Raportul privind vizita în Turkmenistan

Apropo, un portret al președintelui Turkmenistanului Gurbanguly Berdymukhamedov atârnă în toate zonele publice: birouri, spitale, farmacii, transportul public, avioane, peste tot. Există o dragoste și onoare președintelui său, așa cum avem o dată pe Stalin

Ashgabat - un oraș frumos și curat. Noi vorbim cu șoferul de taxi, cota de afișări. În cele din urmă am reușit să fumeze pentru prima dată în 20 de ore!
Taxiurile spune modul în care acestea nu locuiesc, că nu există nici o lucrare, și dacă există, să plătească puțin.
Salariul mediu în Turkmenistan (în capitală), aproximativ 170 de dolari. În cazul în care 200 - este considerat un salariu bun. În cazul în care mai mult - foarte bine.
În Ashgabat, o mulțime de întreprinderi mici, puncte de alimentare, standuri. În cazul în care un om de afaceri „deține“ o afacere mică, încă mai funcționează pe activitatea de bază, aproape întotdeauna.
... Am trecut pe langa scoala. Ce copil frumos. Fetele în uniformă verde luminos, cu arcuri albe uriașe în calote - Cât de frumos. Eu întreb astăzi este o sărbătoare de un fel. Și el spune - nu, că avem o astfel de uniformă școlară. Și arcuri în mod necesar. El a cerut să se oprească, uite, admirat.

În cele din urmă am ajuns la hotel. "Turkmenistan" - este un hotel ***. Ne-am dorit o mai stabilit într-o decentă, dar a rezerva un hotel sau președinte Nissen a fost imposibil. Și nu pentru că nu au existat camere, la fel cum au acceptat ... Guvernul a interzis de rezervare, camere de hotel. Așa că ne-au spus în aproape toate hotelurile. Mai întâi a fost de șoc, bine, nu la stația putem dormi! Printr-un prieten a reușit să rezerva acest, și mulțumesc pentru asta. Data viitoare va fi mai înțelept! Camerele trebuie să fie rezervat prin cunoștințe în Ashgabat, pe care le-au plătit pentru banii tai. Pentru acolo sale toate ușile sunt deschise ... .Acest a fost al doilea fapt dăunătoare pentru mine. Ca și în Uniunea Sovietică, amintiți-vă, într-un hotel din Moscova este stabilit în schimbul mitei, și aici, de asemenea.
Camera a fost teribil. Prima dată când am trăit într-o cameră în viața lui, cu toate că nu omul destul de capricioasă. Lăsați mobilierul este vechi, lasa apa de la robinet curge călduță abia ... dar camera era murdar ... elementar. Am efectuat o cutie de bomboane de administratorul nostru și sa deghizat cu o cerere pentru a curăța în cameră, pe stradă. Ne-am adunat o plimbare cu colegul meu la „piața românească“, ceea ce este visul ...

Și acum ne confruntăm cu o mare piata romaneasca, desi se afla in estul tarii. Nu hrănesc pâine, eu știu, deoarece nu pot fi, și trebuie să cumpere! Și dacă am avut una, aș fi capabil să cumpere tot mai mult)))))! Ei bine, îmi place să negocieze, am trăit în Est pentru o lungă perioadă de timp ....
Toate produsele sunt de o calitate excelentă, fără aditivi, și soia, ca și noi!
Olandeză brânză -. 60 p / kg
vițel tocată excelent - 140 p / kg
Despre pepeni galbeni și pepeni verzi silențioase, orice bănuț. Ca 30R. 1 buc ....
Smantana (acest lucru sunt mult mai probabil nu încercați niciodată) - 15P. / 0,5 litri
Tăierea sărată 400g sturioni. - 40! Ruble!
Am cumpărat mâncare și a mers înapoi la hotel, mânca și încercați brandy locale!
Niciodată nu am dormit atât de profund, după două nopți nedormite, călătoria mult-așteptat la pat și perne teribil, care în acea noapte mi sa parut foarte mult, chiar nimic ....

piata romaneasca, dar, de asemenea, va turkmenă de piață „Tolkuchka“. este ceva cu ceva. Vă spun mai târziu

La domiciliu există. aici, în teatre din Moscova nu sunt astfel de
Acesta găzduiește, în care oamenii obișnuiți trăiesc, da un apartament de stat liber. Construiți gosucherezhdeny pentru angajații lor.
Construiți aceste case francezi și turci, apartamentul suprafață minimă de 120 mp. Înălțimea tavanului - 4 m, parcare subterana, konditsionarovanie, renovare completă. Cred că chiar și un mobilier parțial. Am fost într-o stare de șoc lumină când a aflat. Apel și să trăiască!

Nou ashhabade..i în astfel de case în oraș. nu cu onoare.

Aici sunt celebrul Arcul de Neutralitate, numit trehnozhkoy locale, încununând o statuie aurită a fostului președinte Niyazov, care se rotește pentru a urma soarele
. A fost punctul de vedere de la fereastra camerei mele

Raportul privind vizita în Turkmenistan

În 1948, în Ashgabat, tragedia a avut loc, forța distructivă a cutremurului, 10 de puncte pe scara Richter au distrus frumosul oraș și a ucis mii de oameni. Conform celor mai vechi date ca urmare a unor cutremure de noapte a ucis 25-30 de mii de locuitori ai capitalei, cu toate acestea, a raportat un nou studiu Turkmen arhiviști, numărul victimelor este mult mai mare - mai mult de 160 de mii de morți. În centrul istoric al Ashgabat, la a cincizecea aniversare a tragediei, memoria victimelor cutremurului devastator din Ashgabat, a fost un complex memorial sub forma unui taur de bronz imens pe coarnele care - glob tocat cu o femeie care deține un copil mic de aur, salvând copilul ei.

Monumentul victimelor cutremurului

Este cu siguranță nu a fost pe drum, dar de la începutul subiectului despre atracțiile de aici și finisajul

Rezervați ruhnama. Monumentul este o copie exactă a cărții „ruhnama“, scrisă de primul președinte turkmen Saparmurat Niyazov (Turkmenbasi)

Stilul cărții constă din învățături morale și reflecții filozofice, intercalate cu legende și excursii istorice.

Raportul privind vizita în Turkmenistan

Prețul pe metru pătrat pentru non-rezident, și anume ne - de la 250 $ pe mp Pentru mestnyyh - de multe ori mai ieftin. Dar ia fără permisiune și certificat - este nerealist, va fi luat la vamă. De aceea, pentru tot restul este doar la acest preț.
M-am cumpărat o pungă după ce biroul vamal de la aeroport. 450 ruble.
Pentru mai multe informații, covorul 2 * 3 6 face o fată de 6 luni.

covoare turkmeni celebre rychnoy munca.
Nici un comentariu.

Raportul privind vizita în Turkmenistan

În cele din urmă, legendarul Palatul Prezidențial! Amintit-l dorea pentru a trage de pe camera mea, am fost oprit grosolan de către gardieni.

Centrul Expozițional, unde a avut loc evenimentul. Se deschide Deci, de obicei, fiecare spectacol.

Chetrverty în ziua în care am mers la o piață mare „Tolkuchka“ orașul turkmen al. Taximetristul întrebat dacă vreau exact ca el a spus da! Ceasul 06.30, turkmenii cresc mai devreme.
Am condus timp de aproximativ 50 minute, a plătit 6 Mana (adică 60 de ruble)
Kogad am ajuns, singura dorinta a fost - pentru a merge înapoi.
În jurul nisip și pietre. Imediat oamenii stau. Antisanatariya completă.
Și m-am dus acolo pentru a cumpăra cadouri: șosete verbyuchimi, eșarfe și bijuterii. Nu-mi vine să cred - toate găsit și a cumpărat. Aici este apoi am luat dragă, câștig prin vânzarea. Există o ritaul tradiție, fără negociere nu poate vinde nimic.
Dar, chiar dacă am purtat o eșarfă, purtau blugi, haina de sus, dar crede-ma, nu ma, nu a fost atât de înfricoșător. Unul, într-un loc de la distanță, în țară, ia-mi unde vrei, nimeni nu va aminti. Sau, mai degrabă, nu a fost găsit, gama de munte.
Am fost acolo timp de 4 zile, a primit atât de multe de sex masculin are un aspect mult aici nu primesc, atenția a fost suficient pentru un an. Dar nici un om nu a venit, nu să vorbească, cu atât mai puțin blocat - asta e ceea ce înseamnă să respecte femeile din țara lor.
Și cumpărături pentru bunica a cumparat 2 perechi de șosete o cămilă, 180 p. 4 eșarfe de mătase, 60 p. fiecare (dar a fost tranzacționat la nebunie, dar am scăpat de Posti podea preț) Oricum vedea că rusă și local.
Și superba de bijuterii realizate manual - o brățară de argint imens cu jasp - 1200 r. Partenerii Obzavidovalis toate fetele) consider un bun buy. Și 2 calote în memoria de 25 de ruble fiecare și multe carneolul mai neîmpodobită. De asemenea, costa un ban.

Și acest lucru este modul în care el arată Bazaar O parcare acolo și auzit)))))))))) deja sa întors pentru suma care mi sa oferit, bine, cel puțin atât))))

Raportul privind vizita în Turkmenistan

Și ce fel de fete frumoase. și bărbați prea.
Am auzit informații că, dacă un străin vrea să se căsătorească turkmenă, trebuie să plătească impozit la stat 50.000 dolllarov

Aici a fost o excursie în oraș alb curat Așgabat.
Și poate că nu au unde să cânt un piept de pui, atât în ​​Impashe.
În cazul în care pentru 160 de ruble castron adus alimente și o mare bucată de carne. Nu cred că există unele piept de pui. Încă o dată, observăm că această fotografie - 85% nu sunt ale mele, vă rugăm să rețineți.
Dacă vă amintiți că, voi scrie mai mult - și în timp ce toate

Aproape uitat în „Calea de Sănătate“, la 8 km. în munți.
Prosytayus într-o dimineață, mă întorc la știri TV spectacol copii un anumit școală, ceea ce a făcut pelerinajul la Chet președinte pentru traseu de sănătate. În bătrân-băiat în mâinile sale - un portret imens al președintelui. La acel moment m-am gândit, bine, un episod mare

Raportul privind vizita în Turkmenistan

În general, o mulțime de lucruri Yeshe nu au avut timp pentru a vedea elementarno nu au suficient timp.
1. Muzeul Turkmenbashi
2. Cave la munte cu vindecare apa (lac subteran cu o temperatură constantă de 32 de grade)
3. Muzeul Carpet
4. Winery

Cred că chiar și uite neapărat în acest an, în cazul în care doar mă duc.

Solicitat de informații, informează:
Pretul unui bilet Bucuresti Ashgabat, Bucuresti - 17200 ruble
Cazarea la hotel mai bine decât media (mai bună decât a noastră) - 65-75 de dolari pentru o cameră dublă. Sunt mai bune, sunt mai rău.

Și da. Ele sunt la fiecare colț de: