Prinderea biban pe zbor în timpul iernii, vara, toamna si primavara

sentimente calde pentru acest pește ma ținut de o copilărie îndepărtată. Nu-mi amintesc câți ani am fost atunci de ani, dar acum se vedea în mod clar o pereche de pește cu dungi în partea de jos a Grand Canal. Am fost imediat lovit cu frumusețea lor colorat cu dungi de măsline, scoate în evidență aceste pește fabulos printre toate celelalte prins în acea zi locuitorii râurilor. Din moment ce am devenit pentru prima dată cunoștință cu bas dungi.

Pentru practicile lor de pescuit am pescuit excesiv de multe unelte de bas diferite. Mai întâi a fost tija float copil când a devenit mai în vârstă - filare, iar acum - doar flyfishing. Ridicarea o tijă zbura-pescuit, eu, la fel ca mulți începători nahlystoviki căutat în primul rând pentru a ajunge la râurile din nordul necunoscut pentru mine lipan și păstrăv și într-un fel pe nedrept uitat de locuitorii din corpurile noastre de apă suburbane, inclusiv pe stinghie.

Apoi, experiența de pescuit zbura în banda de mijloc a fost redus, informații cu privire la pescuitul de pește de nord găsi mai ușor. A apărut accidental. O dată, într-una din excursiile Karelian am fost în condiții dezgustătoare. Primăvara a fost amânată, deși calendarul arată începutul verii, iar apa era deja cald, dar nivelul său a fost destul de ridicat. Oricine știe cum curge râul prin pădure, voi înțelege. pește nobil nu se grăbește să intre în râu.

Pentru câteva zile întregi companiei noastre destul de obosit pentru clătirea cablurile speevye în fluxul de primăvară, iar unele chiar au vorbit de schimbare loc și noroc azi rău. Mărturisesc, și nu am fost în starea de spirit. excursie de primăvară la nord de multe ori „plăcere“ rezultatul său nulovym, dar există, de asemenea, apa a fost „norocos“. Într-o dimineață, m-am dus la bancă, dar în loc de obicei tija cu două mâini a luat 5 clasă, și somon zbura pestriță schimbat puțin nimfă de măsline.

Râul a fost furios fluxul de primăvară târziu, lăsând nici o șansă de pescuit vzabrodku. Și totuși, de loc cu un mic „linia de întoarcere“, am mers cu atenție în apă. Unele turnare de testare, iar primul ryboshka mici, de odihnă și solzi de argint spumante era în mâinile mele. Era un gândac mic. Pe lângă o nimfă destul de decente Dace prins. Pește, evident, înghesuit până la mal, departe de puternic jetul de apa barbotare, si ca, ocazional, am trecut de la un picior la altul, ridicându-se la picioarele mele blur chiar mai atras de ea.

La următoarea navigație acoperi pe cineva foarte brusc tras-o, iar în același moment tufișurile, tăierea filmului de apă, și sa dus la mal. pește weighty și foarte rezistente nu vor să renunțe, dar după câteva minute de rezistență disperată a apărut încă pe suprafață în toată splendoarea sa. corpul lui Olive cu un preaplin galben-auriu și aripioare purpurii, contrast cu fundalul de dungi negre distincte - a fost un biban, pe care nu l-am văzut.

Cum de a alege activator muscatura dreapta

Prinderea biban pe zbor în timpul iernii, vara, toamna si primavara
Cum de a alege dispozitivul de acționare dreapta și de a îmbunătăți într-adevăr dvs. de captură - spune chiar acum.

Înainte de a elibera acest frumos, am ceva timp admirand hotul râu ace pieptene maiestuoasă Spread dorsale fin. La un moment în libertate, care a câștigat biban coada fluturat la revedere de la mine insuportabil vrut să re-testa rezistența râului și prădătorul poklovku. Aruncat despre în același loc, am încercat să repet tot ce a făcut în postarea anterioară, dar excitare nu este cel mai bun asistent din pescuit, așa că nu a fost imediat în măsură să repete totul exact la un ceai.

Fly cocoța înoată din nou pe aceeași cale, și, în cele din urmă, undiță îndoit la mâner. Al doilea bas a fost ușor mai puțin, și eu sunt mulțumit pășit pe uscat. Am dat seama că căutarea de somon nobil din caracterul său inflexibilă, tenacitatea și puterea nu este epuizată de farmecul de pescuit zbura.

Există ceva frumos în poklovke okunovoy, și cel mai important - a devenit clar faptul că bas poate și trebuie să se concentreze pe zbura de pescuit pentru a prinde o muscă. După cum sa dovedit, biban este foarte promițătoare și facilitatea de toate anotimpurile este zbura de pescuit. L-am prins, și în dezgheț iarna și zilele de toamnă rece și de vară.

Prinderea biban pe un arc muscă

În această perioadă, bas, miceliu, împărțite în perechi și preferă Hunt nestaynuyu. Despre el acționează ca toată vara până când apa de răcire; În orice caz, rareori în primăvara și vara reușește să prindă cu un singur loc pentru mai mult de două sau trei pești. O singură dată am primit o turmă în stinghii de primăvară în mijlocul de depunere a icrelor. Fish a luat cu nerăbdare pe zbor fiecare postare, și a scos din masculilor de apă de lapte expirat. Prinde și eliberează un biban câteva, am lăsat pachetul de depunere a icrelor singur.

Primăvara este, de obicei, un timp de ape mari, așa că este aproape întotdeauna utilizat în cablurile și tufișurile grele scufundarea și zboară foarte grele, de multe ori încărcate două rotații de sârmă de plumb și cap de tungsten. În funcție de iaz produse alimentare pot varia, dar primăvara stinghii întotdeauna fericit să mănânce larve de stoneflies, libelule, viermi, lipitori, și de cartofi prăjiți de curs.

Prinderea biban pe zbor în timpul iernii, vara, toamna si primavara

Dacă există o dorință de a prinde biban de primăvară înainte de a lega o muscă, aveți nevoie pentru a explora proprietățile acestui rezervor de alimentare. primăvară meu preferat - Montana Nimfa, piatra mare Fly nimfă. Lui favorit „Montana“ Am actualizat un an după pescuit de mai sus, legându-l la conducta de cupru două jumătate de inch.

Dacă este necesar, poate fi adăugată o minge de metal între ele. Din tradițional „Montana,“ materiale au avut un pic departe. Așa că organismul nu a funcționat prea voluminos, ea tricot din antronă dabbinga fin din fibre. De la a face acest lucru și torace zboară, și toate celelalte elemente rămân neschimbate. Se pare de lucru foarte greu și rău la nimfă mare de apă.

Prinderea bas zbura de pescuit în timpul verii

Timpul am avut un pic, așa că practic petrecut pe river, încercând să prindă orice pește-l populează. Apoi am luat un mare interes în pescuitul Cehă, și am fost curios să văd cum funcționează această metodă nu numai în apele de mică adâncime, dar și în alte contexte.

Și pentru că apa râului a fost prea mare pentru această metodă de pescuit, a fost necesar pentru a lega trei nimfe, în scopul de a obține maximum de penetrare rapidă scule. Acest lucru nu este cel mai bun mod de a afectat instalația electrică. cârlig suplimentară a crescut tendința de a fixa toate dependent, așa că a trebuit să găsească o cale de ieșire. Și a găsit.

Eu iau întotdeauna o mașină de pescuit și o cantitate mică de materiale pentru zbura tying pentru a ajuta, atunci când mâna nu este muștele necesar, de asemenea, au ceva de făcut în seara. În seara aceea, zbura legat, probabil, mai ales nu iasă în evidență de la un număr de alții ca ei.

Nimfa și larvă este un pic ca mayflies, stoneflies, și, în același timp, iar silueta si culorile, ea ar putea fi folosit cu ușurință ca o imitație a larvelor de libelule. Pe zbor, cu excepția pentru somon și știucă am prins pe toți locuitorii râului, și cel mai important - Snappers sale apreciate.

Rapid nimfă de cabluri punctată condus literalmente biban nebun, iar din poklovki apar deseori în picioare, am văzut în mod repetat, în mod clar ca a urmat pentru aluniță doar două sau trei bas. In ultimul moment, unul dintre ei a trecut nervii, iar el a atacat momeala.

Vara - sezonul de activitate a crescut de pește, și, uneori, devine un martor involuntar o serie de lucruri aparent incredibile. Odată ajuns în timp am ajuns acasă de la pescuit pe un flux de pădure. plantelor mici în creștere în apropierea copacilor de apă a plecat departe de râu. A trebuit să merg în jurul valorii de pârâu pe un drum de pădure îngustă pentru a ajunge la drumul principal.

Prinderea biban pe zbor în timpul iernii, vara, toamna si primavara

Ramura de mesteacăn, care a crescut aproape în apă, agățat, a creat o mică insulă din umbra de suprafață ca oglinda, care a apărut acum și apoi pe următoarele hrana peștilor. Am decis sa ma uit la pește, fără să se aștepte, cu toate acestea, a se vedea ceva neobișnuit. Imaginează-ți surpriza mea, atunci când în loc de sumbră sau golavlikov a văzut o turmă biban, în picioare pe țărm și la limita de umbra copacului. Stinghii așteaptă în mod clar ceva din cer, sau mai degrabă, din copac, ca fiecare pește stătea nemișcat, cu capul sus.

Ne pare rău, nu am putut vedea că le trimite un copac, ca o turmă ma observat înainte am abordat. Pentru mine, ziua în care am făcut descoperirea că stinghiile nu au nici o problemă de a diversifica dieta cu insecte, ceea ce înseamnă că, în anumite condiții, este posibil să încerce să-i prindă cu o suprafață pe o muscă uscată. După ceva timp, am primit confirmarea unuia dintre prietenii mei atunci când am prins un biban pe o muscă uscată.

Toamna flyfishing

Toamna - timp pentru a prinde pe unitate. Migrarea de pește la apa de răcire nu este cel mai bun efect asupra zbura de pescuit ca peștele începe să meargă în apă adâncă, și prinde un zbura de pescuit la o adâncime de nu atât de ușor, fără anumite abilități. În astfel de circumstanțe, fie necesită scufundarea corduri și subetaje, sau trebuie să caute pentru corpurile de apă în cazul în care adâncimea permite de a captura zbura fără echipamente de ponderare extremă.

Prinderea biban pe zbor în timpul iernii, vara, toamna si primavara

Toamna Perch - prădător gregare. Într-o zi am sa întâmplat să prind alunecarea în jos în timpul Grayling face un pas greșit pe o turmă de bas decente. Mărturisesc plăcerea am primit de la acel pescuit considerabil. Cu toate acestea, nada nu este servit deasupra unității, dar ușor modernizate de aur Cap.

Am avut noroc cu unitatea cu o altă ocazie. O dată, în toamna târziu am testat noua tija de pe un mic râu. Când a decis să verifice activitatea sa cu cablul de scufundare, legat pe o bucată normală a liniei de pescuit în locul primei disponibile lăstăriș sub braț acoperi Booby nimfă. Nu am fost de gând să-l prind, avem nevoie de momeala a fost de a obține o aderență mai bună pe apă.

În picioare pe plaja de nisip, metodic, cu o forță diferită a aruncat împotriva curentului, pentru că numai în această direcție ar putea fi de a realiza o distribuție completă. Faceți o aruncare la 90 ° la mal pentru un timp distras. Cord suflat peste si a fost tras în jos.

Temându-se de cârlig, am început să aleagă cordonul și, spre surprinderea lui, a scos din apa bibanul de dimensiuni de palmier. Era clar că nu era sub apă, și apoi, fără a acorda atenție calității aruncarea unei noi undiță, am început metodic să pescuiască în locul unde a fost prins biban. Și în curând compania „cu dungi“ în captură a crescut.

În toamna anului este de multe ori o altă problemă nu este cu adâncimea apei și claritatea. Apa în cele mai multe râuri de câmpie după ploi abundente au început să se întoarcă tulbure. Și dacă nahlystoviku vara nu este foarte interferează, pentru că puteți prinde cu succes pește activ cal, apoi căderea turbidității apei poate perturba planurile sale.

Chiar și cu o ușoară turbiditate a apei atunci când vizibilitatea este menținută până la 1 m, cel mai de echitatie pește merge la gropi și să nu mai răspundă pentru a acoperi. În astfel de cazuri, uneori ajută muhoblosny, care pot fi găsite în cataloagele de multe companii implicate în producția de momeli.

Prinderea biban pe zbor în timpul iernii, vara, toamna si primavara

Eu nu sunt un fan al acestor momeli au în ele ceva nu destul de acoperi. Dar, în anumite condiții, ele pot ajuta. După cum sa dovedit, bibanul este un mare fan al ei. Orice muhoblesna făcută, de obicei, pe același principiu - un spinner fără podgruzki.

Cârligul are o momeală în jos de decorare de mai sus, care este tors petale. Întreaga structură este de obicei mic, nu mai mult de 5 cm în dimensiune; nu din apa tot cablul, este aproape imposibil să se arunce. Muhoblesna creează o aderență foarte puternică la apa din care pur și simplu imposibil de a trage turnarea momeală cu o lungime decentă. În consecință, utilizarea uneltelor de clasa muhoblosen lumina poate fi nici o îndoială.

Muhoblesny singur construct, nu are toate dezavantajele de mai sus, am sugerat vechiul meu prieten, nahlystovik cu o mare experiență de pescuit, Alexander Belyaev. Muhoblesna este proiectat pe principiul Tail-spinner. Pentru a cârlig pe care ulterior acoperi se potrivesc, fixat inițial cu o ușoară tăiere cu material de flanșă montat pe ea o elice mică. Această momeală este perfect combinat cu clasa de lumină aborda, practic, vele în timpul turnării și mult mai ușor de îndepărtat din apă.

Prinderea biban pe zbor în timpul iernii, vara, toamna si primavara

muștele pe timpul iernii Catching biban

Despre zbura de pescuit în timpul iernii, am vorbit mai devreme. Nu pot adăuga doar că bas nu este ultimul din lista de pește de iarnă, care poate fi prins pe zbor. Dintre toate năluci funcționează cel mai bine fanioane, cu dimensiunea de care nu poate fi timid. În timpul iernii, zonele deschise ale bibanul râului capturate în timpul zilei și pe timp de noapte.

stinghii pe timp de zi se acumulează adesea sub bancurile de nisip și preferă pronunțat neregularități de fund. Evident, acestea sunt atrase efectivele de minori care preferă doar zona de coastă. Dar, în cazul în care adâncimea este mică, foarte aproape de stinghiile nu sunt adecvate, preferând să stea la un debit mic și aproape fruntea mal.

Noaptea, stinghii sunt mult mai curajoase, iar dacă nu face un zgomot, puteți obține aproape poklovku aproape de marginea apei. Acest lucru poate fi explicat prin faptul că noaptea nu se prăjește doar în apă puțin adâncă, dar, de asemenea, mai periculoase pentru cei mai mulți prădători biban - biban si stiuca - vizita, de asemenea, zona de coastă.

Prinderea biban pe zbor în timpul iernii, vara, toamna si primavara

Prinderea de pescuit sebastă zbura este mai interesant pentru motivul că necesită meticulos asambla unelte și puzzle peste alegerea clasa tijei. Okun mai ușor de prins în largul coastei; Prin urmare, distribuția de 15-20 m este suficient.

Vyvazhivanie prins biban rareori se termină folosind doar bobina, și, prin urmare, poate fi la fel de mult posibil pentru a experimenta plăcerea de a procesului de vyvazhivaniya, ca să spunem așa, „mâinile goale“, iar aceasta este una dintre partea cea mai emoțională a zbura de pescuit.