Am citit că cei mai talentați sunt leneși

În rating-ul este de statistici cu privire la toate bloggeri și comunitățile care se încadrează în partea de sus principal. Rating-ul de bloggeri considerate pe baza numărului de posturi care a venit în partea de sus, timpul petrecut de post, în partea de sus și ocupă pozițiile lor.

Ne-am plimbat ieri.
Aurul a văzut un miracol. BMW a condus nunta, strălucitoare ca lingouri de aur, în ciuda vremii noros, repeziþi doar dreapta! mireasa si mirele a ajuns să fie fotografiat, și am rupt-o mașină de la distanță.
Kitsch-ul, dar ce culoare la fel de bine!
Marele sedan - scaunul de mare. (C)

Ne-am dorit mult timp pentru a vedea trecere care duce la mal nostru prin Dvina Insula Kego.
Dacă estimați distanța, apoi despre un cuplu de kilometri de coborâre de turnul Gostiny Dvor, pe gheața râului pe insulă.
Râul trece ocazional judecata pentru ei, canal rupt, și podul de la intersecția este îndepărtată în timpul trecerii navei.
Sunt stalpi temporar cu iluminare și cu un personal special instruit pentru unele nu lișeneț samoutopilsya.
Descendenții de la banca pe gheata raului pe o astfel de pod. Din cauza gheții mareele la intersecția dintre plajă și de margine „respiră“ Apa, iar pentru această coborâre.

Mergem pe traseul de-a lungul coloanelor de iluminat. Apoi ne privim înainte și înapoi rândul său, în jurul valorii, orașul.

stau în cabina asta băieți, în căutarea unui feribot.
Interes pentru noi nu apar până când am început să ruleze în sus = înainte de pod utlomu și să ia fotografii cu gheață sfărâmată într-un canal străpunse spărgător de gheață, atunci ei mi-a venit o întrebare sacramentală „ce faci aici?“
- De ce, să zicem, frumos ca aici, aceste tipuri! Și coliba ta Pomor pe picioare de pui, de asemenea, a fost impresionat.
Rade. Da, spun ei, cu greu observă cineva ce există frumusețe și spatialitate.
Ei, de altfel, există un aragaz și încălzit cu ceai fierbinte!

Aceasta este de trecere - un pod care se intinde pe canal. Sub picioarele coloanei de apă și gheață zdrobită.
Înfricoșător!

În cazul în care canalul este o punte de legătură navă târât departe.
mașini și motociclete de pe ea nu merge, desigur!)))

Vezi de canal, care merg în direcția Marea Albă pe Nicolsky brațul râului.
Cât de frumos!

Pentru a face o fotografie de gheață a avut niiizko îndoiți.

și vedere la oraș. Soarele este plecat din nou, și din nou a devenit stins, pastel, discret.

Insula nu am ajuns, era necesar să se pregătească pentru ambele pietoni - cu un rucsac de mâncare și un termos pentru a rula pentru o călătorie lungă. Și noi nu sunt grave, pur și simplu a mers să ia o privire.

Pe râu în timpul iernii, mai ales la sfârșit de săptămână, este interesant - schiori de skate, unele cu o velă (aflat că acestea sunt numite kiters live și să învețe, încă uita.!)

Înainte de week-end, și intenționez să văd spectacolul „dezghețului“ Valeri Todorovski.
un mare respect pentru acest regizor - pentru modestia (nu partid-trecator, nu-l poate vedea pe adunări, în cazul în care promovează energic toate și diverse, precum și lipsa de talent, cu atât mai des) și calitatea muncii.
Ei bine, acum cea mai mare parte a lucrărilor: numită „motorul este eliminat!“ și a alergat la casierie.
Todorovski este unul dintre puținele argumente pro reale ale afacerii.

Bucurați-vă de weekend!

- Fima! Dacă încă trimis în Siberia, eu, desigur, voi merge cu tine! Dar este necesar să se cumpere o haină de blană în avans!

Shchekoldin împușcat din interiorul URSS (el din Ulyanovsk): proletari, prost îmbrăcați, pacaliti de propaganda, persoane degenerative. Scoop neprefăcut. Dar nu numai. Există, de asemenea, unele femei frumoase, viata in timp ce tinerii, nu albit. Toate ușor de recunoscut. Este uimitor cât de mulți ani Shchekoldin.

Foarte dezgustător pentru a viziona țipetele isterice ale „oameni“ individuale cu privire la adoptarea unor noi legi anti-terorism. Linia de jos: Patru deputați din patru fracțiuni din Duma de Stat (și există doar patru): Rusia Unita Irina Yarovaya (până la alegerea unui deputat - procurori).

Vineri, masina a făcut o discotecă, aprinse lămpile de croazieră de motor-hernyasoskolzkoydorogoy-rezhimS, dar a mers. Și pentru că a fost necesar pentru a merge la mine, am decis sa nu faca un acces de furie, și încă du-te. Am vizitat Obninsk anashan. Lumea copiilor. Traumatologist. Și când am în cele din urmă.

Original luate din r_70 în Știri din domeniu. Cu raport de locații. Pe KP oamenii se adună la un serviciu memorial pentru cei morți. Transmit că oamenii arunca și lacrimă, orașul se aprinde. Cu piață al șaptelea raport kilometru că panica oamenii se aduna punct de aproape, a raportat, de asemenea, capturarea unui al treilea pin.

Mascotte Norocos nostru (desigur, nu este la fel ca Billy hyped, dar încă) într-un persofanah Amsterdam. Ei bine, little_deadgirl ziua de naștere. Desigur. Din fericire (el are ofstranichka la fața locului), dacă este necesar, poate ajuta reîncărca camera.