Hawaii, sau ca am petrecut luna de miere

Flew la New - York. Apoi, la aeroportul Phoenix și de acolo la prima noastră insulă - Kauai - insula de grădină.
Pe termen lung pentru a decide în cazul în care lushe la Maui sau Kauai, și încă a decis să zboare pe ambele)

Am fost întâmpinați de vreme frumoasă, vegetație luxuriantă, și, desigur, fețele zâmbitoare.

pentru că ne place să călătorească pe cont propriu, sa decis să ia toate închirierea de mașini și plimbare pe cele mai interesante locuri pentru noi.
Mașina nu am carte în avans, și, prin urmare, luat portofelul și Hyundai Sonata ne, timp de 4 zile, costa $ 400 de! Am fost în stare de șoc, astfel încât toate celelalte vehicule blindate în avans.

GPS-ul, am luat-o acasă. El ne-a spus că sunt foarte utile, deoarece la puncte de interes nu ajunge întotdeauna acolo pe cărțile pe care le puteți lua de la aeroport.

Hotelul a fost pe Coasta de Est - Kauai Beach Resort la Beachboy. Am fost în căutarea unui hotel, care a fost folosit numai pentru hanimunerov. Și acest lucru a fost în toate 100%.
Non - condominii. Cu bucătărie înfundate ustensile de bucatarie, living, dormitor, balcon cu vedere la ocean și o baie foarte mare. Am fost în șoc plăcut de ceea ce a văzut și, desigur, iubit!
Teritoriul hotelului este suficient de mare, există o piscină, un jacuzzi, parcare proprie sale libere, terenuri de tenis și multe altele. Ne de această parcare doar era nevoie.

Ce surprins si amuzat - peste tot du-te găini cu cocoși! Și, uneori, puii cu puiet de pui! Ei nu au fost atinse și ei se plimba în siguranță pe străzi, drumuri, și, uneori, picătură într-o vizită la hotel!
Primul minus cu care se confruntă - fără hrană normală în județ. Desigur, fiecare în moduri diferite, și am nevoie de supe, pyureshki generale, astfel de alimente, care este consumat zheludochniki)
Ne-am plimbat de-a lungul marginii - nu a găsit nimic sensibil, și a decis să ia o plimbare pe mașină. Ei au ajuns la un anumit restaurant Noodle și a decis să meargă acolo. Primul lucru pe care înțepat - este fan candelabre Hawaiian! toate acestea un zgomot plăcut. Pui picătură și acoperi tot felul de păsări frumoase să rămână locale.
Ei bine, am decis să comand o supă. ) Adu ogromednuyu farfurie cu ceva de genul Mivina), cu un miros ciudat și gust de bulion, cu orice plante si varza de pui.
Am avut acolo. Din politețe am mâncat jumătate, iar restul la stânga pentru a susține că o mare parte din :) meu Alex a făcut bine.

Odată ajuns în mașină am decis să meargă tot drumul spre partea de nord a insulei.
Este de nedescris!
Pe de o parte a oceanului puternic, pe de altă parte - copaci, care nu pot obține suficient! și puii care rulează peste drum)
Întreaga imagine este atât de plăcut ochiului, chiar prea leneș pentru a lua un aparat de fotografiat și să facă o lovitură.
Pe drum sa transformat în străzi, urmărit modul în care trăiesc Hawai. Ca în altă parte, există cei săraci și cei bogați au. Case originale, peluze, totul este destul de drăguț.
Prima oprire a fost un far. Acolo, toate atracțiile strânse la 5, respectiv, și nu am avut timp. Dar această minune a făcut-om putea vedea destul, și nu vine direct pentru el. Farul, și sub el imediat rupt și oceanul zgomotos, cu valuri luminoase în jurul valorii de păsări krasivennoe cântând! Am fost încântați! Ne-am plimbat prin zona, și există un fel de parc sau parc, totul a fost închis - nu înțeleg. Și copacii cu semne: periculoase. Nu vă apropiați. Leany, flori neobișnuite în copaci, oh, totul pur și simplu Fermecatoare!

Drumul ne-a condus la unele din sectorul privat, foarte chic! Bucurându-se de obiectivele turistice ne-am mutat înapoi, pentru că Am ajuns la un impas.
Tot drumul plăcut ochiului pentru vegetației sale luxuriante, drumuri perfecte și drivere educă.
Sfârșitul insulei pe această parte a plajei sa dovedit a fi alături de grotă, unde apa și înot este interzisă inscripție :)
pentru că Această insulă vulcanică, apoi așteptați pentru ei în paradis plaja cu nisip tipuri Ala de aur și palmieri peste tot nu este în valoare de ea. Aici absolut totul este diferit. Pe malul de lavă întărită de pretutindeni - astfel un imens pietre negre, care poate lua foarte bine o plimbare în locul lui moale, podskolzuvshis accidental) Există, desigur, intrarea de nisip normală în apă, dar acestea sunt puține și peste tot în jurul vor roci încă.
Apoi am ajuns la copaci cu rădăcini spălate de 5 metri de apă! Bucurați-vă de ocean, copaci, grotă, și faptul că acest lucru este sfârșitul! pe de o parte insulă fericit sa mutat într-un hotel. Ei au ajuns dificil, deoarece cu o schimbare de fus orar avem deja somnoros la ora 8 pm, astfel încât partea din spate a fost doar rutier iad, după ce a trecut prin care se încadrează în paradisul lor)

A doua zi am început să caute cafenea pentru micul dejun. Din fericire pentru noi, în centrul comercial în apropiere de hoteluri de a fost doar o cafenea minunata cu vizitatori tyschey și mic dejun delicios! Acolo am avut micul dejun zilele rămase. Greu am avut pentru prânz și cină. pentru că cafenea se închide la ora 12 sau cam asa ceva.
Satisfăcut de mic dejun, ne-am dus să urmărească restul insulei, bucurați-vă de cascade și grădini botanice krasivennymi.
Pe această insulă, există cu siguranță ceva pentru a vedea. Care costa doar un singur Waimea Canyon! Urca la 1500 de metri, și apoi doar un pic pe drumul plin de găuri, dar care a apărut în fața ochilor noștri am fost duși la un șoc plin de bucurie! Și dacă te urci un pic mai sus - acolo orizont se întâlnește nori, iar acest tip minunat de munte și Oken înghețată sub y ... Pur și simplu nu avem suficiente cuvinte pentru a descrie!
Pe această insulă merită să fie vizitat toate obiectivele turistice, scrise în cărți și se găsesc în GPSe)
Captivates fiecare bit al insulei.
Te sfătuiesc să vizitați Smith Paradise Garden. Acolo pauni mers pe jos și există locuri care prezintă filme de la menționarea Paradisului)
Există într-adevăr este ca paradis!
Pe această insulă, am reușit chiar să găsească un fotograf și de a face fotografii într-o rochie de mireasa si costum) Fotografiile nu va primi de calitate foarte bună, și a celor 150 de piese ne-a plăcut doar 4, dar tratamentul nostru, chiar dacă acestea sunt pline de opinii achiziționate și acum poate fi mândru de a pune într-un cadru)
In timp ce cauta prin fotografii, tot timpul mă gândesc cât de mult bani poate câștiga fotografii noștri talentați! Și ce plăcere de la procesul cu astfel de decor Oh!

Zilele au trecut sooo nazametno. Și aici suntem deja la aeroport cu bilete la Maui.
Avem un avion cu elice, așa drăguț drăguț în toate cele 20 de locuri. Ca autobuzul direct. Și zbura acolo pentru exact o oră.
În timp ce zboară Bucurați-vă de vedere din partea de sus a Honolulu și un curcubeu, care începe chiar în cer!
Aici am avut deja un hotel Hawaiian Kaanapali Beach Hotel. Pe balconul oceanului, elicea - un candelabru, un pat mare și o canapea.
Dacă în acel hotel de recreere mai pasiv, atunci această viață este în plină desfășurare! Aceasta coasta este doar nisip de aur și un pic cu palmieri, cu frumoase iahturi cu vele albe pe ocean și apusuri de soare spectaculoase. Cu un restaurant bun și dans hula dimineața și seara, cu preparate gastronomice din categoria - pe frunze de palmier cartofi dulci violet și frumos decorate cu un pui. Bar cu cocktail-uri, nu mai puțin gustoase.
Dar, acest hotel este mai puțin potrivită pentru o luna de miere pentru mine. Acesta este doar pentru cei care doresc să se distreze, să bea cocktail-uri, înota în piscină și plajă pe plajă. chtoli mai puțin retrasă)
Restaurant salvat în dimineața și seara, atunci când timpul pentru a merge înapoi la noapte.
Am ajuns în după-amiaza, astfel încât călătorii în jurul valorii de a studia ce și unde. Bucurați-vă de acest amuzant primul dans hula, realizat de femei grăsuț (de altfel, eu nu sunt sigur de ușor. Ele sunt atât de grațios se transformă șoldurile poftă de mâncare!), Cocktail-uri delicioase și a urmat un pahar de soare!
A doua zi, ne-am dus la una dintre puținele, dar o atractie foarte lung a insulei - drumul spre Hana.
Ne-am oprit la un magazin cu nuci de cocos, pentru care există o cascadă. Pentru ca el să meargă 30 de minute a avut. Dar, înconjurat de copaci tropicale, sunetul de cursuri de apă și păsări cântând - a fost doar o bucurie! cu el am cumparat pe nuca de cocos. Lapte nu a fost foarte gustos - acru, dar sete bun stingator.
Cascada nu este mare, dar este foarte interesant. Pentru aceasta este necesar să se treacă un firicel și vă aflați în fața peșterii, și o cascadă cade de sus! Acolo puteți înota și. Frumos loc!

Drumul spre Hana - într-adevăr este o priveliște de neuitat. Drumul este destul de complicată, deoarece lichidare și în multe locuri numai 1 Lane în ambele direcții și trebuie să fie șofer foarte atent. Atenția mea nu a durat mult, iar eu pur și simplu nu se potrivesc într-un mic deal, astfel încât conducerea a dat iubit)
Deci, mai multe platforme de vizionare de la care acest tip, sunt sigur, lume, doar pe această insulă! Vegetația nebun! Râuri, cascade!
End Point - Khan, normal pentru mine oraș. Acolo ne-am oprit să mănânce la restaurantul hotelului unele. Ne-au hrănit delicioase și ne-am întors.

O alta atractie a acestei insule este latente vulcan Haleakala. Un alt șoc vesel spectaculos)
Urca până la 3 km și vă aflați deasupra norilor! Vulcanul însuși mi-a amintit de imagini de pe Marte. Crater ca un teren de fotbal în dimensiune și toți munții negri.
Am condus la Observatorul, vederi ponaslazhdatsya de cealaltă parte a vulcanului, precum și flori care infloresc o dată în viața lor, și să moară! Ei au un miros înțepător! Dar, prin ele însele, ele sunt foarte interesante.
Entuziasmata despre vulcan a fost soțul meu, eu sunt mai puțin. Am fost mai puțin inspirat de pietre))) cu excepția faptului că norii de mai jos, noi cu adevărat spectaculoase.
Și aerul este pur și imagini curate obținute foarte ocupat. Acesta este unul dintre cele 3 locuri din lume în care cea mai bună vizibilitate cer.

Am vizitat, de asemenea, acvariu cu rechini și smeshnyuchimi sooo pește cu nasul.

Insulele au fost destul de activi, nu ne-am inota, dar a văzut aproape toate obiectivele turistice, despre care se scrie.

Maui numai masina. Există principala atractie - este drumul spre Hana, iar pe acest drum de lichidare, în cazul în care există adesea doar o masina plimbari cu bicicleta nu se poate imagina cum să călărească. Deci, sfatul meu pentru tine - ia mașina.
Într-adevăr mare, desigur, de regulă, în toate orașele au închiriere de biciclete.
Servicii pentru autoturisme: dolar, Avis, National etc.
Un alt sfat, puteți rezerva mașina în avans, deoarece cu cât mai aproape de data de 1 sau 2. Mașinile nu vor fi sau vor fi, dar foarte scump
Rezervări face acest lucru: luați mașina la aeroport și să se întoarcă în același loc, în cazul în care nu - va fi o taxă suplimentară. Ce fel de mașină pentru a lua pe Maui? Am fost în căutarea Jeep-uri, a fost cea mai mare parte avizați, dar am luat Dodzhik Calibre și bine a mers!
Dacă există încă întrebări - cere!

Olga [Înregistrare liberă] [21.12.10 21:49:11] IP :. 91.78.224 *

Fly mai bine în partea de vest sau est. Ca mai ieftin și mai convenabil, și cât de mult costă. Multumesc anticipat!

Multumesc pentru pont! De asemenea, intenționăm să în curând pe Kauai și Maui, a ales același hotel și alte 2 insule. Întrebare ext. Fly - rezervat în avans sau la fața locului pentru a cumpăra?

soare [gratuit de înregistrare] [28.09.11 15:54:00] IP: 82.142.141 *.

Ilona [Înregistrare liberă] [06.09.12 12:55:53] IP :. 212.45.26 *

Buna ziua tuturor cititorilor acestui forum
Dragi prieteni, dacă doriți să rezervați excursii în Hawaii, vă rugăm să nu contactați pentru Tomerlanu, pentru oricine nu numai pentru el. Călătoria noastră a fost distrus din cauza acestei „super“ ghid care nu mai neznaet povești despre Hawaii, și nici nu are experiența și nici o educație și nici un respect pentru clienții săi, care i-au dat lor greu câștigat.
Este un păcat nu chiar bani, ci un păcat să naprastno petrecut bestalkovo timpul petrecut cu ghid.
Nu contactați n-care să-l!

Bauyrzhan [gratuit de înregistrare] [05.07.14 22:26:40] IP: 95.57.49 *.

Noi cu prietena mea a vrut să luna de miere în Hawaii și citind comentariile tale am aprins raze de speranță, pentru că nici eu, nici prietena mea nu a mers în străinătate și nu sunt în măsură să Rocco informații de gestiune fiabile cu privire la Hawaii, asa ca ar fi fericit dacă ai ajuta planul sau spune-mi cum toate manivela! aici este adpes meu: [email protected].очееень de așteptare pentru scrisorile tale! Scurt gratuit!