Niplu - pentru prinderea chefal si crap

Un pic înapoi de la subiect și spune că „fals“ de completare snap-numit, care se face din capace din plastic, simple, sticle care framanta bine momeala, și pe partea de sus a armei blocat în jos cârlige și adâncită de la 2 la 4 bucăți. Principiul său de funcționare este că, atunci când un pește vine la momeala și începe să-l suge (acest lucru se aplică speciilor de pești crap), cârligul angrenează în gura ei, și acolo samopodsechka. Această roată, am văzut mulți ani în urmă, pe coasta Mării Negre, în cazul în care băieții locale din dig pentru a prinde chefal pe prima vedere aborda neatrăgător. Ei au numit „Fantomas“.

Deoarece filarea ei (un telescop mic de la «Shimano») conduc întotdeauna cu tine in valiza ta, am decis să încerc să prind pe coarda. M-am dus la un magazin local și chat în fereastra a văzut rig improvizat, care a fost vândut destul de liber. Acest lucru este foarte simplu și ușor de fabricat clipă am putut so fac eu, dar prețios este timpul să-și petreacă pe ea nu a vrut, și asta a trebuit să cumpere.

Băieții locale, precum și turiști, care sunt, de asemenea, prinși pe aborda, am învățat, pe ceea ce prind duza. Sa constatat că un grișul simplu, diluat cu apă (vorbăreț), și la acesta s-a adăugat ca un agent de aromatizare, orice ouă mici. a fugit repede la magazin și a cumpărat căprioara Pollack în bancă. Odată ajuns în numerele lor de lot și m-am dus la pescuit pe dig. Pescarii se adună în jurul valorii de la 18:00. Înainte de data aceasta pe sensul de pescuit dig nu a fost, așa cum a existat o mulțime de turiști, înot și scufundări, și de chefal a început să ia în acest moment.

Pentru mine, am constatat că peștele cel mai probabil, de mai mulți ani obișnuiți cu resursele alimentare care sunt furnizate de către pescarii, se amestecă turnare groundbait în mare și, astfel, prikarmlivaya privazhivaya și la un anumit moment și un anumit loc aceeași lumânărică. La urma urmei, fluxul de turiști este foarte mare, pescarii printre ei sunt multe, iar localnicii sunt ocupate în mod constant același dig.

În loc de alimentare folosit filare lui, cealaltă tija nu a avut, iar testul a permis (10-30gr.) Arunca pluta „mamelonul“ la 30g. În general, pește și a început în același timp, pentru a vedea modul în care alții o fac, folosind aceeași scule. Deja în a doua turnare am văzut vârful tijelor mele a început să tic nervos. Am prins imediat și a tras primul său lumânărică. Pește în acest loc unde am prins, un mic, aproximativ 300-500gr, dar au existat, de asemenea, mai multe elemente substanțiale, până la 700 g, cu toate acestea, foarte rare. Din moment ce am prins un pește pentru propria lui plăcere, a dat întreaga captură tuturor participanților, și să-l pregătească, să fiu sincer, în timpul sărbătorilor, nu a existat nici o dorință, și nici un loc a fost pentru că am trăit într-un hotel. Asta a fost următoarea mea vacanță, în cazul în care am combinat utilul cu placutul si, mersul pe jos pe mare seara, a lucrat acolo un joc favorit - de pescuit.

După sosirea la casa mare, am aflat că Marea Neagră „Fantomas“ - aceasta este aceeași completare snap-in, care este ceea ce noi numim „biberon“ sau „biberon“, ei bine, nu contează. Asa ca am decis pentru mine că următoarele excursii de pescuit Dedic acest plută „biberon“ oblavlivaya locul ei familiar pentru mine, cât și pentru o vedea cum funcționează în mediul nostru și în corpurile de apă.

Surprinzător, „mamelonul“ a început să lucreze pentru următoarea călătorie de pescuit. Numai că în loc de griș cu caviar, pe care am folosit în mare, am namesil mastyrki cu miere și negru firimituri, făcându-l ca argila la un obiect ascuțit turnare momeala nu se încadrează în afara plug rapid și nu sunt spălate în partea de jos. Și a dispărut. În general, acest pescuit ma prins în jurul valorii de 15 crap, cântărind 200-250gr că, pentru prima dată pentru noua unealtă este rezultatul destul de adecvat. Așa că am descoperit pentru mine o nouă platformă, numit „sfârcuri“. Mulți pescari spun că uneltele de crap (echipamente). Poate, dar un crap de bine pe ea nu au prins decât dacă Karpikov 300-400gr pe studenți plătitori. Poate cineva si sa dovedit a prinde mai mult sau mai puțin decente copie, dar eu nu fac. Prefer această completare snap-numit „unelte pentru prinderea crap.“

Acum încerc să folosesc cele mai avansate în uneltele de pescuit, dar „mamelonul“ Eu întotdeauna stau la îndemână în cutia mea de pescuit și este adesea folosit într-o excursie de pescuit, în special în apele stătătoare, în cazul în care au la besklove de a experimenta cu orice accesorii - „biberon“ este uneori salvări. Mulți pescari considera acest lucru aborda braconaj, spun că doare clinchetul de pește cârlig peste branhii, și o mulțime de cârlige în sine. Dar, în experiența mea, nu am alt pește a scos din branhii, dar numai pentru o gură, iar cârligul poate fi plasat la toate, acest lucru este un pescar însuși decide. La urma urmei, ne-am vândut în magazinele de completare snap imediat cu 3 cârlige, două pe grinda din partea de jos, cea de pe lidkore lesa alunecare. Totul depinde de persoana dacă deține etica de pescuit, atunci, sper că mai mult de 2 cârlige pe frânghie el nu va pune.

Acum, să ia în considerare cazul echipamentelor de fabricație, numite „nipluri“. Desigur, o variantă de producție este primitiv, dar în același timp economic, dar în termeni de bani, bugetul. Cel mai important lucru în acest proces - sau găsi le arunca un puc de plumb de-a lungul diametrul capacului în termen de 25-30gr ca în magazinele noastre sunt șaibe în special pentru acest scule auto-a făcut, nu sunt vândute. Culoarea capacului (plug) nu contează, am încercat să prind o culoare diferită. În cazul în care peștii sunt musca, atunci culoarea sumei de acoperire poklovok independentă. Carlige selectați numărul 4-10, în funcție de tipul de pește prindem. În general, pregătim o listă cu ceea ce avem nevoie pentru instalarea de „mamelonul“ și începe să monta într-o clipă:

Capacul (dop) din sticla PET de bere, sau cu diametru mare, de iaurt sau alte băuturi.
Luați capacul și forate exact în centrul o mică gaură pentru șurub de fixare 3mm și un diametru piuliță. Apoi ia un ac cu diametru mic, strălucește și să facă o gaură în peretele lateral al capacului. In aceasta gaura dor linia. În plus, linia de pe interiorul capacului este legat pivotant sau inelul de înfășurare, pe care le vom servi ca un opritor, iar mount pentru lese. La celălalt capăt al lungimii liniei de carabină bind 15-20cm cu un dispozitiv de fixare pentru a putea, în orice moment pentru a schimba unealta.

Capac de plumb cu diametrul șaibă (25-30gr)
Ia șaibă de plumb sau de spălare a unui alt metal, egal cu diametrul capacului, cântărind aproximativ 20-30gr. În interiorul 3mm gaura de foraj centrul egal cu diametrul șurubului, care printr-o piuliță, vom fi atașat la partea de jos a acoperi spălătorului noastre de plumb. Lungimea șurubului trebuie să fie selectate astfel încât să fie mult nu a mers dincolo de nuci inselat. Treceți șurubul prin gaura capacului, și pune pucul, mic efort îl strânge, în care piulița trebuie să fie în interiorul capacului. Puteți pune, de asemenea, o mașină de spălat în interiorul unei piulițe pentru o densitate de spin.

Două cârlige cu număr alungit fore-end 4-10 pe lese împletite 4-5cm.
Pentru preluare lese interne cordon împletitură subțire (0.08-0.1mm) Bound la lesă de cârlige № 4-10 selectate în funcție de condițiile de pescuit și asumat pentru a prinde pește. lesa mai departe cu un cârlig este legat în interiorul inelului de înfășurare sau reținere pivotează distanța 4-5cm. Rezumat Diametrul monofilamentele pot fi diferite, 0.25-0.35mm. Din moment ce avem un cârlig cu o clipă, este puțin probabil ca linia de pescuit poate ridica un diametru mai mic, pentru folosim sarcina care ne oferă o șansă pentru o lungă mulaje.

Pentru a aborda munca noastră, avem nevoie doar pentru a umple pluta (capac) momeală noastre gustoase și urât mirositoare și fixați-l cârlige. În cazul în care peștele veni și va suge la masa noastră delicioase, asigurați-vă că pentru a suge în tine, și cârlig nostru.

După ce a decis să încerce să facă o clipă - și a făcut. Nu este dificil. Și, uneori, am cumpăra o completare snap-in pe piata la bunici, ei sunt „Kulibins“ maestru al tuturor tranzacțiilor.