Pe mașina în Rosa Khutor și adler

Partea 1: Drumul de la Soci.

Vacanță ne-am planificat dinainte. Primăvara devreme se gândesc unde puteți merge chiar și în mediul actual. Și după monitorizarea tendințelor toate sunt de acord Sochi) mă sperie, desigur, povești despre mulțimile de oameni și nu sa bucurat de vremea de vară instabilitatea din alternativele noastre more..no financiare pur și simplu nu a existat.

Separat, despre pachetul de divertisment. Mulți au crezut - și dacă pentru a citi comentarii. Review-uri au fost pe jumătate - și contra. Deja la întoarcere pot rezuma - totul depinde de familie specială. Noi - oamenii activi, am fost curioși să încerce totul și a vedea totul, astfel încât pachetul am folosit la 2/3)) 2/3 - pentru că, în primul rând, nu toate au suficient timp (de exemplu, de la 6:00 biciclete am doar iskatali 4) dacă este sau nu a fost necesar - cum ar fi o excursie pe jos sau nordic walking ... pe scurt, este necesar să se citească și să conta - avem pachetul „rătăcită“ complet.

Pentru că am vrut să rămână în continuare și „jos“ - Adler - să meargă încet pe Parcul Olimpic și Soci Park, am rezervat 4 zile Waterfront Hotel Mzymty - Rosemary. În ciuda faptului că nu a fost un hotel de 4 * în Rosa Khutor, fără mic dejun, fără plaje cu șezlonguri - umbrele - prosoape și alte plăceri, ne costa mai scump mai întâi de hotel. 5 zile / 4 nopți, am plătit 27600. Frecați.

Având în vedere cheltuielile de trai deja considerabile (69000 Frecați..) - și aproximative sume considerabile pentru mese (în special pe Rosa Khutor), vom fără ezitare a decis să meargă cu mașina. Noi Chevy-Niva. În primul rând, în partea noastră a acestei economii semnificative în bani (în comparație cu trenul și avionul), și în al doilea rând, este - libertatea de mișcare: am vrut să arătăm copiilor Volgograd (Mamaev Kurgan), să ia o excursie la Abhazia ... Unul este rău - foarte puțin a fost informații despre parcare în Adler și altele, asa ca sper ca analiza mea va ajuta pe oameni un pic pe masina - în special, voi menționa despre parcare unde am fost)

Și, în cele din urmă de vacanță! Plecare din Tolyatti am planificat la ora 7 pm la noapte pentru a ajunge la Volgograd, în cazul în care să meargă, relaxați-vă, și din nou în seara pentru a merge mai departe. Principiul de bază - de a conduce de-a lungul serpentinei, fie pe timp de noapte sau dimineața devreme, pentru a evita blocajele de trafic pe segmentul Tuapse - Adler.

Din cauza unele se suprapun puțin cam târziu, și a plecat la 8pm. Copiii așezat într-un scaun, apoi mai aproape de Syzran - a fost vorba despre 22-00, a vrut să doarmă, astfel încât scaunul lipit de scaunul soțului nostru, am pus toate capacele, caseta avansat)) copii au mers la „Walt“ și imediat am adormit. Doar a face o rezervare - că elementul a fost o durere de cap pentru mine. Este clar că există reguli pentru transportul copiilor - și atunci când copiii nu dorm, desigur, ei erau așezați în scaune lor și au fost poartă. Și, uneori, (în timpul zilei), după masa de prânz și înot - chiar adormit asa ...

Dar ia-le stând pe timp de noapte. iartă-mă susținătorii zeloși ai SDA - l-am găsit destul de bine, inuman. Cu toate acestea, am înțeles că riscul suntem pe fiecare post a DPS cel puțin 6 buc mii de ruble, astfel încât speranța a fost nuanțat spate))) În cele din urmă, sa dovedit că pentru întreaga călătorie practic am oprit doar o singură dată - a fost de noapte - despre 3-4 dimineața, înainte de a ajunge la 20 km la Khadyzhenskaya. Ne-am oprit pentru că soțul nu a frânat la stop, DPSnikov a venit și sa uitat, documente și stralucit lanterna în fereastra din spate. Desigur, văzând că copiii dorm zăcând observat strict că nu sunt luați-le în conformitate cu regulile (((, la obiecția soțului ei - să zicem, noaptea instanța, a declarat că regulile nu se schimba ora din zi Atunci soțul meu a spus că vom merge noi. Khadyzhenskaya în sus, astfel că e pe cale să vină deja, iar aici suntem si da drumul ... nu știu de ce atât de norocos, dar faptul rămâne.

Deci, după Syzran în Kubra ne-am oprit - sa dovedit pe reparația drumurilor și este organizat mișcarea inversă. În jurul valorii de Candidează lungă perioadă de timp la semafor, mașini, în ciuda jumătate zece seara, au fost mulți. După aceea, semafoare, a crescut în același mod de încă 3 ori - adică 30 km de Syzran am condus de 1,5 ore! Mașini, uneori merge atât de mult încât, sub verde nu am avut timp să călătorească și de așteptare atunci când lumina se aprinde verde din nou. În cele din urmă, am ieșit, a continuat înainte de intrarea în Saratov - din nou, reparația drumurilor. Aici în spatele roții mutat peste mine, soțul meu a adormit, și vechiul nostru (((navigator, în loc de by-pass ma condus direct prin Saratov, cumva există o lungă perioadă de timp am rătăcit în cele din urmă în cele din urmă la ora 3 am plecat de la Saratov In spatele. - 400 km. ne-am oprit la o stație de gaz să doarmă c 4 la 5 dimineața și 6 am fost în Kamyshin.

Până la 8:00 am oprit în Dubovka - există acces la plajă, lângă am pus grătar, prăjit frigarui el însuși (oarecum neobișnuit pentru micul dejun, desigur)))

Pe mașina în Rosa Khutor și adler

Copiii scăldat, soțul ei a fost adormit ... la începutul 11 ​​am plecat în direcția Volgograd.

În Volgograd, ne-am îndreptat direct spre Dealul Mamayev - de asemenea, de altfel, într-un fel nu a condus imediat la ea. Lucru amuzant este că am văzut foarte mare Patrie, dar nu a putut da seama cum să ajungi la ea))) În cele din urmă, încă înțeles intercromozomiale. Mașina a pus la bordură. Mult mai aproape, chiar în fața intrării există o parcare gratuită - vizavi de Muzeul Stalin - și au existat chiar și locuri - dar am aflat despre aceasta numai atunci când a trecut.

Însăși complex este fascinant ...

Pe mașina în Rosa Khutor și adler

Am fost pe Dealul Mamayev, și nu o dată, dar acum, ca adult, am o privire la toate aceste sculpturi. La vederea „mama doliu fiul său,“ Eu doar gât interceptate, și sunetele de „ziduri vorbesc“ făcute să se piti de zgomotul de voce luptă și oțel vorbitor ... Pentru copii ai mei, precum și pentru mine ca un copil, a fost doar monumente, au fost impresionați de amploarea, desigur, a murit departe la poalele de patrie, dar ele sunt mult mai preocupați dacă le vom cumpăra înghețată.

De fapt, a doua zi a fost foarte cald. Noi am ajuns la focul veșnic, nu doar a fost înlocuit de un paznic (era 12-00). Am fost lovit de acest detaliu. Diluarea garda, însoțirea luptători modificate a revenit la cei care au stat lângă foc. La rândul său, mai întâi unul, apoi un alt împușcat de șapca, ștergându-le cu o cârpă umedă, frecat mâinile, frecat capul lui, făcându-l toate doar super-bine cu atenție ...

- masaj
Fie că băieții de căldură pot leșina, în picioare încă, și ca să spunem așa, măsuri preventive, dacă chto..No lucru bun despre garda atât de bine îngrijiți.

Revenind la înghețată - există tarabe, puteți cumpăra apă și înghețată. Cel mai ieftin - de sticlă obișnuită - 60 de ruble. Copiii au spus că înghețată - delicios.

Apoi am condus spre casa lui Pavlov, și se uită încă o dată zile teribile uimit și evenimentele care au dus la clădirea atât de mutilat ... permanente și reale de gâscă fii kozhe..Dazhe redus la tăcere ...

Sated, ca să spunem așa, spiritual, ne-am gândit că este timpul pentru masa de prânz. Înapoi în soțul Togliatti a găsit o cafenea, magazin, mai degrabă culinar, aproape de Casa lui Pavlov - „Fericirea este“ pe Walk of Heroes 2 Sa dovedit, este un loc minunat, foarte confortabil, și la exterior și interior.

Acesta este organizat pe principiul sala de mese - adică, acolo distribuirea de linie, selectează o secvență de salate, prima, a doua, deserturi. Prețurile sunt mai mult uman - 100 g salată grecească - 68 de ruble. Olivier - 42rub. servind de hash - 60 ruble ... Verificați anexați, dar am avea un pic ponosit))

Pe mașina în Rosa Khutor și adler

În principiu, sper să văd prețurile se dovedesc, dar intervalul de preț și atât de clar. Am condus în sus de pe străzile sovietice - și chiar lângă cafenea parcată. Parcarea este permisă și gratuit. Am fost atât de mulțumiți de acest loc pe care ne-am oprit aici, din nou, pe drumul de intoarcere, numai de data asta pentru cină, iar navigatorul ne-a condus de pe stradă. Ciuikov - a existat un semn „nici o oprire“, dar, în ciuda acestui fapt, totul setat la mașină. Dorința și efort în mod corespunzător la parcul nu a fost, suntem stoarse între cineva, dar a fost tulburarea ((Deci, este mai bine de a conduce până la Sovietului În principiu, un loc unde totul este -. Kafeshnoe, puteți merge la cafenele din apropiere, dacă nu-l A. ca tine trece un pic mai departe - a se vedea fântâna și malul mării frumos ..

După prânz am condus din Volgograd și din nou scăldat și odihnit lângă apă - tata înapoi la somn)), copiii au privit desene animate. La 17-00 ne-am dus spre Kotelnikovo - Salsk - argila alba. Acest drum nu este un finisaj perfect, dar vehicule absolut gol și chiar mai mult DPS. Am mers fără probleme, dar în podul principal Ust-Labinsk pe care a trebuit să meargă pentru reparații, și, prin urmare, a trebuit să facă un ocol de aproximativ 40 km, am început să rătăcească, GPS-ul nu a înțeles de ce nu mergem pe drumul cel bun tot timpul să-și încheie remontnuyu..koroche, aici suntem foarte epuizat si obosit tot timpul să se încurce în drum. Practic, a fost pentru prima dată în acest fel - de obicei, toate la fel prin tasta fierbinte și Dzhubga, dar după ce a citit despre blocajele de trafic, ne-am decis să mergem atât ... În cele din urmă, a ajuns într-un fel Khadyzhenskaya (cunoscut, așa cum am scris mai sus, km 20, înainte să-l post de politie temporară) și 4 în dimineața a ajuns la trecere Shahumyan.

Citind despre asta înainte, am știut că grunduri, din aceasta cauza, toate mașinile în cel mai bun caz în praf, și cel mai rău caz, rasfatat de zbor de sub roțile gruntovkoy..Na mari de fapt, nu a fost atât de înfricoșător - grund nu chiar zboară, care acoperă destul de o mașină de compactat. Despre praf - masina avem alb, în ​​special pentru a fi văzut, iar a doua zi, a intrat sub ploaie, a devenit mai clar decât înainte Shaumyan. Trecere în sine soțul a condus la 15 minute - 7 km fanioane. Mașini au fost, dar un pic. În 04-30 ne-am oprit la stațiile de gaz, soțul înainte de a serpentinei principal a dormit timp de încă o oră, și 05-30, am început să Tuapse. În 06-00, am plecat și a mers la Tuapse pe un streamer. Autovehicule au fost un pic mai pieton nu a fost destul, autobuze și grele, de obicei, a dat aproape întotdeauna un fel, luând în dreapta. Deci, care trece sloturile fără sfârșit))), în 08-30, am condus la Adler.

Pe mașina în Rosa Khutor și adler

Total - pe drum „acolo“, ne-am petrecut 7300 de ruble, inclusiv 6300 de ruble - pentru benzină, 1 - produse alimentare în cafenea și diverse Morozhenko - apă minerală - mere. 92y turnat, doar aproximativ 180 litri (benzină în medie 33-34 rub / l) a călătorit aproximativ 1.800 de kilometri. Cu un kiddies luat sirenelor - ficat - suc mic - banane, plus sandwich-uri.

Adevărul este că atunci când te duci la mare, Golful de scaunul pasagerului fără greviștii nu pentru cei slabi de inima :)).

Oh, deschizi ochii. Nu știam despre asta. Am călătorit în întuneric, astfel încât m-am simțit extrem. Era întuneric, astfel încât fiul cel mai tânăr prosunuvshis dintr-o dată în mijlocul trece, somnoroasă a întrebat: „? Tata, unde te duci imediat lupi“ Ce tata, surprins, a declarat fiul său, de ce este el atât de hotărât. Fiul a răspuns: „Deci, întuneric Deci, nu au cu siguranta lupi.!“)))
Și pentru telecabina deschisă în City Hills - direct rasstroili..My lung pusă la îndoială dacă sunt sau nu pentru a merge pe ea, și, având 4 lift liber la Rose Peak, ne-am decis să nu cheltui bani - spun ei că diferența poate, dintre ascensoare nu speciale .. şi acolo este, se pare. Doar a vrut cu adevărat să crească în continuare. Noi cu siguranta a decis să se întoarcă din nou, așa că acum am să știu că merită.

(Numai ca avtoputeshestvennika prea :), am nota - prea grea - rămâne fără un drum lung peste noapte)

Puteți simți că ești un avtoputeshestvennika cu experiență, pentru că nu toate este acest aspect al capturii. Da, aveți absolută dreptate. Aceasta este o astfel de opțiune - două nopți - a fost foarte grea. Luarea unei decizii cu privire la aceasta, am fost ghidați de faptul că trebuie să fie o zi în Volgograd, iar noaptea - în Tuapse, și, în funcție de data aceasta a început să motiv. Plus ținem cont de faptul că copiii sunt, desigur, mai ușor într-un fel - au doar dormit aproape tot drumul, un maxim de 6-7 ore, treaz, și a fost destul de nenapryazhno. Dar tatăl nostru - conducător auto a fost foarte greu. De echitatie pe timp de noapte, desigur, vă permite să meargă mai ușor - fără congestionarea de mașini, iar poliția de trafic, de obicei, adormit))), dar mai puțin de două nopți - a fost slishkom..Ranshe, fiind mai tineri, el a condus calm traseul non-stop de la Soci la Togliatti non-stop ore pentru 25-26..A aici acest timp, în ciuda faptului că ne-am schimbat, uneori, la o oră - două pe care el a dormit periodic pe toate opririle noastre, el a condus la locul de muncă. La Soci, am decis deja că vom merge înapoi la exact modul în care, cu atât mai mult că are deja Volgograd avem nevoie doar de a conduce vehicule.

Intre fără ascensoare, suntem la vârful Rose și partea de sus a orașului Gorki a urcat. Dar aici, pe partea de sus a orașului deal ne mai mult, să fiu sincer, mi-a plăcut. Tsirk2 pur și simplu Fermecatoare. Există flori și zăpadă în același timp și de specii. Dar de vârf Rosa, de asemenea, puncte de vedere, desigur. Voi fi mai târziu pentru a scrie un comentariu :-)
În general, ekstremaly, desigur, trece noaptea.