În cazul în munți, Himalaya! Capitolul 1

Judecător pentru tine, dacă te iubesc cu pasiune munți, și nu se poate imagina viața fără ele, veți dori în mod natural pentru a încerca să câștige cel mai bun-cel mai ambițios și puternic. Și așa s-a dovedit că cele mai mari munți din lume sunt Himalaya.

Himalaya ma atras de la prima mea întâlnire cu ei înapoi în zilele de școală. De îndată ce am aflat despre Muntele Everest și toate opt mii metru, inima mea a fost dispus să viziteze această țară minunată și cuceri. Să nu chiar Everest, dar doar pentru a fi în stare să meargă la acele locuri, si uita-te la aceste statui de piatră din lateral. Eu cred că nu sunt singurul, fascinat de frumusețea și puterea munților, el a decis să vină în această regiune, deoarece Himalaya au reușit să câștige inimile au un număr foarte mare de oameni. Acest lucru este demonstrat de cel puțin un astfel de flux imens de turiști în țară Himalaya din lume - Nepal. Este în Nepal și a început prima mea cunoștință cu această atmosferă nouă și incredibil de atractiv pentru mine. Privind în perspectivă să spun că, în plus față de Nepal, am fost în stare să mă întorc în partea indiană a sistemului de munte, în 4 părți diferite. Cu toate acestea, cel mai important și interesant era traseu eightthousanders nepaleză în jurul Annapurna.

De ce, din toate sistemele de munte, am decis să merg în primul rând, este în Himalaya? Deoarece Himalaya - cel mai mare sistem de munte din lume, și există romantics și aventurieri ca am atrage întotdeauna toate cele mai mari și mai puternice. În cazul în care adâncimea - Groapa Marianelor, în cazul în care la rece, apoi Ojmjakon sau Vostok stație, în cazul în care insula - cele mai îndepărtate și inaccesibile. Și, în sfârșit, în cazul în munți - Himalaya! Desigur, nu putem spune că, în afară de acești munți nu există nici o altă, și toate celelalte munți, inclusiv mei munții Ural familia - este doar o grămadă de pietre și nimic grav. Deloc, fiecare sistem de munte are propria caracteristică unică și o topografie unică. Aici Himalaya diferite de cele ale Karakoram și Hinducuș aproape exclusiv prin faptul că acestea sunt foarte mari și sunt concentrate 10 din cele 14 opt-thousanders ale lumii, ceea ce le face munții cele mai de dorit, mai ales la o astfel de accesibilitate.

Planul de o vizită în Nepal, am avut mult timp în urmă, într-un moment când am început să călătorească în mod activ. Dar, în acele zile, posibilitățile mele financiare nu mi-au permis să facă acest lucru, precum și o simplă lipsă de cunoaștere a tuturor nuanțele și particularităților unei călătorii internaționale. Dar, după meu 2 excursii la insula tropicala din Indonezia, am dat seama că următorul punct al programului meu este de a fi exact Nepal, și nimic altceva decât el. Mai exact tot restul lăsat doar în fundal, dând întâietate în Nepal.

Nepal frontieră pe fondul Himalaya

Harta fizică Nepalului

Am învățat că Nepalul este un foarte bun destinații turistice și aproape fiecare fan al munților, alpinism, alpinism, drumetii montane si alte sporturi montane, a reușit să viziteze Nepal, și numai leneș nu au vizitat încă această țară minunată.

După decizia de a pregăti și de a colecta bani pentru o excursie în Nepal, am decis sagetirovat prietenul său Lech, aceleași iubitorii muntelui ca mine. Cu el mult timp în urmă, la o vârstă fragedă că m-am dus mai întâi la Konzhakovsky piatră și Shunut, iar acum, când ne-am crescut un pic, dar nu și-au pierdut nici spiritul de aventura, ne-am decis să meargă pe o regiune mai gravă, vizita munții mai grave.

călători condimentată spun că circuitul Annapurna - aceasta este kitsch, și că nici o aventură specială în acest sens, și ei vor avea dreptate, pentru că traseul este într-adevăr foarte popular, cred că cel mai popular traseu de trekking în Nepal, mai popular chiar urmări la tabăra de bază de pe Muntele Everest . Dar muntele trebuie să fie respectate, în ciuda faptului că drumurile și căile sunt bine bătătorită picioare traseu turistic, rezidenții locali și iaci, munții pot juca cu tine o glumă rău intenționat. Nu este împotriva căderilor de pietre, astfel încât prapastie, nu o stâncă, astfel încât altitudine de boală sau un membru rupt. Iar atunci când faci, cu excepția Urali mici, mai lungi în munți despre care nu am, trebuie să mergeți mai întâi cea mai ușoară cale, și nu arunca ieftine Ponte experimentat alpinist si urca chiar pe eightthousander. Pentru început va fi suficient de această înălțime și aceste condiții. Nu știi cum corpul tau se va comporta în astfel de condiții. Pentru clasificarea înălțimi, înălțimea de 5800 de metri deasupra nivelului mării sunt considerate extreme și Annapurna Circuitul include care trece șaua la 5416 de metri, și anume doar aproximativ 400 de metri până la altitudinea extremă. Nu știi cum corpul tau va reactiona la presiunea si lipsa de oxigen. Mai precis există o mulțime de oxigen, deoarece aerul este proaspăt, dar pur și simplu este servit la o presiune mai mică decât la altitudini joase.

Ne-am gândit mult timp de Lyokha în care vom merge urmări: tabăra de bază Everest sau Circuit Annapurna. Am cântărit toate argumentele pro și contra și a decis să meargă în jurul valorii de Annapurna. De ce am ales Annapurna? În primul rând, în comparație cu Everest această cale mai cald, ca regiunea Everestului sunt mulți munți mari care dau racoare. În al doilea rând în timpul Trek la Everest, pe drumul de intoarcere trebuie sa te duci înapoi pe același drum, dar nu este la fel de interesant ca pista circulară, în cazul în care în fiecare zi - aceasta este o zonă nouă. De asemenea, conform calculelor mele, sa dovedit că Annapurna Circuit este mai puțin costisitoare, deoarece la Everest, mulți turiști zboară în satul Lukla, pe un plan de navetiști mic, conduce masina pentru a merge acolo imposibil. Și deja de la Lukla ei încep să urmărească. Puteți merge pe jos, dar este de 3-4 zile în plus în aceeași direcție (de exemplu, 6-8 zile suplimentare de zona de interes mic), în valoare totală de diverse fotografii.

Clasic Annapurna Circuit - 20 - 21 zile si 211 km desigur pietonal. Dar nu mulți oameni merg complet, cea mai mare parte a turiștilor se duce doar la Jomsom. și apoi plimbari pe transportul public în direcția de Pokhara. Nu am nici o excepție. Pe cale de a Jomsom, am planificat 14 zile (ultimele 11). Bani pentru toate Nepal, am numărat aproximativ 300 $, nu inclusiv zbor de la Ekaterinburg la Kathmandu.

În cazul în munți, Himalaya! Capitolul 1

înălțimi de cale Schema în jurul Annapurna. Diagrama arată obiectele care nu sunt incluse în traseul de legare, cum ar fi Ice Lake.

Traseul nostru (cifrele ședere peste noapte) este prezentat

În plus, Annapurna Circuit este cel mai simplu, din cauza urcare foarte buna si urcare, atacuri altitudine de boală pe această cale nu sunt, de obicei, la fel de frecvente ca și în alte piese din Nepal. Dacă totul se face corect și nu de mult graba la cel mai înalt punct al pistei, treci Thorung La. vii fără modificări speciale să fie. De obicei, aproape toate trekkerii, au atins nivelul de 4,900 pass pass. Am fost foarte frică de apariție a Lyokha nuanțe neplăcute în domeniul sănătății. Fie că este vorba amețeală, greață, sângerări nazale sau slăbiciune musculară severă, dar nici unul dintre care un astfel de grave, nu am, cu excepția greață ușoară în timpul ascensiunii, dar a fost toate trekkers.

Pregătiți-vă planificați o excursie în Himalaya am început cu Lyokha undeva timp de șase luni înainte de începerea. Am studiat o varietate de informații, citiți forumuri, rapoarte, blog-uri. Am cântărit toate opțiunile. La început, cum ar fi Muntele Everest, dar ne-am decis să renunțe în favoarea Annapurna.

În cazul în munți, Himalaya! Capitolul 1

Variația anuală a temperaturii graficului Cham (2710) și Jomsom (2720)

Du-te spre Kagbeni aproape de Muktinath. Despre 3700m.

Datorită activității solare puternice la altitudini mari în munți în timpul zilei, mai degrabă prea cald. Cu toate acestea, în timpul temperatura de noapte poate scădea la niveluri sub zero. Și pe mai mult de 4.000 de metri altitudine și -15 sau -20. In timpul iernii temperatura scade la -40 sau chiar -50. Noaptea, corpul uman este într-o stare de repaus, în orice casă de oaspeți și încălzit de îmbrăcăminte călduroasă și pături.

1. jachetă de lână de Gros
  2. rochiță
  3. pălărie
  4. ochelari
  5. Pantaloni (vara lumina care în fotografie)
  6. ghete de trekking
  7. șosete
  8. Pufos Vest (achiziționat Kathmandu)
  9. Un cuplu de tricouri
  10. mănuși
  11. Netbook-ul (un încărcător și felul aksesuarami)
  12. prelungitor
  13. aparat foto
  14. Halbă, lingura, igiena
  15. Cap lanterna
  16. capac
  17. pantaloni scurți
  18. Jacheta, pelerina de ploaie
  19. Hărți și frazeologic orice hârtie
  20. Trepied pentru camera în jos (aproape nu a primit)
  21. Filtrul de apă (nu este utilizat)
  22. bete de trekking (cumpărat în Kathmandu)
  23. piept medicament
  24. sticlă de apă

Lucrurile nu sunt atât de multe, dar unele dintre ele nici nu au nevoie, și anume Am avut ocazia de a reduce și mai mult greutatea rucsac. Privind la alte Trekkers, dând impresia că ei tracta cu un dulap întreg. Multe hamali special angajat, și, uneori, chiar și două sau trei, la un grup mic. În ciuda faptului că au petrecut noaptea într-un oaspete și consumul de alimente gătite numai acolo, și anume nu efectuat un cort și bivuac accesorii. Alex a luat aproape la fel, dar mai mult spuma-mat și sac de dormit în care a fost transpirație puternic pe timp de noapte)) baieti Ural obișnuiți la inghet - nu se tem de mult, în măsura în care s-au temut alți turiști. Mai mult decât atât, am fost aclimatizați sub iarna Ural și a mers la îngheț.

Biletele cumpărate cele mai ieftine 15,000 - compania Kathmandu, AirArabia -. Ekaterinburg Sharjah. Apropo, cea mai mare parte a fluxului de turul România și Ucraina, compania zboară. Ieftine și veselă, ceea ce ai nevoie. Tu spui că 15,000 nu este doshovo, da, dar direcția nu este foarte popular. Biletele au fost luate undeva pentru 1,5-2 luni. Biletele de întoarcere luate nu, așa cum am avea un pașaport a fost o viză indian, iar Alex a planificat să zboare spre Sri Lanka. În afară de Nepal, am planificat să viziteze mai multe Himalaya din India, și în mai multe locuri. Acest munte state nordice: Uttarakhand (Uttarakhand), Himachal Pradesh (Himachal Pradesh), Jammu și Kashmir (Jammu și Kashmir), și, dacă este posibil, Sikkim (Sikkim).

Nepal viză se obține la sosire. Și ar trebui să fie: 15 zile - 25 $ pentru 30 de zile - 40 $ pentru 3 luni. - 100 $. Viza poate fi prelungită pentru o perioadă maximă a anului oamenii pot fi în Nepal la 5 luni. Cu toate acestea, există un mic truc. În cazul în care dvs. 5 luni expiră înainte de Anul Nou, perioada de Anul Nou este resetat și aveți dreptul de a rămâne mai mult de 5 luni, chiar și fără a părăsi țara, și anume, un total de 10 luni de la o vizită oficială în Nepal (informații preluate de pe forum Hindustan).