Prizonierul spaniol (continuare) - comentarii, 100 de călătorie rutier

Lloret de Mar - Sea

În prima seară ne-am dus la plajă. Frumusețe! I, care a petrecut cea mai mare parte vara copilăriei mele în Marea Neagră, Marea Mediterană ceva vag amintit ... deși, desigur, este diferit. Balsam pe răni umane de la Marea Baltică: marea poate zanyrnut aproape de țărm (în propria noastră Golful Riga trebuie să rătăcească mai întâi la aproximativ 5 minute în apă, și apoi același număr de ori înainte de udaststya ajunge la locurile unde este deja posibil să navigheze fără a piatră ponce membrelor pe partea de jos). În prima sa înot, am fost lovit de transparența apei: ai putea vedea turme de pește de navigatie, de câteva ori a văzut meduze, și o dată chiar unele creaturi marine mai mari. Unii unchiul greu de scufundat într-o mască - mă întreb ce a văzut? Cu toate acestea, apa pura de pe coasta nu se întâmplă întotdeauna; atât de clar ca prima zi am făcut, din păcate, nu am văzut mai mult ... De obicei de la ore dimineata la 2 zile nu e nimic, și apoi la spălările plaja toate gunoi, care este „elegant“ turiști aruncate în mare, în care ei înșiși, atunci și o baie.

Chiar și afișări? Apa teribil sărat! Primele două zile, intepati buzelor și ochilor; A trebuit să fug după fiecare baie în duș. Soul instalat la fiecare 100 de metri de-a lungul plajei, foarte convenabil! cântec unic fiecare intrare și de ieșire de la mare ... Surf este destul de puternic, așa că se așteaptă un val și care vin și pleacă împreună cu ea, sau la mare vă va fi cu siguranță „picătură“ și, în plus față de opiniile publice răuvoitoare pe flip-flops în surf, puteți dracu 'costum de baie plin cu pietriș ...

Nisip. După ce a fost pe 4 mări, am fost convins că el a fost întotdeauna diferit. Noi în Jurmala - UI-elenky, cum ar fi grișul, și luminoase, aderă bine la piele - spălați ar trebui să fie lung și cu atenție. Pe Marea Adriatică - mai mare și grosieră, tot felul de scoici. La negru - aproximativ la fel, dar cu o predominanță de piatră, multe plaje sunt alcătuite în întregime din pietre care devin foarte fierbinte în soare și arde picioarele și că (mici plate „clatite“) atât de distractiv să sară în apă. Pietricelele Costa Brava mari și rotunde - un exfoliant mare, pur și simplu nu este utilizat pentru a se implica în mersul pe jos în nisip nu este necesară. Suntem obișnuiți cu plimbări lungi de-a lungul mării la domiciliu, în dimineața după sosirea curaj sa dus la plajă, în direcția „Nevestele Fisherman» (Do # 241; un Marinera), fără a ține seama de consecințele - picioarele astfel «promassirovat» înapoi ne-am dus pe trotuar. Destul este destul!

Prizonierul spaniol (continuare) - comentarii, 100 de călătorie rutier

Despre soția pescarului. Aceasta statuie este, se pare, în fiecare oraș de pe coasta. femeie de bronz într-o rochie, aripi în vânt, pe un deal / stâncă / stâncă (subliniere), și colegii în depărtare fără margini, punând o mână ca vizor, frunte. Această mătușă - un simbol al iubirii și fidelitate - așteaptă soțul pescar de la înot. figura foarte colorat! Nostru „Dona“ a stat pe vârful unui deal deasupra mării, și vom plăti tribut pentru ei, apoi a mers pentru o plimbare sub palmieri, care (spre bucuria mea macabru) în Lloret erau multe și foarte diferite. În general, flora din Catalonia - Costa Brava și, în special, - este admirabil, mai ales în așa cum am (pentru comparație: în Letonia, există 38 de specii de arbori, în timp ce în Spania, lor de patru ani și jumătate de mii!). După cum se spune, simt diferența ...

Barcelona - Antonio și Christopher

În Barcelona, ​​ne-am dus într-o duminică, astfel că, în plus față de faimoasa „imobiliare“ a orașului, se bucură de mai multe și „mobile“ - cântând fântâni care canta numai pe duminica după-amiaza. Barcelona a inspirat și inspiră multe, și mulți consideră că este cel mai bun oraș din Spania. Mă voi abține de la comparatii - fiecare oras este unic și este bun în felul său - dar pentru mine rămâne încă la Madrid «numărul unu», la Barcelona, ​​dacă te uiți în mod obiectiv, poate mai frumos ...

Inspecția capitala catalană, am început cu un autobuz care ne-a rostogolit pe marginile - am văzut, și Stadionul Olimpic, și se pregătește să deschidă „degetul lui Hristos“ (moderniste mare creștere clădire, care seamănă cu un con de brad ... deși majoritatea martorilor l vyzyvet destul de alte asociații ...) Ruperea în cele din urmă catacombe și înapoiată civilizației, am condus în oraș în sine. Conform ghidului, toate străzile din Barcelona se intersectează în unghi drept, și sunt numite „paralele“ și „meridianele“. Ceea ce ei au acolo cu nimic trecut, din păcate, nu am avut timp să dau seama, pentru că întregul tur a avut loc, condus de un ghid, timp liber nu a fost, pentru că am puțină îndrumare în acest oraș minunat. Din nou - un motiv pentru a merge înapoi și prinde-te!

Mulți se plâng că este dificil de a fotografia Catedralei. Da, am avut, de asemenea, să muncească din greu, și chiar să renunțe la ideea de a capta fețele lor pe fundal, dar în cele din urmă, un cuplu de fotografii decente ale Catedralei am făcut - din parc din contra, dacă nu mă înșel. Principala dificultate - pentru a acoperi întreaga catedrală: este imens și în afară de mare și toate - până la ultimele turnuri - decorate artistic. Am citit undeva că, atunci când Gaudi a fost întrebat de ce decorează Catedrala la acea altitudine - care-l va vedea? - arhitectul a spus: „Angels“ ... Răspunsul Frumos, nu-i așa?

După o oprire fotografie la Sagrada Familia am fost duși la Ramblas. Landed aproape la poalele statuii Hristofora Kolumba. Pe o coloană de mare prevysokoy celebru italian privit din punctul de vedere dat la mare. Nu este nici un secret faptul că un genoveză întreprinzător, sponsorii nu se vor găsi în propria sa țară, a plecat într-o croazieră pe banii coroanei spaniole. Adevărat, faima la nivel mondial și bogăția nespusă, el a adus, de asemenea, din Spania, mai degrabă decât Genova său natal și Portugalia, pe care, de asemenea, el a încercat fără succes să „de spin“ (nu va fi lacom pentru un alt timp). Și a fost în portul de la Barcelona a intrat Caravel Cristoforo Colombo, sau spaniolii la numit în felul său, Crist # 243; BAL Col # 243; n, asigurând astfel titlul pentru Spania cea mai mare putere navală și Regina a terenurilor chuzhedalnih. Bravo!

Tossa - paradis pirat

A doua zi a fost programată tur în Tossa de Mar - un alt oraș stațiune de pe Costa Brava. Orasul este renumit pentru cetatea sa medievala, care se zvoneste ca ar fi într-o anumită perioadă de timp, chiar și-au găsit refugiu pirați mediteraneene. standuri Cetatea, din nou, pe un deal deasupra mării, orașul vechi este situat pe pantele și în partea de jos (locația strategică!) - o relativ modernă (relativ, deoarece unele clădiri sunt construite în secolul acest fel XVIII).

Cetatea și zona înconjurătoare este foarte pitoresc - un sens al Evului Mediu - ziduri antice, străzi înguste, decorarea tipice de case, etc. Culoarea adaugă un tun vechi montat pe meterezele. Pentru a seta îi lipsește chiar și unele cu un singur picior Dzhona Silvera (Piaștrii! Piaștri!), Ei bine, sau, cel mai rău caz, Dzhonni Deppa sau Orlando Bloom în costume pirat ...

Mergând în jos în oraș, am proshvyrnulsya pe străzi, spunându-mi că raza de acțiune și prețurile sunt aproape la fel ca în Lloret. Apropo, în comparație cu plaja din Lloret este de două ori mai mare, dar mult mai scurt, iar „reținere“ între dealuri făcând clima este uscată și fierbinte. Înțeleg că Tossa aparține mai multor site-uri „de elită“, cel puțin judecând după numărul de iahturi și bărci ancorate în golf. Hmm ... După ce stă pe banca de rezerve și la revedere anchetate la toate această frumusețe, am navigat înapoi acasă - în Lloret nostru democratic.

Trebuie să spun că, în Tossa am navigat pe o barcă cu un (de tip „amfibiu“) fund transparent, un bilet pentru care costă puțin mai scump decât o barcă obișnuită. Și ne-am petrecut în zadar! Prin acest fund plin de noroi mai transparent, se poate vedea unele „peisaje“ neclare subacvatice și un cuplu de heringi, care sunt prea arogant și grăsime pentru a obține speriat și „scape“, la fel ca toți ceilalți. În general, jocul nu este în valoare de probleme ... Dar, de pe puntea bărcii convenționale deschisă TA-Ce tipuri, care au timp doar pentru a face fotografii!

Lloret de Mar - o plimbare și cumpărături

Deși am ajuns la Lloret de a face plajă, înota și se culcă pe nisip, nu se poate face în jurul valorii de ceas. În primul rând, sănătatea neprofitabilă, și puțin enervant. Pe plajă, am intrat în dimineața la ora 9, și înoată până la 12-13 ore, apoi siesta, și un alt „set“ la orele de plajă, după 15. Trebuie să spun, catalanii înșiși și turiști, indiferenți față de sănătatea și frumusețea ei bine făcut, și numai țările ei incolore scandinavi, germani și români din diferite pune pe mal toată ziua, prăjirea în soare și stând la ultraviolete. Unii, cu toate acestea, a așteptat afară căldura amiezii sub umbrele: ei, cum ar fi așternut, pot fi închiriate chiar acolo pe plaja (umbrela + covor, a pus 5 euro). Mama noastră a fost o „pânză“ pentru două, astfel încât unul dintre primele noastre achiziții din Lloret a devenit un prosop de plajă mare (este aceeași litiera), cu o hartă colorată din Catalonia pe ea. prosopul meu doar sa bucurat de un imens succes cu turiști de fiecare dată, revenind după baie, am descoperit despre el un cuplu de oameni cu un interes pentru a studia harta. O vedere amuzant!

Fructe. Sunt de acord, rușine să meargă la cea mai țară de sud în sezonul și nu încercați fructele locale. Așa că am fost rănit, așa că am încercat, a încercat și a încercat. Așa cum am spus, îmi place smochine (smochine), dar acest fruct în țările noastre nordice rareori ajunge - este prea delicată. Dar, în Spania un ban de o duzină - și verde, și violet, și unele dungi. struguri delicioase, piersici ... Din mai exotice, am gustat fructul care arata ca un cartof mic, galben-maro (nu poate aminti numele). Pielea este necomestibile, atunci când se taie, carnea gelatinos interior este de culoare roz, cu consistență cu boabe. Dacă cineva știe cum acest fruct este numit, vă rugăm să nu luați probleme ... Deci, cu același fruct am venit confuzie. Alegerea din nou fructe în magazin, am observat o cutie cu acest „cartof“ - acesta a purtat un semn „Nu atinge.“ Pe bună dreptate judecând că proprietarul se teme pur și simplu că cumpărătorii nu sunt rasfatati de fructe dulci, noi, fără a se gândi de două ori, a fugit condeiul agil într-o cutie și alege un cuplu de specimenele mai mature. Care este sensul profund al semnelor, ne-am dat seama în curând că palmele și degetele noastre itched și itched. Se pare că pielea din fructul este acoperit cu cea mai mică ace (cum ar fi anumite specii de cactus) și o dată care urmează să fie atinse, ace sape bine în piele ... Trage-i este imposibil - prea mic, astfel încât până seara ne-am dus literalmente „frecându-și mâinile “. Și pentru mine, am înțeles că, se pare, nu toate semnele de interzicere sunt menite să submineze libertățile mele civile.

Produse. Într-o zi, grupul nostru au fost aduse în „Bodega“ degustare. De fapt, a fost doar un supermarket specializat în vânzarea de vinuri și alte băuturi alcoolice și gustări la acestea. Ceva mi se părea că prețurile nu sunt cele mai „junk“, dar apoi ghidul nostru trebuie cumva să ... mi se pare că toți turiștii trage în locuri ca acesta, așa că voi spune un pic mai mult. Vin, pentru gustul meu, asa-asa: toate in intregime dulce, inclusiv „Malvasia“ și „Madeira“, dar gustări sunt foarte chiar, mai multe tipuri de cârnați afumați, plus celebrul spaniol „jamon“ (care bandmates noastre au fost separate timp de câteva secunde, nici măcar toate gestionate încercați). Printre alte magazin gustare oferă cea mai mare parte conserve (masline, anghinare, sparanghel, etc), și chiar brânză (foarte bine!). Mama mea și cu mine, gustat repede un cuplu de vinuri și asigurându-vă că acestea nu sunt în gustul nostru, a mers orbecăi pe rafturi. Alegerea unei spectaculoase prețuri, diferite. Am luat o sticlă de vinuri locale catalane, brânzeturi, o bucată de tip pâine albă de acasă, ambalare cârnați afumați (18 euro 5 „bete“ de diferite tipuri, inclusiv „butifarru“ (cârnați de porc catalană) și „fuet“). Toate produsele cumpărate au fost pur și simplu minunat și mâncat „un mare succes“, în special cele mai delicioase pâine (nu avem nici o astfel, am fost în căutarea) și o rolă cârnați în rozmarin. Apropo, aceste cârnați sunt depozitate în condiții perfecte, simțiți-vă liber pentru a lua acasă, mai ales dacă sunteți de zbor un avion.

Așa că ne-am dus în Spania - o țară de Cervantes, luptele cu tauri, flamenco, paella si multe alte lucruri. Pentru a părăsi, desigur, nu am vrut, dar am distra în continuare speranța de a merge înapoi și, poate, mai mult decât o dată. În general, așa cum este scris pe brațele Spaniei, «plus ultra», care poate fi tradus ca „un pas mai departe“.