O excursie la fierul de glet, partea 1

roți Booster înainte de a părăsi

A luat doar cel mai necesar))

Congestie pe Leningradsky nu a fost, prin urmare, se deplasează destul de vioi. În timp ce în mișcare a devenit clar că vom arunca la Petru un alt pasager - prieten Andrew Dasha. Am luat-o de la aeroport și metrou împins mai departe. Traductorul blocat unitatea flash, The Buharestbad nativ din spatele de la casetofon a venit regulat muzica artiștilor străini. În gardă în picioare de avertizare capcana pungă - un instrument destul de eficient în lupta împotriva lăcomiei statului ca impersonal, și în fața stapinilor de poliție lacome - conștiința națiunii, floare de cupole sufletul meu. Cu acest dispozitiv simplu, Andrey a turnat peste drum, trecând satele de 140 km / h, iar uneori accelerat la 160. În același timp, consumul de carburant a fost de numai 13,5 litri de combustibil la suta de 92go. Flying cărămizi, nu altfel. În Petru am ajuns la ora 8 dimineața și, în mod tradițional, o dată a mers la Hunter Knight pe Ligovsky.

Dimineața. Petru. Ligovsky.

bar de noapte Biker Hunter

În acest moment nu fata nu ne-a lăsat o impresie pozitivă, și omletă pe care am comandat a fost neprozharennoe. Dar sfotkalis. După o gustare rapidă, ne-am mutat pe. Dasha a aterizat în apropiere de metrou. Trenurile de pe Petru și asigurându-vă că oamenii locale să învețe în mod activ arta de a sta în trafic stânga pe autostrada Vyborg. Magazin „Lenta“, un calcul rapid din necesarul de alimente și „combustibil“, camionul este umplut cu un tobogan. Cu această ocazie, ultima vizită pe drum o toaletă normală. Următoarele cinci zile este o realizare a civilizației nu va interfera cu unitatea cu natura. Feriți-vă, aricii Kareliană! Tot spațiul disponibil în mașină bătătorit produse avansează spre Sertolovo - Mă întreb cum se descurcă în propria mea / h.

Înainte de a trece la următorul set tridtsadchetverkoy T80. Aparent, nu există nici un loc pentru a pune, a devenit după reforma, asupra monumentelor a mers. Warriors a alerga aici într-o formă nouă, PPC într-un fel închis ... Ei bine, nu va persista. Tinuta nu mai sunt deranja.
Unele oboseala se face simțită. Schimbarea Andryukha în spatele roții și el cade imediat adormit. Ne îndreptăm spre graniță. Din nou sălbatic neobișnuit pentru a merge la Cherokee obișnuite, și prin mecanica I pootvyk.

După ceva timp, este posibil să se taie pe drum murdărie. Ne întoarcem. Acesta începe ușor Camel Trophy, a petrecut o mulțime de timp, benzina este ars în mașină shake-uri. Ca urmare, a fost recunoscut faptul că ar fi mai eficient pentru a merge pe asfalt.
Asta e clădirea ne-a întâlnit de-a lungul drum. Amintiți-vă, atât în ​​caracteristici nat. vânătoare - "I tuuby goyat Pozheytvuyte!"

Noțiuni de bază pentru Sevastyanov, verificați cu drumul frumuseti locale pe Hawk. Spre lemn scandinav prins. Civilizația? Și, nu, nu e camioanele noastre verzi Ural. anvelope Bald compensează circuitul. Trecând mai departe, drumul este neasfaltat, mai mult de patruzeci kmh nu sunt dispersate. Într-una din adânciturile pot vedea zapada. Lăsați pe furcă mai multe direcții. Lo și iată dreptul - yo ... mama, în căutarea spre stânga - uh ... zhezh e mama. Privind în dreapta - dar nimic ca modul în care vom trece. Asta a văzut deja un râu cu un ușor nume finlandez Ilmenyoki (a nu se confunda cu Yelopuki-l în Finlandeză - Părinte Frost). Potrivit cardului militare - pentru scopul nostru - Hawk Lake - doar 3 kilometri. Am apuca un aparat de fotografiat, trage peisajul pitoresc și podul pe care trebuie să le depășim. Acesta din urmă este alcătuit din două scări metalice cu traverse. Nu se gândesc la cei săraci, aleg unghiul de soare, la pod, vesel porykivaya, trage o cărămidă. „Să mergem!“ La început, totul merge în mod normal, 10 secunde, normale de zbor. O treime din trecut. a trecut jumătate. Înainte de a Congresului este de trei metri, iar lentila văd camera jos ca roata din dreapta față mașinii cade de pe scara, agățat în diagonală.

Deci, seara nu mai este un languros. Suflare de vânt de nord, barbotare apa sub pod, provocând un galben, ambele în Mississippi. Sa dovedit că Andryuha a reușit să coboare podul în locul, unde râul a crescut un ciot de copac. Pe ea a primit pod, care, cu toate acestea, a salvat situația un pic. „Aparent, ne-am așezat greu“ - ne-am exprimat gândul general, un cuvânt bun. Dar trebuie să facem ceva. Începe un colectiv constructiv, în cursul se află lângă podul de scândură, roci, bușteni și o bucată de frânghie. Se pare că nu suntem primii, și cel mai probabil, ultima vom petrece timpul distractiv aici.

Jeep cu cricuri în Spar folosind mufa regulate și conectați ca pârghie. Procesul este lent, dar constant, care a fost conceput sub roata de agățat în înțepenit exercită o jos și jurnalele aferente, situată pe o cruce jurnal, blocat de piatră. Ideea a fost de succes, punerea în aplicare, de asemenea, nu a ratat. Mașina se deplasează ușor înapoi la pod, demontare rapid design-ul nostru și de a aduna cu succes pe mal. Timpul petrecut aproximativ 2- 3 ore.

moment solemn, pentru a sărbători, deschide șampania. Ultimii kilometri au fost amintit coniac delicios, offroad lumina a fost destul de acceptabil pentru un SUV standard (să acorde o atenție, SUV, nu puzoterochnyh SUV).
Lasam masina in „parcat“ în pădurea de lângă lac. În următoarele câteva zile va fi depozitul nostru strategic. Distribuim si lucrurile se misca vioi spre parcare - un mic platou pe versantul opus al stânci Parnas, cel mai înalt punct al districtului. Spre deosebire de alte site-uri, nu există nici un vânt, țânțari, chiar în acest moment, și, astfel, dormi într-un cort este confortabil și senină. Pentru a face o altă vandabile la „depozit“, tabără desemnat și a urcat pe Parnas. Ochi deschis o natură frumoasă de nord, suprafața netedă a lacului, păduri de conifere la orizont. Văzând acest lucru, vreau să mă întorc din nou și din nou.

La locurile de gheață lac încă nu sa topit

Pana seara vizibil mai rece. Temperatura a scăzut sub zero. Nu e de mirare am luat o pălărie de iarnă! Mai În al patrulea rând, nu este o gluma! Jacheta a trebuit să poarte chiar și în timpul lucrărilor de urgență de pe pod. Cu toate acestea, avem o odihnă, și să păstreze cald, să ia o porțiune dintr-o varietate de băuturi. Aerul este neobișnuit de proaspăt și curat, astfel încât nu există nici un semn de intoxicație, și încep să mă întreb dacă avem suficient de „combustibil“ până la sfârșitul călătoriei. Nimic, dracu 'Economie de combustibil! Vacanță a început!