Muntenegru - „Igalo, o suburbie a Herceg Novi

Încă proaspătă în memoria de afișări. Pot picta pe aproape toate zilele de trei săptămâni petrecute acolo. Siberienele Trăim în apropierea lacului Baikal, înconjurat de natură frumoasă, apă curată răsfățată și mândru, desigur, cel mai curat și cel mai adânc lac, pe pământ. ne surprinda prin natura este foarte dificil. Ne-am dorit să înoate în apa de mare caldă și nu mai este de așteptat.

Muntenegru a reușit să câștige inimile noastre cu un singur ori. Și dacă vom alerga afară de imaginație și de idei a alerga afară de vacanță, asigurați-vă că pentru a veni înapoi aici.

Cum a început totul. După coasta Mării Negre a visat de a călători în străinătate, dar sa oprit lipsa de limba engleză, un pașaport, viză și alte probleme.

Odihnește-te în Muntenegru, ne-am sfătuit familiar, același siberian, care în fiecare an se odihnesc aici după trecerea la Moscova. Pro-uri care nu au nevoie de viză și nu există nici o barieră lingvistică, muntenegrenii de vârstă mijlocie am știut rus. Și cu sârbii și tinerii să comunice în limba engleză Ryazan și gesturi. Există o mulțime de bunuri imobiliare achiziționate de turiști și rezidenților români din România și mulți, așa că te simți ca acasă.

Deci, cum putem obține lungi și costisitoare, apoi m-am pregătit cu grijă, astfel încât să nu-și piardă o mulțime de bani, și economii mai mari. Prin urmare, foarte îngrijorat de faptul că vacanța nu a fost un eșec. Alegerea de a Igalo a căzut la sfatul aceluiași prieten. În acel an, prietenul moscoviți se căsătorească cu un muntenegrean și a fost de gând să se miște. Despre Igalo feedback-ul foarte puțin, iar în IR nu este deloc, astfel încât nu există încă mai puțin de turiști ruși decât în ​​alte locuri.

++++++PlyusyIgalo că puțini turiști, liniștite, plaje goale gratuite. Orașul este situat într-un golf închis. plaje cu pietriș și apa se încălzește mai devreme decât în ​​largul mării. Nu există niciodată furtuni, vânturi și valuri mari. peisaje uimitoare a unui golf liniștit. adâncime mică, ideal pentru familiile cu copii! Și, desigur, posibilitatea de a urma un tratament de la Institutul Igalo:

Institutul de Medicina Fizica, Recuperare si Reumatologie „Dr. Simo Milosevic“, unul dintre cele mai mari și bine-cunoscute instituții pentru tratamentul multidisciplinar în Balcani. Fondatorul moderne fizice și preventive, medicină, reabilitare, talasoterapie și wellness a devenit odnym dintre principalele centre internaționale de reabilitare a copiilor, adulți și persoanele în vârstă.

----------- Contra. Mașina va trebui să se deplaseze până la coasta de a se bucura de trecere de 5 euro cu sens unic. Departe de la aeroportul Tivat aproximativ o oră (cu perpravoy). Un pic de divertisment. Puține magazine. Nu sunt bine întreținute. Dificultăți cu locuri de parcare.

Kaludjerovic Apartments Complexul este situat în Herceg Novi. Acesta oferă acces Wi-Fi gratuit și o terasă. Orașul Dubrovnik - 39 km.

Unele suite se deschid spre un balcon și / sau terasă. Facilitățile includ un număr de apartamente cu un frigider bucătărie.

Kaludjerovic Apartments Complexul este situat la 34 km de orașul Budva. Aeroportul Tivat este la 18 km.

Locația acestei opțiuni - una dintre cele mai bune din Herceg Novi! Oaspeții sunt mulțumiți cu ei mai mult decât locația celorlalte opțiuni din zonă.

Aici, cea mai bună valoare pentru bani în Herceg Novi! Comparativ cu alte opțiuni în oraș, oaspeții obține mai mult pentru aceeași bani.

Noi vorbim limba ta!

Apoi, aceste apartamente de la Buckingham nu a fost.

Digresiune despre aterizarea aeronavei. Nu transmite entuziasm, care surprinde toți pasagerii la îmbarcare. Rolele plane și face un U-turn peste mare. Pasagerii agățat de fereastră: insula Lustica, Golful Kotor. Acesta este locul pe care doriți să vină înapoi.

Aeroport a provocat nedumerire: un înfundat, inconfortabil - am simțit când așteptați avionul leșești nefericit pentru a zbura înapoi. Pistă de decolare supradezvoltat, beton zdrobit.

Cu toate acestea, această impresie este compensat de faptul că am fost întâmpinați de un bărbat galant și confortabil livrate la apartamentul dumneavoastră. Drumul spre apartamentele nu este impresionat, și am fost aproape rău de mare în mașină. Am început deja să scadă starea de spirit, totul părea într-un fel îngrijit, înguste de drum, serpentine, case, vile.

Kaludjerovic am fost întâmpinați de întreaga familie, suc de tratat.

Casa este acasa, la o mamă în vârstă, cu un fiu al familiei. Acesta este situat lângă și peste drum de la Institutul Igalo. și în spatele hotelului Griffin gard. Primul etaj este ocupat de mama mea, la parter se afla apartamente cele mai decente sunt foarte spațioase, cu acces proprie la grădină, ele sunt întotdeauna goale. La etajul al doilea este o scara la intrarea în interiorul casei. Trei apartamente de la etajul al doilea, o ia fiul cu soția și copilul său.

Zoran. a fost numele fiului său, o persoană extraordinară, un interpret de muzică rock jucând în grupul muntenegrean. Colectează suveniruri din România epoca sovietică. Regret că nu am găsit seara pentru a socializa mai mult. Dar acum suntem prieteni pe Facebook, și am urmărit munca lui.

Descrierea unitatii de cazare. La intrare există o bucătărie comună, dar nu am folosit-o, pentru că au avut lor. Apartamentele noastre sunt aproape cred, dar au fost cel mai economic. Repară o modestă, dar confortabil. Spălător și curat, după reparații. Apa a fost întotdeauna, o dată oprit pentru a doua zi, dar acest lucru se datorează construirea unui nou sistem de alimentare cu apă în Muntenegru, presiunea bună.

apa pe care le cumpără de băut, nu am înțeles de ce, suntem obișnuiți acasă pentru a obține apă de la robinet, dar a urmat sfatul de a cumpăra apă în supermarket-uri. Cu toate că apa era curată și nu au miros, rigiditate scăzută.

de zi cu zi nostru. De la ore de zbor primele două zile tocmai am dormit. Am experimentat toate simptomele aclimatizarea: slăbiciune și somnolență. A fost foarte cald, dar am avut de aer conditionat pe care o avem chiar mai mult inhibată pentru a începe petrecere a timpului liber. Dar nu a fost de trei săptămâni și am fost în nici o grabă, ma uit la TV pe un televizor mare plat și sârbă de știri și muzică canale balcanice. Cu toate acestea, prima noapte am mers la plaja, mers pe jos de 3 minute și a mers de-a lungul țărmului în căutarea unui loc pentru înot și de luat masa.

Iată câteva imagini în jurul casei:

Wicket casa noastră

Nepoate gazda. Deja crescut, desigur.

câinele vecinului. Foarte prietenos.

Produsele pe care le au fost sfătuiți să nu fie teamă să cumpere în supermarket-uri și pe piață, a fost întotdeauna în stare proaspătă. Carnea magazin am taiat orice grosime poate fi chiar de 0,5 mm, produse de patiserie delicioase și produse semi-finite, ceva de genul shawarma nostru - foarte gustoase.

Muntenegru - „Igalo, o suburbie a Herceg Novi

Acest lucru se poate stoca în siguranță pentru a cumpăra orice doriți. Înainte de el se află la circa 300 de metri.

Cu mașina, vom cumpăra în imens supermarket en-gros undeva pe drumul de la Tivat la Budva, în apropiere de valorificarea Lustica. Acolo am descoperit pleskavitsa secret și cârnați. Produse semi-fabricate dau seama supermarket-uri mari, iar cafeneaua le pregăti numai pe gratar.

În fiecare dimineață, am făcut singuri micul dejun ei înșiși. În curtea liniștită. Drumul din apropiere, dar nu există nici o mișcare deloc. Și au mâncat pe balcon, la umbra sub o grădină balcon cu struguri. Micul dejun: sunca prajita (carne afumată) umplut cu ouă, salată de castraveți, roșii, ardei și ceai cu produse de patiserie.

Piața este un pic mai departe decât piața.

Întotdeauna a mers pentru o plimbare în direcția de Herceg Novi la est. Unul dintre motive: acolo mental, magazine de suveniruri și o promenadă în mea 5 km la restaurante, plaje și magazine. Muzică și cafenele.

Muntenegru - „Igalo, o suburbie a Herceg Novi

capetele opuse ale Institutului, și la vest unei civilizații întregi, așa că am trăit în suburbii.

Prin modul în care nu recomanda mai multe apartamente care aleg institut de acolo, probabil, țânțari abisal din cauza apropierii de gura râului. Cel mai mare hotel, nouă și elegantă cu vedere la mare, se invecineaza cu teritoriul cimitirului. Alegeți cazare cu atenție, am citit acest lucru mai târziu în revizuire, la Buckingham.

Amplasarea bisericii la cimitir

Muntenegru - „Igalo, o suburbie a Herceg Novi

În apartamentul nostru țânțarii nu deranjez, dar gazda a spus, fluturând mâinile sale, „Oy, kamarius, uzhOs!“; am închis toată ziua fereastră și instalația de aer condiționat la 22 de grame și vine seara într-un loc răcoros, ventilat numai în dimineața. Nu am simtit umiditatea, iar apartamentul a fost uscat. Uscarea hainelor pe balcon pentru noapte.

Locație plaja. Griffin pe hartă unde sunt apartamentele noastre. Plaja, unde omul.

Plaja este dotată cu dușuri și o toaletă gratuite. Umbrele și șezlonguri gratuite, dar nu foarte scumpe. Am pus de fiecare dată pe prosoape gratuit.

Au întâlnit turiști ruși, care au fost nemulțumiți de serviciul în hotelul Igalo și banii incoerență plătite. Am dat seama că am avut o mare salva pe cazare și odihnă pentru aceeași bani, doar de două ori mai mult timp. Moscova antrenată echipa de la școală pentru copii sport Moscova în sincronizate înot și echipa înotători băieți. Ei au în mod constant ne apă mutili și zgomotos)

Cina a mers acasă, odihnă și plimbare seara. Uneori, pentru masa de prânz de cumpărare înghețată sau căpșuni sau fructe. A vizitat magazine, dar la început eu chiar nu am primit afară. pantofi și genți italiene, de calitate foarte bună sunt vândute, nu scump, producția este probabil, chineză și turcă. Fiica mea a cumpărat două rochii, pantofi și soțul ei intr-un magazin în centrul orașului Herceg Novi. Declarația rochie turcă.

Aclimatizarea a durat o săptămână, iar noi nu a mers departe. Mai târziu, am mers până la Herceg Novi.

Muntenegru - „Igalo, o suburbie a Herceg Novi

Sculptura Steampunk în grădină.