Partea a opt oameni și măgari - comentarii de călătorie pe drum 100

Înainte de a veni în India, am vorbit cu călători au vizitat deja această țară. Unii au spus că nimic mai interesant văzut niciodată. Alții, și au fost cea mai mare parte, a susținut că călătoria mai hidos nu a fost în viața lor. Eu nu. Motivul este de obicei numit sărăcia, copiii schilodit, murdărie. În ultimele luni înainte de călătorie, am înființat eu pe ceea ce văd, pregătesc mental, încercând să evite un șoc. Și am făcut-o. M-am uitat la oameni fără brațe, fără picioare, fără ochi, cu astfel de lucruri pe corp, care, din motive umanitare, nu le voi să vă descriu. Am facut un fel de absorbit în momentul propriei lor psihologia, religia, convingerile lor. Da, în această viață de noroc, dar poate fi norocos în următorul. Da, îmi pare rău pentru ei, așa că, eu simpatizez cu ei, ci pentru a ajuta la ceva ce nu pot, prin urmare, nu trebuie să fie ucis. Tu pari a fi foarte crud, sau invers, este foarte ușor să te convingi de asta. până când vedeți ce am văzut în India și Nepal, aproape în fiecare zi.

Am plecat pe drumul de la Jaisalmer. Autovehicule au fost puține. Am prins cu camionul mare. Acesta a stat în spatele câțiva bărbați tineri, iar pe podea au fost legate de oi și măgari. Un măgar nu este complet pus în corp, și capul atârnând în jos și atârnând sub ritmul roților. Am depășit un camion și șoferul meu în cele din urmă dezmeticit, sa oprit în fața lor, făcând astfel șederea lor. Am cerut ca indignat au pus fund așa cum ar trebui. Un tip a încercat fără succes să-l trage, dar măgăriță era prea grea. Apoi a început să-l trage de ureche, provocându-i durere mai mult. L-am rugat să se oprească, el a chemat pe ceilalți, și au început să discute ce să facă, și am stat în picioare și strîngînd ușor capul asinului, acoperit cu păr moale, aproape matasoasa. Măgarul nu a reacționat la nimic. Poate că gâtul lui a fost rupt. Pe măsură ce băiatul să iasă din orbita ochiului la Piața Durbar din Kathmandu, magarul nu a fost chiriaș. Indieni în camion au promis să remedieze situația și a plecat, și am scos notebook-și stiloul meu și a început să pretindă că a înregistrat numărul lor de a transfera la orice inspecție.

Ca și în cazul unui copil bolnav, am fost neajutorat. M-am gândit la asta - India, o țară cu tradiții, probabil, cele mai umane și legile în ceea ce privește animalele. Numai în America singuri ținute în barăci și sadică omorând mai mult de 9 miliarde de animale pe an, apoi să-și încheie bucăți de animale sacrificate în celofan frumos și vândute în supermarket-uri (după care ajung la masa ta). Așa cum a spus odată laureatul premiului Nobel Isaac Bashevis Singer, care a supraviețuit lagărelor de concentrare „în raport cu animalele pe care le toate -. Naziștilor“ Chiar și aici, în acest aproape vegetarieni indieni sadism torturarea și uciderea cei care sunt mai slabi decât ei. Am mint un pic de tăiere vechi din ruso-american „Curierul“ ziar, pe care am citat în întregime:

„Elephant Lakshmi, care surprinde fotograf pentru Reuters, înfuriat de oameni. Până de curând ea a trăit în mare stimă la templu hindus din Bombay. Astăzi, bătut și înjunghiat, ea este într-un adăpost de așteptare pentru ... deportare. Ceea ce nu este de a oamenilor pe plac Lakshmi? Doi bărbați tineri au decis să . „pentru a face haz“ de elefant și a început să-i ardă cu țigări trunchi de animale nu a suferit un abuz, a decis să se ridice în picioare pentru onoarea lui a fost o tragedie :. Lakshmi călcat în picioare infractorilor Oamenii au luat parte colegii săi mob atacat și infirmi elefant Lakshmi ... Și apoi a mers la tribunal Bombay Curtea a decis :. Alungați elefant afară din oraș pentru a spune, o poveste tristă.“.

Atunci când în fața mea sunt infirmi, îmi amintesc fotografia infirm Lakshmi, în lanțuri, stând în genunchi din spate, pentru că picioarele din spate sunt uciși, și a fost mai ușor să se uite la oameni, cum ar fi mutilat Lakshmi, foame, nefericit, și nu atât de dificil și dureros pentru rasa umană, lăsând milioane de oameni în cealaltă lume, ca urmare a foametei, a bolilor și de război. Sunt încă nu pot ajuta, și Dumnezeu este doar!

Aici, în această stare filosofică am ajuns la una dintre cele mai mari orașe din Rajasthan - Jodhpur.

Vă amintiți că capitala Rajasthan, Jaipur - culoarea roz. Oraș Jaisalmer miraj, ca și deșertul din jur pe toate laturile - aur. Ei bine, Jodhpur - albastru. La acea vreme, casele lor pictate în brahmins albastre - reprezentanții castei superioare, iar apoi la Jodhpur a devenit o tradiție pentru toți. Când te uiți la oraș de zidurile fort, cetatea, una dintre cele mai mari și mai impresionante din țară, întregul oraș strălucește în albastreala său pe fundalul deșert gri-galben. Trebuie să recunosc că de la înălțimea zidurilor cetății puternic Jodhpur este mult mai bine decât în ​​apropiere. M-am oprit în orașul vechi lângă fort agățat peste mine. Ca de obicei, a aruncat rucsacul pe podeaua prăfuită din camera mea, pe care am avut de a împărtăși cu o familie mare și aparent foarte mare de țânțari, și a mers pentru o plimbare.

Nu putem spune că întregul Jodhpur murdar. Lăsându-l în dimineața următoare, am văzut un vile de lux, străzi curate. Lângă fortul pe un deal este foarte frumos Marble Palace Mausoleul una dintre Maharaja, și un pic mai departe de centru, astfel încât străinii nu văd murdăria, Doamne ferește, hotelul este situat în proporții epice. A fost construit în 1929 de britanici pentru ultima Maharajahul oficială a Jodhpur. Acum, o parte semnificativă a hotelului are familia Maharaja, iar restul camerei este de la un fel de 200 900 $ și mai sus. Pe zi! În India! Dacă nu ați rămas la acest hotel, dar ar dori să meargă, vă rugăm să vin la furculiță peste 8 $ per intrare. Am abordat un agent de securitate într-o livrea inteligent și de mare turban uitat la mine în profil, imediat recunoscut și, plecându scăzută, a ratat în interior gratuit. Ei bine - Hotel. Ei bine - coloane de marmură. Ceea ce nu am vazut coloana din viata ta? Cel mai bun lucru ...

Câteva ore de orașul Jodhpur Ranakpur. Și este una dintre cele mai importante temple Jane religie, construită în 1429 de marmură albă. Este foarte simplu - te duci la templu și să le reducă la tăcere. Templul este format din 29 de camere cu cupole inalte, acoperite cu sculpturi incredibile. Cupola a templului și să sprijine 1444 coloane de marmură, de asemenea, acoperite cu sculpturi incredibile. Și în jurul templului nu există două coloane identice. Aceasta încheie descrierea templului, pentru că ei nici măcar nu știu ce să spun. Acesta este un must see. Până în prezent, amintindu-templu, am pierde puterea de exprimare, care mi se întâmplă foarte des.

Din păcate, discursul meu înapoi în întregime, când am ieșit din templu, și groaza sa văzut tobe uriașe cu pielea întinsă pe ele. Dacă vă amintiți, se referă la Dzheynizm cu respect pentru toate formele de viață - vaci, oameni, șobolani, gândaci și păianjeni. Și dintr-o dată - pielea. M-am dus imediat să caute șeful de a cere unul dintre noi are o halucinație. După o lungă căutare, urmată de o scurtă explicație, că, ei bine, în cazul în care tobele sunt folosite pentru a cânta lauda la zei, apoi utilizați pielea este posibil, am, în sfârșit, a fost dus la principal. El mi-a spus sincer a recunoscut că, deși toți vegetarienii Jaina și nu purta piele, dar ele poartă încă din piele, și, în general, nu este Jane, Jane, și, în general, nu există aproape nici în rândul angajaților, și, în general. Eu, la rândul său, a încercat să compenseze într-un fel pentru mult timp, aproximativ 15 minute lor, tăcerea în interiorul templului, când am fost mut, și i-au spus, și împreună cu alții angajați, turiști, câini și maimuțe, indignarea ipocriziei și atitudine selectivă față de sfințenia adepți viață Dzheynizma. Ne-am despărțit ca prieteni, dar cu ușurare.