Cehă bucătărie friptură de rață cu găluște și varză acră

Salutări tuturor! Prieteni, dacă sunteți interesat în bucătăria cehă, atunci voi spune care unul ar trebui să încercați cu siguranță. Toată lumea a auzit de genunchi coaptă în Republica Cehă, dar există și o rață la cuptor! Deci, chiar și cu galuste! Și rață la cuptor și găluște sunt preferințele naționale cehe, astfel încât interesul în aceste alimente am avut mult timp în urmă. Dar cazul acestui eșantion mâncăruri naționale sa transformat în sus într-un fel dintr-o dată ...

În timp ce călătoresc Sunt atât de mândru de vizitare a obiectivelor turistice pe care am nutriție se estompeze în fundal. Se pare că, mersul pe jos prin oraș, îmi amintesc că intenționează să se acorde bucătăria națională.

De data aceasta a fost diferit pentru simplul motiv că am plecat dis-de-dimineață cu autobuzul de la Praga la Cesky Krumlov. Aproximativ 10 în dimineața am ajuns la orașul istoric minunat și a mers pentru a vedea locul vechi.

Orașul este încă înec în ceață toamnă gros, a fost în răcoarea de dimineață ... de la ușa deschisă de restaurante mici, de familie a venit arome apetisante ... Așa că am decis că era timpul pentru micul dejun: o ceașcă de cafea fierbinte, în plus față de un ștrudel delicios cu mere și scorțișoară.

Intențiile noastre au fost complet proporționale cu mic dejun))) Atâta timp cât nu acorde atenție la standul de informații:

Cehă bucătărie friptură de rață cu găluște și varză acră

Suntem deja în așteptare pentru friptura de rață, și suntem cu toții despre cafeaua ... Dar ceva mă grăbesc evenimente. Am vrut să spun un pic, că în momentul în care am trecut prin strada principală din Cesky Krumlov numit superior, a urcat pe terasa de rock și a vizitat biserica Sf. Vitus magnifica.

străzile înguste medievale, care se întinde de la biserică, ne-a fascinat până la râu. Am mers în jos pe stradă și acest lucru să acorde în mod necesar o atenție la semnele. Și cum nu putem plăti, în cazul în care acestea sunt chiar în fața ochilor tăi:

Acest semn a aparținut unui mic restaurant cu o istorie veche. Nici măcar o singură krumlovtsev generație și oaspeții din oraș au fost în ușă:

Cehă bucătărie friptură de rață cu găluște și varză acră

Restaurantul are un atractiv impletite cu o curte interioară verde, în cazul în care puteți sta perfect pentru masa de prânz în timpul verii. Dar vizita noastră de a opri nu ar fi înțelept să deschidă sala, din moment ce nu mai vrut să păstreze cald decât gustare. Din fericire, în plus față de o zonă deschisă, restaurantul are o cameră confortabilă pe două nivele:

Este un zalchik mic în cazul în care pentru a aranja câteva mese cu canapele, dedesubt, și la fel pe puntea superioară. Cu toate că, în corectitudine, trebuie spus că, în Český Krumlov, cele mai multe instituții axat pe produse alimentare, mic și confortabil.

Proprietarii moderni restaurant onorează angajamentele strămoșii care au deschis activității sale câteva secole în urmă. Trei portrete, pe care le-ați observat în imaginea anterioară, descrie instituțiile fondatoare U hroznů.

Se pare că drumul de aici fiecare lucru mic, iar generația actuală nu poate parte cu oricare dintre amintiri de familie de familie. De ce sala de suprasaturata anturaj divers:

Cehă bucătărie friptură de rață cu găluște și varză acră

Cu toate acestea, există o mulțime de verdeață. houseplants mari doar se potrivesc perfect în toate aceste roți, seminee, ceasuri antice și alte ustensile similare. Există, desigur, o reflectare simbolică a numelui restaurantului:

Dar este timpul pentru a trece la principalul motiv pentru care ne-am întors de la traseul lor tur. Nu mai atrași de nivelul inferior al sălii, unde am campat. Comandat de rață la cuptor cu găluște și varză acră compotul, și în timp ce ne pregăteam acest fel de mâncare, se uită în jur și de a găsi o scurtă istorie a restaurantului, care a fost atașat la meniu. Și aici ne-am adus aici vkusnoten:

Acum știu că e foarte gustos! La urma urmei, înainte de a mi se părea că nu-mi place carnea de rață. Mai mult decât atât, mi se părea că eu sunt un aliment și nu mănâncă ... Dar, în acea zi, am apreciat ce o friptură de rață delicios. Și nu a rezistat nici ordinul de a face o fotografie din bucătăria cehă.

Acum, pentru coltunasi. Dacă până acum vă găluște au fost necunoscute, dar acum știi că acest lucru este un tip special de pâine. Este făcută o rețetă specială și coapte, astfel încât nu formează o singură crustă.

Așa cum se obișnuiește să mănânce găluște? Se taie o bucată mică în același mod ca și carne, apoi se înmoaie în zeamă din toate părțile, și apoi să mănânce, închizând ochii cu plăcere))) Tu nu împărtășesc admirația cehii de la pâine și sos? În zadar. Găluște sunt gustoase și chiar a servit ca garnitura la felul de mâncare, care este similar cu gulaș. Da, și de rață coapte sunt atașați ca garnitura.

standuri Un alt fel de mâncare de varză. Când ne-am adus comanda noastră, am pierdut din vedere că friptura de rață servită cu varză acră. Și pentru că varza era de culoare visiniu, i-am luat de sfeclă de zahăr. Am decis că acest produs este perfect familiar pentru mine și să încerce să nu se grăbească. Prin urmare, varza, de asemenea, a fost un fel de revelație. gust foarte bun și nu la toate acru, desi se pare ca o parte din mese, cum ar fi: compoturi varză acră.

Astfel, cunoștință mea cu un alt fel de mâncare din bucătăria cehă a avut loc, iar eu pot recomanda în condiții de siguranță:

Cehă bucătărie friptură de rață cu găluște și varză acră

Desigur, doamna singur un fel de mâncare nu depăși. Și orice fel de mâncare în Republica Cehă este proiectat pentru om de încredere și flămând)) sub formă de doză unitară Nisa ca o placă în restaurante cehe))

Și noi în dimineața stăpânit doar o singură porție, pentru două persoane. Inutil să spun, că acest lucru un mic dejun consistent, am înlocuit masa de prânz, și mai mult decât ne-am putea seduce orice cafenele și restaurante, și chiar și o fabrică de bere Eggenberg. deși în instituțiile legate de Cesky Krumlov o astfel de atractiv și apar la fiecare cincizeci de metri:

În acea zi am avut un program de excursie saturată. Suntem familiarizați cu cartierul medieval Latran. a vizitat Český Krumlov Castle. Programul cultural a absorbit toată atenția noastră, deși Latran a încercat, de asemenea, să ne ademeni în restaurantele lor aici, o astfel de tacâmuri:

Cehă bucătărie friptură de rață cu găluște și varză acră

Prieteni, am prezentat vă bucătăria tradițională cehă, care nu intenționează să facă rețete. Cred că pentru a găsi o rețetă pentru friptura de rață cu găluște pe site-urile lor respective nu este dificil. Dacă cineva are o dorinta de a pregăti acest fel de mâncare, cred, ar fi pregătirea tehnologiei disponibile. Mulți oameni se întreabă ce este bucătăria cehă și ce feluri de mâncare pentru a încerca atunci când vizitează Republica Cehă. Deci, friptură de rață cu găluște merită atenție.

Sunt sigur că mulți dintre voi au fost în Republica Cehă și alte feluri de mâncare naționale gustat. Cum sunt ei pentru tine? Spune-mi, te rog, să plătească ceea ce încântă chiar și atenție.