Lipsa de bani - nu este un motiv pentru a renunța la vis „excursie buget pentru Europa pe o motocicletă

Iarna înainte de călătorie, am locuit în Thailanda - a câștigat în excursie. La un moment dat am avut cinci locuri de muncă în același timp: profesorul de educație fizică în grădiniță, agent de turism, curier, manager de bar la hotel și de conducere scuter instructor. Doar bicicleta mea sa stricat înainte de călătorie și să plătească pentru activitatea de mecanica si piese de schimb, a trebuit să ajungem la fabrica, am condus un tractor și retezate copaci ofilite.

banii câștigați cheltuit destul de repede: unii au mers la partea de reparații motocicleta într-o călătorie prin Asia înainte de a reveni în România. La momentul lansării în buzunar a fost de 500 de euro, iar cheia motocicletei. Înapoi la Moscova, am calculat că numai benzină înainte și înapoi, vor merge 600 de euro, la hotel și cheltuielile pentru produsele alimentare din cauză. Am decis că lipsa banilor - nu este un motiv pentru a renunța la visele tale, asa ca am legat la cort motocicleta, sac de dormit, patina, longboard și chitară și a plecat.

În prima zi a călătoriei, am condus 980 de kilometri în orașul lituanian de Visaginas. Am reușit să deslușesc polmototsikla cale de a găsi că am rămas fără benzină. Mântuitorul pe călăreț de frontieră ruso-letonă din Spania: el diabetic, și el a avut un accident vascular cerebral, dar a fost salvat de smochine, care mama mea mi-a dat să-l. S-au găsit că drumurile cele mai teribile pe care le-am văzut vreodată - în Letonia. Toate, cu excepția drumul spre Riga, ca după bombardament.

Întreaga a doua zi a fost de mers pe jos în Visaginas, în cazul în care natura nebun de frumusete: lacuri uimitoare, plus tipic de pace și liniște baltice. După 14 ore petrecute de mers pe jos în spatele roții (patru dintre ele sunt sub duș și în ambuteiaje) și pe jumătate mort condus la Varșovia.

La Varșovia, m-am întâlnit Anne, care m-am întâlnit, de fapt, numai la sosire. Ea ma dus să-și petreacă noaptea într-o ghemuit în inima orașului. E timpul să meargă pe străzi, din păcate, nu a fost - a doua zi am fost deja în așteptare la Berlin. Ghemuit clădire cu două etaje a fost abandonată clinica, un tânăr full-time. Băieții au o lumină (aproape peste tot), apă, și chiar destul de luminos Wi-Fi. Toți pereții sunt graffiti foarte abrupte. Mobila găsite pe stradă sau donate. Vegan este o bucătărie confortabil cu un frigider comun, fotbal de masă, ping-pong, parcare privată acoperită, cameră în care băieții trebuie să coase hainele proprii.

La Berlin, am scris un tip pe nume Oscar, care nu am găsit prin kauchsorfing. Oscar - motociclist inveterat, am plimbare de-a lungul străzilor, el mi-a arătat un drept aeroport abandonat în oraș. Germanii vin la familii, aranja picnicuri pe peluzele, și copiii zmee. Pe skateri chase pistei și bicicliști. Există, de asemenea, a arătat un parc de skate neobișnuit - în ea, în plus față de formele non-standard pentru schi, există încă sculpturi destul de ciudate, cum ar fi o turmă de porumbei. Literalmente într-o jumătate de oră în parc, am rupt placa - mai mult noroc că nu este până la sfârșitul anului. Până la revenirea la Moscova pentru a sparge laminate.

Apoi am petrecut câteva zile în zona Baden-Baden, în zona de case vechi îngrijite și serpentinele de munte. Deoarece camping în acele locuri sunt ca camere de hotel, am decis să arunc un cort în pădure. După soluționarea în timp de noapte, am fost încălzirea mâncare și cafea preparată pe primus sovietic.

La Paris, am jucat foarte mult pe străzi. De obicei, se întâmplă așa: am luat placa si chitara, plimbare cu căști în oraș, numit în poarta deloc neobișnuit. Când plictisit - aruncarea pe coperta trotuar, el sa așezat pe bord și să se joace.

Drumul de la Paris la Barcelona, ​​am rupt două zile, dormind într-un cort langa Toulouse. Toată noaptea urlând lupi (sau oricine altcineva ar putea să urle în apropierea satului francez), așa că somnul este destul de nervos.

Din Franța în Spania, puteți ajunge acolo printr-un tunel din Pirinei, dar el a plătit, dar nu este gratuit pentru mine a fost un lux, am mers invers.

drum de munte a urcat mai mult și mai multă încredere în cer, și am condus direct în nori. Probabil că nu mai mult de trei la cinci metri, constanta se întoarce la 180 de grade - aparatul literalmente vine la mine din ceață și apoi din nou ascuns. Nu este surprinzator, am nevoie de o furculiță, eu pur și simplu nu am observat, și drumul care duce spre Spania, a fost lăsat în urmă, și aproape că am plecat în Andorra. Doar câțiva kilometri de graniță, am dat seama că ceva a fost greșit, și, consultarea hărții, m-am întors. Deci, eu știu unde este Andorra - avut anterior nici o idee. Și încă mai salva aproape 100 de euro, pe care nu am fost.

Când am ajuns la punctul final al călătoriei sale în spatele lui a fost de 5000 de kilometri. Banii sunt aproape peste, precum și nervi, dar a condus la Barcelona, ​​am dat seama că toate acestea erau în valoare de ea. Am fost întâmpinat cu căldură în limba spaniolă: imediat ce alerga afară, se pare a fi imbratisari zece minute și felicitări, lucrurile mele tocmai a început să arunce pe fereastra apartamentului în care a trebuit să trăiesc - direct la etajul al doilea. Am trăit în prietenul lui Herman. Am devenit prieteni, când am venit la Barcelona, ​​ultima dată. El este franceza, un cuplu de ani, a trăit și a studiat în România, vorbește în limba rusă.

În Barcelona, ​​nu știi niciodată ce se poate întâmpla cu tine. Într-o zi am fost doar situată sub un copac în Plaza de Catalunya, și am observat că piața o mulțime adună. Sa dovedit că atenția tuturor a fost atrasă de cele patru călugărițe, dans fără acompaniament muzical și, în general, nici un motiv aparent. În jurul o mulțime de camere și operatori. Înainte de a-am putut da seama ce se întâmplă, iar maicile m-au scos din mulțime și le-a forțat să se joace.

Altă zi am fost joc pe o stradă îngustă în cartierul gotic al orașului vechi - foarte convenabil, în ceea ce privește câștigarea unui loc pe toate părțile flocking turiști. La un moment dat am fost abordat de o fată care se uită din Pakistan: zatortaya haine zdrențuite, în mâinile o farfurie mare, spun ei, unde să dormi și nimic să mănânce. A devenit clar că am avut un loc permanent. Ochii îndeplinite. M-am simțit ciudat, dar ea a zâmbit și a spus: „Bine! Deci, am o zi liberă de azi „- și a plecat. Trivia, câștiga în câteva ore de joc la chitara, am fost destul de suficient pentru a avea două sau trei zile pentru a mânca în mod corespunzător și să bea un cuplu de litri de sangria și de câteva ori chiar cumpăra produse alimentare pentru persoanele fără adăpost, care a întrebat despre ea.

Pe drumul de intoarcere, aproape din întâmplare a întâlnit prietenii săi de la Moscova scuter-petrecere. A petrecut noaptea într-un apartament, fără mobilier și restul drumului la Moscova călătorit deja împreună. Oprirea la stațiile de benzină, chat, bea cafea, băieții lasă-mă să se încălzească până la mașina lui - strada a fost de cinci, la o viteză de 110 km / h este rece. La una dintre stațiile de gaz, atenția noastră a fost atrasă de două motociclete touring, toate etichetele din diferite țări: «Îmi place Australia», «Route 66», «Mexic», «Brasilia». Sa dovedit că era un motociclist surd celebru de la Minsk, Vladimir Yarets și fiul său. Vladimir a revenit recent dintr-o călătorie de 13 ani în întreaga lume. Când a plecat din casa lui din Minsk, el a fost în vârstă de 64 de ani.

Când a venit timpul pentru a merge acasă, benzina nu a fost un ban, asa ca am fost norocos că unul a fost capabil să trimită 200 de euro pentru călătoria de întoarcere. I-am spus la revedere de la Barcelona și sa întors la Moscova.

Sunt foarte bucuros că a intrat în această călătorie fără bani. Aproape întotdeauna, nu știam niciuna dintre companiile care au primit în timpul călătoriei, dar peste tot am luat cu voioșie. Noi cu noii mei prieteni din diferite orașe împreună de echitatie de pe panouri, cum ar fi împușcat face cascadorii, pune pe plajă și am băut șampanie rece ca gheața, dansat în partid stradă, pierdut și din nou, sa întâlnit în mulțime. Când oamenii din jurul sunt atât de prietenos și de viață deschis, începe să-și reconsidere însuși sensul cuvântului „om“, și mult mai mult în acest cuvânt credință foarte.

Trivia, câștiga în câteva ore de joc la chitara, am fost destul de suficient pentru a avea două sau trei zile pentru a mânca în mod corespunzător și să bea un cuplu de litri de sangria.