut Mytischi-Korolev, Pushkino, și nu a ajutat chiar si un nou schimb mai multe niveluri, care otgrohali recent în trafic de schimb pe Queens. Apoi lucrurile miscat repede si „fata“ nostru (de exemplu, devyatochka) ne domchali la Serghiev inteligent și fără incidente.

Orasul este inclus in Golden Ring din România și este într-adevăr ceva pentru a vedea. Orașul are propria sa aroma distincta si se gestiona pentru a obține de-a lungul trei epoci:

• vechi de pre-revoluționară
  • Sovietic, Zagorskaya
  • și modern

În oraș vă puteți întâlni clădiri vechi, dar destul de bine conservate din lemn din secolul al XIX-lea, și Hrușciov - sărăcăcios, cu fante terifiante și fazadami, și de brand noi clasa business-mare creștere.

Ajuns în Sergiev Posad, ne-am dus imediat la cel mai faimos dintre atracțiile sale - Sfânta Treime-Sergius Lavra, bine, în același timp, au parcat mașina în parcarea adiacentă. Și a fost convenabil ca Laura este deja posibil să meargă în centrul orașului și de la ea, în orice direcție, și la toate atracțiile.

După trecerea sub zidurile mănăstirii și merge la magazine de suveniruri, nu ne-am merge doar în interior, iar la începutul unui pic de rătăcire în jurul orașului.

Revenind la intrarea principală și plata mitei pentru oportunitatea de a face fotografii ale zonei (cu Kvitko ne-a dat un alt CD cu muzică bisericească, pe care încă nu am despachetat). De fapt, foarte puțini oameni cu ochii, veți plăti pentru posibilitatea de a face fotografii sau nu, astfel încât, în principiu, este posibil să se meargă și așa.
Spre deosebire de Manastirea Storozhevsky Savvino, care este situat în Zvenigorod, abația nu se simte că antichitate și spiritualitate, toate transformat în ceva neînsuflețit ca Catedrala Hristos Mântuitorul din Moscova. Nu știu ce sa întâmplat din cauza, probabil din cauza timpurile sovietice grele, când a fost închis în '19, și până la sfârșitul anilor '30 ai secolului XX Manastirea a fost destul de Porush. Până în prezent complet restaurat nu se poate. Dar acest lucru nu împiedică un număr mare de turiști și pelerini în fiecare zi vizita. În general, există cel mai acut simțit, că de religie fac afaceri serioase.

Urcat ne Lavra bine și există ceva pentru a vedea: ea chetyrohstolpny eco-cupole Catedrala Sfânta Treime din piatră albă, care, de altfel, sa dovedit a fi cea mai veche clădire de pe teritoriul mănăstirii și Catedrala Adormirea Maicii Domnului, una dintre marginile care se învecina grav Borisa Godunova și familia sa .

În centrul pieței, de lângă turnul Lavra Bell este un obelisc, care poate fi bine utilizat ca un ceas și cu precizie, există puține, care poate fi de la umbra obeliscului pentru a determina timpul, astfel încât odată ce este instalat câteva ore de soare.

Și pe teritoriul mănăstirii este sursa de apa sfintita, la care o coadă constantă pentru apă (în cazul în care nu ambalajul lor, acesta poate fi achiziționat pentru doar 25 de ruble.)

După rătăcind un pic pe mănăstirea și ordinea obosit de abundența de oameni (am văzut acolo că biserica a fost rândul său, la fel ca în mausoleu), am ieșit din mănăstire, a decis să-l ocolească pe cealaltă parte și de a ajunge la parcare în cazul în care mașina noastră a stat unde am lăsat toate stocurile de alimente.

După ce a părăsit mănăstirea, ne-am plimbat de-a lungul mall-uri, în cazul în care același era suvenir abundență (toate același lucru poate fi cumpărat aproape de Piața Roșie din Moscova), a trecut prin flacăra eternă, în cazul în care este în mod constant de stabilire flori și fotografiat tineri beat la nunți și a continuat de-a lungul Pafnutevskom grădină.

Era liniștită și pașnică, și ne-am bucurat tăcerea.

Dar, înapoi la mașină, nu am venit aici, pentru că Deja pe drum am observat că mulți dintre undeva pentru a merge într-un tunel pe sub pod. Și ne-am decis să se plimbe în jurul și de a explora ceea ce este acolo. Și acolo era o biserică de lemn mică și o foarte frumos patio confortabil, mic, în fața lui și un arc. Lângă arcurile de pe dreapta pârâu era o casă mică jurnal cu un font, există oameni și a fost de gând să arunce în râu de apă sfințită.

Noi nu am baie, dar acest loc, ne-am bucurat atât de mult încât a decis trapeznichat chiar aici. a fugit repede pentru provizii la masina si a revenit, dar nu am avut timp să stea la umbră pe o bancă și să înceapă masa cât mai aproape de pisica cocoțat locale și a decis să cerșească cârnați noastre și niște brânză. Noi, desigur, nu a putut rezista și a împărtășit cu el.

După ședința un pic mai mult, ne-am întors la mașină și a condus înapoi la Moscova.

Călătoria de întoarcere a luat mai mult decât un exemplu, și avem mai puțin timp pentru unitatea de oră acasă obosit, dar fericit.

PS: Utilizați imagini, nu numai din această călătorie, dar, de asemenea, cu trecutul.