NESLOVLENNY MOTOR
În descrierea epoca, am servit ca angajați de stat. Noi, jurnaliștii care au lucrat la imaginea demnitarilor de stat, plata celor foarte anecdotice, două mii. Iartă-mă, dragă cititor, am înțeles că venitul dumneavoastră poate fi chiar mai puțin. Apoi, va fi chiar mai interesant pentru a vedea ce trucuri este uneori necesar pentru a merge la un pic pentru a îmbunătăți propriul lor standard de viață.

Un an în urmă, am primit un cadou de la rude masina chic. O copie a italian „Fiat“ - roșu „penny“ șaptezeci-un astfel de an, un complet de tuning - de la colaps într-un mod automat cutia de viteze la oamenii de serviciu, care au avut în timpul ploii a început manual. Deși, în general, dacă lucrează în sectorul public, atunci tuning ar trebui să fie familiarizați.<>p Toată vara am încercat să taie din salariu este mic bani pentru reparații, combustibil și alte consumabile, cum ar fi uleiul și antigel. Către toamna lucrurile au mers stat foarte rău, iar salariul a scăzut deloc. Apoi m-am gândit la rodaj sub formă de taxe pentru carting privat. Pentru a aduna de călătorie, îmbrăcăminte și locuințe. Ideea, trebuie să spun, că nu este legală, ea este interpretată într-o varietate de protocoale ca „executarea de pasageri și de mărfuri fără licență“ și este supusă unei amenzi. Dar - nu prins - nu un contribuabil, așa că am mers.

Pentru prima dată - în week-end. Chiar la prânz.

Szhogshi pierdut cinci litri de benzină, am văzut-o pe marginea străzii Tereșkova singur braț. M-am oprit.

- Înainte de stepa, frate - domeniul de aplicare al flăcăul skinhead de lucru definit într-un costum gri.

cu motor neprins sau cum să facă un șofer de taxi privat

Pentru început se va traduce într-un limbaj modern, o anecdotă veche. Faceți cunoștință la următorul summit, Putin, Bush și Schroeder. povestiri de iarbă despre nivelul de trai din fiecare din țările lor. Bush spune:

- Avem angajați de stat primesc o medie de 3000 de dolari. Lucru - produse alimentare, locuințe, transport, haine, lucruri pe taxe. Și unde se duc mai mult un singur lucru - nu-mi lucru.

- Și am, ei primesc o medie de 6000 de mărci. Două piese pentru alimente, locuințe, transport, îmbrăcăminte, două - pe taxe. Și în cazul în care acestea sunt încă două bucăți dispar - nu afacerea mea. Putin a răspuns:

- Avem un salariu de trai 3000 de ruble. Am o mie de ei plătesc pentru mâncare, ia mii pe taxele. Și în cazul în care au nevoie de mai mult bucată de călătorie, cazare și haine - nu e treaba mea.

Road Nedalniy, bani mici, de ce nu merge? Când au ajuns la locul potrivit pasagerului tras urechea „debilnika“ și a arătat spre dreapta:

- Se pare înapoi. Acum, la stânga. Există curte este încă o sută de metri. Da, am venit. Frate, nu voi schimba pyatisotke aici astept, voi merge în sus și să poarte bunica.

A trebuit să aștepte un timp scurt, cincisprezece minute. În cazul în care pasagerul a revenit cu fata si a trecut pe lângă „zhigulonka“ mi-a semnalat.

- Ei bine, ce faci, puștiule, din cauza zecilor a eșuat? Ei bine, pe, să ia ... - aruncată prin fereastra deschisă o bucată de hârtie mototolită. - Am crezut că ai fost plecat pentru o lungă perioadă de timp.

Prima zi am avut noroc extrem de mici. Seara, numărând veniturile, am ajuns la concluzia că mai mulți bani cheltuiți pe benzină.

Un vecin a site-ului, de asemenea, în meserii privat carting, la comun:

- Ai fost în zadar zi. Ziua autobuzul. Ai încercat noaptea de ore după unsprezece. Am mai puțin de trei sute nu merg pentru noapte.

- Păstrați restul. Mulțumesc, tinere.

cu motor neprins sau cum să facă un șofer de taxi privat

Crosshairs urmând exemplul unei roți vecin cincizeci de dolari de direcție, m-am mutat la marginea străzii Chkalov. Am început să ia în adevăratul sens al cuvântului. Aproape la fiecare oprire am oprit cetățenilor tardivă, detașabili zece ruble pentru o jumătate de kilometru. Când la ora trei dimineața am ajuns la palatul culturii „Tineret“ în vizor deasupra capului deja acumulat o cantitate impresionantă de două sute de ruble. Puteți cumpăra benzină, care este suficient pentru o săptămână. Și apoi - doar patru mâini întinse.

- Omule, haide vom transforma în „buzunar“. Suntem acum Babu zaberom și instalatori. Steward, acesta ia.

După ce a estimat că cinci pasageri - deși cu o încălcare a regulilor - drop off munca nu voi fi, am fost de acord. De „buzunar“ lângă piața acoperite au fost mai multe mașini de apropiere în cazul în care oamenii stau. După cincisprezece minute de negocieri unul dintre deportații să negocieze mesageri returnate cu razmalovannoy Khokhloma prostituată. Fata era foarte mică, dar ridurile de pe fața lui a vorbit despre munca grea pe termen lung pe cele mai vechi din domeniul profesional.

- Numai tu, băieți, vezi. Și proprietarul numărului de mașini înregistrate, și apoi găsiți.

- Nu te ochkuy, clienții regulate nu sunt înșelați. Vom plăti chiar și separat.

Urechile sale la umeri, m-am gândit, cu ce fel de soția voi explica faptul dispariției ipotetice de prostituată ... Căci dacă „cumnat proxeneții își pierd bunurile lor, ei vor fi în căutarea pentru mine. Și primul care deschide ușa pentru ei să fie orice nevinovat soția mea. Dar sute, venituri de peste cinci kilometri, ars buzunar. Ea nu a vrut să-și piardă.

Pe ceilalți reprezentanți ai primei vechi-am fugit în noaptea de Carting privat. Desigur, la început nu am înțeles genul activităților sale. Fata, inteligent și bine îmbrăcat, a stat la hotel „Harmony“. Vălurită un stilou, m-am oprit.

- Tinere, trebuie să Chkalov și înapoi. Cât de mult va costa.

- Ei bine, Chkalov - patruzeci de ani. Întoarcere bilet - reducere. Șaizeci-costum?

Fata tot drumul a vorbit despre cât de greu trăiește ea. Părinții - în sat, un frate care servește în Cecenia. Și ea însăși trăi aproape oriunde.

- Crezi în Dumnezeu, omule?

- Și ce contează?

- Nu, eu doar cred. În fiecare duminică mă duc la biserică. Dar el nu vrea să mă ajute.

- Uite, așa că veți găsi! - I-am mângâiat cât putea. - Dumnezeu este milostiv.

Ei au ajuns la Stepan Razin. Pe istmul dintre Turkestan și Chkalov ea a cerut să se oprească.

- Voi vedea dacă sunt fetele noastre aici sau nu. Nu va pleca, te rog.

Nu am plecat. Deși ghicire deja chinuit sufletul.

- Ai, doamnă, jumătate din suma rămasă, și ar merge - am întrebat-o în cazul în care ea a vrut să meargă din nou - de lângă „Zidul“, care completează într-o stradă liniștită Chkalov.

- Nu-ți face griji, nu voi înșela.

Iar în al doilea, iar a treia oară a plecat și sa întors, ca și în cazul în care caută pe cineva. Cu trecerea timpului, benzină a plecat. În cele din urmă mașina mea taxied la fața locului la „Lada“, în cazul în care ne-am întâlnit prima dată.

- Rulati, vă rugăm, la hotel. Direct la intrare.

La celelalte fete au fost introduse. Un fel de ei nu are nici mai mult nici o îndoială. O mulțime de proxeneți, paznici și clienții discută în mod energic problemele lor urgente. Ea calm a ieșit din mașină și a spus:

- Așteptați un timp acum băieții vor veni și va face bani.

Și a dispărut în holul hotelului.

Douăzeci de minute mai târziu, am taxied la camarad în cămașă descheiată:

- Th stai aici?

- banii clientului în așteptare a lui.

- Ascultă, ai cinci minute pentru a ieși de aici. Apoi - învinovăți.

Cearta cu forța nu am îndrăznit.

Apoi, noaptea trecută, m-am oprit în fața fetelor sunt aceleași, „Lada“. Întrebați-i la bord. Am numit un preț.

- Du-te, deschide ușa, te rog.

- Calcularea doar fetelor!

- Du-te dracului, tâmpitule ...

Și a dispărut în întuneric.

colegii Nu încercați niciodată să tăiați clienții de sex feminin în zona hotelului „Harmony“!

Motayas noapte Orenburg, am câștigat treptat experiență. Conform observațiilor mele, ei plătesc bani mai mulți care călărește întreaga familie. Și chiar, poate, un pasager beat. Cu ei, numai mai bine să ia o dată. Vino peste clienti care stau cu fetele și Pontois în fața lor, repartizate pe traseu nechibzuit preț absurd. Cel mai puțin să plătească așa-numitele „Gopnik“ - tinerii fără o licărire de inteligență în ochii lui, mimeaza comportamentul și înfățișarea lor bandiți. Acestea, poking în gol, în cazul în care ai vițeii Makar nu sunt urmăriți zavedut, și este bine dacă pur și simplu nu sunt plătit. Și poate țip pe cap. Cu toate acestea, acest lucru nu sa întâmplat cu mine.

Noaptea de drum există o competiție. De multe ori se întâmplă ca cineva întins o mână pentru a prinde fluxul de mașini cabină mai mult succes. Uneori, când m-am tuns, insolent, cu încălcarea tuturor normelor posibile, încercând să bată concurența.

În final, am fost în stare să înțeleagă ce să caute clienții, lichidare prin imprudență pe străzile din oraș timp de noapte nu este foarte profitabilă. Mult mai ușor de a alege un loc aglomerat la intersecția, să stea la marginea drumului și să aștepte până când vedeți cine vrea să plece. Consumul de combustibil în acest caz, este redus la minimum. Dar această metodă are dezavantajele sale. Într-o zi am fost în picioare în mod pașnic în apropiere de stația „a stoca energie“, de așteptare pentru un companion când am fost bătut.

- Omule, du-te aici. Acest lucru nu este locul tau.

- Așa cum am înțeles. Sănătate în valoare de mai mult de bani?

Sănătate am apreciat mai mult. Și, în același timp, am aflat că o concurență loială pe drumurile se diluează la pirat toate nedrept „să ieșim de aici.“

Prețurile pentru camioane în gamă. Ei ridica taxiurile oficiale, iar comercianții privați bat. Mecanismul acestei „piață“ este dificil și până la sfârșitul anului nu am fost niciodată clar. Clienții care doresc de la mine, că am fost să le transporta de la un capăt la altul al orașului pentru 25 de ruble. Și nu merg mai mare. Când încerc să fac aceeași distanță, de capturare un alt comerciant privat, se răsucește cel puțin cincizeci. Și ghinionist mai ieftin. I-am explicat din nou vecin:

- Există murdărie, care transporta pe ieftine. Acestea trebuie să fie distruse. Ele aduc în jos prețul în oraș pentru transport. Noi suferim de la ei, în primul rând, și în al doilea rând - șoferii de taxi. Nu vozi ieftine. și respect munca altora!

Site-ul creat în sistemul uCoz