Revizuirea Falls elamovsky (Benevskaya) și dragoni parc (chistovodnoe), Primorsky Krai,

Cascada Elamovsky este situat la aproximativ 170 km de orașul Nakhodka în apropierea satului Benevskaya - din care un pic peste 100 km - acesta este un asfalt bun, murdărie de odihnă costisitoare de calitate medie. Am decis să plece dimineața devreme la 6-00, astfel încât să nu-și piardă toată ziua.

X. Deci a venit timpul Rucsaci, corturi, alimente - totul este în portbagaj, aventura incepe ...

Cascada Elamovsky (Benevskaya)

Caravana mica noastră a constat din trei mașini - au fost de tractiune integrala Corolla Fielder Toyota si Nissan Proboks Terai. Înainte de a opri drumul principal spre cascada am venit încet în aproximativ 3 ore.

Rotiți cascada nu este greu de observat, nu se ajunge la aproximativ 4 km de satul Benevskaya. Ai nevoie pentru a ajunge la cheie podul Elamovsky și virați la dreapta pe un singur drum forestier. Acesta dureaza aproximativ 5 km de compensare, de la care începe calea spre cascada. Drumul, să-l puneți blând, nu foarte bine cu bolovani și adânci ruts ieșită. Există pe acest drum este singura bifurcație, unde am mers loc greșit: a plecat, și ne-am întors spre dreapta. Ca rezultat, a ajuns la o altă compensare cu case din lemn, prisacă și paturi, drumul a devenit mai rău și mai rău și sa decis să părăsească mașina în fața acestor case continuă să Stomp pe jos.

Drumul ne-a condus la un avantaj cheie cu totul diferit, cu un GPS a fost luată și am avut un cuvânt rapid, a decis să găsească o cale spre cascada de-a lungul calea cea mai scurtă.

Acesta a fost în cele din urmă a pierdut cel puțin 2 ore de timp prețios, dar s-au găsit câmpurile.

Din câmpul pentru a merge în apropiere de cascada aproximativ 2 ore de-a lungul traseului de pădure care ruleaza de-a lungul cheii și trece dintr-o parte la alte mai multe ori. O parte din modul în care am depășit gheața nu sa topit cheia, pe malul de frumoase rozmarin inflorit. Starea de spirit a fost optimist.

Ultima dată când am mâncat dimineața devreme, atât de puțin doterpit la cascada, foamea pofta de frumusete a depășit, iar compania noastra s-au năpustit cu nerăbdare pe dispoziții. După repaus timp de aproximativ o jumătate de oră ne-am mutat, pentru că a fost necesar să se întoarcă la mașinile și de a găsi un loc unde să stea peste noapte.

Având un pic mai mult, pe malul opus al falezei am văzut Whitechest urs, el a fost așezat în mod pașnic pe un copac. Se pare că, de asemenea, ne-a observat și fără să se gândească de două ori, am decis să fac picioarele.

Câteva minute, și încă mai ajuns la cascada.

Dintre toate cascadele din Teritoriul Primorsky, pe care le-am vizitat, această cascadă mi se pare cel mai frumos. O înălțime de aproximativ 24 de metri, lărgirea simetric în bază, este parțial acoperit cu gheață ... că în această formă a fost adus în ochii noștri.

Cascada Elamovsky (Benevskaya)

Lângă cascada te simți puterea, totul este umplut cu o prospețime de gheață și de pulverizare fină. Cea de a doua cascadă este situat la aproximativ 50 de metri de prima, dar apoi a fost prea mult, a trebuit să vină înapoi.

Park Dragon (Chistovodnoe)

Revenind la mașinile, compania noastra a mutat în direcția Chistovodnogo pentru a găsi loc de cazare. Acest loc am găsit - a fost un râu mic, pe malurile cărora le sunt situate. Petreceți noaptea în corturi a fost destul de confortabil, dar, după cum se dovedește mai târziu, locul taberei noastre se afla pe migrația de zi cu zi rutier de cirezi de vaci care dimineata, cu ochii amuzați a trecut aproape de corturile noastre.

Snack si colectarea lucruri, sa decis să candideze pentru Chistovodnoe. 50 km la sat, am condus aproximativ o oră. La atingerea pod din Chistovodnom, am observat o mulțime mare de mașini și oameni. Sa constatat că pista a dragonii parc începe chiar înainte de acest pod, iar aparatul poate fi lăsat într-o compensare nu departe de pod, așa că am făcut-o.

Lângă râul Polyanka curgea, a fost necesar pentru a apela cu apă, dar restul a spus că nu ar trebui să fie de băut, pentru că în acest râu fuzionează cu instalațiile de epurare a apelor uzate menajere, dar există un izvor din apropiere. Am decis să nu pierdem timpul și du-te cu ceea ce sa întâmplat cu el. Vremea pentru începutul lunii mai a fost destul de cald, urca primele minute nu a fost ușor.

Multe dintre roci au nume interesante, multe despre aceste locuri scrise de scriitorul local de cablu Stanislaw. El invocă teoria că rocile care formează Dragon Park - urmele civilizațiilor antice, în care eu personal cred este slab.

Unii cred dragoni Park mister al naturii, alții asociază formarea de piatră, cu civilizații extraterestre. În orice caz, Dragon Park - un monoliți unic, care sunt compuse dintr-un omogen și ușor prokvartsovannogo granit. Lungimea mare „dragon“ - aproximativ 800 de metri.

Interesant, aceste pietre neobișnuite sunt situate într-o zonă seismică activă, dar ele nu au nici fisuri.

„România Dimineața“: Povestea Dragon Park

După rătăcind prin creasta stancoasa, aproape că am început să renunțe la ceea ce au văzut. Cu toate acestea, atunci când ne-am urcat la stanca numita Big Dragon, am fost foarte placut surprins. Punctul de vedere de stânci doar impresionante: cu mult mai jos, puteți vedea satul Chistovodnoe, și în fața noastră, încruntându-se cu asprime, a crescut o altă piatră.

Vedere de pe o stâncă Grand Dragon

cu fundul băii. Chistovodnoe

În acest moment, am fost umplut cu un sentiment de libertate fără margini și liniște sufletească. Plenty nasidevshis partea de sus, sa decis să meargă în jos. Turiștii ne-am întâlnit acolo, a fost sfătuit să se întoarcă pe aceeași cale prin care am venit, dar am vrut să mergem pe calea merge brusc în jos pe o stâncă Grand Dragon. Traseul a fost presărat cu locuri de frunze uscate, dar în general destul de bine.

Traseul ne-a condus la Balnear, la câteva minute la partea de sus a râului a fost renumitul izvor de radon în care oamenii tratează boli ale articulațiilor și pielii, și nu am putut merge acolo, nu. Pe drumul spre sursa noastră a fost văzută de piatră, cu traseul de tip jgheab unui om imens, care și modul în care aceasta piesa este făcută rămâne un mister

primăvară Radon a fost destul de cald, mai ales în comparație cu râul învecinat, mirosul și gustul de apă simplă este un pic obmyvshis compania noastra sa mutat la o compensare cu mașini