Vizita noastră la Rusia Kieveană Park

Să începem de la început.

district Rusia Kieveană Park Obuhov

Parcul este situat la numai 20 km de casa noastră, și chiar de mirare de ce nu l-am vizitat. chiar am alerga departe de acest parc, aici și a decis să aducă familia înapoi. Dar serios, pentru cei care doresc să viziteze parcul, atunci el este în regiunea Kiev, districtul Obuhov, aproape de satul Kopachev.

Rusia Kieveană Park cum se ajunge acolo. Puteți ajunge acolo fără probleme. De exemplu, de la Kiev, la stația de metrou Vydubychi plimbări cu taxiul. taxi Expediat de la magazinul Cocktail. Am folosit pentru a rula în zilele de sâmbătă, am găsit pe drum Mercedes autobuz, care transporta vizitatorii de la Kiev. În cazul în care cu mașina, accentul ar trebui să fie pe satul Kopachev. Acest lucru este atunci când de la Obuhov pe Vasil'kov merge. Si asta este foarte bun este faptul că la fiecare rândul său, există un pointer la Rusiei Kievene, înainte de satul Shevchenkovo. Chiar pe autostrada P19 este un pointer nu pierdeți un viraj.

Prețul biletului Kievan Rus Park si nu numai. Când ne-am cumpărat bilete. Pentru noi a fost o surpriză plăcută pe care prescolarii liber. Acum, din propria mea experiență vă spun despre prețuri. pret bilet Școlarii de 30 grivne. Adult la 100 de grivne. Și puteți cumpăra, de asemenea, bilete prin Internet. Unde altundeva poți investi banii în vacanță. Despre suveniruri Eu nu spun nimic, există multe dintre ele, iar prețurile sunt diferite. Acesta este cel pe care îl alege.

Dintre „opțiunile“ propuse acolo puteți alege o excursie de călărie. O oră costă 100 de grivne, aceasta este mai mică de 5 $. Am condus un tur pe un cal, în jurul valorii de tarabe pentru cai, pentru ea a dat 20 grivne. Totuși, este posibil de a trage un arc.

Vizita noastră la Rusia Kieveană Park

Costul de 10 fotografii, de asemenea, sunt 20 de grivne. Puteți pometat în continuare axe și sulițe. Nu sunt din metal, dar cred că este în valoare de 20 grivne pentru 3, 5 sau se aruncă topor sau o suliță. Puteți trage dintr-o arbaleta mică. Există, de asemenea, 10 fotografii în 20 de grivne, dar copiii mei au fost de acord și o singură lovitură pentru 2 grivne.

Numărul comercial în valoare de un olar.

Acesta arată cum puteți sculpta ceramică. Și pentru 100 de grivne, puteți participa chiar și să se facă o ceașcă sau ulcior mic. În citatele fierar nu știu. Când am explicat doar copiilor abilitatea de a lucra cu fier. Copiii noștri nu sunt interesați de acest lucru, și, prin urmare, nu a recunoscut.

Aș dori să spun, de asemenea, că am cumpărat o ceapa pentru copii, așa că pot spune, de asemenea, cu privire la prețurile de ceapă. arcul de bambus pentru copii, o dimensiune mică, un pic mai mult de un metru, în valoare de 100 de grivne. Sunt incluse 5 săgeți arțar fără sfaturi, dar utilizarea abilă a acoperi bine.

arcuri Adult stau de 200 de grivne, fără săgețile. O săgeată este în valoare de 45 grivne, este dacă ați cumpărat doar săgeți, și în cazul în care mai mult și să cumpere ceapa, apoi 35 grivne. Am luat mai multe lumânări și suveniruri, dar nu voi vorbi despre ele. În curând le veți vedea în pozele noastre pe bloguri.

Ei bine, acum du-te direct la vizita.

Kievan recenzie Rus Park despre vizita

Așa cum am spus deja că parcul lucrează la sfârșit de săptămână. Dar lucrarea nu este numai vizitatorii de bun venit și nici o idee. De exemplu, trebuie să ne salveze. În week-end a trecut doar o vacanță dedicată pentru a salva, mere, miere și nuci. Toate cele trei împreună pentru a sărbători.

Vizita noastră la Rusia Kieveană Park

Potrivit parcului ar putea merge, și însăși ideea a început la 13.30. Asta e doar începutul prezentării. Aproape toate performanțele sunt pe un site special pregătit, chiar în fața podium prințului. Nu am fost în parte prințului, a ales un loc la umbră pe o platformă normală de vizualizare. Foto pe acasă făcut acolo.

Și acest lucru este un cal acrobați efectua. A fost interesant să vedem cum la o viteză mare acrobați a arătat abilitățile lor. Această varietate de trucuri, care pot fi văzute doar în circ. Am avut ocazia de a face fotografii ca un cal, și cu artiști. Apoi, au existat lupte, si foarte real.

Luptele cu arme și echipamente istorice. Experiența nu am avut, soldații au fost protejate. Dar când a existat o luptă, era evident că fiecare luptător vrea să câștige. Adică, lupta nu a fost cap-la, și cu privire la strategia militară.

Vizita noastră la Rusia Kieveană Park

Noi nu am aștepta sfârșitul prezentării, a devenit deja plictisitor pentru noi și ne-am dus la o plimbare. Și primul lucru pe care ne-am imaginat atunci când ne-am plimbat prin porțile de la Kiev, pentru că este o varietate de catapulte. Acestea sunt copii ale catapulte medievale, și în stare de funcționare. Uneori le arată în acțiune. În programul nostru de acolo, care se eliberează la intrare, această opțiune nu a fost data asta. Dar noi nu pare rau despre asta.

Am vizitat muzeul de arhitectura din lemn, daca se poate numi asa. Taxa de intrare este de doar 10 grivne, dar, desigur, există foarte puține și urmăriți-l pe asta. La etajul al doilea sunt mostre de lemn în rosturile de construcție, și pe pereții instrumentelor de la construcția Rusiei Kievene. Chiar i-am permis să dețină ciocan cu care au plantat lemn.

La etajul al treilea găzduiește o expoziție de modele de lemn de articole care au fost găsite la diferite săpături. Cele mai vechi exponate au fost treaptã, datând X - XII sec. Au existat, de asemenea, probe de puțuri, și o parte a unui site de înmormântare vechi. Mai precis sicriul, în cazul în care acesta poate fi numit. Doar obkladyvali copac mort. Aceasta prezintă în fotografie în partea din stânga sus.

Dar, în fața muzeului se află un berbec. Astfel, spărgând porțile de instrumente ale orașului, care nu a vrut să renunțe.

Vizita noastră la Rusia Kieveană Park

Locul urmator ne-am dus la Muzeul a fost haine. Au fost prezentate și mostre de îmbrăcăminte de la bărbați către oamenii obișnuiți din timp. Și hainele sunt nu numai oamenii de la Kiev, dar și toți cei care ar putea fi în Rusia Kieveană.

Aș dori să se constate prezența diferiților indicatori care facilitează mișcarea în Parcul Rusiei Kievene. Harta pe care am primit de la intrare, se lipește din buzunar pe fotografie principală, aproape că nu au ajuns la ei. E o privire la susținerile de program.

Și acolo a trebuit să fie plictisit dacă luați parte activă. Au existat, de asemenea, dansuri pentru copii. Desigur, toate invitați, dar numai copiii au fost de acord cu dans. Dar când au aruncat sulița, nu mai este doar copiii au participat activ. Chiar am reușit o dată să arunce o suliță. Dar fiica a făcut-o mai mult decât o dată.

Pentru 20 de grivne ar putea inchiria un scut în condiții de siguranță și de sabie, și lupta unii cu alții toată ziua. Copiii noștri a stat aproximativ o jumătate de oră, iar apoi a predat armele lor.

Vizita noastră la Rusia Kieveană Park

Aș vrea să arate o altă barcă, care chiar a mers în apă, iar acum se ridică și plăcut ochii noștri. Ne-a plăcut moara foarte mici, și de lucru. Și n-am putut trece de mânerul ușii, luate și fotografiat. Pe lângă produsele forjat arata foarte frumos.

În acest parc puteți merge toată ziua. La intrare ai pus în mâinile imprimare, și de mers pe jos cel puțin până la închiderea parcului, merge chiar dincolo de teritoriul în care este posibil prin imprimarea apoi irosite. Există aproximativ 5 puncte Snacking. Atât în ​​aer liber și în case.

În partea stângă, în fotografie dealul Perun, postul de sacrificiu, iar în fundal un loc deschis pentru a mânca. Fotografia nu este vizibil, dar vânzarea produselor alimentare la dreapta și la stânga și din spate sunt încă multe tabele pentru a manca. Și cea mai mare parte a clădirii din lemn, cu vedere la tir cu arcul. Chiar în fotografie TAVERNA „Merry vikingi“, și este situat într-o casă de la Kiev XI - XIII.

Multe grupuri sanitare de lucru, iar acestea sunt situate în principal, la primul etaj al muzeului, dacă nu semne, atunci nu spun că acest lucru este toaleta. În general, organizatorii au avut grijă de acest parc pe care oamenii le-a placut. Există chiar și un lac unde vă puteți scălda în vreme caldă. Adevărat fotografie, nu am făcut-o, așa cum este uitat.

În general, dacă vă aflați în apropierea unui parc Rusia Kieveană, și vei avea timp liber în week-end, am recomanda o vizită. Familia noastră sa bucurat de mers pe jos. Copiii pus chiar și cu o mulțime de viespi, care a fost foarte mult. Deși casa de pe stradă încercând să nu meargă din nou.