Interpretarea de vis visat de avioane pe cer, ce vis într-un vis pentru a vedea avioane pe cer

Pe cer, au existat o mulțime de avioane. Ei letati rapid și urme ale aeronavei pictate în pictura pe cer. Una dintre cele mai memorabile a fost ceva de genul oraș la biserică. Imaginea trase de avion pe cer a fost la fel de clară ca și imaginea, la fel ca obloka de culoare. Apoi, unul dintre avioanele au aterizat direct la mine, tipul a ieșit din ea, cum ar fi prietenul meu, și noi, împreună cu admirație se uita la vederea luminos, ceea ce se întâmplă pe cer.

multe avioane cum zboară spre război. avioane lovit de aeronave nostru inamic aeronave foarte mult ca și în cazul în care Marele Patriotic a revenit mă duc mereu în această adevărată vis.

multe avioane care zboară în cer este posibil să se spună tot cerul în avioane Mă întreb cum nu se confruntă cu Și ieri un vis pe care am ieșit din club și a găsit pe verandă în cercel de zăpadă, apoi celălalt și în jurul prispă pe cules o mână, și chiar și oamenii mă lozhili în mână tot ce a fost găsit

Am Presnya cerul de seară noros și o mulțime de bîzîit și samalotov

în cerul albastru care zboară aeronave cu o piesa alba din spatele de motoare, cum se întâmplă, atunci ceva mare de culoare verde închis ca mușchi, dar nu a fost Moss, a căzut în curtea veche și grădină, acasă la mama mea, dar nu am primit, am M-am dus și a luat nepotul mai mic, și acolo a rămas în curtea surorii mamei mele, care a murit acum 20 de ani. Ea nu a vorbit cu noi, cu spatele și se taie niște legume, sfecla, nu tavernele, nu-mi amintesc

cerul nopții, albastru albastru și o mulțime de stele pe cer si matematica scrise cu cerneală roșie, ca formulă și de ce a fost foarte frumos!

a avut un vis de sâmbătă la voskresene.ya mers cu compania (cu care, nu se vede, dar știu că nu a fost unul) .Because am văzut deodată focuri de artificii undeva în afara orașului, dar stele foarte frumoase au fost bine vidny.perevela ochire ușor în lateral și am văzut un alt Salute (focurile de armă nu sunt auzite, am văzut doar magnificienta) .Because a ridicat capul în sus și ușor în fața mea a fost de 5 samoletov.oni erau albe cu neobișnuit tantsevali.vo krylyami.samolety transparent, ca un vis le-am avut pentru un motiv oarecare apoi comparate cu babochkami.nikto de la compania care nu sunt înghesuiți în videl.menya ostorg.prosnuvshis, am continuat să simt aceste sentimente

mai ales nu-mi amintesc un vis ... Dar cele două avioane pe cer care fac viraje abrupte și care se încadrează foarte scăzut, apoi a crescut din nou pe cer. Și în jurul meu erau oameni, dar nu-mi amintesc cine era

El a avut un vis a început războiul. M-am speriat și cum -Că rece. Sunt acolo orice lucruri a purtat și a încercat să găsească un loc pentru a ascunde de bombardamentele. Era de așteptat că vor exista avioane lota și bombe. Am găsit adăpost și a stat cu ochii la cer. La început am văzut un stol de păsări, apoi încă unul și acum părea avioane. Întregul vis a fost ca un film vechi, cu tonuri de galben

Pe cer aparat de zbor și razbrasoval Salute foarte luminos Salute final a fost teribil atunci cerul întunecat

în cer o mulțime de aeronave. cerul este clar, atunci ele dispar și există un vultur imens de culoare

Am văzut un avion pe cer din ea a sărit un parushetistov câteva și a început să dea ocol pe cer, cel care mi se spune ..

Deasupra capului lui este un avion care zboară Ar trebui să fie masina merge sub planul, fum de masina, fum și întuneric, nimic nu este vizibil, sufocant.

Alo Am visat recent de trei aeronave. Două zburat în direcții diferite, iar al treilea a fost de zbor de jos și a valurilor. Era de aeronave albastru nebo.Posle au fost dungi albe în realitate.
Asta ar putea însemna visul meu?

Bună ziua Tatiana! Am visat că un avion cu stele roșii pe aripi zburat deasupra orașului, și decojite periodic zona în care oamenii sunt. Sunt în acest moment a fost de a face cumpărături, întâlni oameni, și când am ajuns la magazin, am văzut acest plan și strada gol. mulțumesc

Deasupra orașul meu o mulțime de avioane de zbor și pentru porumb și luptători, iar apoi a sărit parasutisti a aterizat în siguranță lângă mine și am strigat la el din nou, o aterizare în condiții de siguranță.

Cu femeile corului vor zbura la St. Petersburg. Nu am observat cum toate plecat pe erodrom. Alerg, întreb în cazul în care căutarea aerodrom.Nahozhu .żn sala de înregistrare mare ochered.probegayu partea stângă a culoarului, vorbind pe drum, am 5-6 minute. vylet.sprashivayu în anii Pins, un avion pe Peter. 4hznachny numit număr. Pentru el a menționat că aeronava, care nu este modern serozelenye, mici. Am găsit dreptul, în cazul în care noi toți, dar sa dovedit că biletul vândut la altul. Am oferit pentru a acoperi în picioare. Am rănit, dar mi-e frică să zboare. Și refuz să zbor.

Totul a început în centrul satului, a fost o vacanță am fost în pragul ușii de autobuz în rândul din spate așezat fetele și fotografiat. Apoi alerga prin băieții, spunând că ar trebui să fie un foc pentru a pune afară, am alergat după ei, dar el a venit acasă, casa nu a fost blocat la poarta se afla o bicicletă decât un albastru-scuter cum ar fi. Când copiii au intrat în casă erau singuri acasă, soția a mașinii nu este în catelusul gri acasă manșa 2. Auzind zgomotul din mașină a ieșit în curte, era o mașină albă străină este plin de oameni în vârstă, și au mers și după ce a plecat. acolo în depărtare în spatele muntelui casei mele a fost un foc imens, și în acel moment din spatele norilor au început să zboare avioane uriașe de culori luminoase și nu forma obișnuită, și apoi executați animalele de munte caprele de oi, etc. după ce aeronava a văzut multe parashutistov, atunci când au început să aterizeze au fost Taffy a început Sobieraj

Bună ziua, eu sunt zboară într-o aeronavă civilă dintr-o dată a văzut că avionul nimeni nu reușește și oamenii au început să spună că avionul va cădea, am alergat la cârmă. La cârma, am văzut că suntem aproape de stâncă și dacă nu reușesc pravelno pauză samole.
Am tras maneta și avionul a decolat și am aterizat. În cele din urmă am ajuns la pasagerii a fost foarte dovlno un căpitan într-un costum alb.

Fix-aripa de vis spectacol. Ca boboc mare Airbus sau Boeing comite acte care captează ... Cum să deversând în cer, și în creștere, două aeronave mari transformate în multe mici