Pescuitul pe Khoper ca un loc preferat

Și iată-ne în același loc, înainte de a intra în pădure. După aproape o lună, pădurea sa schimbat foarte mult - totul a fost galben și frunzele au un opal mult.

Piesa a fost o pădure de compensare, care a fost o dată pescarii au făcut. Pe pista de mers proeminente drept buturugi, părinții ultima dată AT-ke a fost un pic de asigurare pentru a apela la, bine, după off-road pista este destul de adânc. De data aceasta am fost pe Mudah și era totul pe tambur, pe lângă murdăria deja frunziș podvyala și abundent se toarnă toate ca sa transformat promovarea uscat. Doar de câteva ori, când m-am târât într-un șanț, a simțit că sub frunze este destul de alunecos.

Nyvka în același loc unde a fost bazat înainte.

Punerea Nyvka pe locul obișnuit pe descărcate rapid (lucrurile bune despre această dată la fiecare 3 a fost mai puțin), pompat barca, masa de pus, sorbit o bere pentru vin, sfotkalis și inotat la zhivtsevye pune pentru știucă și din nou să pătrundă în partea de jos și pentru a găsi bordură în partea de jos, care a prins pește alb ultima dată.

stocurile noastre de combustibil pe zi.

Hopper ca întotdeauna incomparabil.

Krasoten atunci ce.

Mai multe pe malul observat că apa a venit după ce ploile recente mai mici de 50 de centimetri. Urmăriți în cazul în care ne-am dus la marginea apei, a fost puternic inundat. Pluteau pe apă, imediat a simțit că fluxul de ori mai puternic decât a fost momentul precedent. zhivtsevye noastre au fost cercuri simple convertit la postavushki. În loc de o sarcină ușoară, platine glisante au fost legate la 70 - 80 de grame, care nu ar trebui să scoate vântul și curentul, dar chiar și cu aceste greutăți, cani puternic târât departe și au început să se rostogolească. Nu am avut nici o alegere, ci pentru a pune cupe în nuferi în apropierea țărmului.
Punerea 5 zhivtsevyh a găsit o bordură. Pe termen lung pentru a găsi că nu a fost necesară, deoarece unele știa deja unde se afla, abia acum ea a fost de 6,5 - 7 metri ca ultima dată, și mai mult de 7 metri. Amplasat pe marginea sticla geamandura-poltorashki cu o cărămidă pe fund, și apoi a revenit la plaja pentru a se pregăti pentru a atrage pește. Ca și în ultimul timp nada este un amestec de grâu prefiert și orz, această terciul adăugat tort friabil și argilă uscată. Amestecul a fost umezit se amestecă ușor cu apă pentru viscozitate, după care acestea noduli nalepili la supraalimenta:

Noduli începe să supraalimenta.

În acea parte a orzului cu grâu, care este apoi ambalată într-un alimentator de jgheab, în ​​loc de tort adăugat cumpărat un plătică momeală parfumat, gândac.
Supraalimenta curb noastră cu bărci la formarea cheagurilor formate cât mai exact posibil, au văzut că unul dintre cercurile răsturnate, a înotat până la el a scos un mic stiuca, o jumătate de kilogram.

Aici este primul pește.

Revenind la mal și lăsați stiuca într-un rezervor de pește, înființat și a început să arunce alimentatoare. Și apoi doar o surpriză - alimentatoare noastre cântărind 90-110 g. care a păstrat perfect în partea de jos ultima dată, acum pur și simplu a strâns în jos peste. A trebuit să adăugați la fiecare jgheab din Georgia pe 50 - 70 g. Chiar și cu o astfel de greutate totală de aproximativ 140 - 150g, înainte de a cădea la jgheabul de jos, ei derivă de metri în aval cu 7 - 8, era necesar să se facă o corecție de fiecare dată această distanță.
aruncat abia dacă alimentatoare, cum ar fi Sanka a fost urmată de prima mușcătură și a fost tras primul deja familiar Ruff-Nosara doar o dimensiune foarte decent pentru acest pește.

Mai întâi de pescuit Ruff-Nosar.

Păcatul nu a fost de a bea ceva mai puternic decât berea pentru primul pește, mai precis 2 pesti - stiuca si Ruff:

River ca un basm, vremea mare.

M-am gândit să încerc prind un pradator dintr-o barcă, dar de rafted lângă noi pescarii (văzut doar 3 bărci), a aflat că prădătorul ia acum aproape complet, după care sa decis să nu pierdeți timp prețios și să continue să se odihnească pe plajă.
Mai târziu, în după-amiaza pentru a nu deveni un gândac ersham majoră adăugat gusterki nu este mare, dar ei au luat nici un activ.
După cum era întuneric, era cina, și au nevoie deja de foame la pescuit de noapte. Cârnați, murături și ouă fierte, care a intrat sub demarorul, nu pot mânca.
Pentru kartofana rapidă curățate și prăjit-l pe foc cu tushnyakom ca ultima dată.

Sanya pregătește cina.

Sub kartofan a continuat să bea vodca noastre de 0,5, care se întindea la fel de mult 12 ore, probabil, periodic, toate pivasom lustruire.

Sub cartofi vodca fierbinte a mers chiar mai bine.

noapte de pescuit nu ne-am adus mult rezultat și așteptările noastre nu au fost îndeplinite. Prins de până la 12 bucăți de 5 nopți le-am făcut palmele nu gusterok mari mai mici și o pereche de un palmier, și alimentatoare apoi rămase sunt încărcate în dimineața și sa dus la culcare ei înșiși.

Ne-am trezit la ora 7 dimineața, verificarea zhivtsevye lor, care nu au fost atinse, am început să verifice dispozitivele de alimentare. Pentru o noapte de pe dispozitivele de alimentare de linie de pescuit a provocat o grămadă de alge și în cazul în care exista sau nu, a simțit numai atunci când au început să-i scoată din apă. 2 alimentatoare așezat pe gusterki nu este mare, pe una decente, 400 de grame la caras, și unul nalimchik mici, care confunda toate lese strânse:

Foarte creditare crap.

Nalimchik a deranjat tot aborda și rândunicii în cârlig burta ei. Este păcat că a fost, dar ar fi eliberat.

Bandajat frânghie încurcată rapidă, din oțel continuă să se prindă în zori dimineața.

Pescuitul pe zori utrenenney.

pescuit Dimineața ne-a adus un cuplu de răspări, plotvits ceva mai mari, nu un cuplu de mare Rotanov (pescuit prins pentru prima dată 2) și 2 bonus sub formă de grame plătică albe pe 400, și o mare, de 500 gr. Roach. Acest Roach nu am mai prins un cuvânt.

Plătică 400 gr.

Roach Trophy la 500g.

Până la ora 10 am început să se adune deoarece înainte de prânz a trebuit să fie acasă. Captura, desigur, sa dovedit nu bogat (uita în grabă să ia o imagine), dar de vacanță dovedit foarte bine. Păcat numai este că această poveste este de peste Khoperskaya chiar de 3 ori mai repede decât ultimul.
Acum ne întoarcem dacă numai în timpul iernii. Vă mulțumim pentru citit raportul meu. Din păcate, limita de fotografii 20 bucăți nu este permis să conțină o mulțime de lucruri interesante aici, și se întind acest raport în 2 părți, sensul nu văd.