liturghie târziu

Îmi place să dorm. Sunt o bufnita de noapte. Și toată viața mea este aranjată în așa fel încât să pot permite. zi de lucru am neregulat. Așa că am venit să lucrez cu întârziere și de a lua acasă târziu. Am fost un mic dejun târziu și masa de prânz târziu. La Moscova, pentru oameni ca mine, toate magazinele cuibărit funcționează non-stop, chiar și muzee sunt deschise pe timp de noapte. blocaje de trafic sau la prânz, sau mai la miezul nopții.

Singurul lucru care nu se încadrează în bufnita mea program - o liturghie duminică. În templu, unde mă duc în ultimii zece ani, sunt două dintre liturghiei. Timpurie la 6:30 și „târziu“, la ora 8.30. Ambele, după cum știți, începe în momentul în care mă trezesc, nu mai amintesc cine sunt și ce este numele meu. Și cu atât mai mult nu pot să se roage și să vă faceți griji cu privire la ceea ce se întâmplă în sacrament bisericii. Ea dă-mi o mulțime de neplăceri.

Cu toate acestea devreme m-am dus la culcare duminică dimineața am fost exploatație pe zid în templu, și gândiți-vă cum aș merge mai degrabă acasă și să dormi pentru încă câteva ore. mântuirea vine scurt, destul de ciudat, în timpul Postului. In unele temple sunt de seară Liturghia darurilor mai înainte acolo unde este posibil pre dormit, rugați-vă lui Dumnezeu.

În general. Am decis să lupte. În fiecare an, în parohia noastră sunt adunarea parohială. Toți cei care se consideră membri ai comunității se reunesc pentru a discuta despre o varietate de probleme. De liturgic - Fie canta refrenul este bun, în cazul în care un cititor citește fi înțeles - economice și chiar filozofice. Se poate vorbi tuturor. M-am ridicat, a descris situația. Se propune să se introducă o liturghie foarte târziu. La ora 10 am. Cum, de altfel, sunt în multe biserici și chiar mănăstiri.

Problema ridicată la vot. Dar, spre marea mea surprindere și întristare, nimeni nu a sprijinit. Nu este un suflet viu. Și toate acestea nu pot dormi la sfârșit de săptămână. Pe scurt, timp de mai mulți ani, am repetat această încercare, dar a fost tot fără nici un rezultat. Apoi am decis că am nevoie să se pregătească pentru întâlnire.

Deci, în acest an, cu câteva luni înainte de votul următor, am lansat o campanie de „liturghie târziu.“ El a spus colegilor enoriașilor că aici, la Optina de exemplu, servesc 10. Și de ce nu introducem aceeași ordine? M-am trezit devreme, a mers la toate serviciile și a cerut cu toată forța pe care era capabil. Deci, în ziua întâlnirii, când rectorul a început să citească pe ordinea de zi, am fost încrezător în victoria noastră. Mi se părea că cvorumul este asamblat, am găsit oameni ca-minded și trebuie să rupă sistemul.

Dar, ce crezi? Din nou, nu un vot unic pentru serviciul târziu! Nu. Sa dovedit că toți cei care am lucrat atât cu entuziasm militat pentru viață bufniță ... da ... am dormit prin întâlnirea! Asta-i o poveste tristă. Pozitiv este faptul că în timp ce am fost implicat în propaganda, m-am obișnuit și nici măcar o dată îi plăcea să meargă la serviciu mai devreme.