Kok Zhailau sau QOL

Kok Zhailau - una dintre cele mai frumoase locuri din munții din Almaty. Dacă doriți să se bucure de natura, respira aer curat și reîncărca bateriile, du-te la Kok Zhailau.

Kok Zhailau.

Kok Zhailau posibil pentru a aranja un picnic frumos, cu condiția să ia gunoiul, să ia o plimbare, o plimbare cu sania trasă iarna și ciclism.

Localizare: Kok Zhailau situat între Mica si Big Almaty Cheile, sub un munte Kumbel (≈3000m).

Cum se ajunge acolo:

Traseul de defileului Big Almaty. Chiar în spatele rândul său post-eco din stânga peste pod în direcția satului și Cheile Kokshoky Tersbutak River (anterior. Kazachka). Nu va fi un defileu mic, dar foarte pitoresc. Doar du-te pe drumul spre hotel Kumbel în continuare până traseul prin chei. Este important să se meargă până la capăt - Kok Zhailau. Creșterea este foarte ușoară și blând, dar este drum lung (durează o oră 2-4). Potrivit acestuia, cel mai bine este de a merge în jos. Până la postul ecologic pe strada Navoi ruleaza 28 de autobuz.

Cel mai popular traseu - de la casa de vacanță „Prosveshenets“, accesibil cu autobuzul №6. Du-te de-a lungul drumului asfaltat până la capăt. Apoi continuați drumul de-a lungul unui drum de pământ într-un sat mic. La marginea localității, în partea de nord-vest este o cale bine bătătorită care duce la șa. Trebuie să mergi pe acest drum spre șa, care urmează creasta până la platoul Kok Zhailau. Există o cale bine bătătorit, deci nu se pierde. Drumul va avea 1,5 - 3 ore.

Cadouri de Natura - Articole Platoul Kok -Zhaylyau

Traseul din Kamensky platou - care călătoresc cu autobuzul №5 până la ultima oprire, sanatoriul „Ak-Kain.“ De la intrarea în stațiunea să fie trimise la Institutul de Astrofizică al Academiei de Științe a Republicii Kazahstan (Observatorul Kamensky platou). Prin urmare, de a urca pe creasta în direcția sud-est. Creasta nu este foarte abrupta, asa ca nu merg pe căi greșite. Drept în sus de-a lungul crestei. Harta va fi mai clar. Drumul va avea 1,5 - 3 ore.

Reguli de conduită:

1. Nu te gunoi!
  2. Carry departe moloz.
  3. Colecta gunoi de-a lungul traseelor ​​și la fața locului de parcare.
  4. Articula și forță pentru a transporta gunoiul departe celor care gunoi.
  5. Incendii nu arde. Dacă un foc - să-l protejeze cu pietre, și complet stinge.
  6. Plastic și alte gunoaie în foc nu arunca - poartă cu ea.
  7. Se tratează pe ceilalți cu respect călători.

articol Ponderea în Soc. rețele - Anunțați-vă prietenii unde vă puteți relaxa!