Port Dickson și o noapte în Kuala Lumpur, independent de călătorie

Traveller blog. Rapoarte privind excursii la orașe și țări.

În general, cred că mă gândeam ce să fac în zilele rămase în Kuala Lumpur și a decis să meargă la Port Dickson. La acest punct, am învățat în prima zi a șederii mele în capitala Malaeziei. Dacă vă amintiți, atunci când am întâlnit un localnic, care a mers la margine, se uită la luminile orașului pe timp de noapte (mai multe informații aici). Deci tipul ăsta a fost doar din Port Dickson. El a spus că este un loc minunat - mare, palmieri, plaja și maimuțe nostim trăiesc chiar în spatele casei sale.

Am ascultat cu atenție povestea când noul său prieten și chiar a promis că în mod necesar du-te cu el în orașul său natal. Dar când am citit pe internet câteva rapoarte de călători pentru a vizita acest loc, apoi deziluzionat ușor și ideea călătoriei a refuzat. Dar acum am avut ceva timp liber și puteți merge și uite personal la un loc de vacanță preferat de localnici.

Port Dickson și o noapte în Kuala Lumpur, independent de călătorie

Cum se ajunge la Port Dickson.
Port Dickson este situat pe coasta strâmtoarea Malacca, într-un pic mai puțin de o sută de kilometri de centrul orașului Kuala Lumpur. Noțiuni de bază pentru acest oraș de coastă poate fi ca un taxi sau de transport în comun. În mod firesc, conform tradiției, am luat a doua opțiune. Este mai ieftin și mai interesant. Din păcate, la momentul calatoriei mele de servicii directe de autobuz la destinație nu exista. Și astfel, în scopul de a ajunge la Port Dickson, a trebuit să merg mai întâi în orașul Seremban (Seremban), de unde să ia autobuzul. Foarte util pentru a Seremban se poate ajunge direct de la KL Sentral, folosind trenul KTM Komuter. Trenul pleacă la fiecare 15 minute, prețul biletului 6 inel, iar timpul de călătorie este de aproximativ 1,5 ore.

Ajuns la stația Seremban, trebuie să schimbați la numărul de autobuz 828, următoarea rută Seremban-Port Dickson. Beneficiul stația de autobuz foarte aproape, este conectat la stația de o pasarelă acoperită. Dar, doar în cazul în care am cerut angajatului KTM, în direcția corectă, dacă am urmat. El a confirmat faptul că am fost pe drumul cel bun și după 300 de metri am fost la intrarea în stația de autobuz, în cazul în care a găsit aproape imediat am nevoie de un autobuz. Spre deosebire de trenurile KTM, autobuzele circulă mai rar - o dată la fiecare jumătate de oră, astfel încât va trebui să aștepte ceva timp la gară. Am avut noroc si am plecat aproape imediat. Costul biletului pentru autobuz este 4.5RM, timp de călătorie 1 oră și 30 de minute.

Port Dickson.
Port Dickson, datorită apropierii sale de capital și de aproape 18 km de nisip lung scuipat a câștigat popularitate în rândul locuitorilor din Kuala Lumpur. La sfârșit de săptămână și de sărbătorile legale din stațiunile locale nu este supraaglomerat. Dar, in general, nimic exotic în aceste locuri nu au. Apele din strâmtoarea Malacca din umbra turcoaz transparent și mai mult, astfel încât turiștii sunt rare.

După ce a ratacit un pic, am găsit o modalitate de țărm, unde au fost ancorate bărci de pescuit. Ei bine, într-adevăr este departe de a fi ideal. Nici nu aș înota aici. Apa este în vela vietnamez Mekong de nave mari și platformele petroliere sunt văzute în apropiere. Cu toate că, în conformitate cu fotografiile de pe Internet, există un loc și decent. Optsprezece kilometri de plaja - site-ul mare.

Port Dickson și o noapte în Kuala Lumpur, independent de călătorie

Am mers de-a lungul țărmului, sa dus la dig și în curând a dat seama că nu este nimic special de făcut. În plus, cei flămânzi și magazinele din oraș nu este nimic potrivit pentru o gustare, eu, spre surprinderea mea, am găsit nici unul. Aproape toate dintre ele tranzacționate bunuri economice, iar în cazul în care a fost de la comestibilă, avea ingrediente sau produse secundare, care trebuie să fie pre-bucătar. Poate că locul pe care trebuie să știți. În general, am decis să nu rămână și să se întoarcă la Kuala Lumpur. Mai ales că traseul nu este aproape de 3-4 ore.

lumini de noapte din Kuala Lumpur.
În hotel m-am întors în seara. M-am dus să mănânce într-un snack bar delicios, care servește supa indoneziană, și apoi a găsit un val de energie proaspătă. Ei bine, ce ar putea face? Planul a fost de a face fotografii de noapte din Kuala Lumpur, poate este timpul pentru a aduce această idee la viață.

Port Dickson și o noapte în Kuala Lumpur, independent de călătorie

Înarmat cu un aparat de fotografiat, m-am dus la o plimbare prin cartier, în beneficiul celor mai interesante lucruri din apropiere. Merdeka, Masjid Jamek Moscheea, Turnul Menara este vizibil dintr-o privire, bine, pentru întregul set, încă o dată a mers la Petronas Twin Towers.

Deci, a fost următoarea mea zi în Malaezia. Ai nevoie să dau seama ce să fac mâine, iar a doua zi după mâine dimineață zbor acasă.

Bilete de avion ieftine către Kuala Lumpur, este necesar?