O excursie pe Marea Azov - Comentarii pe site-ul Saint-Astour despre care călătoresc cu mașina pe Azov

Ride pe Marea Azov

Am plecat din casa de la 7.30. A fost în răcoarea de dimineață. În primul rând sa mutat pe autostrada A107, care trece prin orașul nostru, și în apropiere de Coloanele albe transformat pe pista „Don“. ecartament lat, mașini sâmbătă un pic de soare, în general, totul este în regulă. Problema este doar una: un toalete civilizate.

Pe o pistă bună pentru a ieși din pădure este absent, și toalete special construite sunt rare și starea lor nu îndeplinește nici standardele de sănătate. Dar, fast-food, kebab și Cheburechnaya de-a lungul drumului mult. Volodya știa cererile lor și să dea la Voronej oprit la cafeneaua prietenului său. Cafeneaua a fost familia, care pe drum o mulțime.

După trecerea 570 km, la 15.30 a sosit în Voronej. Serviciul (de la Volodea de muncă) Hotel - un apartament obișnuit în „Hrușciov“ - găsit repede. După decantare, rezervorul a fost pentru Voronezh, dar nu a înota: apa era rece și rahat loc. Am decis să exploreze centrul orașului. Voronezh arata ca un amestec de Moscova de la Pavlovsky Posad.

Centrul orașului „Stalin“ și curțile la marginea localității. Orașul mers pe jos africani negru - Studenții de la Institutul Medical Voronej. Fotografiat aproape terminat o biserică ortodoxă și un monument călugăr Mitrofan. Apoi a revenit la un apartament de serviciu. Volodya a condus mașina pe un loc de parcare cu plată.

Am fost întâmpinat cu căldură Don Zina, Don Pedro și animalele lor: un măgar, iepuri, broaște țestoase, greieri bănci, 2 câini, 3 pisici și un papagal vorbitor. Toate acestea puternic miros și plowshare. Am fost oferit un „lux“ apartamente în hambar de lângă ea zverom „aproape liber.“ apă caldă în casă, desigur, nu a fost. Un tip de toaletă „John“ gaură neagră gaped.

Imediat a oferit un discount dacă suntem în dimineața să meargă un măgar și un doberman. Apoi, era un praznic cu apă de ploaie de casă, iar restul de la picioare de pui nunta cuiva. Noi nu am vrut să jignesc gazdele, și a gustat mâncarea. Ei au cerut să fie „mai simplu“, și ne-a speriat complet.

Să accepte aceste condiții, am fost în nici o grabă, și a mers pentru a vedea plaja, singurul merit al care a fost o proximității 10 minute la casa. Orice altceva a fost mare: orașul săraci, dar cu o cerere la imaginea stațiunii, plaja este murdar, beat, zgomotos mare, puțin adâncă, dar nu mare, ci doar Yeisk estuarului. Partea de jos a iritanta sale, din moloz.

Pe drumul spre plaja de pe stradă. Rostov într-o casă vorbesc cu proprietarul lui Irina.

Ea ne-a oferit aceleași condiții, dar fără băutură și animale. Ne-am mutat imediat, care, desigur, supărat Zina Don și Don Pedro. Irina a fost frumos și liniștit, dar, la fel ca în toate sectorul privat, nu a existat nici apă caldă. Am cumva improscat într-un duș de vară și sa dus la culcare.

Lena a fost determinată pentru a înlocui carcasa. Ne-am dus la Marea Azov, în panglica lung - 38 km la un drum mare, plat și goale de-a lungul câmpurilor de secară de floarea-soarelui și porumb. Pase sat Dolzhansky, virați la stânga și s-au găsit imediat pe o plajă curată. Little People, mai ales vizitatorii cu mașini și corturi. Un pic mai departe de plajele bine păstrate sunt „sălbatici“ cu corturi.

Înota în marea limpede, liniștită, cu plaje de nisip și coajă, ne-am decis să caute locuințe în localitate. Dacă locuiți în ea, aveți plajă sau conduce o mașină, și să plătească pentru el, sau de mers pe jos printr-o mică pădure de 4-5 km în căldură. La foarte scuipat aproape de plajă este o tabără de vară. Am condus acolo în căutarea de adăpost. Dar, desigur, nu suntem trăgând pe pionierii.

Teritoriul este înconjurat de verdeață. alei umbroase proteja de soare, intimitate fericit și puritatea plajei. Casa noastră cu o verandă, înfășurat sălbatic sau pot prezenta struguri, în cinci pași de valuri uriașe (măsurată Lena sărituri). Ne-am dus pentru lucrurile din Yeisk. Irina a plătit mai mult în dimineața până la 2 zile înainte, dar cere banii înapoi nu. Ne pare rau, sectorul privat, independența și confortul este mai important! În general, oamenii din Yeisk trăiesc foarte slab.

Reasigurat că nici un avertisment furtuna nu a fost o teamă zadar. Nu-mi place un val mare - puteți înota pe cealaltă parte a scuipat pe malul Azov: acolo, la o plimbare de cinci minute de la baza, calm absolut. Am adormit la sunetul valurilor. Impresia este că plutească pe o navă pe ocean. Taganrog Bay lângă casa este încă o furtună, și ne-am dus în sat Dolzhansky explorare.

Am încercat vinul de la toți participanții de pe piață (până în ultima zi de concediu acasă pentru a cumpăra o canistră de vin Kuban). Dacă greu de gust, puteți găsi un bun „Isabella“, dar de multe ori vinurile imature, berea cu gust de casă. Produse alimentare în cafenea, pe baza foarte gustoase. Încercați totul, noi nu salvați. Traversați împletiturile 400 m - și, într-adevăr, calm, căldură de aproximativ 30 ° C, dar apa de mare ușor mai rece, poate 23-24 grade.

Oamenii de pe plaja este foarte mică: pentru fiecare sută de metri de parcare 2-3 masini, cu corturi, la o oarecare distanță de apă și de 10-15 de oameni la soare, inota. Marea nu este mic: 10 de metri de mal deja cu mânere. Paradise. Cumpara ceva eisk colorat locale imposibil este nimic original. Chiar și cupe sau prosoape cu cuvintele „Yeisk“ nu am găsit. În centru există o „Arbat“ local - există unele suveniruri din scoici.

Pe drumul spre baza de mers într-un restaurant pe marginea drumului georgian „Argo“. Am fost acolo singuri in camera cu fete de masa, servetele proaspete în picioare Tricornul și perdele de un alb imaculat. Din când în când a venit la bar „ostakanitsya“ ofițerii Yeisk de regiment de zbor. Am încercat să sun pe bunica ei, dar link-ul „bilaynovskaya“ pe scuipat instabil, a trebuit să caute un loc. Deci, la poarta sau rezervoare cu apă potabilă a fost în măsură să vorbească.

De mai multe ori pe zi, stropirea în mare și de a colecta pietre. Odată din spuma mării în mâinile Dasha a sărit peste care un pic mai dur în bancă și să meargă, uitând să facă o dorință. Înainte de a pleca acasă, m-am dus în sat pentru cumpărături. În această zi, în piață nu am văzut vinul și au fost foarte surprins. Se pare că, după raidul, inspectoratul fiscal de vin ascuns sub contoare.

Director al bazei, știind că noi plecăm în ziua următoare, se recomandă insistent să meargă la marginea impletituri (6 km), în cazul în care nu am ajuns pe jos. Se pare că este posibil și cu mașina. A fost atât de cool! Stânga - calm absolut pe Marea Azov: suprafață netedă liniștită a apei albastru limpede. Ahead - scuipat pelerina si o creasta de insule mici. În dreapta - valurile furioase ale Golfului furtunoase Taganrog, galben din partea de jos a nisipului ridicat.

La sfârșitul trenciul, în cazul în care există furtuni și calm, furios vârtejuri puternice. Și o mulțime de pescăruși. Am fost la intersecția dintre elemente, între furtună și calm. La fel ca în filmul science fiction. Locatia este mare pentru surfing. Și baza aproape de locul unde a predat, oferă închiriere de echipament. La sfârșitul scuipat standuri de avertizare singur afiș despre pericolele de Daredevils înota în acest loc. Am luat în seamă avertismentul și să se întoarcă la civilizație.

Cu mare dificultate, împins într-o mașină lucruri, dintre care cele mai multe nu am venit la îndemână. Aici avem nevoie doar de flip-flops, costume de baie, șapcă, pantaloni scurți, tricou și poate un pulover. Nu pantaloni, rochii, jachete, pantofi, pături, etc. nu este necesar.

Doar a mers ca a existat o „scară mondială dezastru“: Dasha a rupt căștile de la player-ul.

Dasha a fost de gând nebun, și Volodea a trebuit să încetinească la fiecare magazin și un chioșc. nicăieri în căști. Ne-am intors pe drumul spre satul Starominskaya, în cazul în care într-unul dintre magazinele și a cumpărat căști nefericite. În timp ce Volodya învățat drumul de la nivel local, Lena jecmănit dreapta caise copac de pe strada principală. Și pe piața locală de caise nu: spun, în luna mai, a fost o secetă severă.

Pentru Lena și Dasha dimineață a venit pe neașteptate a văzut un semn „Elektrostal“, și încălzit inima mea. La 6.30 a ajuns deja în orașul său natal. Volodya a rezistat aproape o zi în spatele volanului! Ochi roșii, dar mândru de el însuși, și noi le dăm. Totalul pe vitezometru transformat 3100 km. Dintre acestea, 2800 pe drumul înainte și înapoi, și 300 în piețe, parcuri, cumpărături și atracții.

Crăciun și Anul Nou excursii în România. La Moscova, Vladimir, Novgorod, Karelia, Kostroma, Kaliningrad, Kazan, Crimeea, Moore, Galich, Mîșkin, Orel, Pskov, Ryazan, București, Sahalin, Seliger, Smolensk, Suzdal, Uglich, Yaroslavl, Penza, Rusia, Altay, Baikal, Vologda, Galich, Kaluga, Alexandrov, Arhanghelsk, Kamceatka și în alte regiuni.

Prin munți la mare, cu un rucsac de lumină. Traseul trece prin faimosul Fischt - aceasta este una dintre cele mai mari și cele mai importante situri naturale din România, cel mai aproape de Moscova, munții înalți. Turiștii care călătoresc lumina sunt toate peisaj și zonele climatice ale țării de la poalele la subtropicale, toate petrece noaptea în adăposturi staționare.

tur Săptămâna de la un hotel lângă cele mai frumoase munții din Crimeea - Sud Demerdzhi. Trekking, tur de auto-de mers pe jos, cu un tur al celor mai frumoase locuri din zona de munte, Valea fantome, haos piatră, cascade, ciuperci de piatră cu o vizită la MAN pestera si echipat pestera Roșie.