M4 Don turist pe o notă pe care trebuie să știți înainte de a merge la sud cu mașina, autostrada M4 Don -

1) Dacă sunteți de conducere pe autostrada M4, aprovizionat cu apă și benzină. Pe drum am fost de 1,5 ore într-o coadă la o stație de gaz din regiunea Rostov, iar pe drumul de intoarcere la stațiile de gaz pur și simplu nu au combustibil. Chiar și un simplu de apă potabilă nu se poate cumpăra de oriunde altundeva în zona de la Voronej la Rostov. De altfel, prima lovitură de sud începe în Voronej, acolo pentru noi greu lovind febra, chiar și un pic de deshidratare a avut loc, astfel încât înainte de intrarea în oraș este de dorit să se umple în mod corespunzător corpul cu apă).

2) La sfatul unui prieten, am cumpărat cel mai ieftin Vitaminka (pentovit, undevit) și a băut 2 bucati de 2 ori pe zi, timp de 2 zile înainte de călătorie și în timpul sărbătorilor. Nu știu, din cauza lor sau nu, dar aclimatizare pentru noi nu a lovit. Acest lucru a fost necesar, pentru că, atunci când merg cu mașina, condițiile climatice în schimbare tolerate mult mai greu decât atunci când zbura pe un avion.

Domenii de floarea soarelui - acest lucru este frumos, care merită să meargă la sud de oraș cu mașina. Mai târziu, voi face un post separat, cu imagini.

3) Dacă merge pe traseul nostru (București Abhazia), este cel mai bine să rămână în Rostov-pe-Don, aceasta este cea mai bună opțiune.
hacking-ul de viață mică, dacă aveți trei, și petrece noaptea în cămin, să ia patul într-o cameră cvadruplă - 90 la suta, pe care nimeni nu a așezat lângă tine, dar este mult mai ieftin decât a lua o cameră privată. Dacă nu vrei să trăiești cu cineva împreună, să încerce să negocieze, funcționează, în special în Rostov. Am trăit ca noi trei într-o cameră pentru 6 persoane și să plătească 100-200 de ruble pentru prețul său.

Cleanul Yegor de zbor militant în vânt)

4) Și se pregătească mental despre blocajele în trafic. Am citit undeva că ei vor, dar nu cred că le vom ține în aproximativ 10 ore. Păstrați câteva sticle de apă și un cuplu de portii de snacks-uri, deoarece cafenele și pe drum aproape nici magazine, iar oamenii de blocaje de trafic pe stațiile de gaz locale vor mătura totul în clipi din ochi. Am stat în jurul valorii de 04:00 în apropiere Krasnodar. Doar nu a mers, am stat în căldura de aproximativ 36 de grade. IPhone a arătat termometru, a declarat că, în această căldură nu va funcționa și a trecut. Așa cum am putea merge, ne oprim la cea mai apropiată stație de gaz și oblilis din cap pana-n picioare cu apă de serviciu - a devenit mai ușor.

Unul dintre puținele stații de gaz, care a vândut o apă de cimbru simplu.

Apoi a venit frumos drum din Adygea, amestecare lin în serpentina. Este ceea ce ne-am petrecut următoarele 5 ore într-un blocaj în trafic pe drumul spre orașul Dzhubga. Oamenii au luat-o razna și de a face runde de must pe partea opusă, călare pe latura la un unghi de 45 de grade (se pare, e infricosator, chiar si un SUV), multe fierbe pe margine, deoarece căldura nu a fost încă s-au retras.

În timp ce în picioare, am văzut câteva momente amuzante. De exemplu, în calitate de copii, sunt transportați într-o remorcă pepeni verzi vândut o femeie care duce masina următoare. La un moment dat, din pădure pe drum m-am dus pohryukal vier, sol poryl și a plecat acasă. Am crezut deja că a fost o eroare, dar a apărut, de asemenea, că alții l-au văzut.

Cabana nu este vizibil aproape, pentru că nu am avut timp să răspundă rapid)

Cel mai rau lucru pe care la Dzhubga am ajuns doar noaptea, iar secțiunea cea mai periculoasă a serpentinei înguste învinge întunericul. Ca cel mai inteligent, stabilit pentru unele vagon, care a deschis calea pentru noi, dar șoferul este obosit și tras în parcare și am condus mulțimea de mașini. A fost destul de prost, dar ce un fior când vezi golurile din între ramurile de copaci, misterioase, întunecate și strălucitoare lumina argintie a lunii de la mare.

La un moment dat am început să credem că puterea nu este de ajuns pentru a ajunge acolo. Am Mitya oferit Egor Express somn timp de 15 minute, dar a respins ideea. Ca urmare, suntem îngreunate în fiecare buzunar pentru apa oblitsya si se trezesc.

Atunci când condus la Soci, a devenit mai ușor. Du-te la Soci noapte sentiment foarte ciudat al unui oraș spațiu în munți, cu tuneluri și noduri de schimb nebuni.

În timp ce face drum prin oraș în întuneric, uitându-se la părțile și nu a observat că a sosit la granița cu Abhazia. Ura!

întregul nostru mod de a privi acest lucru, dar numai pentru kilometrajului, nu la timp: