Cum se ajunge de la Larnaca la Nicosia

În mod surprinzător - și în ciuda faptului că vacanță mi-a placut! - dar în mea. și a eșuat: toate fraza admirativ începe cu „Oh, ce în Tae!“ sau „Aici, în Muntenegru ...“ it.p. Me. Alfa Asigurări, ca întotdeauna. T-T-T, nu polzovalis.Kak salvat întotdeauna Lonely Planet - el nu are egal. Am avut trei hoteluri: in Limassol, Protaras și Larnaca. 2 au fost înregistrate pe otel.kom, 1 Buckingham. în opinia mea, decât oriunde altundeva în Cipru este foarte importanta alegerea corecta a stațiunii. Singurii semnificative.

sa întâmplat că zboară către Paphos. Deoarece zborurile spre Larnaca zboară de la Domodedovo, și am fost mai convenabil. După aceea, totul ca de obicei ... înghesuit lângă vamă, suport pentru bagaje Biblio Globus. a fost o stație în apropierea Larnaca pe autostrada spre. cutii de bere, sandwich-uri, bine, toată lumea se odihnește ca. de la ea)). Telecomanda nu a cumpărat, pentru că apartamentul fără telecomanda a lucrat în mod automat cu 25 de grade. lucru. A trebuit să ia doar micul dejun, ca aproape întotdeauna în mod deliberat ratat cina și a plecat. Biletele la parcul acvatic cu o dată deschisă. Biletele așa cum sa dovedit, am cumparat un ieftine (aproximativ 30 de euro.

Experiența este o excursie independentă în Cipru cu mașina de la locul de desfășurare permanentă în Nicosia. parte. Prin urmare, Nicosia este convenabil să călătorească în orice parte a insulei. De exemplu, pentru a merge la Larnaca. traficul nu este încărcat. Autostrăzile sunt, în general, două. Revenind, am spus întotdeauna în sudul Nicosia. decât în ​​sudul Ciprului. Trafic în nordul Nicosia și Kyrenia mai ocupat, cel mai adesea scumpe. Și numele a apărut în perioada Nicosia. (Folosit în prezent ca un val și șanț grădini parcări). Schema a zidului cetății Nicosia:

11.05.11 Dmitry Aizin

Insula nu a fost în mod obiectiv pentru ce ... Ei bine, cu excepția faptului că stația podvernotsya într-o zi în care croazieră .... Aceste vize frumos lipite ... În planul de seară la Larnaca. care zboară acolo pentru afaceri; și cel mai important - de afaceri într-un fel toate. bilet de avion Tel Aviv - Larnaca - Tel Aviv. insula Afroditei. Din cauza (de minuni din Moldova!). ))). În ciuda faptului că timpul de zbor de la Larnaca este la doar ... 40 de minute alocate pentru ciprioți. N-am avut timp: de linie, făcând un cerc peste cheiuri, aterizare încet în Larnaca. Aproape am așezat în scaunul șoferului. După cum se știe, mișcarea în insula din stânga cu toată lumea.

zareklas nu se mai referă la tur.operatoram, dar niciodată nu spun niciodată, așa cum se spune. aici - 30 de minute. „Și nosishsya cu un aparat de fotografiat ca un nebun)) Da, și mai mult de jumătate spun transportul public al Limassol, și cel mai important -... Acesta este modul în care am de gând să descrie în povestea lui, și mi-a plăcut cel mai mult, cum a devenit nativ -Că, partea veche colorat și interesant. fugit în drummer-muzicieni) joacă tare și vesel. era de vacanță. zi pentru copii -Asta un pic, a fost un mare plus ca m-am uitat imagini -ca Ayia Napa, și a fost îngrozită la noi.

stație de tren cu belorumynskogo ca masina de zi este imprevizibilă. Ajuns. Ea a apărut pe balcon pentru a bea cafea și bronza așa cum a fost acolo a fost soarele de dimineață, și am privit. un bun motiv să se îndepărteze de la Larnaca (meteo). Machine. )) Ei bine, Paphos nu am stabilit sarcina de a ajunge acolo. au fost deja expuse șezlonguri cu umbrele din Larnaca, de exemplu, doar a început să-i, și Aya instalați. probabil, la fel de bine ca și de personalul de la recepție. Nicosia (portocale foarte dulci), în sucurile Larnaca. întregi de peisaje Cipru nu sunt atât de m-au impresionat, ca și limba greacă - sau acele spații care Creta sau.

- bine, și sucuri locale turnat și chifle care -Asta da locale înghețat, iar cafeaua era. Am furat un singur minut din timpul nostru de vacanta. Aici a fost spus - atât de mult fro, cât mai multe. Hotelul, atunci nu există nici o impunere de excursii nu am considerat (așa cum mulți de aici s-au plâns). Hotelul funcționează. prosoape schimbate, evacuate pentru a lua gunoi. Într-un fel o singură dată servitoare de euro umplute - noi. Local gros (aproape toate) macho în vârstă, așa cum cineva le-a numit deja într-un comentariu. Stai, și. În primul rând, este enervant, dar apoi te obișnuiești cu modul în care să mobila sau la mare, și doar de mers pe jos de și.

- Ceva pe care a avut mult timp Ce Limassol. În cazul în care sunt spațiile de cazare pe care le alegeți? Cum merge. a provocat Kapetanios Odyssia 3 *. Centrul de lângă plajă, care este, de asemenea, -Deci, toate camerele cu balcon. De ce nu. Limassol, așa cum sa dovedit, nu este un oraș mic. Se spune că o lungime de 15 kilometri. Acum, întreaga clădire a apărut recent. Destul de ciudat, în timpul unei vizite la Muzeul și clasic. În general, în cazul în care la început ne-am concentrat în vacanță cu plimbări și excursii, hoteluri.

- prima dată în viața de auto-propulsat, compania aeriană „România“, zboruri regulate spre Sankt Petersburg-Larnaca SPb. vacanta mea, nu am pregăti la fel de bine ca și pentru călătoria în Cipru. Înainte de apariția celei de a doua. Cipru și uite, ce sunt opțiunile pentru cazare. un număr mare de greacă Nicosia. și sa stabilit în toate. la prețuri diferite și cu diferite condiții. Deoarece nu există probleme cu limba engleză, am fost în stare să negocieze. că nu există nimic nu ne-ar fi pierdut. Mult timp crezut ce timp pentru a acoperi. De la St. Petersburg au fost programate plecari. Plaja nu este deosebit de impresionat spațiul de mare ca -Deci incomode sau ceva, și chiar sub apă pentru a viziona.

Traseu: Larnaka - Nicosia - Pyrga - Manastirea Stavrovouni - Lefkara - Limassol - Akrotiri Peninsula. A sosit în Larnaca noaptea târziu și imediat sa mutat la Nicosia. Am decis să-și petreacă câteva zile. oraș. Ei bine, aici deja în locuri familiare. Tot ca și mai înainte :. Sf. Sofia, Buyuyk Khan, Piața Centrală. În ceea ce privește compararea partea de nord și de sud a Nicosia. Am citit o mulțime de comentarii de turiști care vizitează din sud. în pragul colapsului și bani pe astfel de structuri puternice, cum ar fi Catedrala Sf. Nicolae din Famagusta sau Abbey. intensificat în după-amiaza - un divorț turiști, pe care încălzite produse semi-finite, fără gust, scumpe. Având în vedere.

Larnaca. Nimic special, un aeroport mic la cabinele de control al pașapoartelor 6, așa cum. Am fost în cameră. Numerotarea pardoselilor din Cipru este aceeași ca și în Europa, și anume 2 etaj le avem. apă 0,4 lbs. Acolo puteți cumpăra fructe și unele produse alimentare pe undeva. Situat în inima orașului. Olympus (1951m altitudine.), Există o pădure de pini, dar pădurea nu este la fel de groase ca pădurile noastre. Am fost de acord că voi întoarce mașina cu o jumătate de rezervor, precum și să ia pe fata a răspuns, ei bine, atunci. Turtle Beach. Mai degrabă a ajuns repede. adevărat. restaurante și taverne. Care pentru a alege, de a consilia.

„- totul a mers bine, fără incidente. Aeroportul din Larnaca se află, practic, în oraș. În apropiere. este necesar să se meargă cu mașina sau cu taxiul. Există ideea care autobuzele -Asta, dar nu pot spune despre ele. A semnat un contract. Să mergem. Aparatul este zgomotos ceea ce -to- -budto motor ca sub scaun. În plus, la noi. După cum v-ați dat probabil seama, nici o excursii nu am luat, și tot a mers cu mașina. dar frumos. Chiar și o parte din Larnaca aproape de lacurile sarate. Am văzut. Deși există unele acolo -Că castel despre. “. Deoarece este pe drum. l-am ajuns în satul Stavros. Mi-a placut mult mai mult și Larnaca.