Viața este un miracol

# X201c, peisaje uimitoare de frumusete # x201d;

În primul rând vreau să scrie, așa cum vom ajunge la Muntele Wet de la Belgrad. De fapt, informațiile de pe Internet nu este atât de mult, și pentru mine personal nu a fost prea util. Pentru că în Serbia, am fost doar 2 zile si am avut timp pentru a vedea mult în timpul alocat. Imediat Îmi cer scuze dacă undeva va arăta prețul greșit, o memorie proastă pentru cifre)
Așa că am zburat la 20 la Belgrad din Muntenegru. Imediat de la aeroport ne-am dus la stația de autobuz. Apropo, nu ne exprimăm parcurși A1 și de obicei cu autobuzul - costă mai puțin (150 dinari în loc de 300), iar punctul terminus al Green Venac este mai aproape de stația de autobuz. La stația de autobuz am cumpărat un bilet de autobuz (prețul de 1000-1200, nu se poate aminti exact), care vine la 23.30 Uzice (să acorde o atenție, merge în acest moment el nu este în fiecare zi, trebuie să ne uităm programul). sfaturi dreapta - pe autobuz ceas timp. Ei merg bine pe program, dar autobuzele stație nu anunță. Și la autobuz nici un semn că este în afara orașului. Așa că am fost aproape condus orașul glorios Uzice). Am beneficiul lagărelor lor în timp și a mers să solicite conducătorului auto în cazul în care acest lucru este stația noastră. Sa dovedit a noastră. Și astfel, la 03:30 am fost în Uzice. Noaptea curte. Bus, deși deschis, dar nu funcționează. Găsim programul - primul autobuz la Visegrád (care tocmai trece prin munte umed) pleacă la ora 7.30. Timp rămas a fost mult, asa ca a mers pentru o plimbare. Desigur, nimic remarcabil în oraș, nu am găsit, dar cel puțin nici o crimă, de asemenea, nu a fost observat. Deci, plimbarea a fost liniștită. Chiar și a reușit să găsească un snack-bar de lucru și să bea o ceașcă de cafea. Ne-am întors la ceasul stație la ora 6 dimineața pentru deschiderea de birouri. Când încercați să cumpere un bilet pentru a avea unele dificultăți de înțelegere. Mătușa-Teller nu vorbesc în limba engleză și română era străin (mint pe cei care spun că Serbia si Romania sunt foarte similare - nu un sârb, fără știrea limba română română nu a înțeles) Deci, într-un fel a reușit să afle că un bilet pentru noi dorit în autobuz la box-office nu este de vânzare, dar o puteți cumpăra direct de la conducătorul auto. Ne-am dus pe la platforma să aștepte autobuzul. Apoi, o altă problemă - stă de pază și nu lăsa oamenii fără bilete de la intrarea platformei. După cum sa dovedit, a trebuit să cumpere un bilet special pentru intrarea platformei (100 dinari). Prostia desigur, dar ce să fac. la ora 7:30 am urcat în autobuz la Visegrád (bilet la Wet la munte costa 300 de dinari) și în 40 de minute au fost pe scena. Am fost lăsat pe autostradă, și la început ne-am urcat pe deal pentru a vedea satul Kusturica. În ciuda dimineața devreme (timpurie nouă) la intrare se afla un angajat și a început în sat numai după achiziționarea unui bilet. Deși a existat o alta lângă intrare, cred că s-ar putea merge un iepure de câmp prin ea))), dar suntem cinstiți și să plătească totul așa cum ar trebui să fie. În astfel de momente, oamenii au puțin, puteți merge în condiții de siguranță prin sat. Dar, de fapt, este foarte mic, așa că ne-a luat o verificare pe puterea de 30-40 de minute. Dar încă foarte drăguț, curat, și oferă priveliști uimitoare ale zonei înconjurătoare! Apoi, am avut o muscatura la o cafenea și a mers la stația de a cumpăra bilete de tren. Dacă cineva nu știe Sharganska osmitsa deschide pentru patinaj de 2 ori pe zi - la ora 10.30 și 13.30.Inogda a permis un tren suplimentar, în cazul în care o mulțime de dorește. Desigur, timpul nu este foarte convenabil. Și, de fapt întreaga noastră călătorie se învârte în jurul acestui program. Vom avea cu siguranță pentru a prinde trenul de dimineață, ca de zi cu zi înapoi la 4 ore și a fost o mare întrebare cum să mă întorc la Belgrad. Deoarece programul de autobuz inversă nu a fost nicăieri. Și mi-era teamă să Uzice, în general, trebuie să te autostopul. Dar, pe drumul de intoarcere, voi vorbi despre mai târziu. Aproximativ 10 am am fost în picioare în linie pentru a cumpăra bilete pentru tren (600 dinari pe persoană), scaune nu a fost, dar m-am dus la umed la munte doar pentru Sharganska Osmitsy, așa că a fost gata pentru a rula chiar rula pentru locomotiva))))) trenul este format din 4 mașini de epocă. Noi nu am vrut să împingă în mașină și a avut loc în vestibul deschis. De acolo, de altfel, și se poate vedea mai bine și poate fuma))). Călătoria a fost mare, a fugit prin colțuri pitorești, vederi sunt uimitoare. pe drumul de intoarcere a fost de mai multe opriri. Și, desigur, cel mai anticipat pentru mine - Golubichi! Dar aici e paradoxul - nu a existat o parcare pe puterea de 5 minute (deși undeva am stat timp de 30 de minute), așa că nu am avut timp suficient pentru a admira locul filmului cult, dar ceea ce este acolo pentru a admira, chiar face fotografii ale inimii. Este, desigur, un pic dezamăgit. Dar totuși, impresia de echitatie un tren a fost foarte pozitiv. Ne-am întors la muntele umed, în 13.00. Toți pasagerii trenului au fost împrăștiate, una dintre mașini, care pe autobuze. Nu taxi nu a fost în jurul valorii. Ne-am dus la pista la întâmplare, în speranța de a prinde o plimbare. Venind mai aproape de drum, au văzut stația de autobuz, în cazul în care un tânăr stătea singur. L-am apropiat să întreb dacă el știa orarele de autobuz. Sa dovedit că nu numai că știu, dar, de asemenea, compatriotul nostru a fost. El a ajuns într-un umed montură din Bosnia, așa că am știut că 14.00-14,30 ar trebui să fie un autobuz de la Visegrad. Și, de fapt, despre 14.30 am văzut autobuzul, a început să voteze. Din fericire, șoferul ne-a văzut și a oprit. In schimb, am călătorit direct la Belgrad. La site-ul am fost undeva în 19.30. Asta e călătoria. A fost o zi minunată, memorabil. Dacă vă aflați în Serbia, asigurați-vă că pentru a vizita Wet deal! Ea este frumoasă! Departe desigur, dar merita

5 Vă mulțumesc, o-Yunona!

Raportați o problemă

Puneți-Yunona despre Nature Park Mokra Gora

Această analiză este opinia subiectivă a membru TripAdvisor și nu TripAdvisor LLC.

# X201c, este în valoare de # x201d .;

Călătorit cu autobuzul de la Visegrad (Bosnia și Herțegovina), aproximativ 40 de minute (cum se ajunge la Vișegrad cm. Detalii despre podul de pe Drina). pentru că autobuzul pleacă de la Visegrad în 11-30, pe primul tren nu a avut timp (dar nu am fost de planificare pe stau peste noapte la hotel pe w / e drum). M-am dus a doua zi. Un bilet costă în prezent 600 de dinari. Pro vederi uimitoare scris deja mai mult decât o dată, deci trebuie să meargă și să se bucure. Nu a fost plăcut, dar nu afectează impresia de ansamblu. Este păcat că compoziția nu este trage o locomotiva cu abur, locomotiva cu abur pentru niște bani, la cerere. Foarte scurtă ședere pe drumul înapoi la stația. Golubici, în cazul în care există mai mulți pasageri nu ia în considerare toate împingând istoria filmului și se simt locul nu funcționează, am avut noroc că era vineri, iar oamenii nu atât de mult. Și invers, în opinia mea, nu este justificată în parcare lung Jatape, bine, de ce combina cu absorbtia alimentelor minunat, baut au mâncat înghețată și puteți merge. Și, desigur, foarte frumos. Dacă ați călătorit prin propria putere, apoi du-te înapoi la Belgrad (Uzice, Cacak), după primul tren poate fi transmis în autobuz din Bosnia - Wet Mountain trece (pentru care ar trebui să iasă să-l prindă pe drum, desigur) aproximativ 14-00 (+20 minute) merge la Belgrad aproximativ 6 ore pentru a lua autobuzul Chachak bagajele vor varia. Este în valoare de aproximativ 1.600 de dinari.