Cu trenul, cu un copil în tren cu copii, vacanță de familie

Înainte, fiul meu sa dus la trenul de mai multe ori: prima dată în 4 luni, iar apoi la 6 și 10 luni.
Noi, în principal de călătorie singur cu el în tren - nu excepția. Nu toate riscurile cu copilul pentru a merge fără asistenți, pentru că „chiar și la toaletă nu a mers“, dar sunt în repertoriul său: casa nu poate sta în continuare.

Înainte de prima călătorie se pregătea bine. Lung întrebat: coupe sau rezervate scaun sau un scaun fără un scaun, zi sau noapte, pentru a merge mai bine? Cu trenul, pe care am făcut, a durat 10 de ore. Sunt de acord că nu este foarte lung, nu este de trei zile înainte de Adler, dar, cu toate acestea, aceeași experiență.

Când m-am dus singur cu copilul, am luat scaunul rezervat. Eu singur când călătoresc, eu cumpăr mereu biletul in masina cu locuri rezervate: în primul rând, mai ieftin, și în al doilea rând, mă simt mai în siguranță: pentru toate pentru a vedea, toată lumea poate vedea ce se întâmplă, nimeni nu se va lipi, aproximativ vorbind. Scaunul rezervat ca sunt mai multe persoane care doresc sa distreze copilul, ceea ce este important atunci când mănânci singur. De câteva ori ne-am dus cu mama mea, luând coupe. Desigur, în compartimentul pentru a fi mai confortabil, să nu mai vorbim, dar de blocare cu strainii - destul de plăcută. În cazul în care resursele permit, poti cumpara toate coupe-ul și du-te numai cu copilul fără străine.

Un loc pentru fiul său nu a luat, ceea ce înseamnă că a fost, a fost foarte mică. Una dintre acestea ar fi pe raft, nu am putut să-l lase, așa că o variantă cu un loc separat, nu ne convine.

Apropo, un bilet de tren pentru un copil gratuit de până la cinci ani, dacă nu luați un loc. Dar biletul, este necesar să se facă afară, chiar dacă el este liber. La efectuarea unui bilet de copil în tren este necesar să se prezinte un certificat de naștere sau un pașaport. Atunci când cumpără un bilet de asigurați-vă că ați ajuns în poziția de jos (număr impar de locuri - inferior).

Am avut o opțiune: să meargă de zi sau de noapte. zi adormit Grudnichok de mai multe ori, astfel încât, chiar dacă te duci în timpul zilei, deși kakoy- somnul unui copil, iar noi să fiți siguri. Dacă te duci pe timp de noapte, este posibil ca bebelusul va dormi tot timpul, nu-i așa? Este foarte dificil de a dormi în mod corespunzător la un astfel de raft îngust, împreună cu un copil mic.
Prima dată când am intrat în după-amiaza, a fost pentru că ea a fost teamă că nu somknite ochii pe timp de noapte. De la 10:00 copil dormit un maxim de trei ore, alteori a trebuit să se joace cu ea.

Am luat cărțile sale preferate:

jucării, zornăitoare, arc chiar luat ca ceva de genul asta

Cu trenul, cu un copil în tren cu copii, vacanță de familie

Koda fiul dormit, m-am așezat lângă cuvinte încrucișate puzzle-uri.

toalete favorit subiect: toaleta am plecat imediat ce fiul meu a adormit. Am obkladyvayut căpătîi, și dacă a existat o oportunitate, a cerut cineva să vadă.

La plimbare cu trenul, cu un copil este un lucru bun: nu este necesar să se gândească la ce să se hrănească. Pe masina nu este necesar pentru un copil pentru a rula. Distracție cu copii, de asemenea, destul de primitive.

A doua oară a mers cu copilul pe un tren pe timp de noapte, și iată că el a dormit tot timpul. Eu nici măcar nu au timp să se răspândească pat și în dimineața a trebuit să se trezească. Prin urmare, toate celelalte ori, m-am dus cu copilul pe timp de noapte. Aceasta este o serie de „încercați din nou -. Acum“ M-am cum că a reușit să dormi. În sferturi aproape, dar nu nebun.

De ce am nevoie pentru a lua o plimbare cu trenul cu copii
1) Un număr suficient de scutece, saci de gunoi
2) Servetele umede
3) de unică folosință Diaper ordinare +
4) Pet moale copil (pătură)
5) jucării, cărți preferate, și să cumpere ceva nou, pe care copilul nu a fost încă văzut.
6) schimbarea de haine
7) Nu uita de băut / mănâncă, în cazul în care copilul are ceva de băut / mânca
8) pentru copii trusa de prim ajutor pe drum

În curând vom avea o altă călătorie cu trenul, de data aceasta va merge o zi mai târziu explica în detaliu despre noua noastră experiență.
travelwithkids.ru

înregistrări similare

Esti foarte curajos - la câteva îndrăznesc :) Dar mama mea o dată, în general, sa mutat într-un alt oraș pentru 1500 km (după distribuirea Institutului) cu sora mea de doi ani. Și acum, spune el, în care ești atât de urât, călător :)

Cu siguranță, părinții foarte iubitor TREBUIE să își asume responsabilitatea pentru plimbare cu trenul, cu un copil. Lista dat în articol este foarte corect, dar părinții trebuie să-l completeze pe baza caracteristicilor copilului lor. Și apoi drum lung nu va parea obositoare.

Cred că în tren cu un copil care alăptează chiar mai ușor decât un an. La urma urmei, este cea mai mare parte adormit. Dar cred chiar acum un pic mai mult de un an de când călătoria noastră a fost pentru mine un iad viu.

În această călătorie cu mine în același copil de sân compartiment cu mama lui El Al intre. Prin comportamentul său, l-am dat seama sau de a calma un copil sau mama Editați pe tren, cu un copil care nu este prima dată. El a adormit în principal, sau, sau gulil și am condus aproape două zile))

Cu trenul cu copii, nu aș îndrăzni să meargă. Dintr-o dată orice infecție se va ridica? În general, masina uneori veni peste astfel de tovarăși care de groază.

În orice caz, călătoria este întotdeauna infricosator, cel puțin pentru mine. Nu știi niciodată ce și cum, și suntem într-o anumită izolare. Cu trenul cu copii a mers câțiva ani în urmă, temperatura rutier a crescut de la ceea ce este necunoscut, emoție toate pastilele împrăștiate pe podea, nu știa dacă să adăpost de frigul nopții, sau să dezvăluie caldura. :(

Cele mai multe nu trebuie să meargă cu trenul, cu un copil, dar să fie în aceeași mașină cu un mumii disperate, care a mers într-o excursie cu copii (nu sugari și ani 2-3) - au avut. După ce am văzut destul de acest lucru și a decis că această extremă nu este pentru mine. Mai ales că un copil treaz toată noaptea de pasageri trezit plângând, a aruncat nemulțumit, mormăind ... probabil atât de mult negativitate de la ei a venit, mi-ar fi jenat.

Voi da un link către site-ul dvs. pentru mama :) si mi-au mâncat, el a spus că-mi pierd mințile. Acesta este doar un exemplu a dus la toaleta despre nenorocita vine vorba atât de mult wiggle afară într-un fel. Dar sunt sigur că e mult mai bine decât să stai copilul în 4 pereți.
Eu însumi am trăit înainte și așa mai doresc un copil de a insufla spiritul călătorului, și diferite culori și culturi diferite, în general, da, cred că am fost bolnav, dar este mai bine să sufere această formă de dependență decât de plictiseală vodca umflate: /

Florchik, vami.Kstati sunt de acord cu, cred că poate fi re, de asemenea, pus într-un lanț, în cazul în care nu doarme, și WC))

Aș îndrăzni să merg cu trenul la copii doar în ultimă instanță. Îmi amintesc când fratele meu a fost în vârstă de 3 luni si am 15 ani, am călătorit cu trenul, cu mama ei și chiar și cu transplant. Încă îmi amintesc că călătoria cu groază.

Cu copii pe tren nu a mers, dar cu cursorul - și inamicul nu vrea)

Prima dată când am mers la 1,2 cu trenul Murmansk-St.Petersburg
pe drum aproape 27 de ore! Spre surprinderea mea, copilul sa comportat foarte bine, aproape capricioase vrut doar doar pentru a merge. Data viitoare, de asemenea, du-te omit tren! Apropo, și noi, de asemenea, a zburat deja un avion))