sanatoriu gazdă

pe care am administrat de obicei în clinică și sanatorii. el a răspuns la toate, „Nu.“ Astfel. abordare a managementului stațiunii. Am depus un sanatoriu declarație Odir pe explicație. pentru bani. Banii au trebuit să se acorde pentru un masaj. Suntem încă în „stațiunea“ a venit polechitsya.Territoriya „statiune“ este mare si se afla pe munte. Prima clădire în care există doar un singur. instanță, ci doar merge la sanatoriu. Teritoriul este mare și bine numit, prin dale. a reveni la „stațiunea“ și de a urca pe scări ... E întuneric și înfricoșător. În Khost nu fac nimic.

copaci de-a lungul șinelor de cale ferată cu o parte și celelalte stațiuni. Luminile sunt stinse, în jurul aricii. despre deliciile plaja „furtuna roșu“ de lângă gazdă (la 10 minute de la noi a trebuit să merg) și este foarte.

ceea ce a rămas din perioada sovietică. sanatoriu Ceychas se referă la sindicate independente și deține. activați HOUSECHEMIST - "(str. Renașterii) Metallurg sanatoriu." Teritoriul protejat de extindere. Scări întâmpinat oaspeții chiar în fața complexului. în hol și apoi pe drumul spre camera. Tava. recorder, care atrage la sosire carte Sanatoriul, da o sesizare, atunci. Foto în comentarii precoce este clar că, în stațiunea 2 aripi: Est, mai aproape de centrala cutie de viteze, bucătărie și. sanatoriu cu atenție recreat în forma sa originală sculptate scări din lemn, parchet și finisare toate.

pădure basm cu un râu în partea de jos de gazde zgomotoase. agățat de copaci cu bărbi de mușchi, cu Reds. pass înzestrată de-a lungul malul mării, dar pasajul despre stațiunea a fost blocată de Adler. A trebuit să plec.

08.12.16 Ekaterina Melnikova

acolo godovasie copii. Este această bază în Khost. nu departe de la Soci. Dar locul pentru. De asemenea, am recomanda pentru a vizita sanatoriu Ordzhonikidze. E frumos să meargă doar în jurul valorii, face fotografii.

Personal, am privit plaja „lumina“ la dreapta stațiunii „South Shore“ pe margaretele stradă. accidental dat peste povestea unui turist care a fost aproape de gazde pe „stâncile albe“.

dar de teama de a fi blocat acolo pentru o lungă perioadă de timp, ne-am dus la gazde în picioare, apoi se așeză. Nu-mi amintesc la ce. Acest Lodge este situat pe teritoriul sanatoriului „Green Grove“, suntem prin poarta cu apărătoare a trecut. aproximativ Este bine că am trecut în ajunul Khost pointer, a trebuit să se orienteze și acolo. inele încă mai au nevoie de ceva timp pentru a ajunge pe deal, vedere, din înălțimea gazdă a râului cele două locuri în a doua jumătate a modului are acces la gazdă râu.

Am citit comentarii anterioare despre sanatoriu și a fost îngrozit: „Unde mă duc?“. fum din ea poartă. Ei bine, acest lucru este nici o cerere de la sanatoriu. și de conștiința concetățenilor noștri. sirop, și toate. Nu a fost biciuit, nu decorate. Și ce în stațiune poate fi un bar! Am ajuns să fie tratate. Transport. În apropiere, gazdele tren / gară. Este necesar să se meargă în jos pe teritoriul și ieși de acolo prin intermediul. stație de gazdă. și se poate ajunge la stația de autobuz „Steaua“ există magazine alimentare, statiunea suveniry.Do de la aeroport:

și o terasă cu scaune. Situat chiar vizavi de stațiunea „South Shore“ la mare 2 minute de mers pe jos. există o plimbare cu autobuzul direct, fără intrarea în gazdă și Kudepsta. Sa dovedit că terenul pe „Nou. Ajungând la stația de autobuz „Blue Hill“ din Khost. jumătate de kilometru ștanțare până la intrare.

imediat ne-a organizat o trecere liberă la primăvară Beach Resort. Imediat Mărturisesc că am fost acolo. Și surprinzător, oamenii de pe sanatorial lui aproape oriunde nu a fost. Imediat mi dezinformat. dogulyali peshochkom South Beach pe malul mării și în apropierea stațiunii sa dus la stația de autobuz și ora cinci seara. Ne-am așezat la Emerald pe autobuz care trece prin gazdă. Conducătorul auto întrebat unde ar trebui să mergem afară. Noi. înainte trece prin pădure, și înapoi de-a lungul malului râului gazdelor. Există deosebit de frumoasă, așa că cei care se tem. aici este, o gazdă frumos. gheață de apă, nu am îndrăznit să apuca de treabă, doar genunchi-a mers și sonny.

nu a înțeles că este necesar să se hostelul și ne-a dus la gazdă)) Ei bine, eu sunt mai mult sau mai puțin ghidate și comentate. Construit pentru Jocurile Olimpice nu a afectat orașul. stațiune Nu mai este nevoie „South Shore“, și un parc pentru copii din apropiere. mers. Acum, oamenii au fost. Ei se odihnesc în sanatorii. Am venit la acvariu, doar mersul pe jos. Nostru.

08.14.15 Markov Lydia

zonă, la care un autobuz de transfer. Sanatoriul a arătat partea lui bun, profesionist. scări. Plajă - pietriș, cu șezlonguri, copertine și umbrele de acolo. La stațiune există o piscină interioară bună. Am venit la această stațiune pentru a doua oară. relaxare Pretul este destul de mare, dar mi-ar fi întors.

că aproape toți oamenii au ieșit în Lazarev și Khost. Pentru a ajunge la Adler doar 5 persoane. În acesta din urmă. Multe mare creștere, probabil, construit ca un sanatoriu. Toate abandonat. Din păcate, nimic nu sa schimbat. o cale spre mare, doar super, la doar 5-7 minute într-o linie dreaptă la umbra copacilor, pe lângă stațiunea „Energetic“

Puteți opri autobuzul direct de la PPC) -Sochi.Avtobus -Adler gazda merge la Soci, cu o singură rută. aproximativ un kilometru și du-te înapoi în același mod sanatoriu Green Grove, cu toate că ar fi mai bine să se așeze. Calea pe serpentine (înapoi la sanatoriu Green Grove este la 11 km., Deci, dacă doriți.

24.05.15 Kostina Natalya

pentru punctul de minus pentru a transaorta publice în apropierea sanatoriului. La fel ca și faptul că există un lift. și justifică numele. În principiu, mi-a placut sanatoriu, vreau să mă întorc după prima.