Cum să te trezești dimineața

Pentru a trezi în dimineața

Știu cine vreau să fiu și ce trebuie să fac. Dar eu nu mă pot duce să o facă. Cum de a depăși lene? Cum, de exemplu, forteaza-te sa te ridici la timp?

Sunt în vârstă de 22 de ani. Sunt un student al treilea an. Locuiesc singur. Problema mea este că nu se poate ridica în cursurile de dimineață. Unele apatie pentru tot. De fiecare dată când mă simt remușcări, da-mi un jurământ pentru a ajunge la timp mâine. Dar conștiința dispare treptat. Deja la mijlocul semestrului și este timpul să ia măsuri. În capul meu, din când în când există gânduri să renunțe la universitate, deși mai bine de ea nu va fi. Părinții par să fi resemnat cu faptul că am fost neglijent, este o rușine. Spune-mi ceva, te rog.

Am de multe ori primesc e-mailuri de la persoane sub vârsta de douăzeci și cinci de ani. La această vârstă, trebuie doar să ne luptăm mai greu să stai treaz.

Când am fost optsprezece ani, am decis să verifice cât de mult pot dormi fără întrerupere. M-am dus la ora zece și am trezit la ora două a doua zi - cu o dorință puternică de a dormi mai mult. După aceea, am ajuns la concluzia că o persoană, în principiu, pot dormi tot ce vrei, dacă nu se trezește foamea sau de nevoie.

Cu toate acestea, se referă în principal tineri. După patruzeci de ani, v-ar fi fericit să dormi o jumătate de oră în plus, dar organismul spune ca este suficient timp de șapte ore de somn și te împinge din pat.

Copilărie. Vara. Vacanță. Prietenii mei și am fost de acord să mă trezesc devreme mâine dimineață și du-te de pescuit. La începutul! Seara, a sunat atât de frumos, atât de frumos: trezesc devreme. în timp pentru a prinde ceva mai mult.

ora cinci dimineața. Încă întuneric. Am dormi liniștit, liniștit. Și prin cel mai bun somn - înainte de zori - am auzit deodată vocea cuiva urât de pe stradă: „Scoală-te, suntem în așteptare pentru tine!“

Blestema prietenii lui neliniștiți și toate de pescuit din lume (în acest moment îmi dau seama că de pescuit poate iubi doar un idiot!), Am reușit cumva să mă îmbrac în întuneric, luând momeala, ieși în stradă.

Și apoi, la doar cinci minute mai târziu, nu cred despre somn. Am merge repede cu prietenii în întuneric dinaintea zorilor și visul de a prinde un pește mare.

O altă amintire legată de somn. a fost extrem de greu pentru a obține în școală, mai ales în timpul iernii, atunci când este atât de cald sub plapumă și așa de frig și disconfort în afara. Dar, la șapte dimineața am deschis ușa - și tatăl meu, un ofițer de carieră, - comandant voce a strigat: "On-of-the-db-ee-m!".

Fiul a zburat într-o clipă. Dar nu-mi place invazia bruscă a visul meu, care a învățat treptat să se trezească, în mod voluntar, fără un ceas cu alarmă, și interferențe externe.

Eu nu am de gând să spun că pentru a obține până în dimineața ușor și distractiv. Dar există mai multe moduri de a face acest lucru, fără prea mare dificultate. Pe de o tocmai am descris - când te trezești un străin (bici).

Un alt mod tradițional și de încredere - de a folosi propria lor „ceasul biologic“.

Inainte de a merge la culcare, vă imaginați mental ceasul (sau numere) care indica timpul de trezire, spun, 7,30. După ori doua și a treia unitate de organism primire trezesc la un moment dat, trezirea la termen 5 - 10 minute, iar apoi doar minut.

Desigur, puteți seta pur și simplu, un ceas cu alarmă. Dar omul somnoros vrea doar un singur lucru - cumva conectați semnalul și du-te înapoi la culcare, în contrast cu trezirea voluntară atunci când organismul se trezește „el însuși.“

Aceasta nu este o garanție că va veni imediat afară din pat, dar pe jumătate făcut.

Serviciul ar trebui să fie plasat într-o altă cameră sau imediat sub pat, într-un cuvânt, la fel de mult ca un ciudat și greu-la- ajunge la loc -, probabil, să se trezească în timp ce încearcă să găsească și să se închidă.

Desigur, există oameni cu un sistem nervos stabil și somn profund extrem de sănătos. De exemplu, fiica mea, ca o școlăriță, am sfătui pentru a pune un ceas cu alarmă tare departe de pat.

Ridică-te și opriți alarma de ceas a trebuit să mă. Ea nici măcar nu a auzit. Și așa că am fost nevoit să amintesc experiența tatălui său și de a face același lucru, de data aceasta pentru propria lui fiică - se deschide ușa de la camera ei și cu voce tare proclame: „Ca-of-the-DB-l-m!“.

Acum, că a ajutat. Am servit ca un bici, care se face pentru a face ceea ce trebuie. Eu cred că aproape toți părinții fac la fel.

Cine a trăi singur poate solicita un prieten sau chiar mai multe, pentru a apela în dimineața și strigăte grosiere au fost scoase din starea de vis (cu condiția ca ai prieteni care se trezesc la timp).

Vreau să subliniez că problema de dimineață timp trezesc devreme. Ea dispare imediat ce ultimul student sau student devine un loc de muncă. Funcția Knut ia pe sefii, care nu este absolut interesat de scuze ca un ceas cu alarmă rupt sau un lucru rău de transport.

Două sau trei târziu - iar infractorul are dreptul să doarmă la fel de mult cât este necesar, până când găsi un alt loc de muncă.

Rezultă toate aceeași concluzie:

Nu te poți forța să te ridici din pat, pentru că au capacitatea de a nu te ridici.

Dar această problemă nu este doar dorința naturală de a dormi mai mult. Când văd un om care trece în mod constant cursurile de dimineață, am apare întrebarea firească: „? Merită să se trezească la toate“

Poti dormi acum un cuplu de formare. Să presupunem că, mâine altul, dar studentul mediu frecventează clasele mai mult sau mai puțin regulat. Dar persoana care nu se întâmplă de săptămâni la institut, cel mai probabil, dintr-un motiv sau altul nu-l poate permite.

Poate facultatea de prea liberal de profesori, care transforma un ochi orb pe omisiuni.

Poate că elevul are dificultăți cu studiile lor, examene și teste, proiecte și disertații pe el în liceu „având în vedere în sus.“

El a mers la colegiu, nu pentru că a dorit să aibă o anumită profesie, ci pentru că „toate vin“, deoarece societatea este un stereotip: oameni fără diplomă - un popor de mâna a doua.

Deci, acum în universități vine un număr foarte mare de oameni care „nu trage“, adică. E. În capacitățile lor mentale nu pot înțelege în mod obiectiv cantitatea necesară de cunoștințe.

În timpurile precapitaliști astfel de oameni erau în școlile profesionale și tehnice. Și nici ei, nici părinții lor nu simt nici un complex de inferioritate.

Probabil, părinții elevilor, de multe ori se trezesc o clasă, gata să le sprijine timp de mai mulți ani. Prin urmare, astfel de studenți nu este cel mai important stimul pentru activarea: „Am nevoie pentru a obține o educație pentru a obține un loc de muncă și să câștige bani.“

Nevoia de a fi la locul de muncă sau la școală - cel mai bun ceas cu alarmă din lume. Și dacă nu aveți nu este de așteptat o astfel de necesitate, în viitorul apropiat, dacă furnizați sfială alimente și bani oameni apropiați, atunci poate că nu trebuie să te tortura?

Nu te mai chinuit de remușcări și gânduri despre studiul. Somn mult somn. Și când somnul obosit (pentru că, chiar leneș născut o dată treaz), apoi găsiți șanț dreapta și stai lângă el pe urmele lui.

Iarba verde, umbră frunze, susură încet apă, în restul sufletului.