pasaj Damnation

În acest episod pentru a fi o mulțime de alungare pe biciclete, așa că pregătiți-vă. Între timp, vom explora cele mai apropiate case, le colecta arme împrăștiate și să încerce să nu cadă pentru vedere inamicului. Mai departe peste pod, urca la casa containerului este scara interioara se ridica prin ea pe acoperiș și de acolo să sară în sus șipci de pironit pe stâncă. Muta deoparte ușa și să sară în sus pe bicicleta, bine, și apoi doar cursa prin munți. La sosire, vom merge în casă și ascunde, foc urât înapoi bandiți. Apoi, n rohodim curte și de a urca pe scari, sari pe fereastră și de a urca pe coarda. Deblochează ușile și o imagine teribil litsezrim de cadavre de alimentație, unele spiriduș josnică. Kill vampir, sari în sus pe perete, în jurul și ocoli saltul la turn, apoi coboară în jos. monștri Cruz în sat (am-le bine zdrobește folosind grenade sub nogiJ), de asemenea, veți găsi „merge“ în clădirea centrală, la parter. După curățarea zonei merge la marginea unei stânci, vorbesc cu prietenii și a trage un semn de fier peste prăpastie, și stai jos la bicicleta, ea sub un baldachin pe fântână pătrat și în continuare overclocking, așa cum ar trebui, și angaja prietenii tăi o briza. Laminate în sat, uita-te pentru cea mai înaltă culme, pentru a primi pe ea, și apoi trece la troliul pe acoperișul casei. Apoi svestes pervazul și sari pe șine, apoi stai în remorcă și innebuni la femei. Ucide lunetist, ei vor fi două (pușcă pot fi găsite în interiorul vărsat), deschide ușa, dar să fie ostorov ozhny și nu fi prins sub focul greu de arme. Aceste arme ar trebui să fie eliminate prin smart - selectați la golul din perete, acesta va fi dreptul de arme, urca pe acoperiș, apoi se ridică pe scări la partea de sus a podului, du-te în jurul valorii de inamic și trage un foc din spatele butoaie de combustibil.

Urca în jos coarda, apoi sări la statuie, l-am trece în jurul valorii de și pentru a îndeplini rezidenții locali. Dupa ce am vorbit se țină de frânghie este coborâtă la container, pentru a lovi cu piciorul inamicul pe partea opusă și se târască în jos coarda. Acum vom intra în cetate, și imediat mulțimea papură asupra noastră, ca să învingem și apoi să mergem în casă și urca pe acoperișul scărilor. Pe acoperiș în căutarea traversele de pe perete, trecem prin ele și de a lua în jos la pământ, apoi sari la capacul de canal și urcă pe cealaltă parte. Umezeste AUT, urca pe totem pe acoperișurile caselor, apucă pentru troliul și reaterizare în infernul, care ar trebui să stingă. Când se va termina pe ultima urcare inamic pe casa langa sensul giratoriu și de a găsi o scară de pe partea. Plimbare pe poduri și suspendat din nou du-te la poshastayte colector în acesta, citiți monștri noi și să vină la exterior, apoi franghia pe nivelul superior al orașului și să stea pe bicicleta. Când ajunge, reptile se împrăștie în bucăți și să sară peste zid, va exista un pasaj deghizat.

Prieteni și dușmani.

Acum suntem într-o luptă cu seful, sau mai degrabă cu arma. Se ridică în sus de-a lungul traseului, ascunzându-se după stâlpi și pietre, și apoi împinge în jos statuia direct pe capul inamicului, după care acesta va fi învins, iar ceea ce a fost întregul punct zadaniyaJ

Coborati pe o frânghie în jos, trecem peste pod, ne ascundem în spatele stâncă și trage dușmani roaming perimetrul casei. Apoi, du-te în clădire, în căutarea acolo si urca pe scara la etaj, apoi vom merge în cabina și trageți maneta, și apoi pentru a coborî podul, găsi și coboară în jos pe scări. Apoi, deschide porțile, sărind peste prapastie, ne-am curățat clădirea, apoi sari pe arma și sub platforma urca până la peșteră. Pășind în lumina ucide inamicul în interiorul casei, du-te în jurul structurii în jurul și stai în mașină. Ieșiți din cărucior, apuca pentru troliul, foc înapoi rău, atunci du-te în interiorul casei, pe scări la etajul al doilea, apoi sari din fereastră și din nou se agață de scara, apoi du-te peste pod și la ieșirea din peșteră. În continuare, pe drum ne-am luat podul, și coborâți-l la manual: ridicandu-se la etajul al doilea al clădirii, ucide unchiul cu arma mare de fotografiere o într-un butoi de combustibil, și apoi coboară de pe fereastră și sări la cealaltă parte a grinzilor și coborâm folosind comutatorul pentru a coborî puntea . Când prietenii și colegii noștri vor trece peste podul urca pe scări, apoi glisați ușa și ferește-te pentru lunetisti, care se va ascunde în spatele zidurilor. Omoara arcașii tir o țeavă, du-te la cabina, sări de pe perete și a urcat în sus, apoi se agăța ga-mă pentru traverselor de pe stâncă, și apoi frânghia și pe acoperiș. Mai jos cu un grad ridicat jos în căutarea de colțul pasajului de perete, vom ajunge la lift și se ridică în sus. Alpinism în jos din nou, numai de data aceasta pe acoperișurile caselor, și apoi trage la castel un pistol mare agățat atunci când el cade - se rostogolească în jos, apoi să ia o pușcă și trage soldați ascunse și apoi returnate de pe pereții salt de construcție până la platforma. Urca prin fereastra, mergem la stradă și apoi brusc pereții se năruie și apare AUT, iar noi, înainte de a apare, urca repede sus pe scări de perete, apoi trage robotul este mare.

La începutul lucrării, ne așezăm la o motocicletă cu trei roți și conduce în jos canion (când a lovit-o fundătură, privi în sus, și a trage de blocare). Ajuns în cele din urmă un impas, zalazte pe scări, pe obtinerea acoperișurile caselor, cade pe pereți, apoi câteva scări și târându coarda, și apoi creșterea ascensorului. După ITE după ce trece prin peșteră, iar misiunea este de peste.

În cele din urmă, suntem în aer liber! Bine, bine, vom urca pe scări și merge în jos pe troliului, pentru a trage de fotografiere și de a lua în jos mai mici și mai mici, se scufunda treptat în adâncurile grădinile palatului. După atingerea fântânii, du-te jos la clădirea și urca pe acoperiș cu ajutorul traverselor de pe perete. Apoi a lua în tren și ajunge la următorul punct al aventurii noastre. Și paragraful următor începe cu un salt pe o stâncă, a întâlni prieteni vechi și continuă crawling ruinele palatului, la capătul căruia se va merge în jos într-un colector de neuitat. Deci, în canale vor târî multe diferite trucuri murdare, așa că te sfătuiesc să mergi pe trotuar, așa că întâlnirea cu mutanti este mai puțin surprinzător. Noi trece apele uzate de la sfârșitul catarari lor prin poarta prin intermediul placa de pe perete și jumuli suferința Dade County, ci pur și simplu să-l distrugă.