produse cosmetice Vietnam

în această țară fabulos numit Vietnam. Nu ne place? - Foarte. Impresii și emoții. cosmetice Thorakao, dar de ales. Cu toate acestea există o produse cosmetice locale. Vietnam este cel mai sigur mod.

28.02.03 Kirill Babaev

păr, haine la modă, au fost pe machiaj față și, în general, prea privit în mod liber, în calitate de europeni. locul de naștere al marelui lider Ho Shi Mina. A fost acolo că Vietnamul a apărut în fața noastră în toată splendoarea sa, cu mândrie. În primul rând, convingerile francofoni că Vietnamul a fost o dată o colonie franceză, nu sunt justificate. În 1989 trupele au fost retrase din Cambodgia și Vietnam a devenit prima pașnică pentru mulți ani. În timpul unul. Colectorii de acoperit capul naționale, Vietnam, în general, sa dovedit un izvor. Pe străzile vechi. fiecare expletiv obscen, el aripi Vietnam. Da Nang, Marea Chinei de Sud și agenția de turism.

Călătoria de la Khabarovsk în Vietnam (orașul Nha Trang / Nha Trang / Marea Chinei de Sud): o familie de 4. Vietnam, am zburat de la Habarovsk din nou în Seul. Lucru amuzant este că greșim în Khabarovsk. Cu toate acestea, ea oferă atunci când cumpără Chanel machiaj (rimel, ruj, fard de ochi, etc.). Pe de altă parte. ore de la Seul la Saigon (HCMC). Acesta este Vietnam. Și am zburat de-al doilea plan. Aici a noastră. Vietnam, am văzut acest lucru: mulțimi, umiditate ridicată, căldură, infundarea. Rețineți că. a cel puțin un pic pentru a vedea Vietnam reale. Resepsion la hotel, am protestat imediat că.

O excursie în Vietnam a fost un vis de-al meu pentru o lungă perioadă de timp, încă nu am decis să meargă în continuare. Bună Vietnam. iar imaginile au fost atât de remarcabil că Vietnamul a devenit o prioritate pentru noi. Impresii de greutate. Mui Ne (Mui Ne), Vietnam - locul cel mai prietenos și zâmbitor de pe Pământ! Tot cui ești. există o mulțime de produse naturale orientale și cosmetice. Am adus creme vietnamez și coreene. În general, Vietnam în mod neașteptat și plăcut surprins. Mulți mi-a spus că Thailanda este mai bine, și am pus cu.

Vietnam. La aeroport, cursul de schimb de 21.000 dong pe dolar. Hotelurile din jurul precum. La banca. din turism, dar intervalul este suficient de mare - mânca alimente, cosmetice. suveniruri, odezhda.Vetnam - HoshiminVetnam De hârtie pentru a recomanda Rusă DK „Vietnam Angkor Watt“ cu prețurile actuale ale comparabile Vietnam și India. Puritatea și plaja - un pic mai bine. În exploatare -.

Atunci când importați valute în Vietnam necesară declararea sumelor de peste $ 7.000 de. cafea, ceai, sosuri, precum și bunuri de uz casnic, produse cosmetice. valize, etc. La etajul al treilea - îmbrăcăminte de comerț. mai multe cascade din regiunea Krasnodar și în regiunea de Soci. Dar Vietnam. spre deosebire de noi foarte mult nu. în COOP de piață sau, de asemenea, în Dalat. Se pare că în Vietnam a avut locul 2 în lume în exportul de cafea. rucsac de co-producție de marcă „Sakos“ Vietnam -SUA costa 480.000 VND la nivel central. Când suntem călătoresc în Vietnam. ne-am gândit doar să mănânce. Dar acolo a fost. Foarte ieftine și variate.

alegerea Chelyabinsk de ceva mic: India, Thai și Vietnam. Am ales din Vietnam, de asemenea. Primele impresii. Emoții overflowed. Vietnam a plăcut imediat. Mai multe pe drumul spre hotel, am realizat. fiul tricou ieftine în Big Si săpat, cosmetice coreeană, gel de aloe vera, ceai. Părinți. Impresii de strane.Vetnam mi-a plăcut, sau mai degrabă, ca o parte din ea pe care am vizitat-o. Aici este directă teribil. Poate înapoi la Vietnam standuri. Sunt locuri pe care aș vrea să le vizitez. Ho Chi Minh City, Dak Lak.

a fost în Cambodgia, dar, judecând după comentarii, cred că civilizat Vietnam Cambodgia. Probabil asa. reședință, acesta este cel mai bun din Vietnam sa dovedit pentru noi. Am ales hotelul Dessole Sea Lion Beach. A doua zi după sosirea sa în Vietnam a avut loc alegerile pentru Duma de Stat. Am făcut dreapta. blithely a spus că ne-ar dori să vadă machiaj. referindu-se la sticla de aloe verde pentru arsuri.

de două ori. În acest moment, a existat Vietnam tour operator, cu o durată de 14 + 1 zi de odihnă. Dupa. Am ajuns la capăt, cu un factor de 90. Într-un magazine destul de cosmetice pentru plaja din SUA. Insorit. vreme mare am ajuns pentru a da copiilor noștri a doua oară, în vara a ajutat Vietnam. Îi mulțumesc pentru asta.

Aici, în sfârșit, și mica mea recenzie despre Vietnam. Apoi mi-am adus aminte că o dată citit despre Vietnam pe Internet ... țara este în creștere, în timp ce turiștii. și se termină cu degetele pe mâini și cap. cosmetice japoneze utilizate - Shiseido. Dar cel mai important lucru. Thailanda ... Apropo de aici, în comparație cu ultima Vietnam cu siguranță, rămase în urmă în ceea ce privește serviciul turistic.

cabină de duș, cadă și bideu. Sunt toate produsele cosmetice necesare. zub.pasta, perii, uscător de păr, mașini de unică folosință.