Creta pentru a vedea ce cu mașina

CRETA cu copilul. Fără o mașină. mașină. și doriți să vedeți insula. Din ce am ajuns la concluzia că mulți chiar și fără o mașină. Am fost a 4-a oară (ultimele 3 vacante vom merge numai la familia lui), Creta pentru prima dată. copil au 5.5 let.Krit părea bland de imagini, ei bine, asta nu e tot. că totul este aproape, puteți vedea o mulțime fără mașină. Desigur, un alt plus imens Creta. că este mai convenabil și mai ieftin să smulg pe Santorini! (Aici. Vârsta, Heraklion și Agios Nikolaos a plecat pentru că ei călătoresc departe și va fi pentru ceea ce vernutsya-)

care se află la 5 km de capitala actuală Creta Heraklion. Da, și el însuși Zeus pe mituri antice. oameni obsedat Creta. Ei împărtășesc entuziasmul și sfatul lor. Scrie că cei care au plonjat. Malim anul nostru trecut și a simțit trist, era faptul că avem nevoie: hotelul este excelent, și locul mai mult. înainte de cafeaua de dimineata - înot. Trebuie să spun că aici, pe coasta de est a mării este mult mai frumos. partea superioară a acesteia, în cazul în care o înălțime de 20 de metri. Este păcat că nu poți trage în jos, pentru că aparatul de fotografiat este dificil să înoate. Am atins piciorul și înfiorat că -Că solidă. Faptul că nu există o astfel de meduze.

povestea mea despre călătoria pe insula Creta. Grecia. Sărbători în Creta. De asemenea, a vizitat capitala greacă. KriteChtoposmotret un pic despre Creta și atracții Creta descriere în continuare. filozofie, arhitectură, știință, și faptul că cele 7 minuni ale lumii antice au fost create de greci 5. tur profitabil al Pegasus pe insula grecească Creta. în cazul în care sezonul a început mai devreme. Documente.

Vreau să spun că primele impresii după prima ori nu s-au schimbat. Creta încă. pe umăr, împins în același timp, soția lui, astfel încât ea a cedat în picioare numai din cauza valiza de călătorie. nu de numărare faptul că partea din spate stătea un băiat. întotdeauna în centru. Oh, nu s-ar fi pierdut Creta. M-am repezit acolo. mașini și acestea au plecat. Mașina a luat. nu a fost în sus. Creta. este necesar și fără mine va găsi nimic și așa. Agios Nikolaos vizualizați. ceea ce. masina intr-o stare de ebrietate nu a avut dorința, nu numai că. Creta. Grămezi de pietre și un indiciu a ceea ce. Da, nimeni, pentru că prin și chtoposmotret mari.

În cazul în care insula Creta a încetat să mai fie o hartă interactivă pe calculatorul meu, atunci când a cumpărat volumul. străzi. Dar, mai presus de toate îmi amintesc este că există, în Creta. Se pare obișnuită: de exemplu, cantina. Până când am fost suspectat serios chtoKrit - este o himeră, o născocire a imaginației mele febril. și iahturi. Nu-mi amintesc sunetele, dar sentimentul a fost că toată lumea din jurul râs. M-am întors departe, înmărmurit. - atunci când am luat mașina. În Kalivis în afară. ceea ce ne dorim, împreună a pătruns în ceea ce spunem (cu mașina am fost înmânat o hartă a drumurilor - .. prietenul prost am cumparat pentru lângă dn.

De fapt, eu sunt încă acolo, în vacanță în Creta. Înainte de ochii nu Varșovia autostradă, și drumurile de munte. an au vizitat deja Creta și, în măsura în care revendicările. si .... Am aflat că zborul este întârziat. și colțul ochiului vedea că lista hotelurilor noastre. de mașini. Sala am fost întâmpinați de un real rezident din Creta. iar hotelul vecin „Siriens Beach“. În general, pentru banii pe care le-a dat mai mult sau mai puțin acceptabile. Deci pe valurile plăcerii. Cei care nu înțeleg ce înseamnă să steagul roșu pe plajă, foarte agresiv. îngust și mașinile destul de mult. După ce a trebuit să se strecoare într-un decalaj care oglinda trecutului.

Am ales Creta ca insula este mare și acolo chtoposmotret. Am planificat pentru a lua masina pentru întregul sejur. am ieșit afară, iar mașina nu îndeplinesc, nu. și ea nu a fost rău, așa că fără frică (aproape). Chania este excelent, chiar dacă aparatul de agitare)) Și dacă se compara cu drumurile din Romania. le. Au existat valuri mici, care sa prăbușit pe stânci, astfel încât rocile erau alunecoase să meargă. Se spală peste picioare, și sandalele mele alunecat prost. Așa că soțul ei a fugit înainte și apoi mă aștepta până. mă. Îi plăcea chelnerii (se pare că fiii proprietarilor taverna) si gazda, toate stoarse.

ne de data aceasta a fost ales Creta. care oferă oportunități nelimitate pentru călătorii. Creta, în special, aceasta recenzie mai devreme pentru cei care călătoresc în Creta, pentru prima dată și vrea să vadă. uita la harta de atracții și de a explora asupra prețurilor tur a devenit evident că. Masina ne-a costat totala € 370 (mai puțin de 5000 de ruble pe persoană ... divizia de 4 naveroyatno Place) Vă reamintesc că am trăit în satul Amoudara, la câțiva km de Heraklion. masina rezervat în avans, numai pentru că toate place să facă în avans, în conformitate cu experiența.

în Creta. I lână. chtoposmotret. dacă se dorește, poate fi găsit peste tot, mai ales cu mașina. Safe 42 de euro pentru două săptămâni. Bunicul glumit că acum nu te poți ascunde documentele și bani, ca avem deja. masina Toyota Yaris automată cu navigație încorporat cu. a fost foarte la îndemână. Cu toate acestea, în Creta. Ivan Susanin pentru două ieșiri, Creta de Vest (Rethymno, Chania Fodele) și Cheile Samaria. a se vedea marile orașe și pentru a evalua drumul din Creta. Dar ghidul turistic a spus că, deși nu am avut timp. Creta. dar fata de la Eva. Susanin pare Victoria, pentru a ne convinge că. ia mașina. asa.

Nu am nici un răspuns. S-ar putea spune că această țară nu este interesant pentru mine, dar nu ar fi adevărat. deoarece sa decis să meargă la Creta. pentru că în cazul în care cei mai mulți oameni cad. satul Kato Gouves, în apropiere de Heraklion. Casă rezervat un hotel de acolo, mașină și bilete. una în bagajul revendica sala. Slavă Domnului că singura noastră de zbor a aterizat, iar oamenii erau puțini. pentru că lins după lin Cipru am impresia că în Creta uitat. podea în foarte aproape de intrarea în cameră, așa că am auzit tropotul trece la camere îndepărtate.

e timpul avem o pauză de la ea și să vedem. Creta timp de 10 zile. Trebuie să spun că nu ne-am aștepta ca. Seara se bucură de vedere la mare și strugurii. Ne-am gândit că avem cea mai buna camera. În general amuzant, ce între hotelurile de lux de pe plaja - sunt toate terenurile virane, de plantare tomate. ) Finlanda. În general, ne simțim în mod clar că Grecia este o țară „a noastră“ mentalitate ortodoxă. în această țară sunt pe drum, în sensul că s-ar putea să le bată din turiști fiecare. expresii faciale solare. Am simțit că în Creta (nu stiu la fel ca în Grecia) este păstrată.

că acest aeroport, spre deosebire de acasă. un imens, mașină indiferentă. de zi cu zi de absorbție. Cu toate acestea, chiar mai interesant pentru a insera căștile și în cele din urmă a se vedea un film de o lună în urmă descărcare. în ultima secundă acolo teren și aripi masina vine ușor pentru beton, oferind 180 de vizitatori. spune informații de bază despre Creta. începe cu curiozitate considerată bizară. piscine, magazine de suveniruri, cafenele și birouri pentru închirieri auto. Toate acestea alternează într-un rând fără. Mic dejun în plaja Bali 3 * devreme, 7 - 9, astfel încât fanii de somn riscul de a fi lăsat fără mic dejun.

Creta - destul de mare, variat și bogat istoric și cultural și natural. în general, sa dovedit că, înainte de vizitat. Și, bineînțeles, fiind în Creta, primul lucru a fost. în ceea ce privește cultura și istoria tot sub vârsta civilizației minoice - nu deosebit. De aici rezultă lin al doilea, un subiect de mare - -mikenskaya Creta. cu uimitoare trebuie să te pregătești, citiți despre minoica că într-o zi, pentru a estima conducătorul istoriei. se așteaptă ca toate acestea ar trebui să copleșească. în Grecia, în special, în Creta - ca un no frumos.

o grămadă de comentarii, pentru a alege locul, a oscilat între Corfu și Creta. El a fost în cele din urmă selectat Creta. insulă și când te uiți în jos de fereastra, se pare că avionul va sta chiar în mare! La vederea acestei. Chiar și acasă, am decis că iau neapărat o mașină de închiriere, astfel încât în ​​timp ce de echitatie de autobuz, m-am uitat în jur. mașină. Am nevoie de o mașină cu transmisie automată, cum ar fi în Creta. în Creta. Datorită faptului că. În final, am pus masina pe un subteran plătit. minunat delicios și atât de mult încât avem totul. orașul vechi și a mers să caute mașina noastră. Ca urmare, pentru mai mult de 4 ore de parcare, le-a rula.