Campionatul Mondial Overwatch

Heroes Campionatul Global

StarCraft II WCS

World of Warcraft Campionatul Mondial

Zece ani mai târziu, jucătorii World of Warcraft: Legiunea au fost invitați să călătorească înapoi în timp și pentru a reveni la Black Temple. Veteranilor raiduri a avut o șansă de a lupta din nou cu șefii preferate, și jucători noi - prima dată pentru a vedea cu ochii lor cum a fost făcut istorie Azeroth.

Guiding mână sorții

Creați un raid Black Temple dimensiune remarcabilă și importanță, a fost foarte dificil. Înainte de conducere lupte de designer (care deține în prezent funcția de designer de plumb în Overwatch) Scott Mercer (Scott Mercer) și echipa sa a fost o sarcină dificilă: să dezvolte un conflict esențial memorabil cu unul dintre cele mai cunoscute personaje din universul Warcraft.

Scott își amintește, „Supliment a fost construit în jurul figurii lui Illidan. Și, cu toate că lucrarea cu el nu a fost de ajuns, toate celelalte evenimente - Lady Vashj în Zangarmarsh, Kael'thas în Netherstorm și așa mai departe. - un fel sau altul a fost asociat cu Illidan "

„[Supremus] a fost atât de mare, încât animația a avut probleme (rade). dar lupta cu el va primi încă unul bun. "

Scott Mercer, fostul designer de plumb de luptă în World of Warcraft

Echipa a dorit Templul Negru a fost la fel de mult ca și posibilele motive ale adăugările și referirile la campaniile Warcraft III: The Frozen Throne. Mercer a condus veteranii lupte de proiectare și a condus la dezvoltarea conceptului general al raid.

Scott a spus: „Jucătorul intră în zona prin intermediul doilea tur. Aceasta este o referință la misiunile din Warcraft III, care ia Illidan Negre Templul din Magtheridon. Foto nu ne-am împărțit firele de păr. Gândește-te: „Din moment ce suntem înconjurați de aerul umed și umed, să foc până aici gol.“ În ceea ce privește proiectarea de raid, foarte cool, a fost posibil să se facă o varietate de dușmani și locații. După ce a fost un templu Draenei, dar elfii de sânge au făcut modificări lor -. Atunci și gol, și orci Fel, și, în general, ceea ce este acolo "

Echipa a experimentat cu o multime de diferite tipuri de lupte, iar unele decizii finale a venit destul de neconvențional. Decorul și aspectul sălile interne ale templului au ajutat să înțeleagă ceea ce va arata ca niste sefi.

templu negru

În adâncurile jucătorilor Templu au așteptat raclă de rău augur sufletelor. Lupta cu el este adesea numit culminant al acestui raid.

Scott explica, „Cu privire la crearea relicvar Duș este inspirat de camera în care trăiește. Camera a fost doar Freaky, și ne-am gândit, „Ce se întâmplă dacă șeful nu se va muta?„Aproximativ 98% dintre șefii noștri sunt în mod constant în mișcare. Și apoi ne-am dus la un mod non-standard, și idei turnat într-unul după altul: „? Ce se întâmplă dacă vindecătorii trebuie să facă pagube, nu pentru a vindeca“ În acest spirit "

La etajele superioare ale Templului Negru a fost localizat Adăpost Pământești Delights, al cărui capăt stătea Consiliul Illidari, ultima frontiera dintre caractere și Illidan.

Scott spune: „La început, jucătorii adăugări au ocupat deja de Consiliul Illidari (Lair Gruul regele Molgarom), dar astfel de coliziuni la acel moment erau o noutate. Înainte de a lupta cu jucători Illidan intra în zona de elfii de sânge, așa că am fost capabili să experimenteze cu dinamica luptei, inamicul împărțit în grupuri și să aloce o zonă separată de camere sub luptă cu fiecare. "

Tu nu sunt gata

La momentul Templului Negre a fost deschis la o dată pentru totdeauna. În primul rând, jucătorii trebuie să îndeplinească o serie de sarcini care durează mai multe dungeon-uri și alte raiduri, și a obține medalionul Karabor. Pentru mai multe bresle obține doar „treci“, în Black Temple a fost o mare realizare.

La fel ca mulți alții care au aderat la echipa de World of Warcraft și a început să ajute resurse pentru comunitatea de jocuri de noroc, director de joc World of Warcraft, Jon Hazzikostas (Ion Hazzikostas) Am fost organizat pentru prima Black Temple cu mult înainte de aderarea la Blizzard Entertainment.

Când am intrat prima dată în Templu Negru, nu știam ce să se aștepte. Până în acel moment, meșterii au scos din imagine templu jocuri de fișiere, dar personal să fie în interiorul unuia dintre primele a fost foarte interesant în lume. Am omorât Kael'thas. Apoi a venit rândul său, Lyuty răceala. În noaptea aceea suntem atât de lichidare care doresc în mod necesar pentru a ajunge la Black Temple. Iar entuziasmul, entuziasmul și bucuria descoperirii au fost mai mult un produs de timp. Ideea nu este că jocul a fost diferit, dar faptul că lumea jocului a fost radical diferită de cea actuală. Necunoscutul excită întotdeauna imaginația. "

Jesse O'Connor (Jesse O'Connor) de la The Lost Codex spune. „Îmi amintesc foarte bine cum am ajuns în curte după ucide Nadzhentusa și ceea ce părea să ne un templu imens. Aceasta este una dintre amintirile mele cele mai vii ale Templului Negre. Când ne-am făcut de-a lungul drum drenurile, ne-am simțit forțele speciale, dar, de îndată ce ultimul a apărut pe suprafață și a văzut curtea imensă, am fost șocați de contrastul. A devenit imediat clar biserică cât de mare și periculoasă. "

templu negru

Perculia de Wowhead recunoscut. „Mi-a lovit ca drumul spre Templul Neagră a fost prin canale neostentativ, dar nu prin porți uriașe au fost raiding Burning Crusade. Și acest lucru a fost chiar și mai stânjenit, ca și cum am face drumul lor într-un loc foarte periculos. Ființe, de asemenea, nu erau simple. Îmi amintesc cum am atins din greșeală câteva lucruri în canalizare înainte de Supremus, și a început un dezastru complet. "

„Ne-am dorit jucător, și ani mai târziu, a fost ceva să-și amintească.“

Scott Mercer, fostul designer de plumb de luptă în World of Warcraft

Testul final a fost o luptă cu Illidan Stormrage și mulți îl numesc cel mai dificil seful raid.

Ioan spune: „Cel mai greu lucru pe care a trebuit să lupte în faza a doua. Illidan a crescut în aer și a început să arunce lame, aproape Elementalii apărute imediat. Rezervoare a trebuit să se miște cu precauție și vindecători - să rămână în alertă, deoarece prejudiciul a fost incredibil. Un pas greșit, iar rezervorul de ars în cenușă „străpunge ochii“ de Illidan. Și când Elementalii a mers prea departe de lame, au căzut într-o furie, și toate în jos de scurgere. Supraviețui acestei faze, fără victime au fost foarte dificile ".

Anna Stickney (Anne Stickney) de la Blizzard Watch a lăsat impresia: „Îmi amintesc în special atunci când am venit prima dată la Illidan. Pentru că el nu răspunde la jucători, până când începe evenimentul, jocul a ajuns la un impas timp de zece minute: toate imaginile au luat. Comandantul nu a încercat măcar să ne ia, ne-au bucurat! "

Nekroksis (Necroxis), funcționează pe YouTube, împărțit de astfel de amintiri: „Când ne-am dus mai întâi la Illidan, breasla mea, practic, se știa nimic despre mecanica acestei lupte. Încă îmi amintesc cum tancurile noastre sunt literalmente innebunesti, întrebați de ce întregul grup MRET ca muștele, și Illidan vindecat complet. Și ne-am adunat în jurul rezervorului și a luat greul de doi atac con in zona - au fost uciși pe jumătate grupul la fața locului și șeful vindecat. Doar încercarea de 4-5-lea, ne-am dat seama că este necesar să se readapteze ".

templu negru

Jon l-a repetat: „Noi nu știam prea multe despre mecanica luptei, atunci când vin în sală. Chiar și după moartea lui Illidan, noi nu deloc înțeleg bine. Îmi amintesc lovit de locuri de muncă de Blizzard, primul lucru pe care m-am uitat la codul acestor bătălii. Când Illidan transformat într-un demon, sau „rezervor“ de fugă, de obicei, un Warlock. Illidan numit demonii negri că, odată ce a apelat la player-ul. De îndată ce acestea ajung la player-ul, ceea ce imediat vine la un capăt, așa că a fost necesar să-i omoare rapid. În cazul în care ținta sa dovedit a fi în picioare un mod pic de pe warlock, grupul a trebuit să fie extrem de dificil, astfel încât astfel de situații au fost foarte frică.

Sa dovedit că funcționează împotriva capacitatea de jucători în picioare în depărtare. Aceasta este, în cazul în care magicianul nostru a venit mai aproape, scopul capacitatea de a deveni altcineva. Gândit la acest lucru, am fost, desigur, dificil. Când crezi că poți deveni o țintă. Încerc să stau departe, asa ca trupa a avut timp să reacționeze. Jucătorii tind să creadă toți dezvoltatorii vredina teribil și nu se așteaptă mila de la ei, astfel încât strategia este dezvoltată pe baza acestei ipoteze. "

Astfel de povești și de așteptare pentru echipa Mercer atunci când lucrează la un raid de peste un deceniu în urmă.

Scott admite: „Trucul a fost de a găsi un punct culminant memorabil pentru fiecare sef - arata, mecanica, sau altceva. Și cred că am reușit. Când mă gândesc la mama Shahraz, am venit în minte raze parazite sau svirepeet Gurtogg. Astfel de dificultăți și cum să le evite sa dovedit, lasa amintiri foarte plăcut. Ne-am dorit jucător, și ani mai târziu, a fost ceva să-și amintească. "

„În general, dorim să păstrăm cât mai mult posibil interferență cu timpul de călătorie un minim.“

Jon Hazzikostas, director de joc World of Warcraft

călătorie în timp

Legiunea sunt multe paralele cu adaos de „Burnt Legiunea“, și călătoria în timp (a introdus pentru prima dată în actualizarea 6.2) a permis echipei de dezvoltare să se întoarcă jucătorii Dungeons preferate ale acelor vremuri. designer de plumb luptă Morgan Day (Ziua Morgan) spune că echipa lor a dorit mult timp să facă un raid - o călătorie înapoi în timp, așa că ar fi păcat să ratezi o ocazie de a țese povestea Illidan la evenimente Legiunii.

Morgan explică: „format raiduri se schimbă aproape în fiecare plus. Și cu fiecare venind propriile sale dificultăți, inclusiv probleme și necesitatea de a păstra arhitectura veche. A fost grozav pentru a vedea din nou Templul Negru și reglați-l în raidurile moderne de format: ucide doi iepuri dintr-o dată. Templul Negru, indiferent de nivelul de complexitate, va fi acum posibilitatea de a obține un grup de orice dimensiune, precum și în toate celelalte nivel normal de dificultate în raiduri Legiunea. Toate facilitățile moderne raiduri la dispoziția ta! "

Reprezentați raidurilor clasic public modern nu este ușor, există unele nuanțe. Cu toate acestea, membrii echipei de abordare pentru rezolvarea acestei probleme ca un front unit.

Ioan spune: „În general, dorim să păstrăm cât mai mult posibil interferență cu o călătorie înapoi în timp la un nivel minim. Desigur, este necesar să se lucreze în bilanț. Jucătorii sunt acum mult mai puternice decât înainte: pe partea lor diversitatea de talent, o mulțime de capabilități pasive și a altor noi. Dar dorim să păstrăm raidul în forma sa originală și să facă modificări ale mecanicii numai în cazul în care este nevoie. "

„Sa dovedit inițial raclă de duș a fost creat cu speranța că toate rezervoarele din grup - soldați.“

Morgan Dey, un designer de conducere de luptă

Echipa este, de asemenea, conștienți de faptul că diferite segmente de public jucători necesită abordări diferite. Versiunea Templului Negru pentru călătoria în timp nu se pretinde a fi cel mai bun raid Legiunii. Această idee a influențat deciziile de proiectare.

Ioan explică: „Am făcut câteva modificări în mecanica special pentru a se bucura de timp. Initial, Templul Negru a fost creat pentru cei mai buni jucători din lume și a fost extrem de dificil. Calatoria in timp este un raid normală, unele chiar mai simplu. Ne-am dorit să-l putea merge cu jucătorii pe care le găsiți prin intermediul grupului de căutare. Unii sefi, cum ar fi Theron Krovazhada nu sunt la fel de nemilos. Nu avem nevoie să vă forțați să stea la joc vechi și preda mecanica înainte de a lupta cu seful. "

Ce așteaptă jucătorii?

Datorită jucătorilor călătoresc în timp, care nu au mai văzut Black Temple, va fi capabil să se familiarizeze cu această bijuterie de un joc vechi. În plus, pentru un motiv oarecare, echipa de dezvoltare a trebuit să facă modificări la mecanica altor sefi.

Jon spune: „Desigur, unii sefi, cum ar fi mama Shahraz, s-au schimbat, deoarece atacurile lor au fost concepute pentru jucătorii cu echipamente cu rezistență la umbră și, de fapt, întregul sistem al elementelor de rezistență a scufundat deja în uitare. Sau Gurtogg sânge de fierbere: inițial, el nu a cedat la provocări, dar cu modul în care funcționează astăzi un amenințări mecanice pentru a menține o caracteristică similară este pur și simplu imposibil.

Morgan: „raclă de duș este, de asemenea, un bun exemplu. În ultima etapă, la seful provocare impune un efect negativ asupra întregului grup. Sa dovedit inițial a fost creat relicvar de duș cu speranța că toate rezervoarele din grup - soldați. Illidanovo „Excizia“ a lucrat, de asemenea, numai împotriva soldaților, așa că a trebuit să schimbe mecanica, astfel încât a pus toate rezervoarele pe picior de egalitate. Pentru a căuta și pentru a corecta lucrurile mici a fost interesant. "

templu negru

De asemenea, acum lupte va dura mai puțin timp, în medie. Ultima lupta cu Illidan, de exemplu, a durat timp de aproape douăzeci de minute. „În lupta cu relicvar Dus a luat zece minute - Morgan spune - ne-ar dori să se lupte timp, era mai aproape de media actuală de 5-6 minute. Black Temple - o suprafață mare, care va fi disponibil toată săptămâna. Ne dorim ca jucătorii să aibă timp să treacă prin ea. "

„Va fi interesant pentru a vedea jucătorii care vor fi prima dată Templul Negru este doar acum.“

Cu toate acestea, nu toate modificările au fost de a simplifica mecanica șefii lor. Nivelul de complexitate al unor lupte au avut, dimpotrivă, să ridice, să mențină un echilibru în raid.

Morgan explică, „În viitor, încercați să nu să se gândească, dar la momentul respectiv o lupta cu Consiliul Illidari a fost foarte complexă și de lungă durată. Lucru amuzant este că, atunci când echipa noastră a încercat să-l treacă acum, ea a făcut-cincisprezece secunde. Sa dovedit că jucătorii actuale sunt mult mai eficiente de atac pe teren, precum și mecanismele care anterior nu a permis grupului să se năpustească pe seful în masă (de exemplu, aura Gatiosa fanatic), acum pur și simplu ineficiente.

„A trebuit să lucreze din greu pentru a Gatiosa aura a lucrat ca ar trebui. Anterior, el a avut două din aura care a redus daune fizice sau magice, dar cele mai multe dintre corp la corp de astăzi provoca nu numai daune fizice. Am combinat aura într-o aură mai puternic „Nu gramada pe mulțime.“ Să vedem dacă e suficient sau va trebui să consolideze acțiunile ".

Jucătorii, desigur, cu emoție de așteptare pentru întoarcerea clasice și posibilitatea de a împărtăși amintiri cu prietenii vechi și noi.

Dzho Peres (Joe Perez) de la Blizzard Watch împărtășește gândurile sale: „Eu sunt în cele din urmă capabil să se bucure de joc cu un grup care este în grabă. trecerea rapidă pentru noua imagine pentru mine este înrudită cu sacrilegiu. Black Temple - locul uimitor de frumos. Ea merită să fie plătit o mulțime de atenție la el. "

Rho (Rho), din Realm state de întreținere Podcast. „Din moment ce raidul va fi disponibil toată săptămâna, aș sugera să se uite la trecerea pe Wowhead. dacă doriți să-l treacă complet. Cele mai multe dintre bătălii, desigur, nu este la fel de complicat ca moderne, dar nu strică. gata. "

prada de război

Black Temple a fost nu numai o adevărată provocare, dar, de asemenea, un tezaur de premii. Aproape toată lumea are o poveste despre o prada preferata.

Jon spune: „îmi place cel mai mult, probabil, Crystal Peak Karabor. Acesta poate fi obținut după o luptă cu Illidan. unicitatea de vârf a fost că el ar putea vindeca obiectivele, a căror sănătate a fost aproape de zero. Vârful și așa a fost cea mai bună armă de vindecare în joc, iar această caracteristică a acesteia a fost cireasa de pe tort. Am fost de multe ori implicat în lupte în arena 2 la 2, 3 la 3, iar vârful a mai mult de o dată m-au ajutat. În ciuda faptului că am juca nu contează, în măsură să dețină un cuplu de sezoane. "

Morgan împărtășește amintirile sale: „Am jucat un Warlock, așa că a devenit Zhar'doom, mare de personal Eater pentru prada mea preferată. Am fost nespus de mult atunci când a achiziționat „Felhunter pe un băț.“ Se uită rece și warlock se potrivesc perfect ".

Anna Stikni de la Blizzard Watch reflectă: „Martial Lamă nu contează? Apoi Shard Azzinoth. Toți hoții breasla glumit că acesta este premiul nostru consolare, din moment ce Warglaive nu am căzut ".

Templul Negru dintr-o călătorie în producția de timp va fi la fel ca în mormântul lui Sargeras pe dificultate normală. Toată lumea va avea posibilitatea de a obține ceva util, atunci când vine momentul. Principalul lucru - colecta mai multe grup împreună pentru a trece testul. Și dacă ești un vânător de demoni, care a mers împotriva stăpânului său, surprize așteaptă.