Unde sunt avioanele - Transaero - și - UTair - După aviakrizisa 2018

Unde sunt avioanele - Transaero - și - UTair - După aviakrizisa 2015

Denokan (zbor instructor Boeing 737): Știi ce este bun despre profesia de pilot? Faptul că uneori este necesar să călătorească!

Nu, sunt serios! Călătorește nu în sensul obișnuit pentru pilot, atunci când cunoștință cu o nouă țară este limitată la un tur de aer scurt și ore de parcare la aeroport beton. Un normal - atunci când este posibil să se familiarizeze cu orașul, regiunea și oamenii care locuiesc în ele.

M-am luptat pentru a începe să scrie despre Teruel - oraș în Spania, care nu a devenit atât de mult timp în urmă, un foarte bine cunoscut în cercurile înguste, deoarece a devenit un refugiu pentru aeroportik opt zeci de aeronave de linii aeriene din România (Transaero și UTair). În timpul iernii, a existat un incident - am fost trimis în oraș pentru că a fost prezent la un survol al celor două nave, una dintre cele șase, pe care le-am planificat să ia în primăvară. Și apoi depăși unul dintre cei doi, care au fost deja testate de zbor înainte de mine.

Acum, când scriu aceste rânduri, toate cele șase părți utyuzhat cer peste România și nu numai, pasagerii delighting culoarea verde deschis. Și în timp ce ei erau încă foarte alb, cu cuvintele „UTair“ la bord ... Din păcate, de afaceri aviație este un lucru complicat, și care se află într-o situație financiară dificilă, rămâne operatorul a trebuit să pună pe o întreagă turmă amuzant de nave nou-nouțe, tocmai a ieșit din porțile fabricii.

Inclusiv faptul că nu am aștepta pentru permisiunea de a tracta aeronavelor, astfel încât, după ședința din Teruel 12 zile, el a revenit pasagerului. Cu toate acestea, programul realizat survolărilor.

Unde sunt avioanele - Transaero - și - UTair - După aviakrizisa 2015

Am fost obtinerea unui transplant - prima a zburat la Geneva cu elvețian, iar apoi am fost într-o surpriză.

Autobuzul a condus mulțimea noastră la avion, pe care nu am avut înainte de a zbura vreodată. Și într-adevăr, pe turbo am zburat destul de un pic - de câteva ori pe An-24. în timp ce lucrează în Sibaviatrans și L410. Ca un copil tânăr.

A trebuit să zboare peste Alpi la Valencia. Mi se pare cel mai simt despre zbor, mi-au pus pe ultimul rând, la stânga la bord.

Unde sunt avioanele - Transaero - și - UTair - După aviakrizisa 2015

Depășirea claustrofobie, am ... adormit aproape imediat după decolare.

Și, în general, am făcut ce trebuia. Aproape întregul zbor, am zburat în nori, am nepodetski cârnați, și m-am trezit și am văzut că nimeni în jurul valorii de această atracție nu este fericit. Pasagerii așezat în liniște, cu fețele verzi, și o femeie în fața periodic vomitat.

Mai aproape de Spania, când ne-am despărțit în cer deschis, a devenit mai ușor. Și apoi avionul a început să scadă, iar sărmanul a avut din nou o viață dificilă - o femeie a început să rănească urechi. Și apoi am văzut un mod interesant de a face cu acest fenomen - conductori adus ei două pahare de hârtie și au fost sfătuiți să închidă urechile lor. Pasagerul a făcut acest lucru, și după aterizare mulțumit - spun ei, a ajutat.

Spre bucuria mea Valencia, sa întâlnit cerul însorite clare. Am luat cheile de la masina de pre-comandate, înființat navigatorul pe paradores hotel din Teruel. și prima mea călătorie de 170 de km de-a lungul coastei de vest a Spaniei a început.

Nu a fost prima dată pentru a călători cu mașina în Europa, iar în Spania, am vizitat de mai multe ori - Malaga, Madrid, Tenerife, Mallorca, Gran Canaria și zona înconjurătoare ... toate acestea - un total de mii de kilometri și mai mult decât o dată. Deci, autostrada chic nu am fost surprins.

Inchirieri auto in Europa: masini bune si ieftine

Drumul cu one-stop a luat o jumătate de oră. Unele ore și jumătate! Mai târziu, am luat un drum normal de timp - de două ori a condus la Zaragoza, trei în Valencia, odată ce a făcut o croazieră prin oraș superb de Cuenca, a făcut mai multe excursii la satul Checa ...

rutier excelent și ceea ce este important - nu atât de multe mașini. Călătoria prin Cuenca, după ce se bucura de peisaj magnific, înapoi alt mod, făcând ocol bun spre nord (a vrut să se scufunde în munți). Călătoria de întoarcere a durat aproximativ 250 km, din care o parte semnificativă a avut loc pe un drum de munte (inteligent, desigur). Și în timpul unei călătorii prin munți pentru a satisface mine au fost doar două (!) Cars.

Am ajuns la hotel este situat, am găsit colegii lui și a mers la cină. Colegii - ingineri. Ei au în cele din urmă a avut loc în Teruel aproape 90 de zile, în fiecare zi studiind istoria ultimului operator de aeronave care operează, scriind plângeri și cereri de eliminare a acestora. Hells de lucru.

Unde sunt avioanele - Transaero - și - UTair - După aviakrizisa 2015

Teruel Vezi camerele de la ferestre.

În primele zile, vremea este bună. De exemplu, așa m-am întâlnit la aeroport de două zile de la sosire.

Tk Am avut un timp liber (și nu știam atunci că călătoria mea va dura 12 zile!), Am decis să nu merg la rassusolivat și Zaragoza. M-am așezat și a plecat fără nici un comision.

Ploaia cădea, rulare în zăpadă. Și nori undeva la jumătatea drumului destul de indecenta aproape de sol (da, de altfel, Teruel teren - zona de munte), și am decis să oprească și să ia o imagine a acestui fenomen.

Unde sunt avioanele - Transaero - și - UTair - După aviakrizisa 2015

Doar zece kilometri de cer a început să se îndepărteze, zapada sa oprit, și am început să știu Spania.

Probabil, ar trebui să vorbim puțin despre activitatea în această vacanță.

Niciodată înainte de a un aeroport în Teruel încercat o serie de aeronave grave. Locală a susținut că, la momentul prezenței mele, platforma zdrobit aproximativ 80 de aeronave, din care numai un cuplu nu a fost UTair și Transaero.

Unde sunt avioanele - Transaero - și - UTair - După aviakrizisa 2015

În general, Teruel nici un trafic aerian. Acest aeroport este situat în spațiul aerian necontrolat, și efectuează practic funcția de aerdroma „salt“ ... sau facilități de reparații.

Sau locul în care aeronava este ultimul refugiu - au utilizat apoi taiat.

traficul de curse regulate de pasageri nu este aici, deși bătrânel spus odată au fost.

Asta arăta normal zile inginerii noștri. De dimineața până seara - lucra cu istoria ekspluattsii aeronavei UTair.

Unde sunt avioanele - Transaero - și - UTair - După aviakrizisa 2015

Sunt doar de așteptare pentru momentul în care toate stelele conveargă necesare de mers pe jos în jurul cozii.

- == (o) == -
Am făcut două ocol.

Problema mea a fost aceasta - echipajul UTair pilotat și a efectuat instrucțiunile mele. Nu le-am inventat, și a urmat programul de ocolire stabilit. Am verificat funcționarea tuturor sistemelor de aeronave, l-au dus la depresurizare și apoi sigilate. Încălcați restricțiile - viteza, pe o aripă curată și lansat cu mecanizare, verificarea planului răspunde acestor acțiuni.

În general, a fost interesant și informativ.

Zburat pe ruta - Teruel - Alicante - Ibiza - Valencia - Teruel. În Valencia, a facut auto-se alăture două pilot automat și a mers 50 de picioare în modul automat spre deliciul fanilor locale și Radar selecționer de zbor.

Apropo, este logic să aibă o odihnă pe un mic Ibiza, în cazul în care a călătorit de două ori toate Mallorca?

Apus de soare în Valencia

Și zborul înapoi la partea de Teruel

"Wow, cât de mulți provodochki!"

Unde sunt avioanele - Transaero - și - UTair - După aviakrizisa 2015

Teruel aerodrom ca de război. Acesta a arătat un decor fantastic de frumos - (! Chiar deasupra capetelor noastre), o spirală abruptă a căzut, a venit și sa așezat pe pista.

Și acest lucru este pierdut B777 din Malaezia. Doar nu spune nimănui - locale a cerut să păstreze aceste lucruri secrete, până când în cele din urmă retezate. Glumă.

Acest plan a trebuit să depășească, dar din cauza birocrației care nu sa întâmplat.

Unde sunt avioanele - Transaero - și - UTair - După aviakrizisa 2015

În al doilea rând încercuite a luat câteva zile după prima. Vremea sa stricat din nou, și aproape că nu a oprit - aeroport, amintiți-vă, de sub control, doar zbor în condiții VFR, echipament de navigație la aeroport ... exista colegi, cu toate acestea, au fost oameni curajoși. Și totuși modestă - uneori ezitat să declare poziția sa în aer și am avut câteva ori să insiste asupra acestui. Acolo luptători acoperi - mulțumesc lui Dumnezeu, cu transpondere.

Dacă te uiți de sus, devine clar că a fost posibil să se găsească un loc chiar si pentru sute de aeronave românești. Sper că acest lucru nu se va întâmpla.