calul nostru de fier

Pe insula Tenerife, am zburat la Fuerteventura companiei aeriene (Insulele Canare) Binter. Avionul nu a putut decola, și ne-am întors în sala de așteptare. Apoi, două ore mai târziu, am găsit un înlocuitor, și am ajuns târziu în Fuerteventura.

Uită-te în raportul meu excursie la nordul insulei Tenerife.

Închiriat Jeep Compass așteaptă cu răbdare pentru noi în parcare. Am decis să ia mașina într-un birou de rulare poprohodimee Plus Car (pe distribuitorii am scris aici). Acesta costa aproximativ € 42 pe zi cu asigurare completă, care este de patru ridica pe deplin suma de a conduce pe drum și munți. Privind în perspectivă, voi spune că nu este în valoare de bani, unele show-off.

Ca de obicei închiriate de cazare prin Airbnb. Am luat o vilă frumoasă în mijlocul insulei în Celeta De Fuste, cu 3 dormitoare, bucatarie, living si piscina pentru doar 93 € pentru patru. Sa dovedit un hotel mai ieftin. Uită-te la panorama de mai sus. Aici este o pagină de Villas.

Nu se poate aștepta pentru a vedea plajele cele mai legendare din Fuerteventura.

Prima dezamăgire

Prima impresie a insulei Fuerteventura
Lena nu este plaja fericit

Cel mai apropiat de noi plajă - Playa del Costillo (Toate plajele din Fuerteventura vezi harta). Am lovit la reflux. Expune roci urâte, iar apa din golf a fost generații. Și nu am luat papuci de corali, nu vreau să rănesc piciorul în prima zi.

Să ne culcăm plajă. De la Villa smuls o umbrelă de soare, dar nu a putut lipi-l adânc în nisip. Bunicul spaniolul a venit la noi pentru ajutor cu o piatră de a conduce un băț adânc. set de umbrelă, dar vântul nu a fost fericit și rupt umbrela. Deci, bunicul meu a luat pachetul, l-au umplut cu pietre și suspendate de marfă pe o umbrelă. Umbrela răsucite. Am decis să se întindă în jos, fără o umbrelă.

Al doilea bulgărelui de pământ pe plajă

Prima impresie a insulei Fuerteventura
Plaja este frumos, dar stâncos

Foarte aproape de casa noastră există câteva hoteluri abrupte. Conform hărții, există plaje. Să mergem, să vedem. Hmm, roci solide! Și în cazul în care oamenii fac baie?

Noi nu renunta, la pieptene întreaga plajă. Mergem la o mică lagună artificială. Frumos și aproape nici valuri. Această plajă este numit Beach Sheraton.

aproape deșert

Prima impresie a insulei Fuerteventura
Cactusii în loc de flori

Tenerife insulă seamănă cu deșertul Sahara. Nici copacii, nici flori, nici iarbă. Peluze și flowerbeds decora cactuși și spini. Cu cât este mai deșert, frumoasa mare. Acest lucru am văzut încă în Egipt.

La sud, în căutare de cele mai bune plaje

Road în Fuerteventura de multe ori plictisitoare și monotonă. Dar, aici, din nou, ne-am dus la mare. Prima plajă decentă în satul Tarajalejo. nisip vulcanic Aproape negru cu pietricele. Uneori există nudiști. Conducem pe deal, pe un drum noroios.

Costa Calma

plaje excelente în Costa Calma

Am ajuns într-un loc minunat Costa Calma. Pentru prima dată pe insulă pentru a vedea o mulțime de oameni înainte de a întâlnit doar unul. Există o mulțime de hoteluri mari, să ia o privire la o selecție de RoomGuru.

Data viitoare aș alege acest loc sau la sud. Plajele din acest domeniu sunt de nisip minunate, moale și mare este tonuri de turcoaz. Tale.

Nudiști sunt mai mult

kitesurfers margine

Chiar mai plaja sălbatică și atractiv - Playa Barca. Nesfârșită de coastă, lăsând o laguna mare, cu plaja Playa del Salmo. La maree înaltă, inundate, și există un mic scuipat de nisip. Trebuie să fie foarte frumos.

Un sport puțină apă?

Astăzi, vântul este deosebit de puternic. Am fost umplut cu nisip. Este timpul pentru a merge kitesurfing. În laguna de mărimea unui câmp imens, există mai multe școli și bar de zmeu. Aici este cel mai bun loc pentru a ajunge pe surf și simți forța vântului, ceea ce face un cuplu de salturi uimitoare cu zmeu.

Oamenii sunt mulțumiți cu o plimbare de-a lungul plajelor nesfârșite

Plimbați-vă de-a lungul plajei un cuplu de tineri și nu atât. Am găsit un mic adăpost de vânt și un pic de plajă. Am decis să nu se într-un val imens, dar apa era calda.

Dacă doriți să deveniți începători nudiști, puteți merge chiar mai departe și să se ascundă într-una dintre numeroasele golfuri printre stânci. Iei calm o băi de soare și a obține un bronz uniform pe tot corpul. Aș dori, dar nu este încă gata.

Ziua vine la un capăt. În cele din urmă câteva fotografii ale serii:

Vezi de coasta din Costa Calma

Între timp, m-am întâlnit apus de soare în piscină. Mash înot înainte de a merge la culcare. Convenabil, aproape toate piscinele din Insulele Canare încălzite.

Eu vă sfătuiesc să Insulele Canare în această toamnă și de iarnă. Uitați țăranii din sacou Crimson și cel mai bogat roman. Insulele Canare - este accesul la recreere la prețuri accesibile pentru întreaga familie. Unde puteți găsi locuințe la prețuri accesibile. Și ceea ce este ieftin acolo mâncare! De 2-3 ori mai ieftin decât în ​​restaurantele noastre Perm.

Cum salvez pe hoteluri?

Este foarte simplu - uita nu numai la Buckingham. Eu prefer RoomGuru motorului de căutare. El caută reduceri la rezervare, în același timp, la 70 de alte site-uri de rezervare.

Insulele Canare

Da, voi fi de acord, insula nu este pentru toată lumea, mai degrabă, pentru iubitorii de cele mai bune plaje sau pentru cei cărora le place să facă totul, dacă este doar ceva pentru a vedea. Pentru iubitorii de rătăci prin deșert, dar peisajul pitoresc Barranco Co Cruz și Barranco de la Pena c biserica mică și foarte puțin drăguț în vale, de unde și respiră farmec pastoral, cel mai mult ea. Arso de Jurado și motivele Morro Velosa, Guanchi, de la Pena, de asemenea, nu a impresionat, dar pentru cele mai multe va fi „o singură dată“ „pentru spectacol“.