Un eseu pe tema - călătoria mea la București, o rețea socială de educatori

Călătoria mea la București

Întotdeauna am vrut să merg la o clasă într-o călătorie lungă. În cele din urmă, visul meu a devenit realitate. A fost o excursie de neuitat, minunat. În St.Petersburg a mers unsprezece copii și două capete. Am mers cu trenul rapid „Orenburg“ la Moscova. Pe tren, ne-am distrat, sa întâlnit cu alți pasageri din alte orașe. Timpul a zburat de. Și aici suntem în Moscova. Aici ne-am urcat în trenul spre București.

În Petru, trenul a sosit în seara. Trenul ne-au fost îndeplinite de către ghidul nostru ghid și tur. Am mers cu autobuzul la hotel „Pulkovskaya“. Bucuresti seara, am fost întâmpinați de un luminos lumini de Crăciun. Totul străluceau cu lumini strălucitoare și ghirlande.

Hotelul „Pulkovo“ -ona dintre cele mai frumoase hoteluri din St. Petersburg. Am fost plasate în camere confortabile de două persoane.

A doua zi ne-am dus într-un tur al orașului. Am vizitat Petru și Pavel Cetatea de pe insula Hare. Aici, cea mai mare loc de pe Neva. Krepost- cea mai veche structură din oraș. Turla inalt al cetatii a fost un simbol de ieșire din România până la coasta Mării Baltice. În fiecare zi, din pereții cetății arma împușcat, permițându-amiază că. Am văzut și auzit, așa cum se întâmplă. Am fost arătat Catedrala Smolny. El azur culori, foarte frumos. În aceeași zi am vizitat grădina zoologică. În grădina zoologică, am văzut o mulțime de animale și păsări. Mi-a plăcut în special tigrul, el este un frumos puternic și foarte agresive. Tiger mâncat fără milă de iepure în fața ochilor noștri. După grădina zoologică ne-am dus la planetariu. Despre Planetariul am așteptat maimuță, care cojit abil tangerine, și apoi a aruncat pieile și scuipat oasele, toți care doresc să-l accident vascular cerebral, la sfârșitul zilei am așteptat la cină în cafenea „McDonald“.

A doua zi a călătoriei noastre, am început cu o vizită la Ermitaj. Pe drum, am arătat Catedrala Mântuitorului asupra sângelui vărsat. În acest moment, am ucis-o pe împăratul Alexandru al II-lea. Am văzut Biserica Chesma, construită în memoria Bătălia de strâmtoarea Chesma.

Hermitage este cel mai mare muzeu din lume, fondat de Ecaterina a II. Am fost lovit de scară frumoasă, festiv și elegant. Scara este realizat din marmură albă franceză. Stuc, acoperit cu vopsea de aur și de cristal. Ne-am uitat la o mulțime de picturi foarte frumoase, sculpturi. Mai ales, am fost interesat să se familiarizeze cu expoziția de cultură antică egipteană, în cazul în care au fost prezentate o varietate de sculpturi din piatra, sarcofage, picturi pe papirus, scrieri antice. Foarte interesant este coridorul care leagă prima clădire muzeu cu al doilea. Pereții, tavanul și podeaua sunt decorate cu imagini personaje biblice, și desene realizate în acest coridor nu se repetă.

După ce ne-am dus la Schitul în Muzeul Zoologic, el este unul dintre cele mai mari din lume. A fost fondat de Petr Veliky. Aici sunt o varietate de animale, păsări și pești din întreaga lume. Am fost interesat să văd: mamut Dima este primul mamut. găsit în România; mamut mare, care nu are un trunchi, pentru că trunchiul dezghețat mai întâi și a mâncat câinele, care a avut garda lui, un grup de pinguini care pot sari, pinguin împărat, un mare ou mare de păsări, un grup de rechini, broaște țestoase cu broaște țestoase, șerpi de grup, de colectare crabi; crab albastru, până la un metru, șopârle de colectare, o pereche de ursi albi. Am fost foarte interesant, am vrut sa ma uit din nou și din nou, dar picioarele nu ne-ar asculta.

A treia zi a programului nostru de excursie a început cu o excursie la suburbiile Bucurestiului. Muzeul Peterhof-Reserve, capitala fântâni. Peterhof este reședința de vară a regilor României. Am examinat etajul al doilea al palatului. Am vizitat sala de mese regală, aici, utilizat în interiorul sticlei violet, cristal, bronz aurit, gresie alb, parchet din lemn diferite rare. Planul mesei este cel mai des folosit porțelan alb, cu o varietate de ornamente, ustensile realizate din argint sau aur, sfesnice din bronz aurit. Am inspectat sala de recepție, în cazul în care diferite ceremonii și recepții, care a durat de la patru până la opt ore. Stând în această cameră ar putea doar Împărăteasa împăratului și copiii lor, restul suitei și copiii lor stăteau în jurul tronului. Pereții sunt decorate cu stuc, aur și oglinzi. Plafonul sălii este încoronat cu o imagine, dar nu este original, deoarece originalul a fost distrus în război. Pentru a recrea imagini a durat treizeci de ani. În timpul războiului, germanii au minat avioane și bombe cisternă Palatul. Forțele noastre au salvat palatul. Astăzi este al treilea etaj al palatului și fațada restaurat. Un prim etaj restaurat din nou, așa cum a fost grav avariat în timpul războiului.

Turul nostru a continuat în Pushkino în muzeu „Tsarskoye Selo“. Am vizitat palatul de iarnă Ecaterina. Îmi amintesc de un foarte frumos porti de fier la palat. Ei au supraviețuit încă din cele mai vechi timpuri. În palat mi-a placut camera tronului. Aici, Ecaterina a II-a dat ordinele slujitorilor săi. In aceasta sala se afla tronul original, realizat de maestrul francez, în special pentru Ecaterina II. Tronul este decorat cu un vultur cu două capete de argint, încoronat cu trei coroane Petrovsky: două mici, o mare, conectate printr-o panglică, care provine dintr-o coroană mare. Preia tron ​​în formă de cap și picioare de lei - sub forma de laba unui leu. Scaunul este tapitat în tron ​​de catifea roșie. Sala Tronului este decorat cu stuc pe pereți și tavan. În palatul există o altă cameră tron ​​pentru primirea persoanelor importante și ambasadori străini. Această cameră este decorată cu fântâni de marmură albă. Pentru fântâni sunt scări care duc la etajul al doilea al unui improvizat. În camera tronului sunt ceas imens de aur. Ele sunt realizate sub forma unui copac, ramurile care proteina. Pe lângă copac este reprezentat de ciuperci, pe a cărui pălărie are un pic de ceas, care zboară peste un libelula de aur. Partea frontală a arborelui reprezintă un păun, care se dizolvă frumos coada lor, lung, de aur, atunci când bate ceasul .Belochka sare de la copac la ciuperci, libelulă așezat pe capul unui păun, coada păunului a apelat la publicul si desfiintata coada minunata lui. pene de păun lung este format din pene mici, care sunt realizate din aur. Acest ceas este pentru Catherine II de masterat au timp de patruzeci de ani. Pe podea, în centrul camerei tronului unui mozaic de sticla coajă imaginea de ansamblu, în care sunt reprezentate imaginile sfinților din cer. În clădirea în fiecare parchet din lemn hala pus rare, naturale, fără model repetitiv; și plafoanele în sălile de repetate etaj model de parchet din sala. Una dintre cele mai frumoase camere ale palatului este camera de chihlimbar. regele german a prezentat Ecaterina a II Cameră Amber. Ea a fost în palatul înainte de al doilea război mondial. Germanii au luat camera de chihlimbar, nu a fost găsit până acum. Acum, palatul este o copie a Camera de Chihlimbar, care recreează trei dintre cei patru pereți, al patrulea perete este decorat cu picturi. Amber pe pereții aprins din interior, ca un chihlimbar este un film de aur, care este de douăzeci și cinci de ori mai subtire decat un fir de păr uman. filmul Amber este lipit peste un adeziv special care nu are nici o culoare, miros și gust. Una dintre camerele palatului era un loc preferat al împărătesei, aici a fost implicat în cusut, broderie, margele si fire. Palatul este foarte interesant și frumos.

După Consiliul, turul nostru a continuat. Am vizitat podul, care se sprijină pe eliminator de aer este astfel de frânghii. Anicikov pod numit -most. Podul este decorat cu figuri de lei, în spatele căreia sunt ascunse de fixare a supapei.

Apoi am avut o plimbare pe Nevski Prospect. Am văzut Templul lui Hristos Mântuitorul. Am vizitat Muzeul de ciocolata. Ne-am uitat la Teatrul Mariinsky. Aproape de teatru a avut loc un Târg de Crăciun, în cazul în care am văzut un grup de cântând Moș Crăciun. Apoi, într-una din casele am văzut o statuie de fier a unei pisici, amplasat la etajul al doilea al casei. Pisica a decis să arunce o monedă pentru bani devine mai mult și a cheltuit toți banii din București, s-au întors la proprietarii lor. Apoi ne-am dus la râul Fontanka și monede lăsate în sculptura scatiu-Pyzhik.

Seara ne-am dus la circ și a mers la cinema în centrul comercial „Galeria“. Noaptea târziu ne-am dus cu trenul la Moscova.

La Moscova, trenul nostru a sosit în după-amiaza. Am pus lucrurile pe depozitare la stația de Kazan și a mers la metroul spre Piața Roșie. Am cinat la Cafe Department Store, apoi a mers pe un tur al Moscovei. București este capitala România. O, zgomotos, un oraș foarte mare aglomerat. La Moscova, o mulțime de clădiri noi. Am vizitat Sparrow Hills, inspectat orașul de pe puntea de observație. Am văzut complexul sportiv Luzhniki, un nou complex de clădiri, care amintește de New York, clădirea Universității de Stat din Moscova. Am fost arătat Novodevichy Convent, peretele sudic al Kremlinului, catedrala Hristos Mântuitorul, clădirea Dumei de Stat, Sf. Vasiliya Blazhennogo, Teatrul Bolshoi, Turnul cu Chime în Piața Roșie. Dupa tur, ne-am plimbat prin Piața Roșie și metroul a mers la gară. Deci, a fost ziua noastră la Moscova.

Seara, am plecat acasă cu trenul la Orenburg.

M-am bucurat cu adevărat călătoria noastră. Am învățat o mulțime de noi și interesante. Familiarizarea cu istoria. În București, fiecare clădire este o poveste. Arhitectura foarte frumoasă a orașului. Multe poduri si canale. Se pare că orașul este în apă. Există încă multe locuri interesante, în cazul în care aș dori să merg mai departe. Aș vrea să văd Petru în timpul verii, atunci când există numeroase fântâni. Mi-a plăcut acest oraș și-ar dori să se întoarcă din nou aici.