Cum de a elimina crapul din iaz, pescuit mijlocul pustietății

Înainte de a mă prind rar vreodată crap, cu toate că atitudinea mea față de acest pește a fost întotdeauna respectuos, chiar pios. Kuban „Sharan“, în conformitate cu amintirile de tineret la distanță, a fost o pradă râvnit tuturor pescarilor noștri. El nu a cedat pentru toată lumea, și dacă apare pe bancă, aceasta a însemnat abilitatea de top pescar. El l-au prins în secret ne socotit la categoria de meșteșugari cu experiență și cunoștințe.

Prinderea pescuitul sportiv crap, babușcă și alți pești în iazuri, am văzut de multe ori un val zlatobokogo frumos și invidioși privit le uite - pentru că toată lumea visează, că dintr-o dată a trebuit să muște acest lucru este crap. În ciuda abundenței de momeală, vreme bună, cum ar fi un loc bine ales, a trebuit încă să fie mulțumit de crap. Dar niciodată nu crap râvnit duză. Care este motivul?

A încercat să prindă pe ape de taxare, dar nu a primit satisfacție: Rybachy acolo cu ideea de a lucra banii cheltuiți, vânătoarea de crap nu are nimic de a face.

După citirea conversațiilor“. „O dată, m-am întors la ei din nou și din nou. Dintre acestea, am realizat: primul - este nevoie de timp. Nu este o zi, nu de două ori, dar cel puțin cinci înainte de prima aruncare ar trebui să se toarnă întotdeauna momeală, și apoi prinde pește. În al doilea rând - să nu se retragă „din Sidorova“ acționează exact „manual“. Pentru traducerea de cunoștințe nevoie de o vacanta, care, din diverse motive pur și simplu nu au avut de cinci ani. Toți acești ani am continuat să practice pescuitul ca de obicei: care a condus cu filare pickerels, apoi sa așezat pentru un week-end într-o carieră cu o tijă de pescuit. Dar o zi a venit cu ideea de a declara bătălia de crap iaz nu mă lasă în pace.

În cele din urmă, în mijlocul verii anul trecut a introdus o vacanță de două săptămâni. Morală și financiară, am fost gata pentru o excursie de pescuit, gândit strategia și tactica viitoarei „luptă“. Voi fi capabil de a captura „de Sidorov“ iaz crap?

Sol au început să vină de pe site-ul de grădină (situat în cartierul Ruza lângă Moscova) iaz format prin confluența a două care se varsă în râul Moscova fluxuri.

Principalii locuitori ai iaz - crap, babușcă, știucă, biban. Dar, uneori, am observat crapului aici stropirea în aparență cu 3 kg. Pentru a le-am decis să vâneze.

Premergător acestui weekend dedicat pregătirii pentru pescuit viitoare: examinate cu atenție iaz secțiune 30 m de snags, folosind tatonarile markeri float, un 40 gram greutăți pe partea de jos a liniei de împletitură exploatat. site-ul I de iaz interes, cu un fund solid și o adâncime de 3 până la 5 m a arătat doar 17 m de la mal cu prima frunții.

Pentru privazhivaniya dobândite sac granulat furaje, pachet de momeală 3 din Minenkov - pentru alimente suplimentare în timpul pescuitului și 10 cutii de conserve de porumb (unul pe fiecare zi). Din moment ce nimeni în acest iaz nu se prinde pe porumb, el a decis ca momeală și sfaturi să-l folosească și nu complica boiliesuri viata ta (ceea ce am regretat mai târziu foarte mult).

Din punct de vedere economic a fost foarte atractiv. Într-o zi pe un corp plătit de apă în zona noastră costă o medie de 1.500 de ruble, plus momeală, capac, etc. Costurile mele au fost: sac hrana pentru animale pentru 270 de ruble. momeală „dreapta“ pentru 300 de ruble. și conserve de porumb pentru 200 de ruble. plus tot felul de lucruri. Total de aproximativ 900 de ruble - și nu pentru o zi, și de zece.

La doua bobină a bobinelor SHIMANO nou monofilamentele de 0,3 mm. Carlige №8 mi se părea suficient. Două tije telescopice spinning SHIMANO Cătană 15-40 cu o lungime de testare de 2,7 g și 3 m, și de asemenea, au un podsachek mare de viteze terminat.

Pentru livrarea granulelor și granulele în loc de capturare volum modă kormushku- „racheta“ din corpul de etanșare utilizat și alimentator suplimentar - de la mici cutii de aluminiu.

Cum de a elimina crapul din iaz, pescuit mijlocul pustietății

Unassumingly în aparență, dar este potrivit pentru
aplicarea practică a alimentatorului de auto-a făcut.

Planul strategic a fost că prima săptămână de fiecare noapte mă voi duce înapoi la iaz la locul programat pentru a turna o jumătate de găleată de pelete în ele o cutie de porumb și nada. A doua săptămână de dimineața devreme până 9:00 pește I, și apoi noaptea târziu a face supraalimenta seara obligatorie.

Și apoi a venit vacanța mult-așteptata. Dis de dimineață nu am putut rezista și a mers să exploreze, nu am putut aștepta pentru a verifica rezultatul. O tijă am aranjat sub alimentator, al doilea a făcut matchevuju aborda. În timp ce reglat „matchevku“ feeder cineva a smucit. Cuplat - babușcă, și nu un pic sub 200 g

Ea a aruncat momeala cu un flotor de alunecare capacitate de 3 ani, care transportă numai a reușit să ajungă la partea de jos a cârligului (adâncimea de 3,5 m), musca din nou - și din nou Roach. Așa că am fost confruntat cu prima dificultate: Roach (care srodu nu este prins de porumb, iar ea a luat aluatul pe o foarte capricioasă) să ciugulească ca o mitralieră. Ea a luat pe un singur bob, și doi și trei, chiar patru! Și mai mult pe cârlig pur și simplu nu se potrivește.

Lăsând la o parte tava de alimentare la o parte, am continua distractia Roach prinderea pe o kukuruzinku. Și apoi a fugit în a doua problemă - am „aprins“. Sheila este cunoscut a fi în sac nu se poate ascunde. Pe toate părțile pentru a ma tras pietoni. Ei au văzut gândacilor râvnit, zboara de cea a apei de unul, au văzut porumb, și cel mai important - au văzut un loc. Toți vor la fel! Roach, am pescuit pentru distracție, pentru ei a fost un vis. Am dat seama că am fost lipsesc.

Amintindu însuși, el a dat un alt impunitate Roach trage naibii de porumb de pe cârlig și nu a scos momeala din apă, arătând întreaga înfățișarea lui, care nu mai musca. M-am așezat plictisit, gândindu Boyle și că era imposibil să se deroge de la „manual“ Eduard Sidorov.

Re-excursie seara pe iaz cu momeală a arătat că escapadă dimineață nu a fost în zadar - pe malul presărat cu cutii goale de porumb, care nu sa întâmplat înainte, pachete de momeală și alte resturi. Nimic de a face, am realizat că trebuie să mă trezesc foarte devreme - să ia un loc.

A doua zi dimineața, aruncat matchevuju aborda cu porumb - a început din nou să ciugulească Roach. Cinci pește luate unul câte unul, și ca tărâțe. După ce a petrecut ceva timp cu nici un mușcături, am aruncat în apă două bile mici de groundbait Minenko cu zece boabe de porumb. Tăcere. Zece minute mai târziu, flotorul stabilește, am prins și puterea incredibilă a unui ambreiaj fisurii târât aborda la rupere. În acest moment, se pare că cârligul prins la bordul submarinului se execută.

Nu știu prin ce miracol ar putea opri această tracțiune puternică la granița de arbuști, dar adversarul sa transformat dintr-o dată la apă pură. Am fost un pic mai calmat și a respirat adânc. Ce este crap, nu am nici o îndoială.

Apoi, a început un remorcher de război, sub ambreiajul screech. Prima dată crapul a venit la mal, am fost uimit de ceea ce a văzut - era bine de 3 kg.

Prin această turnură a evenimentelor, să spun sincer, nu am fost gata. Aș dori să se întâlnească cu crap, dar pentru acest lucru nici măcar visat. În podsachek mea mare (în care 2-kilogram plasat cu ușurință plătică) a intrat doar jumătate din ea.

În cele din urmă crap obosit pune pe șindrila de coastă.

Am nevoie de acest crap - să nu mănânce (mulțumesc lui Dumnezeu, nu mor de foame), și pentru a arăta familia, care a văzut toate treburile și de gătit mele, îngrijorat pentru mine - planul meu a funcționat, am luat cheia de la acest pește. Nu e de mirare am fost târât găleți momeală, a cheltuit bani pe reviste, aborda, momeală. Sa dovedit că motto-ul „Read - și prins!“ Funcționează, și chiar modul în care funcționează.

Karp transformat lungimea de 80 cm și o greutate de 8 kg. Am vrut să asambleze rapid aborda, zbura acasă pe aripi, dar. a fost doar cinci și jumătate dimineața - familia era încă adormit. Un loc? El ar trebui să protecție împotriva intrușilor.

pește prins, m-am ascuns în portbagaj. Înșirate pe un cârlig de pescuit o tijă de porumb, showered, și a mers la float, în caz contrar să ia poziția corectă. Din nou babușcă. nevoie Boyle!

Am aruncat momeala, fără o duză. Fisherwoman a venit, a întrebat modul în care problema de azi? Responsabil pentru nevăzători, care pecks de captură rău - doar 6 lucruri, iar acum nu mai ia chiar. A fost a cincea zi de vacanță.

Pe de-al șaselea crap nu a venit, iar Roach ciugulirea nu este atât de fierbinte. Imaginează-ți surpriza mea când următorul ăsteia „Roach“ tija îndoit într-un arc de cerc, dar peștele a plecat să nu obstacole ce de economisire, și a pus-o în iarbă de coastă și după o vyvazhivaniya putere pe banca a fost o știucă, un strat subțire și lung - 82 cm, cu o greutate de numai 3,2 kg. Nu știu ce a luat prădător - dacă pe un porumb cu apă rotativ, fie pe un gândac primul ei au mâncat, dar puternic aborda și crap cârlig săpat în marginea maxilarului între dinți, nu a lăsat stiucii nici o șansă de scăpare.

Apoi a venit vremea rea. Ea a suflat vântul de nord, la rece. Biting până la sfârșitul anului de vacanță nu mai era. Acum era necesar să se verifice dacă este posibil de a alege „Weekend de pescuit“ loc dacă crap vin fără momeală lung, dacă și-a amintit momit site-ul iaz?

I-am cumpărat tot ce ai nevoie făcut și boiliesuri prescripție Sidorova. Odată ajuns la grădină, el a mers la iaz, a făcut supraalimentare masiv - o jumătate de găleată de pelete și porumb în loc de primul model adoptat - 1 kg boilies. În dimineața de sâmbătă și duminică era rece și ploios, deoarece pescuitul nu este plecat.

Numai weekend-ul următor au stat tăcut și cald, iar șansele de succes au crescut de mai multe ori. Nu s-au abătut de la un week-end a generat tactici: Vineri seara - privazhivanie, sâmbătă dimineața - pescuit seara - privazhivanie, și duminică dimineața - de pescuit.

După seara zakormili dimineață am fost în nici o grabă de a arunca momeala - și dintr-o dată peștele pe loc, de ce-i deranjeze încă o dată? Bespattering de viteze, și a așteptat o jumătate de oră, dacă nu mușcăturile, turnat doi sau trei bile momeală Minenkov cu miros de căpșuni și mărimea unei mandarine și zece boabe de porumb.

Mușcătură a avut loc neașteptat de devreme, după aproximativ 15 minute după turnare.

Carp tras în tufișuri, abia am păstrat la granița a ceea ce este permis, dar de data aceasta, plin de putere și energie, nu este dus de urgenta la apă curată, și în mod direct la plajă. Încercând să-l prind micul meu podsachek sa încheiat cu succes, dar pentru crap.

Cu toate acestea, am fost încă mulțumit - de fapt, este posibil crap „pescuit week-end“, și ca momeli crap meu!

Weekend-ul următor a fost ghinion - trei crap, una după alta nu s-au dat în mâinile, linia de pescuit rupte, cârlige îndreptate, mi-am rupt cumparat doar un nou net de aterizare mare. Acum am testat Bezmenov linia de pescuit atașată la o carabină și se minunau la diferența declarată și puterea reală. Testat asemenea noduri: una și aceeași linie de pescuit cu diferite noduri ar putea oferi diferența în rezistența la tracțiune de 3 kg. Linia de pescuit a trebuit să fie schimbat la 0,35 mm, iar cârligele - Proprietarului №4 de sârmă groasă.

Și, în sfârșit, aici este, urmatorul meu trofeu - greutatea de 7,2 kg, cu o lungime de 78 cm.

Acum, pentru a prinde un crap, nu am nevoie pentru a merge pe Akhtuba, așa că de multe ori nu este lovit. Eu pot prinde crap chiar și seara după muncă. Desigur, acest lucru nu este inferior gigantul râului Volga, dar pentru suburbii, trofeul nu este rău.

Datorită revistei și știința Sidorov mă pot bucura acum pe deplin de pescuit. Două tije de pescuit cu momeli pe platformele surde pus pe crap. Asta nu a fost plictisitor să stea la întâmplare trageți Roach. În cazul în care dintr-o data Intepaturi oprit, apoi imediat a pus deoparte matchevuju momeala - crap venit. Pe suprafața oglinzii apei se văd bule pe ele în mișcare, puteți determina chiar și ce fel de momeală care urmează să fie urmată de muscatura.

Desigur, toate Tai-ing devine clar, și alți pescari prea, încercând să repete succesul meu, dar din păcate. Ei au văzut doar ceea ce am permis să spioneze - că am neglijat greutatea de 80 de grame și o duză la o distanță de 40 m.

Dar ei nu au observat nodul secret, la doar 17 de metri de platinele (după turnare am optat rapid pentru linia până când nodul atinge vârful tijei), ei nu au văzut și nu știu momeală rețetă privazhivaniya. Ei nu au citit - și prins!