Locurile Sfinte, drumul spre fericire

Oamenii au tendința de a vizita locurile sfinte, dorind să atingă divinitatea, să se pocăiască de păcatele lor și să câștige energie. Dar nu întotdeauna, și deschis tuturor astfel de oportunități. În viața mea, de asemenea, nu sa întâmplat imediat. La unele din călătoriile sale, am decis să-i spun.

Am vorbit cu prietenul meu despre religie. Ea a întrebat dacă am citit cartea „Flavian“, și răspunsul meu negativ mi-a promis să-l aducă. Despre această carte, am plantat mai târziu. Dar mai întâi vreau să împărtășesc impresiile din călătoria sa la Ierusalim și sursa sfântă în satul Negre mlastina din regiunea Gomel, despre care prietenul meu mi-a spus prea.

Dumnezeu știe planurile sale pentru fiecare dintre noi. putere mai mare să ne dea informații pentru a ajuta în viața noastră și pentru dezvoltarea noastră în diferite stadii. Și admitem sau nu la diferite surse.

Ce trebuie să știți înainte de a vizita locurile sfinte

O vacanță de câțiva ani, în Crimeea, unde am vizitat multe locuri de interes, dar existența mănăstirii Cosmas-Damian nu știam aproape de Alushta. Nu am putut, poate, atunci să fie conștienți de ea, pentru că nu a fost pregătit pentru vizita sa.

Oamenii, înainte de a ajunge acolo, pregătirea de ani de zile, „curățare a sufletului.“ Deoarece locul în munți, unde există o sursă, are o forță extraordinară. Acest loc se numește valea Forța Superioară. După vizita sa se poate schimba soarta atât binele cât și în partea rea.

În pregătirea pentru vizita unui astfel de loc, o persoană ar trebui să fie liber de mânie, resentimente, invidie, și comuniune.

„Stați în locuri sfinte ajută în confruntarea cu situații dificile în viață, schimbarea modului de viață și de viziune asupra lumii, îmbunătățirea sănătății fizice și mentale. O nevoie de acest lucru nu este atât de mult: tăcerea (tăcere) prezența de spirit și credința în manifestarea divină. Fără aceste două fundații ale vizitei dvs. pot fi lipsite de sens sau chiar dăunătoare pentru suflet. Ce înseamnă tăcerea minții? Această capacitate de a-l opri, pentru că ne duce întotdeauna la trecut sau viitor. Vizita locuri de putere nevoie de învățare un pic de a trăi în prezent. "

Manastirea Cosmas-Damianovsky numit în onoarea Sfinților Cosma și Damian - medici și miracole lucrătorilor, împăratul roman exilat în Crimeea, și celebra sursa de vindecare în cazul în care oamenii se vindeca de multe boli.

Ingerului meu pazitor să mă abțină de la vizitarea mănăstirii și sursa, pentru că am fost plin de resentimente și te-ar putea răni.

locuri sfinte, am vizitat

Prima mea excursie la locurile sfinte

Visul meu - să călătorească cât mai multe țări și văzut de cât mai multe site-uri istorice posibile. Mai ales mă atrage locurile sfinte.

Chiar și în timpurile sovietice, am vizitat Novodevichy Convent din Moscova și Kiev Lavra Pecheskie. Și în urmă cu aproximativ 10 ani - Manastirea Polotsk Mântuitorul-Eufrosina, unde templul Sf sunt Schimbarea la moaștele Sf. Eufrosina din Polotsk - prima femeie în România, un sfânt recunoscut. Polotsk Mântuitorul-Eufrosina Mănăstirea și a fost fondată în 1127-1128, respectiv.

Evfrosiniya Polotskaya - unul dintre sfinții mai venerate din Belarus. Îmi amintesc că energia specială inerente în mănăstire. Și, după ce a stat langa sfintele moaște - vibrația inexplicabilă în organism, în cazul în care ați pompat energie.

Fiind în vacanță în Turcia, prietenul meu a cumparat un tur de orașe din întreaga lume Kekova. În 300 de ani înainte de Hristos. e. Nicolae al Patara, cunoscut la noi ca Nikolay Ugodnik a devenit Episcop de Myra, unde a predat până la moartea sa. El a fost îngropat în această biserică. Marinarii din Bari jefuit mormântul Sf și luat puterea în Italia. Mormântul este gol acum, dar încă de pe capacul sarcofagului stă smirnă.

La scurt timp după moartea lui Nikolaya Chudotvortsa sa întâmplat de mai multe vindecări între credincioși care au venit pentru a venera moaștele sale. De atunci, lumea a devenit un loc de pelerinaj.

Venerării altar, uns cu unguent, cumpararea icoane lângă biserică, suntem bucuroși să se întoarcă acasă în inimă. După ce am vizitat locul de viață al iubitei noastre Nikolaya Ugodnika, care nu este chiar a visat de a pleca spre Turcia.

Excursie la Ierusalim

Zece ani în urmă, soțul meu ma sunat pentru a vedea Focul Sfânt, care este în ajunul Paștelui ortodox Sâmbăta este transmis de la Templul Sfântului Mormânt din Ierusalim. De atunci, încerc sa ma uit la fluxurile live în fiecare an.

Locurile Sfinte, drumul spre fericire

În timpul uneia dintre emisiunile, am văzut o femeie îmbrățișarea o farfurie, care a fost o dată însărcinată cu trupul lui Isus Hristos.

„Asta ar fi să mă duc acolo!“ - am strigat. Câteva luni mai târziu, un prieten a sugerat să meargă la Sharm el-Sheikh, și de acolo pentru a merge la Ierusalim.

Încă o dată convins de marea putere a gândurilor, cuvintelor și dorințele. Confirmat cuvintele lui Paolo Koelo: „Dacă vrei ceva, universul va face toate eforturile pentru a face acest lucru sa devina realitate.“

Ne-am dus în Egipt câteva zile mai târziu a cumpărat un tur și au fost în Ierusalim. Am fost în stare să meargă la Betleem, în Biserica Învierii, să se atașeze la viziunea plăcii TV, a se vedea panorama Ierusalimului. Revenind în Egipt, în autobuz crezut că în dezvoltarea mea spirituală, am ajuns la punctul în care am fost lăsat să atingă sanctuare.

Sursa sacră în vechea negru

A venit timpul când puterile superioare, sa decis să-mi recunoască sursa sfântă, situată aproximativ cincizeci de kilometri de oraș, și printr-un prieten mi sa dat informația cu privire la aceasta. La urma urmei, sursa existenței sale nu știam înainte. Privind pentru mai multe informații pe internet, ne-am dus la o mică excursie.

Pe drum ne-am oprit la Biserica Sf. Gheorghe din satul White Marsh. Este icoana miraculoasă a Maicii Domnului „Cupa Nesecat“, la care tratează persoanele care suferă de alcoolism. Numeroase ornamente de aur, care decorate icon - datorită oamenilor de vindecat.

Locurile Sfinte, drumul spre fericire

La câțiva kilometri de sat este satul mlaștină Alb Negru - scopul călătoriei noastre. După ce la un moment dat a existat o biserică în cinstea Sărbătorii Acoperământul Maicii Domnului, dar după ce a fost scos din clopot și a făcut un grânar, în biserică profanat a fost lovit de fulger și a ars biserica. Atunci când fosta fundație stabilă a făcut - povestea repetată. Acum, pe vârful unui deal de pe site-ul templului distrus standuri cruce. Se spune că, în locul unde a fost altarul.

Am mers în jos de pe munte la sursa, peste care cele două capele construite. One - o capelă cu un font în cinstea Maicii Domnului, al doilea - o capelă cu un font în cinstea Fericitului Matrona de la Moscova. În casa pentru pelerini în novice pictograma magazin vechi instruit vizitatori la regulile de comportament în băile. Discursul ei a fost atât de corect și frumos, am fost uimit.

Am mai devreme a înmuiat în apă rece, atunci când, în timpul vacanței noastre în Marea Neagră câteva zile la soare mare vremea a fost rece. Apoi, nimeni nu a fost de înot, și am știut că apa rece curata si indeparteaza toate indiciile, du-te treptat în apă, am muiat un pic și a încercat să înoate.

Ne-am dus în piscină. Am fost cuprins de frică. Se pare că acolo, în partea de jos - abis. Urmați instrucțiunile bătrânei-novice, am început să coboare în apă, ținându-se de balustradă. A fost greu. Se pare că sursa nu-mi sau orice altceva se va lăsa. Abia am aruncat de trei ori, gâfâind.

Ei spun că nu toată lumea poate intra în ea, chiar și după ce ajunge acolo, în loc. Unele surse de apă de tastare, admirand punctul de vedere al Niprului, lăsați, apoi reveniți la modul în care să se pregătească.

„Păcatele nu este permis“ - mi-a spus apoi un alt prieten de-al meu, după o călătorie de poveste. Cuvintele ei ma făcut să mă întreb ce altceva nu există nod dezlegate în viața mea trecută că nu am fost încă dat seama ce nu este pocăit că el nu a schimbat și sau de a face greșit?

răspunsuri parțiale la întrebările mele a fost dat cartea „Flavian“, scrisă de Protopopul Aleksandrom Torikom.

Larisa, Buna ziua. Într-adevăr, tot ceea ce noi de o importanță vitală vine la momentul potrivit și la locul potrivit, dar noi nu suntem întotdeauna conștienți de ea. Astăzi, pe e-mail meu este articol despre modul de a realiza o armonie în interiorul vostru. Din ceea ce eu trăiesc și ce aspire. Am folosit să cred că el a început să se angajeze în unele practici, la biserică, rugați-vă, și a obține ceea ce vrei. Nu, calea de dezvoltare spirituală - calea unei vieți. Dar am vrut să împărtășesc experiența mea de a vizita locurile sfinte. Anul trecut în luna mai, cu puțin timp înainte de 22 mai până la data transferului moaște Nikolaya Chudotvortsa Mirelor orașul turc Bari, soțul meu și m-am dus într-un tur, cu chiar anterior conștienți de această posibilitate, deși Sfântul Nicolae citit. La acea vreme, relația cu soțul ei a fost dificil, motivul pentru care a fost fascinația lui lung cu o altă femeie, și incapacitatea de a ieși din această relație, și incapacitatea de a părăsi familia (în coșul de cumpărături nu va minți și nu merg pe jos) .Prebyvanie în templu, unde a servit ca a schimbat Sf. Nicolae meu suflet, lacrimile curgeau din ochii mei înșiși, am fost în picioare în fața altarului, sprijinindu-se pe un stâlp și nu se putea mișca din acest loc, soțul meu nu a fost prea ușor, l-am simțit. Dar neînțeles sa întâmplat câteva zile mai târziu. 10 de ore înainte de plecarea de la hotel la aeroport, doar zgâria soțul ei a fost o otravă teribil, timp de 2-3 ore, el a fost suferă de deshidratare severă a corpului, este întoarsă pe dos. A trebuit să-l ia repede la spital, unde a fost luat în Instilator sentimente, există aproape imediat ne-am dus la aeroport. L-am adus acasă abia în viață. Am înțeles că nu este dat tuturor casual. Din păcate, după aceea, el nu a încetat imediat aceste relații. Larissa, vă mulțumesc pentru site. Voi fi invitatii permanenti. Lumină pentru tine, pace, iubire și bunătate!

Vă mulțumim pentru candoarea. Cred că ați trecut prea prin „tunelul de purificare păcatelor“ sub altar și să facă o dorință pe „cerc al dorinței“ lui în fața altarului. Ce se poate visa și cere o femeie? Desigur, despre dragoste și fericire de familie.

Înțeleg povestea ta, Irina, și sentimentele tale. Vă mulțumim pentru candoarea. Sf. Nicolae ajutând averea familiei. Lacrimile tale în biserică a arătat că sufletul tău este gata să ierte, să accepte cu umilință ceea ce sa întâmplat. Dragostea ar trebui să fie mai presus de toate. Sunt de acord cu tine că calea dezvoltării spirituale ne trece prin viață. Sufletul tău se va întoarce calmul. Vă doresc fericire familie.