dus-întors la Marea Neagră

Ne-am întors dintr-o altă scurtă excursie prin teritoriul Krasnodar. De data aceasta călătoria noastră a fost la districtul Tuapse.

Am odihnit acolo timp de zece ani, dar încă nu a reușit să vadă toată frumusețea și atracțiile din Tuapse. mai precis, Grand Tuapse.

Mai mult decât atât, noi trăim mereu în Tuapse și în Olginka, la 30 km de Tuapse. Acest sat mic, dar confortabil este foarte atasat de noi.

dus-întors la Marea Neagră

Razele soarelui, cerul și marea ...

Ol'ginka - cel mai bun loc pentru a vă relaxa pe coasta Mării Negre, în opinia mea. Am văzut o mulțime de plaje diferite pe mare, numai pentru a lista le-ar lua, probabil, o pagină întreagă. Deci, pentru o lungă perioadă de timp, am decis deja pe „propria“ vacanța lor Borough spa. În timp ce pe gusturile, după cum știm, nu susțin. Cineva Ol'ginka poate părea prea zgomotos sau nu „sălbatic“ ...

calea solară în mare

Deci, 10 zile, aproximativ o mie de kilometri, un automobil, patru persoane (noi și copiii noștri mai tineri). Traseul ne de data aceasta a fost simplu, cu toate că în unele locuri este încă foarte impresionat: Rostov-pe-Don - decontare Olginka districtului Tuapse - Cascade White Cliffs si Sovon (lângă satul Novomikhailovsky) - Ol'ginka - cascade Psebenskie (în apropierea satului Psebe) - Ol'ginka - Rostov-pe-Don.

dus-întors la Marea Neagră

Totul va fi povești detaliate. Între timp, spune-ne pe scurt despre modul acolo, și pe care le-am văzut din fereastra mașinii.

Rutier Rostov-pe-Don - Ol'ginka

Acest drum este familiar pentru noi deja la indemana lor. Surprinzător, avem atât de multe ori (aniversarea din acest an - exact 10 ani) odihnit acolo, și n-am spus nici de acest fel, și nici cea mai Olginka. Ei bine, data rotundă cere să înceapă narativ ...

Am plecat încă întuneric. Atunci când prima lumină, am călătorit printre teritoriul Krasnodar stepelor, iar cerul în spatele nostru rostogolit în jurul lunii.

dus-întors la Marea Neagră

Zori am văzut cu puțin timp înainte Kuschovkoy. El a fost purpuriu-roșu și nu de mult diferit de frumusetea naturala a apus de soare.

Când ne-am condus în Kuschovku, ea încă dormea.

Kuschovka în zori

Soarele a crescut mai mare și mai mare, și cu noi, stepa a fugit din umbra masinii noastre.

dus-întors la Marea Neagră

Cele mai multe dintre drumurile Ol'ginka merge pe autostrada M-4 Don.

Undeva în fața Krasnodar, Lenin marsuri la capelă, cu spatele la zori. Inscripția de pe casa din spatele ei - „Dawn“. Și, de asemenea, filmat în zori.

Lenin și capela

stepele fără sfârșit, întinderea largă de râuri de stepa. Cer și apă de aceeași culoare.

dus-întors la Marea Neagră

Curtea mănăstirii sursei Sf al râului. Și munții nu va fi în curând ...

Cu toate acestea, nu există să nu se grăbească și să obțină - la Krasnodar sute de kilometri de reparații rutiere. Mașini abia târâtoare. Se pare, apoi repara al treilea an. Și noi suntem mereu aici abia polzom.

Cork către Krasnodar

Și acum se târî la Krasnodar. Orasul este construit în întregime.

dus-întors la Marea Neagră

Se spune că a devenit mult mai frumos, dar nu ne-am oprit de la sine Krasnodar.

Pe marginea agață Adygea sale, si de data asta - trecutul ei.

Vom trece peste râul Kuban (pe stânga - un rezervor imens, dar poate fi vazut doar pe drumul de intoarcere).

dus-întors la Marea Neagră

De la Krasnodar la Ol'ginka doar 150 de kilometri. Și deja a apărut în fața muntelui ...

În curând să fie cheia fierbinte.

Și aici este vechiul castel. De fapt, aceasta este doar un restaurant modern și un hotel, dar se pare foarte elegant. Apropo, acest restaurant promite bucatariei antice si medievale. Tentant ... Mă întreb unde au găsit rețete? Evident, nu pe Internet ...

dus-întors la Marea Neagră

După cheia fierbinte la intrarea în districtul Tuapse este imens și se trece foarte frumos Muntii Caucaz.

Trece creasta Caucazian la intrarea în districtul Tuapse

Eu vorbesc despre asta un post separat.

dus-întors la Marea Neagră

Stela la intrarea în districtul Tuapse

În curând M4 Don autostrada merge exact la Gelendzhik (destinație preferată este o altă mină), ei bine, ne întoarcem pe drumul M27 Dzhugba - Soci.

Cât timp nu avem noi vom merge în acest fel, se pare că, în fiecare an, nu se schimbă nimic. Tot la fel pentru a repara Krasnodar, toate aceleași nesfârșitele blocajele de trafic din Dzhubga.

blocajele de trafic din Dzhubga

Acesta este plin de site-uri de camping chiar lângă un drum foarte aglomerat. Deja la mare.

Apropo, pentru fanii de plaje cu nisip - vor avea. Și tot aceeași plută, plută ...

dus-întors la Marea Neagră

În Dzhubga este nu numai blocajele de trafic, dar, de asemenea, plaje de nisip ...

Chiar înainte de Novomihaylovki - cunoscut in toata tabara de copii ale României „vulturaș“. Famous a fost singurul „Artek“.

Și apoi - un gigant Pioneer flacără înghețat foc - un simbol al aceluiași „Orlonka“.

dus-întors la Marea Neagră

Și tot aceeași plută gigant în Novomikhailovsky.

blocaje de trafic în Novomikhailovsky

În sezonul de vacanță, există întotdeauna ...

dus-întors la Marea Neagră

Și un pic mai multe blocaje de trafic în Novomikhailovsky

Înainte de a Ol'ginka deja la îndemână ...

Aici Ol'ginka.

dus-întors la Marea Neagră

Locul în care ne întoarcem din nou și din nou ...

Așezarea Olginka districtului Tuapse

De ce? Este posibil să-l știi de mai jos poveștile mele.

Templul Sf. Olga în Olginka

P.S. Aproape toate fotografiile pentru acest post a făcut pe zbor din mașină.

Ol'ginka - loc minunat de relaxare

Și te-ai dus pe M4 Don acest traseu? Care este cel mai memorabil?

Cui îi pasă dacă controlul climei în mașină. Un alt lucru, în cazul în care rîia la toaleta - la streamer nicăieri pentru a rula - pe de o parte a rocii, pe de altă parte - golfului. 🙂 Deci, eu beau apă modul în care un pic, știind că nu este pur și simplu unde să meargă, și de umplere (cu toalete) sunt rare. Dar există blocat în blocaje de trafic mult mai bine decât în ​​suburbii - indiferent unde te-ai uitat - peste tot este frumos, nu poți pierde timpul în zadar, pentru a realiza fotografii cu peisaje dreapta pe fereastră. Nu este într-o parte muntoasă a teritoriului Krasnodar reparații de drumuri teribil de plictisitoare ....

Fiica mea și soțul ei cu un an înainte în Olginka de odihnă. O mulțime de entuziasm a fost de peste mare, plaja. Prima teză la sosire a fost: Mamă, ai fi cu siguranta ca ea, există atât de multe broaște, și ei cântă atât de tare pe timp de noapte ... Aceasta este în fiecare zi au trecut râul de un fel. Din păcate, spre deosebire de mama mea, nu o mulțime de tipi au fost curioși în condițiile istorice și geografice. Tocmai au odihnit din cursa de zi cu zi.

Întrebați fiica ta, în cazul în care râul cu broaște. 😉 Și al meu prea mândru de broaște. Dar am găsit doar broaște iazuri și sculpturi. Există două râuri - Tu și Kabak. Prin Tu Am mers în fiecare zi, dar broaștele nu s-au văzut sau auzit. Păcat!

Autostrada M-4 este impresionant! Chiar mi-a plăcut, de asemenea.
Soțul meu este în Olginka odihnit, și nu am fost acolo (

Drumurile sunt destul de bune în comparație cu toate, care există numai în România. Mai bine decât toate locurile prin care am călătorit. Deși este ușor de explicat: în cazul în care serpentinele într-o singură bandă mai multe și gropi sunt umflături, întreaga mișcare acolo perfect crește în continuare. Există, de asemenea, tot restul România merge, ei nu își pot permite drumurile proaste. Cu toate că au existat vreodată reparații aici din cauza lor si pluta ...

Timpul zboara doar groaznic ... S-ar părea doar vara a început, și a fost scris despre tot în timpul trecut și dor de aceste Springtime clare. Avem astfel de holodina două săptămâni, jachete du-te ... Bună schiță rutier a călătoriei la mare! apusul de soare minunat și răsărituri, munți și păduri. Am citit despre Ol'ginka cu interes!

Oh, da .... conectați Dzhubga - este ceva ce ne-am dus acolo în seara și din partea Soci, dar întotdeauna bine, în special din cauza mai deștept călătorie pe margine.