De ce vis de Piranha - Piranha sonnik - a avut un sens piranha

Daca visezi Piranha si vrei sa stii ce visele Piranha, primul lucru pe care trebuie să se refere la semnificația cuvântului Piranha:

Piranha (piranha) - o familie de pește crapi echipa. Corpul este comprimat lateral, de înaltă, lungime 60 cm. Falcile puternice poartă dinți ascuțite, în formă de pană. Comunicare. 50 de specii de apă dulce din sud. America. Cea mai mare parte Predators gregare ataca pește și alte animale care sunt periculoase pentru om (un pachet de piranha obișnuite de animale mari poate distruge în câteva minute). specii ierbivore de ape purificate din vegetația acvatică. specii mici conțin în acvarii, în cazul în care acestea își pierd agresivitatea.

Vis Piranha - te astepti o schimbare in viata ta personala. În vis, Piranha înseamnă că în curând oamenii vor apărea în viața ta, link-ul la care va aduce o mulțime de momente fericite si umple viata cu un nou sens.

Pentru o femeie, un vis în care există un piranha, ceea ce înseamnă că acesta va avea un semn neechivoce de atenție. Pentru bărbați, acest lucru înseamnă că el se va întâlni în curând o fată pentru a fi o gazdă bună, capabil de a crea un confort în casă.

Dacă într-un vis, în cazul în care există oameni visează Piranha, poate în curând va participa la ceremonia de nunta sau de ziua de naștere a festivalului luxuriant lui. Dacă visul Piranha, împreună cu animalele, care vă promit o întâlnire cu un vechi prieten sau o prietenă.

Meni HACH mare kіmnata s piscină, în kіntsі yakogo sidit mama. I bіzhu vodі în conformitate cu și Riba Chorna Mami, am știut că scho pіranії, ei boule gostrі Zoubi, vistribuє AVOH i Hoca vkusiti. Am vtekla Ale. Și dacă a stat pe pіdlogu apoi pobachila în mene scho la nіg, chornі velikі n „povpivalis macaz. I їh poskidala tіlki adăpost „yanі georeferentierea zalishilis.

Ultima seara de joi spre vineri, a avut un vis. La început, am fost undeva în stațiune, în regiunea Krasnodar, eventual, la Soci, mă duc la mare, și aici mă văd prietenii și fostul prieten, cu care nu am vorbit, și nu vreau să vorbesc și apoi ne-au spus să se alinieze și noi elaborat în armată, la care am răspuns, eu sunt aici ca Camper și a scăpat. Apoi, am fost așezat cu prietenii într-un apartament, sau poate chiar băut a fost o vacanță. Și apoi există piranha, care încep să muște picioarele mele, și numai eu, nimeni altcineva nu a fost atinge, am rupt și le arunca, dar ei încă o dată urca la mine. A fost infricosator, dar nu musca mai mult de o pisica, motiv pentru care dinții au fost aceleași ca și cele piranha (m-am gândit la mine). Am stat pe un scaun și nu au putut să ajungă la mine. Apoi am fugit în stradă și ei construiesc m-au urmărit peste gard. Apoi a venit râu și peste râu erau prieteni de-ai mei în râu locuite de pești periculoase, care ar putea mânca un om, am strigat la ei pentru a vă ajuta să meargă, au uitat și se întoarse. Apoi m-am ferit în râu cu frica în interiorul și inotat la el, curentul era puternic, era dificil să înoate, am țipat din nou ajutor, dar nimeni nu a ajutat și am ieșit din apă în sine. Pe lângă cineva a venit pe uscat și mi-a arătat cum a fost posibil să meargă, și am plecat pe această cale, eu nu știu de unde m-am dus și m-am trezit după. De asemenea, am avut un vis în noaptea aceea că eu sunt în colegiu, cu o fată frumoasă pe un cuplu, dar din anumite motive, cadrele didactice lucrează cu oameni care sunt în formarea noastră și într-un grup de zi câteva colegii de clasă. La prima pereche nu a avut și m-am uitat în hol și am așteptat pentru profesor, după ce a venit a început și într-un fel lecția de limbă tătară este, probabil, motivul pentru care biroul a fost localizat în școală, în cazul în care a existat un tătar. Am scris, dar sa dovedit foarte prost, cu erori, cu o Barat și apoi am zburat într-o furie a spus: „Ceea ce am intrat doar zaochku, ei înșiși hemoroizi la numai preotul (i sa spus într-un mod nepoliticos)“ După ce a spus rescrie și am învățat cum să fie cupluri au spus 5 și a întrebat cine va păstra restul. Am învățat că toate cuplurile vor transporta 2 persoane la un moment dat și atât de la locul de muncă și amândoi erau în birou. Apoi, îmi place colegii de școală au aruncat în bucăți de hârtie și după Alice mi-a spus, așa că am sunat Aline, cea cu care am fost așezat. I-am atins pe piciorul și a spus că numele tău a fost, a spus ea, ce faci (cum am făcut-o atingere și a spus că numele ei este Igor), am fost surprins. Se întoarse spre Alice și într-un fel ma rănit, după ce a intrat accidental pe mâini și apoi a continuat să-și păstreze. Nu a fost emoție cum ar fi prima dată și bucuria și plăcerea. Și visul este de peste, apoi m-am trezit a doua oară. Ce înseamnă toate acestea?

Alo și am visat de pește de acvariu cu de obicei. Unul dintre ei a sărit din acvariu si eu nu am găsit, și ea a crezut că a murit. și apoi m-am întors capul și am văzut un alt acvariu. și acolo ca 3 piranha înotat, și atât de frumos. colorat ...

În general, în acest moment lucrez în India, un serviciu de barca. că este, am explica oamenilor despre acest loc și să le prezinte pentru a merge cu barca. Și azi am visat că am fost pe o barcă mare în coada de așteptare cu cineva nou șofer negru din piele sapogah.I de barca a fost un coleg de-al meu pe care tocmai l-am respect, dar, în realitate, el nu poate opera conducătorul auto barca) și aici stăm într-o barcă a părăsit garajul și conduce de-a lungul pârâului și începe brusc valuri mai mare și mai mare și vorbesc despre cineva care stă lângă poate fi mai bine pentru a elimina cizmele și dintr-o dată se găsesc în barca de apă oamenii potanula în jurul sunt plecat, nu pot să înoate în apă și se simt durerea ridica mâinile de apă și pe fiecare parte piranha încearcă să muște de pe mâinile mele strig și pentru a vedea plajă și înotat la el și picioare simțit fund alunecos și a fost în mișcare acel ceva și am dat seama că sub picioare și mii de piranha mele în ultima secundă am fost pur și simplu ceva spălat pe mal, și m-am trezit ... groază. spune-mi ce este? Sunt îngrijorat.

Am visez devreme în această dimineață.
Am de gând să se spele parul meu cu piranha (pentru a avea un păr frumos) și se părea ca o lipitoare. Torn totul în chiuvetă, dar mi-e teamă să ating, deoarece acestea sunt în mișcare. Eu vorbesc despre asta cu mama mea, și ea spune că ei trebuie să fie în viață. Am turna o mulțime de șampon. Trecând peste baie, înmuiate de cap de duș. Eu iau un pumn de lipitori și un piranha cu șampon, și un pat în sine pe, capul meu.
După aceea m-am trezit.

Am dans pe lac într-o excursie de pescuit vremea a fost tulbure, dar fără ploaie și pe lacul Th mut'ah am avut o muscatura nu a fost starea de spirit a fost anxios, sau ceva de genul asta si apoi am prins un pește am crezut crap, dar acolo a fost Piranha santimerov 30 și apoi de anxietate sau frică intensificata nu am luat-o de pe cârlig a venit la ea nu a îndrăznit să o ia în brațe și anxietate intensificat doar pachet am îndărătnic era de argint-culoare gri, cu un maxilar puternic si nu dintii mari, dar foarte frecvente proeminente de la lama Rouge cum ar fi pentru Mithal dar dintii un pic pe mai mult și apoi vorbesc despre snulsya frica și anxietatea au rămas după trezire. astfel încât somnul a fost alb-negru.

M-am cumpărat un piranha puțin, și hrănite carnea ei proaspătă că părinții vis măcelărit în bucătărie, și particule de inima apoi se taie (nu-i) și a dat-o, dar ea a fost bine hrăniți și a mâncat ... și a devenit un general în timpul invizibil ... o bucată de inimă pe care am rupt, a căzut dintr-o figurină mică din plastic de o pasăre, e ca și cum sufletul) a fost foarte neobișnuit ar putea astăzi)

Am visat că m-am dus la o prietena înapoi acasă, ne-am așezat la masă. Mi-am amintit că nu se spală mâinile ei și a intrat în baie, ea a fugit după mine. În piranha baie de înot, și nu numai ... .Există au fost mai mult pește, negru „Sfârșitul liniei de demarcație“
M-am uitat la ei pentru o lungă perioadă de timp
Și apoi prietena mea începe să arunce prosopul. Un Piranha a zburat din baie și prietena mea a fost muscat. (Aici a fost foarte ciudat)

Am visat că un pic de produse piranka a sărit și a apucat degetul de la picior. L-am aruncat și după un timp dat seama că rana este lipit ceva. Era coada unui alt piranke. Când tras prin durerea unui deget, am văzut că există un al treilea piranka. Greu decrosat de la el însuși, el a împins înapoi, și ea a început să sară, dintii karapkatsya foarte repede pe cortina, încercând să atace din nou. molid, prinderea zdrobit în sac. Sânge în rana nu a fost, dar ea nu a putut găsi mijloacele de a le prelucra.

Visat ceea ce a fost în vacanță cu părinții săi în Marea Baltică, tată mama și sora cumpărat 3 piranha și le derzhadi în bancă, atunci când am venit acasă pentru a lua un duș, duș execută afară, prietene. M-am dus în duș. Duschevuyu umplut cabina cu apă și apoi vine la mama si spune ca nici o convulsie. În ochii mei nu a fost frică când am văzut în apă, care se mișcă, am încercat să ies de la duș și a fost atacat de mușcături piranha pe piciorul meu (cu piciorul) am strigat strigat către părinți pentru a ajuta. Piranha da drumul la picior și a fugit în camera ei și a văzut două muscatura picior rotund și un pic de sânge ... (

Piranhas înota în râu, liniștit, lângă alte inotat de pește

Sunt cu mama înapoi de la un oras, atunci când am început să treacă salonul de nuntă, și în spatele o scară mare alb cu flori. Ne-am dus și am văzut o casă frumoasă negru și peluza din spatele casei era un mic lac, iaz chiar mai mult. Mama mea a spus că a fost ea mult timp prieten al anilor '90 american „. cumva dintr-o dată am fost acolo și vărul meu. A fost o zi însorită. Acest american ne-a condus la podul de-a lungul lacului, podul a fost mai mult ca o platină de lemn cu două coborâri foarte ciudat. Inițial, acestea au fost pe scări. American ciudat uitându-se la mine. Când am întrebat dacă cineva a locuit acolo, el a spus că piranha. Pe stradă cumva dintr-o dată a devenit rece, în toamna anului. După ceva timp, ei au dispărut, și am decis să le urmeze, dar pe drum în jos între mine îndiguite lasa piranha, apoi am alergat la a doua coborâre, dar nu au fost. Din anumite motive, au fost sărituri și târându-se, dar am știut că era un piranha. Pentru un timp am fost graba și aștepta când lăsați-l să fie liber, dar nu sa întâmplat, apoi am sărit prin toate acestea și nu a fost pe frumoasa gazon, și poluleske, tamvdu erau ciuperci nobile, arbuști și fotografii prickly mari, și mușchi. Nici măcar nu rulează, și cumva a sărit repede pe aceasta, a vrut să ajungă din urmă cu acești oameni. Pe drum au existat 2 imens de ciuperci albe, am fost lovit de un picior, dar sa dovedit a fi mâncat de viermi. Curând am ajuns la acel drum, în cazul în care au existat o mamă americană și vărul meu, care a apărut, a dispărut undeva și nimeni nu a observat. Am fost lângă ei, aparent a început să spună că americanii sunt în creștere de ciuperci Wormy albe, ciuperci albe ca o pălărie, am fost lovit zburat deasupra capetelor noastre în sus. Am fost pe un drum lung fără asfalt, care a fost nici un scop. M-am trezit.

Am prisnilos.chto am căzut în râu (lac), prima dată când am vylezla.a când a căzut a doua oară am început să atace pirani.tselaya staya.ya a dat seama repede că delat.I întreg turma de pește foame am ucis oase mici pe similaritatea. și bătut în cuie fiecare pește la marginea reki.poluchilos la sfârșitul mulți dintre ei și am să lezla.chto vybratsya.tak am fost acolo de așteptare pentru puțin brat.ya ea a fost malenkaya.v plate.pod alb de apă în vis uitat frumos)

Și am visat că am fost (un fel de) mâini prinde pește diferit de acvariu (arunca ceva de genul, nu-mi amintesc). Apoi am văzut că nu era doar un singur pește și acest Piranha. Ti-e frica pentru a prinde mâinile-am luat-o furculiță. L-am plantat pe o furculiță, și atunci când a tras, piranha cu furcă a alunecat și a căzut pe podea. Am fost frică să-l prindem, era teribil, care mușcă. Aici este pisica mea a fugit în sus și la prins. Un fel de pielea de pe ea a plecat, am văzut că ea mănâncă.

dar am avut un vis ciudat piranha meu a fost inițial destul de bine și a învățat să o plimbare cu bicicleta, dar apoi a devenit furios și pentru a prinde cu mine in camera, dar era mic în dimensiuni, și am ajuns să arunce pe fereastră, și m-am gândit că va muri dar ea a urcat pe perete pentru a sparge o fereastră și mușcat mâna mea ruperea o bucată de carne din ea și apoi m-am trezit
Am înțeles că a fost un vis, dar aș dori să știu ce este, am visat și ce poate însemna