De ce vis o investigație vis

Experții noștri vă vor ajuta să știi ce visele de investigație într-un vis, trebuie doar să scrie un vis în formularul de mai jos si vei interpreta ceea ce înseamnă, în cazul în care într-un vis a văzut acest simbol. Încearcă-l!

Am visat că eu, împreună cu prietenii mei și cu prietenul meu a mers la centrul de recreere. Am ajuns, răspândit lucruri, inclusiv muzică și merge la cină. În timp ce unii oameni se pregăteau masa de prânz, suntem cu cel mai bun prieten al meu a mers pentru o plimbare, ne-am rătăcit prin pădure, atunci prietena este plecat, și am decis să mă întorc în casă. Casa noastră a fost o poveste de 4 și mai mult ca un hotel. Am intrat în sala de mese, unde mi sa spus că cina va fi gata într-o jumătate de oră, apoi m-am decis să-i găsească un martir și să vorbească cu el. M-am dus mult timp la etajele, care merg la toate camerele. La un moment dat am simțit că am fost în pericol, am alergat ... Apoi sa întâmplat ceva, după un timp, m-am găsit într-o cameră mare și luminoasă, nu a existat aproape nici un mobilier, doar câteva bănci de lemn. era încă acolo fata, inițial se părea mare, plin blond, radia energie negativă, că ea a început să-mi să vorbesc despre mine și martir meu, nu-mi amintesc momentul crimei, dar la un moment dat nu am putut sta la ea închide și în același moment ea a mers șchiopătat și a căzut. Am plecat, sângele nu a existat, dar în mâna mea era un cuțit, și fără sânge. Apoi m-am dus la cină, și târziu în după-amiaza la casa de poliție a sosit, toți au fost intervievați, nu am înțeles la acel moment ce am comis o crimă. Câteva ore mai târziu, m-am dus la primul etaj, acolo, am sunat sora mea, nu știu de unde a venit, inițial nu a fost un vis. Ea mi-a spus că ea și prietena ei au găsit două cadavre. M-am dus la sora mea în cazul în care a arătat, era aceeași cameră în care am ucis-o pe fată. În acest moment, sub o bancă pune genul de fată, dar a fost foarte scurt și subțire, și un al doilea banc pune cadavrul unui tânăr, el a avut parul inchis la culoare. La acel moment, am realizat că am comis o crimă, dar am ucis singura fată ... Apoi a venit din nou anchetatorii și a cerut o mulțime de întrebări, am răspuns că nu știam nimic despre crimă, și așa au găsit nimic, și ne-am dus la cină.

Am visat că am fost investighează uciderea în apropierea râului în căutarea în jurul locului unde au găsit cadavrul omului mort, am găsit numele documentelor sale și a spus foarte tare bine și m-am trezit

Într-un oraș ciudat pentru mine să fi ucis un om, am efectua o anchetă, timp în care se dovedesc la spital, spitalul este foarte ciudat în ea trăiesc oameni bolnavi mintal, de asemenea, efectuat experimente pe animale, și nu tratează răceala obișnuită. Acolo mă întâlnesc cu prietenii mei (secțiunea antrenor care nu au făcut, foști colegii de clasă, etc.). În cele din urmă am deschis această afacere

Am visat de prietenul ucis. Mobilier: pădurea de pini, iarna cald, dar o mulțime de zăpadă pe cale în jurul urme de cort picături de sânge. Am încercat cu prietenii pentru a investiga acest lucru. Ei lasă totul sunt singur în jurul scenei. În curând vine un om foarte frumos tânăr, dar eu simt că el a fost implicat, și se tem de el, în afară de aceasta, cu un câine. Dintr-o dată, un eșec. Mai mult, mă găsesc în mâinile sale, mă simt entuziasmul. Începutul actului sexual. Ne oprim, pentru că prietenii sunt înapoi, și cu baloane (albastru, rosu, alb). Apoi mă trezesc.

Bine ai venit!
Am visat că la început am fost în străinătate, a existat încă o lumină strălucitoare, și am fost fericit acolo, apoi ne-am dus cu prietenii la o plimbare și am văzut piscina cu balenă ucigașă, care a vrut să se joace și unde am știut numele ei) și apoi visez acum ca am mers pe jos de apartament stand de fum și a vedea modul în care ancheta se întâmplă în țările vecine, a existat o crimă de trei oameni, dar nu am văzut nici un polițist sau cadavre ceva, am auzit ce sa întâmplat.

Prietenul meu și am încercat să ajute o femeie, ea ne-a dat o notă importantă despre soțul ei, și am chemat un prieten care ne-ar lua

Am visat că fratele meu și am fost pescuit pe o barcă, în mijlocul lacului. a prins 2 pește și eu unul apoi am încurcat undiță și a început ajutându-mă și a zburat peste noi 3 mare de păsări pe care nu l-am văzut până acum, ei erau ca de căldură-păsări. Apoi, am fost în poliție, și m-am trezit

Am fost de mers pe jos de-a lungul unui traseu de munte îngustă. Era iarnă și se întuneca. sub pasarelei a fost o pauză mare pe ambele părți. cineva să mă ajute să ajung acasă. au existat o mulțime de oameni. copii. în partea de jos a falezei, care pune rogojini ... Am închis ochii pentru o fracțiune de secundă ... și când a deschis - a văzut aproape de fosta lui prietenă ... ea a fost de instrumentare. latura pune patru corpuri. nu mai amintesc nimic

În vis, am fost un membru al grupului de anchetă pentru a investiga uciderea cimitir. RAN lung prin cimitir, am văzut (RAN de) înmormântări altor oameni. Sam nu a văzut cadavrul. Am luat parte la investigarea prietenilor și cunoștințelor mele, condus de soția sa. M-am simțit incomod din cauza uzurii.

Am foc investigator. În cimitirul de la început pare a fi în jurul valorii de conducere cu cineva în mașină, apoi a spus că există un incendiu la ieșire. Intors au existat între unele morminte mici, apoi între pereții unora, în jos pe scări, tipul de pivniță, dar fără un acoperiș, a fost acolo poște de scări unde se stabilesc și sntimetrov treizeci deja, ei retezate off ars. Un alt angajat mi-a spus că el deja retezate off. Eu spun că este un foc, așa că nimic personal este, în general, nu sgorelo..Ranshe 13 ani în urmă, am lucrat pentru Inquirer, văzut tot, dar, de asemenea, eu lucrez în cimitir nu creează byl..Seychas cu Anul Nou de protecție împotriva incendiilor în domeniu. .si am avut probleme personale cu nachalstvom..seychas cum ar fi ajustate.

de multe ori visez că am fost fug de la cineva care este implicat în mod constant în ceva, se întâmplă ca într-un vis am schimba fata mea cu fostul, și am fost torturat sălbatic conștiința unui vis

Bine ai venit! Astăzi am visat că am fost acuzat de o crimă nu am comis-o. Am plâns, iar apoi am fost reținut pentru câteva zile, dar în cele din urmă am fost nu ca avocat familiar obținut eliberarea mea.

Am visat că am fost cu unii oameni conduc o investigație în furtul de proprietate. Dar eu sunt primul care știe cine este un criminal, a vrut să iasă și să expună el, dar nu am avut timp, pentru că colegii în orice fel mă împiedică (a cerut ajutor de urgență ei, așteptați pentru ei, etc.), apoi m-am trezit. De ce acest vis?

La început, văd acum cum am aruncat pe fereastră 3 persoane. Apoi, o altă situație, mă duc la școală la Jocurile Olimpice. La sosire oo știu este că câteva zile în urmă, aici, fată prieteni aruncat pe fereastră. Ea a dispărut imediat, mă face să mă întreb cine a fost și ce a fost Mathivet. Și încep să se plimbe în jurul valorii de școală și pensiune, și întrebați despre asta. Ca rezultat, am trecut de la o persoană la alta, școala este în continuă schimbare, dar unele informații pentru ceea ce a făcut, am luat-o. Apoi m-am trezit, și a vrut să știe ce se va termina (