Tikhvin Manastirea Adormirea Maicii Domnului Marian, sau de pelerinaj icoana Maicii noastre Lady Hodegetria

Cale: Toate articolele # 8764; Tikhvin Manastirea Adormirea Maicii Domnului Marian, sau pelerinaj al Maicii Icoane

Ceva îmi spune că toamna viitoare nu vom fi în St. Petersburg .... Dar mult mai mult nu se uita în regiunea Leningrad! Dar ... nu, nu pot subestima 🙂. O mulțime de lucruri ne-am uitat la zona de Leningrad, dar ceva ce a fost lăsat nevizitat. Aceste locuri ne-am dus la această frumoasă zi însorită de toamnă! Am avut o bucatica din centrala hidroelectrică Volhov, pentru a vedea obiectivele turistice din Vechiul Ladoga și să ia o plimbare în Tihvin Maicii Domnului Adormirea Maicii Domnului din Tikhvin. Și a fost vorba despre ultimul loc vreau să vă spun astăzi. În acest an am vizitat deja o mănăstire pe insula Konevets în Lacul Ladoga, și m-am bucurat foarte mult călătoria. Dar, o excursie la mănăstirea din Tihvin am stat nu mai puțin fericit!

Tikhvin Icoana Maicii de la legenda la istorie

Sa decis să fie aici templu. În prima zi a pus trei coroana. Noaptea am plecat de cadru cu pictograma sub protecție. Dimineața, în căutarea - și nu e nimic! Sa dovedit, pictograma și coroanele (chiar și chips-uri) pe noapte de sine transportate de până la două mile la cealaltă parte a râului Tikhvinka. Ei bine, din moment ce am ales această pictogramă loc - atunci așa să fie!

Mă întreb de lucru Tihvin Icoana nobilii foarte stimat. În timp ce încă un prinț, în 1547, Ivan cel Groaznic a venit aici am V, cu scopul de a obține aprobarea din cer să domnească. Și în 1560, când era deja rege, el a pus în Mănăstirea Tikhvin.

Noastra plimbare fotografie Manastirea Tihvin Assumption din Tikhvin

În lotul de parcare în fața intrării în zona Tihvin a Mănăstirii Tihvin Assumption, veti intalni aceste porți:

Și aici este o fotografie a zidurilor mănăstirii Tikhvin:

La mănăstirea din Tihvin o piatră:

Catedrala din Manastirea Adormirea Maicii Domnului din Tikhvin:

Catedrala Adormirii Maicii Domnului din Manastirea frescele Tikhvin:

Curtea interioară mănăstire:

Dreapta Clopotnița Manastirea Tikhvin:

Chiar și în afara - iaz și gâște. Gâște place să mănânce, ca o consecință, să fie atent de gazon „minat“ :):

Kostik arunca o privire de rămas bun la mănăstire, mergem acasă:

Cum se ajunge de la Sankt Petersburg la Tihvin Maicii Domnului Adormirea Maicii Domnului

Pentru a ajunge la Manastirea Adormirea Tihvin este posibil, folosind următoarele coordonate - 59˚39'07 »N și 33˚31'13 »E în orașul Tikhvin București trebuie să conducă mai întâi autostrada Murmansk (circuitul E-105, M-18) 130 km New Ladoga, dupa podul peste un râu Volhov înapoi spre dreapta și să continue pe calea A-114 încă 100 km la inelul, nu va fi pointer la Tikhvin. Pentru aproximativ 5 km pe P-36, și te vei găsi chiar la intrarea în Mănăstirea Tikhvin.

Manastirea Tikhvin în harta Tihvin și Leningrad regiunea:

plimbare fotografie a făcut la mănăstirea din Tikhvin