Călătorie spre marginea lacului, un blog despre independent de călătorie

Ea a dorit mult timp să meargă acolo, chiar și în notebook-ul vrea sa înregistrat acest vis. Și apoi sa întâmplat ...

Se pune cules prieteni. Pe malul lacului. Printre pădure. Mașini a fost practic nici un trafic.

Am călătorit de la București la hotelul nostru-Club „Gardarika“ neliniștită, aventura. Înapoi în St. Petersburg, am fost întâmpinați de ploaie, care aproape nu sa încheiat până la sosirea la destinație. Deja în Karelia a fost adăugat la furtuna ploaie. Chiar și stațiile de gaz nu au fost de lucru. Aceste norme au acolo.

Atins de hotel "Gardarika" la ora 4 dimineața. Gând va trebui să aștepte o lungă perioadă de timp, pentru că Mutarea începe la ora 14.00. Dar am avut noroc. Camera noastră a fost liberă, și ne-am dus la culcare după călătorie.

Vremea a vrut să ne sperie, dar se pare că avem atitudinea ta pozitiva, glume, buna dispozitie ei speriat. A doua zi, soarele a ieșit, devenind mai cald în fiecare zi. În general, toate rochiile de vară, pe care le-a adus cu fiica ei, au fost foarte relevante.

În prima zi, chiar dacă a fost tulbure în timp ce ne-am dus pentru a explora zona înconjurătoare.

Vino explora pădure

ciuperci și fructe de pădure mea este dificil de a surprinde, ci ca afinele și alb nu am văzut.

Toate această bogăție a fost în creștere în apropiere de locul de desfășurare noastre, nu a fost departe de a merge. Și suntem foarte fericiți, pentru că avem încă un copil de doi ani. Volodya noastra bucurie culege ciuperci si fructe de padure sunt consumate direct din mâinile noastre.

Călătorie spre marginea lacului, un blog despre independent de călătorie

Cum va intra în pădure, așa că doar ...

Avem o multime de Nastya mancat afine și a decis că în fiecare zi, în dimineața am luat-o transformă mersul pe jos în pădure.

Este bine că am abandonat prânz și cină, în calitate de vom mânca mai ales fructe si legume, bine, foarte mult ca hrisca. Intrebare alimentat rezolvate cu ușurință. În prima zi am adus mâncare cu ei, și apoi prieteni în mașină ne-a adus o pungă de legume și fructe din satul Wärtsilä din apropiere. Există la fel ca și noi în Kazan, magazine „Magnit“ „Pyaterochka +“, și prețurile sunt aceleași. Ei bine, am ales fructele ei înșiși. Nastia a mers de multe ori în dimineața pentru afine, dar am rămas cu Volodya. Și ziua în care am călătorit împreună toți într-o singură direcție și apoi cealaltă, și se colectează și căpșuni și zmeură și afine.

Călătorie spre marginea lacului, un blog despre independent de călătorie

O altă plimbare în pădure Kareliană

De 2-3 ori pe zi, am înotat în lacul Janisjarvi, care este situat pe malul „Gardarika“. Apa este reconfortant răceala și surprins neobișnuit de culoare roșu-brun. Ni sa spus că acest lucru se datorează prezenței turbarii.

Brown apa Janisjarvi

Rațe care înota la dig în timpul înot nostru, am hrănit pâine. L-am și Volodea noastră, și rațe iubit.

Călătorie spre marginea lacului, un blog despre independent de călătorie

Rațe navigat pentru a alimenta

Într-o zi un grup de noi a mers drumeții pe munte Lynx. Hotelul ne-a spus ce mod de a merge și în cazul în care pentru a opri în pădure, și apoi de acolo erau semne, era imposibil să se piardă.

Păzind calea spre Lynx munte

O distanță într-o singură direcție a fost de aproximativ 5 kilometri, iar o parte a drumului în rampă. Asta e ceea ce ea și râsul de munte. Pentru o excursie cu copilul, a fost la fel de greu, și din moment ce am avut ergoryukzak, sarcina care le-am consultat, și a meritat. View, deschis la partea de sus a fost uimitor. In partea de jos a falezei, pădurea de conifere și departe de fâșia de pădure de apă a fost ușor vizibil. Acest lucru este nostru lac Janisjarvi.

Vedere din Rysey de munte

Aici, de asemenea, a crescut în jurul valorii de ciuperci și fructe de pădure. Din fericire, nici unul dintre trap nu ne-am luat. Dar culegătorii care transportă coșuri de ciuperci albe vin modul nostru.

Trebuie remarcat faptul că, în „Gardarika“ foarte prietenos pentru oaspeți și să aibă grijă de petrecere a timpului liber activ. Aici puteți închiria o barcă cu vâsle sau un echipament de biciclete cu motor, cu bile si alte sporturi. Pentru copiii din teritoriu echipat loc de joaca cu un tobogan, leagăne diferite, și lângă restaurant este o cameră pentru copii cu o mulțime de jocuri și jucării. Și chiar pe teritoriul de a rula un caine de talie mare Ursul negru, cu care, uneori, ne-am jucat, l-au hrănit sandwich-uri, și el a sărit de distracție, aducând bucurie pentru noi și, desigur, Volodya nostru.

Călătorie spre marginea lacului, un blog despre independent de călătorie

De asemenea, am decis să mergem pe o barcă cu vâsle la apă să se uite la malul lacului Janisjarvi. Trecut privirea plutit în derivă de mare răspândire un molid, un număr mare de nuferi.

excursie cu barca

O bucată de piatră pe lac Janisjarvi

În timpul șederii noastre am vizitat în Karelia pe două excursii. Prima a inclus vizite Ruskeala Miniere și cascade „Ruskeala“ cariera de parc de marmură. În această carieră, chiar și cu marmură albă din secolul al XVIII-minat, și a fost folosit în construcția și decorarea Palatului de Iarnă, Sfântul Isaac și Kazan Catedralele din București, Peterhof.

În Canyon Marble

Pe lac, care a fost printre cariera de roci de marmura, ar putea plimbare cu barca cu vâsle sau plută.

Plimbare cu barca și rafting

Ne-am dorit să înoate în lac, dar am fost avertizat imediat că înot aici este periculos din cauza marginilor ascuțite ale rocilor din jurul lacului. Vizualizări sunt minunate, și am vrut să fac fotografii la fiecare pas.

Călătorie spre marginea lacului, un blog despre independent de călătorie

De aici excursii cu barca

Canyon grote Marmura

În toată splendoarea sa

Am trecut prin tunel, sa uitat în cavitățile au ajuns până la plafonul minei.

Reach pentru tavan

De asemenea, am atras extremă. Și a existat o astfel de oportunitate - „acoperi“ pe o frânghie peste un lac.

Flying peste lac pe o frânghie

Încă o dată am act de faptul că este dificil de exprimat în cuvinte și imagini ale senzațiilor experimentate de noi la o plimbare prin carierele de marmură. Și totuși, de fiecare dată în astfel de tururi organizate, nu avem suficient timp pentru a vedea totul cu calm, nafotografirovatsya o multime. De aceea, cei care vin aici în mașinile lor, au avantajul de timpul lor la fel de mult ca și de care au nevoie.

Pe cascade Ruskeala filmat filmul „Zorii Aici sunt liniștite“.

Călătorie spre marginea lacului, un blog despre independent de călătorie

După întoarcerea acasă, am găsit pe fragmentele de internet în cazul în care Zhenya Komelkova scaldă în râu, și are un alt simt urmărit Eugene ...

Rularea de-a lungul râului, ne-am oprit lângă sculpturile din lemn de diverse personaje de basm.

Marinar nu este frică teribilă

Swim aici, de asemenea, noi nu li sa permis, am fost capabili să se spele pe mâini și pe față numai.

Pentru insula Valaam, unde am avut doua călătoria noastră, am călătorit de meteoriți. El a fugit printre întinderea apei lacului Ladoga. Tot în jurul valorii de acolo era apă, și numai ocazional plutea pe lângă noi pe insulă.

Meteor se apropie lui Balaam

Valaam arhipelag este format din mai multe insule. Acestea sunt interconectate poduri din lemn.

Poduri pe Valaam

Suntem cu fiica ei, nu a atras temple și natura Valaam.

Fiica într-adevăr a vrut să ia o baie în Lacul Ladoga, ne-am dus în căutarea unui loc unde nu este interzisă. Ascultarea păsări cântând, am fost de mers pe jos de-a lungul traseului de pădure, de-a lungul care a crescut o mulțime de zmeură. Colecta darurile naturii pe insulă este interzisă. După un timp ne-am dus la tabara de corturi. Nu era nimeni în jur. Am decis să ia o baie aici. Apa lacului Ladoga face semn, a fost clar și cald. View, care ne-a deschis a fost minunat, se pare că am fost pe coasta. Plaja era stâncos, iar micul nostru Volodea amuzat, a aruncat pietricele în apă. La un moment dat, el nu a putut rezista, și cufundat în gât de apă. Într-un fel, este chiar amuzat.

Aproape plutit pe Ladoga

A fost foarte frumos, și am fost pelerin în soare și admirând Ladoga.

Plimbare pe insulele Valaam

Volodya hrănire pescarusi

Aici, am văzut încă o dată că lumea este mică, pentru că Ei au salutat conaționalii săi de la Kazan la următoarea stradă. În Kazan le-am lăsat în aceeași zi în același tren.

Călătorie la Karelia sa încheiat un sejur de două zile la București. În acest timp ne-am dus la Peterhof, scăldat acolo în Golful Finlandei, turneu pe teplohodike de-a lungul râurilor și canalelor din Sankt-Petersburg, admira parada de nave de război înșirate pe Neva pentru sărbătoarea Marinei, a vizitat Grădina de vară și Câmpul lui Marte, plimbare pe străzile din Bucuresti, admirand arhitectura sa neobișnuită. Apropo, ziua mea de naștere a căzut pe o ședere zi în St. Petersburg. Și fiica mea și am decis să-l menționeze într-o cafenea vegetarian, ei în orașul de pe Neva câteva. Ne-am bucurat de dulciuri syroedcheskie din fructe uscate, nuci, avocado. Volodka noastre aceste bunătăți prea mult. Ne-am întors acasă odihnit și plin de impresii placute.

Și, în sfârșit - un mic video de prezentare generală pe această călătorie de neuitat Karelia.

Să așteptăm pentru următoarea călătorie. Până când ne vom întâlni din nou.