Vara pe balansier

Există corpuri de apă, în cazul în care o captură de pește prădător filare nu este ușor și trebuie să se adapteze la condițiile locale. Acest lucru este valabil mai ales pentru râuri mici cu maluri abrupte. Dacă există încă obstacole, pescuit ia extremă. Deja de cinci ani, prietenii mei și să se adapteze pentru a prinde o stiuca în locuri de pe balansier.

Pescuitul are loc interesant, și, practic, întregul proces de prădători de ieșire Toothy la suprafață și să atace momeala se întâmplă în fața ochilor noștri. Uneori surpriza chiar clipit atunci când, în loc de lucruri de așteptat, apare stiuca mare și înghite profund echilibrist în gură imensă.

Aici totul trebuie să fie atent calculate. Este necesar să se acorde o atenție la dimensiunea soldului, și grosimea liniei de pescuit, precum și pe puterea tijei. deoarece este adesea necesar să se arunce trofeul din apă la mal fără a utiliza net de aterizare.

Rutele ne stipulează în avans. De multe ori trebuie să mergem pe mai mulți kilometri de-a lungul țărmului, în căutarea de a sta la pândă jefuitor dințat.

Pe apele îndepărtate astfel de pescuit este destul de productiv. Dar, pe site-urile de râu aproape de pescuit interesant oraș. Aici peștele este foarte atent. Pentru a-l prinde, trebuie să experimenteze în mod constant și de a găsi stiuca ambuscadă.

Pe Elk River

în urmă cu 30 de ani în Firsovo în apropierea satului, a trebuit să urmărească captura unui bărbat în vârstă de un cârlig. S-ar părea că nu este nimic mai ușor. uneltele lui a constat dintr-o tijă, linie și năluci.

Fisherman mersul pe jos pe malul abrupt, scufundare omutki lor momeală de casă și știucă kilogram tras. Îmi amintesc să acorde o atenție la linia. A fost nu mai puțin de un milimetru in diametru - si nimic altceva: peștele a fost prins. Dar Dzyadok a aruncat trofeul la țărm în condiții de siguranță, practic „peste umăr“.

Întrucât o astfel de pescuit mi-a plăcut. A fost foarte ciudat. Cu atât mai mult într-un mic pârâu cu filare nu razverneshsya. Și obstacole pe partea de jos nu permit cablare completă.

A fost nevoie de aproximativ un sfert de secol, și din nou am fost cu prietenii pe râul elani copilăriei noastre. Roach prins pe tija activă, și avem un astfel de pescuit destul de mulțumit.

Până în momentul în care apa de-al doilea val de inundații au început să se retragă. Pe site-urile noastre preferate (pe malul opus al centrului regional Ob), un număr mare de stiuca.

Dar, agățat deasupra apei tufele nu li sa permis să dețină momeala în locul potrivit. O lacune rare fără vegetație în apropierea țărmului erau deja ocupate de pescari dintr-o apropiere de grădinărit.

tijă sovietică

Pentru Roach nu pleca să prindă momeala, ei au decis să ia doar pentru a aborda trolling. Am fost de gând să meargă în jos pe râu de pod, care este situat la 10 kilometri de Obi în zonele suburbane. Și apoi să treacă cu barca la o parte, în cazul în care există, de obicei, se apropie de navă, care sosesc în oraș.

Echipa au fost trei dintre noi, toți - cu experiență spinning. Dar am avut o lungime de patru metri a tijei încă sovietic-a construit, solidă și serioasă. Una dintre principalele sale avantaje a fost posibilitatea de a ieși în timpul transportului. Tachelaj rana pe motoviltse special pe fund a tijei. Acest lucru face mai ușor să Wade prin tufișuri groase, să nu fie frică pentru a prinde.

Muta am fost confortabil, si piese de schimb fără probleme. Cu toate acestea, într-un rucsac, doar în cazul în care a existat o tijă de rezervă și - „Volzhanka“ de aceeași lungime. L-am luat, nu să rămână în mijlocul nici o unealtă de pescuit. Numai acest lucru ar fi prea risipitor.

Prietenii lui s-au grabit înainte, hapsân acces convenabil la apă. Și aș doar picătură în balansier râu. Pe un singur inel, prin tija de la foarte apex. Acest lucru face posibil pentru a juca nada doar un singur deget. Nu trebuie să arunce toată tija.

În acest fel, mi se pare de-al cincilea an și destul de multumit de rezultate. Desigur, puteți pune într-o rolă sau aborda provodochnuyu inertialess, dar apoi a obține detalii suplimentare. Doar o știucă mare, cântărind mai mult de două kilograme, nu a trebuit să se întâlnească în râu. O masă prădător de 1 kg poate fi scos din apa de la un accident vascular cerebral.

Cu toate acestea, este de dorit să se folosească sfoară puternică. În principiu, acesta este un diametru suficient de 0,35 mm. Și, din moment ce jocul nu se face în straturile inferioare ale apei, uneori, este posibil de a prinde și fără lesă de metal. Dar numai atunci când începe să se biban prins.

Jocul cu momeala

La pescuitul de știucă personal am pus pe roată rocker „rapalovsky“ numit „Moartea Neagră“. De ce el a fost dat un astfel de nume mare - Nu înțeleg. lungimea de 12 centimetri momeală. La cea mai mică mișcare a ei „plante“ și începe jocul.

Tehnica de pescuit este simplu. Balansier cu maluri abrupte coboară printre crengile copacilor submerse, este adâncit la 40-50 cm, și începe să se miște. Momeala poate fi văzut în mod clar. ea de multe ori merge în jurul valorii, ceea ce face uneori tresar lateral, și, uneori, trece dintr-o parte în alta.

coasta Cliff destul de decente: undeva - metru, și în cazul în care. și toate două. Și merge în apă pe verticală. Așa că întregul pescuit are loc sub supravegherea mea.

Coborâți cu grijă momeala botului dintre ramurile de apă pură. Cu o mână, am apăsat tija, iar cealaltă face echilibrul în jos. Am îngropa centimetri x 40, așa că am putut vedea cum artificiale se mută de pește în apă. Mâna care deține linia de pescuit, face sacadat mici centimetri manipulare 15-20. În același timp, uita-te la rocker nu a mers la ramurile de copaci.

Este doar trei până la cinci minute de nada joc pentru a prădător manevre produse interesate. În cazul în care stiuca nu vin la suprafață, apoi se transferă la o altă secțiune a râului, și se deplasează în mod constant atât în ​​aval. Când toothy acolo snags sau scufundat sub ramurile de copaci, ea se manifestă aproape imediat și lovește doar în balansier.

Leash stiuca

Uneori, nu este de așteptat atac prădător. În picioare, zvâcnind firului pe o bancă abrupt, vedeți cum funcționează gear. Apoi, brusc, din adâncuri, ca o muste torpilă si stiuca apucă momeala.

Cu toate acestea, destul de mare rocker dimensiune au de a pune o lesa, și există multe exemple. Am încercat să fac fără el atunci când stăpânesc doar un pescuit de vară. Mi se părea că, dacă nu pune o lesa, jocul va fi „liber“, iar numărul de mușcături va crește.

Cu toate acestea, știucă mi-a indicat la falsitatea unor astfel de reprezentări. Mai multe tipuri de momeli scumpe a fost dințat ca suveniruri. Deci, din moment ce am folosi 10-inch lesa. concesii suplimentare nu mai schukam da.

Pe elanii acum trei ani am fost suficient de norocos pentru a vedea atacul destul de un prădător mare rocker meu. Momeala a fugit numai între cele două situată lângă un copac rădăcini submerse. Nu a fost puțin mai mult de un metru de adâncime, și am încercat să seducă un mic schurenka.

O astfel de „povară“ pentru a ridica înălțimea krutoyara nu atât de ușor. Deși s-ar părea, de metri și jumătate din apa nu este prea mult. Ce aș putea face? Prieteni mers înainte, și nu le-ar putea ajuta. În aceste călătorii vom folosi nici o plasă de aterizare.

Am încercat să arunce încă trofeul din apă la mal, dar. Acesta a fost cel mai neplăcut lucru care ar putea întâmpla. Linia de pescuit nu este rupt, nu un pește a căzut de pe cârlig, și doar karabinchik descheiat mici în lesă. Ca rezultat, știucă aproape prins a avut libertate totală. Jerk - și prada mea din vedere.

Cum pot schimba vitezele

E o rușine, desigur, dar ce se poate face! Pescuitul atât de interesant că este imprevizibil! Cu toate acestea, aceasta a fost singura întâlnirea cu o știucă mare. Dar, mai ales pe râurile mici din buna „Poleshko“ - până la un kilogram în greutate.

Este demn de atenție la o altă parte semnificativă a echilibrului într-o clipă. A trebuit să elimine tee de jos. Am decis să scape de el, după ce a făcut mai multe „bețe“ în obstacole ce. Fără jocul tee nu este deteriorat, iar cârligele devin mult mai mici.

Din păcate, rocker pentru vara, nu am „copt pe suflet.“ Odată cu scăderea nivelului apei din pește a fost zone mai profunde. Și apoi în lucrare, se rotesc cu o varietate de momeli.

Trofeul aleatorie

Elanii râu am făcut un maxim de patru sau cinci călătorii. Și interesant, în fiecare vizite ulterioare prins stiuca este puțin mai mică decât cea anterioară. Cu toate acestea, pentru a obține cât mai mult posibil și nu am încercat. Am fost destul de pescuit 10-12 știucă pentru a fi luate în considerare de succes. După executarea acestei reguli, ne-am dus la dig și să se relaxeze în timp ce așteaptă nava pentru a viziona pescarilor care vânate plătică și EID folosind uneltele de alimentare.

Într-o zi am decis să treacă timpul înainte de sosirea navei și biela de captură cu mâinile sub docul de încărcare a bilelor. Puțin peste adâncimea de aproximativ patru metri dă speranța că în umbra dig poate fi un animal de pradă. Am coborât în ​​apă momeala și jucat într-un singur loc, apoi - în alta. Și a fost o lovitură dureroasă pe marginea dig. Imediat am făcut o felierea în jos și am tras-șalău 800 de grame.

Ea „a adus“ tovarășii mei. Ei au început baubles pe un suport de cap cu Twister în jurul dig. Dar nimeni altcineva nu erau mușcături. Este posibil ca sudachok în acest domeniu a fost una și ma prins de accident. Dar, de atunci, ori de câte ori timpul permite în anticiparea navei, am alerga dana echilibrist peste bord. Sper ca pentru o gustare prădător și cred în noroc.

Am încercat să prind un elan pe bârnă în adancituri unde apa era mai mare de 40 de centimetri. Pește nu te vede, dar eu pot vedea totul bine. Mai ales ca pestisor în apa limpede graba la momeala și apucă ei. Cu lingura în adancituri nu va funcționa.

Cu barjă pentru biban

Pe partea opusă de la centrul regional al verii sunt stabilite nave de marfă de rulare, care nu sunt utilizate în navigație. Pescarii locali pus pe una dintre ele o scara veche și a urcat pe ea pe o platformă plutitoare. În mod constant pe barja au fost doi sau trei persoane care au fost prinse pe float tija plătică, babușcă și crapii mijlocii.

Pe malul peștele ciugulit nu mai rău. Dar, pe barja era calmă, pentru că nimeni nu a fost interesat în captura lor. Iar la înălțimea flotorului să se uite confortabil, fiecare notificare muscatura slab.

Într-un week-end am alăturat pescarii locali. Lures complot float prins usturoi fiert cu aroma de orz destul dace solid, care se încălzește la soare apa este de a lua în mod activ de ambalare de legume.

La prânz observat că pescarii locali, uneori, tras de apă, pe un vierme este destul de biban în coadă de rândunică. La fiert jefuitor de orz cu dungi nu a vrut să fie prins, așa că a trebuit să obținem greutatea de echilibru sunt mici. Eliminat de greement tijă pentru babusca diametru cravată firului 0,2 mm, egală cu lungimea tijei. Și fixați momeala la partea de jos.

Pe a treia sau a patra aruncat vârful tijă a avut loc lovitură caracteristică. urmat imediat de baleiaje și Krasnopyorov biban zburat din apă și a aterizat pe barjă. Este destul de normal de start! Am început să se târască pe bord, și „marinar“, în captura se apropie treptat.

Succes „balansiriada“

Este interesant de observat că, după îndepărtarea apei dungat a trebuit să-l elimine rapid din cârlig, și cât mai repede posibil pentru a treaptă inferioară de viteză, în același loc unde a fost prins pește. Bite a urmat aproape imediat, cu excepția cazului, desigur, o turmă de biban nu a avut timp să iasă de acolo.

Dar o astfel de pescuit depinde de nivelul apei în Ob. Bibanul a fost prins în mod activ săptămână, maxim - două. Și apoi m-am dus la zonele mai profunde. Cu toate acestea, în special pentru „marinar“ prietenii mei și nu am mers pe barja. Dar, având în vedere o oră sau două pe un pescuit pentru a diversifica producția.

Apropo, pe un mic verde rocker-am prins odată sazanchik polukilogrammovy. Ceea ce-l interesează în momeală mea - Nu știu, dar el, la fel ca majoritatea bibanul prins pe troynichok de mai jos.

Acest „balansiriada“ am continuat, nu numai pe tot parcursul verii, dar, de asemenea, o parte semnificativă din toamna. Am extras „balene“ pe momeli biban mici și alte momeli. Roach și plătica în offseason a venit în mai multe ori mai puțin decât în ​​timpul verii. Dar bas păstrate în siguranță ia momeala, dar mai ales dimineața și seara, în apus de soare. Așa că am instruit și pregătit să înghețe în sus.