Cum de a deveni un fotograf personal al patriarhului, Esquire

CYRIL Novotarsky, fotograf, în vârstă de 24 de ani:

Nici o informare înainte de a începe lucrul cu Patriarhul nu a fost. Dar există un cod vestimentar la toate evenimentele trebuie să fie într-un costum și cravată, haine de stil liber, cum ar fi blugi si tricouri nu este permis, iar în clădirea Patriarhiei este interzis să fie în haine cu mâneci scurte, sunt necesare pantaloni. Cum serviciul de securitate internă, mă testează sau nu, nu știu, dar nu exclude faptul că acesta a fost cazul. Nu voi intra în detalii: în primul rând pentru mine a fost serviciul, al doilea - lucrare. Mai ales că salariile din Patriarhia nu este foarte mare, un adult cu o familie de a trăi pe acești bani este dificil.

Ieșire cad, uneori, o dată la câteva săptămâni. Suntem cu Patriarhul a mers în călătorii de afaceri în toată România și în străinătate: de călătorie în jurul valorii de țară a durat aproape toată vara, primăvara și mai puțin - toamna. Uneori, în dimineața a zburat într-un alt oraș, într-o altă zi de zbor în seara - în a treia. Încă mai doresc să vină să-i sfânt. Condițiile au fost foarte diferite: de la hoteluri cu 4-5 stele la hoteluri din mănăstiri. ei înșiși Mănăstirile nu sunt întotdeauna chiar apa rece ar putea rezolva pentru opt persoane în cameră. Acest lucru se aplică serviciului de presă, protocolul și al protecției - patriarhul cu delegația de multe ori a trăit separat.

Unii au comparat fotograful personal al patriarhului cu borul președinte sau prim-ministru, dar este cu siguranta diferit. Aici este necesar să se cunoască canoanele bisericești și laice fotografi pot și altar prin ușile împărătești să intre, care, în orice caz, nu se poate face. De multe ori a trebuit să-și exercite abilitățile diplomatice pentru a evita conflictele. Când Patriarhul iese din biserică și du-te la oameni, toate împingând, încercând să urce peste capul celuilalt, pentru a primi o binecuvântare. Noi împinge, se poate obține urât dacă răspuns cuvânt nepoliticos vă spun - totul de conflict.

Cu toate acestea, serviciul de presă al Patriarhului am plecat fără nici un conflict, din motive familiale. Printr-unul dintre episcopii Bisericii Ortodoxe Ruse, m-am întâlnit viitoarea mea soție, ne-am întâlnit și la doar două luni mai târziu sa căsătorit, am fost binecuvântați de Kirill însuși Patriarh. Din moment ce ne-am întâlnit cu Sanctitatea Sa, înainte de alegerea sa, el mă cunoștea mai bine decât alți lucrători de presă, și am putut să-l întreb ceva binecuvântare. Nu înseamnă momente de lucru, și anume personală. Dar am încercat să-l distragă cu problemele lor. După Sfânta ma felicitat în ziua numele, sărbătoarea Sfinților Chiril și Metodiu. Desigur, nu am spus că sărbătorim aceasta altă zi, patronul meu - Kirill Belozersky.

Ultima dată când am luat o binecuvântare din partea patriarhului și ia mulțumit pentru ceea ce el mi-a primit, mi-a dat onoarea și încrederea. Din moment ce nu am văzut demiterea Sf. Formal, am pierdut privilegii, cum ar fi comunicarea privată sau pentru acces la sfinți, dar dacă dintr-o dată este nevoie, cred, serviciul de presă al șefului fostul angajat va veni la patriarh pentru binecuvântarea lui.